OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokud nás smrt znovu nespojí - 6. Starlingovi



Dokud nás smrt znovu nespojí - 6. StarlingoviDalší, tentokrát trošku kratší kapitolka, ve které se podíváme na zoubek rodině Starlingových ;) Všem děkuju za pěkné komentáře a i když vás budu ještě stále napínat, myslím, že nakonec budete překvapení ;) Pěkné počtení a budete-li mi chtít udělat radost, zanechte mi nějaký komentářík :o*

 

Na titulní straně jsem očima zaregistrovala titulek „Prezident pomáhá dětem nemocným AIDS", to mě ale teď nezajímalo, rozložila jsem noviny na zemi a začala jimi listovat, než jsem se dostala k černé kronice. Zbytek novin jsem odstrčila za sebe a z dvojstranou, kterou jsem chtěla číst si oprášila starou stoličku. Usedla jsem, opřela se a dala se do čtení.

 

18.6.2003 zemřeli na následky těžké dopravní nehody manželé Starlingovi

V 16:34 byla policii oznámena těžká dopravní nehoda na třicátém kilometru hlavního tahu z Boise do Salt Lake City. První byla na místě záchranná služba a hasiči, kteří z vraku vystříhali dvě dospělé osoby a jedno dítě. Richard Starling(40) byl na místě mrtev a jeho žena Elizabeth(37) byla v kritickém stavu dopravena do nemocnice, kde po třech hodinách svým zraněním podlehla. Jejich syn Matthew(13) byl převezen s lehkým otřesem mozku a zlomenou nohou na dětské oddělení nemocnice v Boise. V krvi čtyřicetiletého Richarda bylo naměřeno 2,5 promile alkoholu, proto policie neuvádí jako možnou příčinu nehody cizí zavinění. Richardův otec Oliver Starling(68) celou situaci komentoval slovy: „Můj syn neměl vážnější problémy s alkoholem. Pil spíše jen příležitostně na oslavách, proto naprosto nechápu přítomnost takového množství alkoholu  v jeho krvi."Starlingova žena Elizabeth v krvi alkohol neměla, ale byl jí před třemi lety odebrán řidičský průkaz za rychlou jízdu.

Pohřeb Starlingových se uskuteční 29.6. ve smuteční kapli v Boise. Třináctiletý Matthew bude po vyléčení zranění převezen do místního Dětského domova Svaté Eleonory, kde se o něj postarají řádové sestry křesťanské církve.

 

Odložila jsem noviny a zklamaně s nádechem naštvanosti jsem hleděla na hromádku starých vybledlých výtisků, které jsem přebrala. Rozhodla jsem se vše vrátit zpět a poté jít hledat svého otce. Rovnala jsem kupičku červencových vydání a zaujal mě nadpis z čísla, vydaného 3.7. „Mladý Starling promluvil;Kolik hrůzy skrývala jeho rodina?"

Vzala jsem si výtisk a znovu usedla na stoličku. Poklepnutím jsem se zbavila prachu na rohu novin a začala jimi listovat. Na šesté stránce jsem se zarazila. Velkým tučným písmem bylo navrchu napsáno „Šrámy a slzy, kolik toho malý Matthew vytrpěl". Rukou jsem přejela ten děsivý nadpis a dala se do čtení článku.

 

Bolest, modřiny, krev a slzy. Tajemství rodiny Starlingových vyplouvá na povrch až po smrti manželů. Přesně před patnácti dny zemřeli manželé Starlingovi následkem smrtelné nehody, zapříčiněné požitím alkoholu před jízdou Richarda Starlinga. Jediným přeživším je jeho syn Matthew, který je nyní umístěn na dětském oddělení nemocnice v Boise. Třináctiletý Starling byl na oddělení převezen s lehkým otřesem mozku a zlomeninou nohy. Ale až nyní začínají vyplouvat na povrch děsivá tajemství jeho rodiny. „Každý večer mě tatínek zavíral do komory, kde nebylo světlo, prý abych ho nevyrušoval. Jakmile jsem se pokusil něco říci, nebo někoho zavolat, ihned přišel s řemenem nebo boxerem a bil mě, dokud jsem nespadl k zemi v bezvědomí," popisuje situaci Matthew a za chvíli pokračuje: „Párkrát mi dokonce dovolil spát u mě v pokoji, ale kdykoli tomu tak bylo, přicházel v noci za mnou a nutil mě se s ním milovat. Maminka o ničem nevěděla, ale vyhrožoval mi, že ji zabije, pokud to někomu řeknu." Na těle malého Starlinga doktor našel mnoho podlitin a špatně zhojených zlomenin, které musel znovu zlomit, aby srostly správně. „Ten večer před nehodou se mi podařilo dostat se ven z komory a šel jsem k mamince. Když mě tam otec našel, hrozně se rozzlobil a kopnul mě tak silně, až mi zlomil nohu," říká v slzách Matthew. „Maminka donutila mého otce, aby mě vzal do nemocnice. On se naštval a na pět hodin se zavřel do své pracovny. Potom vyšel, pohladil mě po hlavě a řekl jen: „Jedeme." My na něj koukali, ale neměli jsme nic proti." Bitý,znásilňovaný a psychicky týraný Starling se bude na dětském oddělení zotavovat ještě dlouho, avšak můžeme říci, že to nejhorší si již protrpěl.

