OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokonalý Klam - 9. kapitola



Dokonalý Klam - 9. kapitolaNová partia, Liam zabávač, Mona krotiteľka a James... domyslite si, čo len chcete.
Keď sa nevinná zábava strhne a zrazu vám v hlave ostane veľa myšlienok. Alebo zrazu zistíte, že je jedno ako sa snažíte, ste žena a byť prevalcovaná vlastnými hormónmi je úplne normálne.

Prvý týždeň bol veľmi zábavný. Teda, ako sa to vezme. Chodila som po škole ako vysvietená reklama a každý si ma obzeral. Počula som pár šuškaníc o tom, ako mysteriózna Boscotová zrazu dostala Nortona na lopatky.

Ale prosím vás, bolo to len raz.

Novinári nás obletovali tam, kde sa dalo a Liamovi sa to nejako zapáčilo. Doteraz sa štím na tom, ako Mona vyfackovala Liama kabelkou, keď sme šli do reštaurácie na večeru a zrazu sa okolo nás spustili foťáky pretože som stála vedľa Jamesa. Počula som cez to šťukanie Jamesov vzdych a sklopila som oči k zemi. Zalialo ma sklamanie. Už len z toho, že James sa k ničomu ďalej nemal, ale tiež bola pravda, že sme všade chodili vo štvorici.

„Bože, aj ja chcem byť na titulke,“ ozval sa zozadu Liamov hlas a zrazu sa okolo môjho krku zjavili jeho ruky.

Kým som stihla niečo urobiť, zacítila som jeho intenzívnu voňavku a zrazu ma cmukol pusu na líce. Na stotinu sekundy bolo ticho a ak by sa dalo, spomalili by čas, aby stihli vyfotiť každý jeden uhol. Ja som vyvalila oči a Liam sa len škeril do foťákov a mával fotografom.

 Mona penila. Potichu a s úsmevom. A potom sme sa dostali dovnútra a keď nás už nemohli vidieť, nahučala na neho tak, že aj čašníčka sa bála prísť k nášmu stolu. James ich dvoch pozoroval s unaveným výrazom rodiča, ktorý už nezvláda správanie svojich detí. Aj keď som vedela, že je to len maska. Pretože sa na tom zabával. Nebol to suchár, ale nezdieľal Liamov štýl zábavy.

Ja som balancovala medzi hnevom a pobavením. Nakoniec som ostala pobavená, keď ho začala udierať listovou kabelkou.

„Vieš koľko táto kabelka stála?!“ vrčala na neho kým ho bila kabelkou. „Dosť na to, aby si nezaslúžila byť náhrada za stoličku.“

„Tak už vypeň,“ zamrmlal nevrlo Liam, keď zistil, že nikto sa nezabával rovnako ako on. „Bola to sranda, nie? Aj nabudúce im niečo hodíme.“

„Nájdi si inú zábavku,“ odbil ho James a kývol na čašníčku, aby už konečne prišla. Mona nám dvom okamžite naordinovala pohár vína hoci som namietala.

„Ale no ták,“ zatiahol Liam nespokojne a mrkol na mňa. „Treba im dať nejaký materiál, aby mali z čoho žiť.“

„Ty si typický príklad toho, ako z teba fotografi bohatnú,“ odsekla mu Mona už zmierlivejšie a vybrala si svoje jedlo. „Okrem toho, koho myslíš, že kvôli tebe budú otravovať? Amelle!“

Zodvihla som hlavu po zavrčaní môjho mena kým mi došlo, že ma neoslovila.

„To je pravda,“ povedala som naoko pohoršene a chytila sa ich hry. Vedela som, že to je ich hra. Chceli zdeptať Liama, aby na chvíľu držal klapačku. Veľmi ich totiž noviny nežrali. To asi len mňa nebavilo stále vidieť svoju fotku na novinách.

„Ja som to tak nemyslel, nechcem, aby si sa na mňa hnevala,“ začal sa mi líškať Liam a dostal ďalšiu šupu s kabelkou.

„Čo mám povedať mojej mame? Že som si našla druhého snúbenca?! Ja som totiž čistá ako ľalia a teraz ma tu bozkávajú chlapci na ulici,“ povzdychla som si teatrálne a všimla si, ako sa Mona poza Liamov chrbát drží, aby nevybuchla do smiechu.

„Hej, prečo sa cítim mimo témy?“ ozval sa James s udiveným tónom na čo som prekvapene zodvihla obočie.