 

Zírala jsem do novin s otevřenou pusou, klepala se a oči mě řezaly. Celé jsem si to musela přečíst ještě dvakrát a stále tomu nemohla věřit. Ten chudák trpěl více, než jsem si kdy dokázala představit a mně ho bylo neskutečně líto. Ač to zní hnusně, opravdu jsem byla ráda, že jeho otec zemřel při té nehodě a nemohl mu dále ubližovat.

Odložila jsem výtisk a hledala i v nověji vydaných novinách něco o Matthewovi a jeho rodině. Většinou se všude jen opakovalo, co již bylo zmíněno a v zářijových vydáních již o něm nebyla ani zmínka.

Musela jsem si vše zopakovat. 18.červen 2003 - manželé Starlingovi umírají, malý Matthew převezen do nemocnice. Patnáct dní na to Matthew promluví o fyzickém a psychickém týrání. Po léčbě je odvezen do Dětského domova Svaté Eleonory. Šest let na to někdo nosí bílé růže Starlingovým na hrob. Stejné růže, jakou položil můj anděl na můj náhrobek. Matthew Starling.

Bude mu jen o rok více než mě. Z dětského domova bude už určitě pryč. Kdo jiný by nosil růže na hrob Starlingových, když ne jejich syn. Ovšem proč nosí syn květiny na hrob otcovi, který mu působil takovou bolest? A jak do toho všeho zapadá deník J.O.S.? A jestli je můj vysněný Matthew Starling, kdo potom napsal ten deník a nakreslil Matthewovy růže?  Měla jsem až příliš mnoho otázek, na které jsem neznala odpověď a to mě tížilo. Snažila jsem se proto vybrat některé, které podle mě byly nejpodstatnější a na které jsem bezpodmínečně potřebovala znát odpověď.

 

1. Kde je Matthew Starling teď?

2. Kdo se skrývá za iniciály J.O.S.?

3. Je jediný člověk, kterého miluju, Matthew?

4. Co má společného Matthew a J.O.S.?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokud nás smrt znovu nespojí - 6. Starlingovi:

6. ajka
29.05.2009 [20:36]

nádheraEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

5. jenyiiis přispěvatel
29.05.2009 [9:51]

jenyiiisDěkuju Vám všem, moc mi to pomáhá ve psaní, když vím, že se to líbí Emoticon
Denda: Vůbec se neomlouvej, máš vidět mě, když to píšu Emoticon
elis: Tak napínat Vás všechny ještě nějaký čas budu, k tomuto okamžiku existuje už 16 dílů a rozhodně ještě nekončím Emoticon
Eternity, Alča: Děkuju Vám a další pokráčko přidám co nejdřív, možná už dnes Emoticon

4. Alča
29.05.2009 [8:23]

Nááádhera...
EmoticonEmoticonEmoticon Asi prasknu napětím...Emoticon Už se nemůžu dočkat na pokráčko...Emoticon

3. elis
28.05.2009 [20:12]

super....je to příšerně napínavé. Nemohu se dočkat až odhalíš celé tajemství tvé povídky a zároveň chci ať je co nejnapínavější a nejdelší.Emoticonskvělé opravdu tleskámEmoticon

2. Eternity
28.05.2009 [19:27]

Je to naprosto uzasne! Ale jsem hrozne napnuta, jak se to klubko rozmota...

1. Denda přispěvatel
28.05.2009 [18:34]

DendaBože...to je dokonalé...:( Fakt, že jo..:( Ale chudák Matthew..:( Je mi ho fakt líto..:(
Pardon moc to prožívám, ale vážně je to dokonalé..:-*

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!