„Pretože si,“ odbil ho Liam ležérne a víťazne sa usmial. „Si už z hry kámo.“

„A to povedal kto?“ spýtala som sa provokačne a atmosféra pri stole náhle zhustla. Zrazu som bola rada za ten pohár s vínom, ktorý mi Mona vnútila. Bola to dobrá zámienka venovať sa vínu a vychutnávať si ho.

Mona vybuchla do rehotu v ten najnevhodnejší moment, čo som síce považovala za vyslobodenie, ale Liam to nebral tak optimisticky.

„Ty nevychovanec,“ fľochol na Monu a postavil sa, že ide ukázať pánom na záchodoch, kto je tu najväčší čávo.

Mona sa trochu upokojila a stále sa na nás škerila.

„Tak čo, kým tu nie je, som všade-viem všetko, čo vy dvaja? Titulka bola na pobavenie či na nejaké pokračovanie?“ spýtala sa s veľmi nevinným tónom a prepaľovala nás röntgenovým pohľadom.

Nepokojne som sa ošila a vyhla sa jej pohľadu. Taktiež som sa držala od Jamesovho pohľadu. Vždy keď sa v partii spomenula táto téma, znervóznela som. Hlavne kvôli tomu, že to videli všetci, ale aj kvôli Jamesovi.

Pretože som sa držala v jeho blízkosti a používala som ho na to, aby som nemyslela na nič iné, ale pripadala som si ako troska, čo sa priživuje na platonickej láske. Aj keď neviem či by som to mohla nazvať láskou. Bol pekný, príjemný, nemal stupídne poznámky a hlavne bol to gentleman. Neuvádzal ma do rozpakov po tej titulke, ale ani sa o tom so mnou nerozprával.

Pár dní som sa cítila strašne na hovno pretože som si musela priznať, že alkohol za neho musel urobiť veľa. Usmieval sa na mňa stále, ale nemal sa k ničomu. A mňa to prestávalo baviť. Cítila som sa frustrovaná. Ním. Sebou. Liamom a Monou, ktorí za nami všade liezli. Boli horší ako paparazzi.

„Nestrkaj nos do cudzích vecí,“ odbil ju James nepríjemne na čo som so sebou šklbla a vytrhol ma z premýšľania.

„Len som sa pýtala, nemusíš byť hneď protivný,“ zafrflala Mona dotknuto a oprela sa lakťami o stôl. „Som zvedavá pretože sa takto s dievčatami na verejnosti nečiníš, ak vôbec nejaké máš,“ rýpla do neho oduto načo James otrávene odvrátil tvár smerom ku mne.

Chyba. Práve som si ho premeriavala a rozmýšľala nad tým, čo vlastne od neho chcem. Ak niečo chcem. A taktiež ma zaujali Monine slová.

Pohľad mi oplatiť a prešiel ma skúmavým pohľadom. Zdalo sa, že nad niečím premýšľa zatiaľ, čo ja som stuhla. Nejak som cítila, že Mona ho nakopla len som nevedela či chcem, aby sa činil alebo nie.

Vyrušilo nás zapípanie Moninho telefónu. Keď sa pozrela na displej, stuhla a potom začala odpisovať.

„Nejaká nová láska?“ ozval sa Liam a sadol si k nám. Ani na neho nepozrela a čosi horlivo ťukala do telefónu.

„Po jedle ideš so mnou,“ povedala zrazu Liamovi a odhodlane chytila príbor, keď jej čašníčka položila tanier na stôl.

„To mám brať ako výzvu?“ spýtal sa Liam pobavene, ale Mona ho ignorovala.

Liam na ňu chvíľu zazeral, napokon si podráždene vzdychol a zobral si príbor.

„Dobre, pôjdem,“ zamrmlal mrzuto a pustil sa do jedla.

„Takže ignorancia tvojej osoby ťa dostane na lopatky. Dobre vedieť,“ prehodila som s úsmevom, aby som ho ešte trochu naštvala.

Všimla som si to už pred tým. Nie tú ignoranciu, ale to, že Mona vie, ako na neho. Možno to je tým, že sa už poznajú dlho, ale niekde vo mne som si položila úplne jednoduchú otázku.

Čo ak Liam má slabosť pre Monu?

Bože, prečo by to robili tak komplikovane? Však by sa jej priznal a ona by povedala áno alebo nie. Aj keď si nemyslím, že by ho odmietla. Liam by Monu v takomto prípade staval na prvé miesto.

 

Zarazila som sa nad svojim zmýšľaním a odmietla ďalšie špekulácie. Boli to len myšlienky, ktoré samovoľne plynuli počas jedenia a nemala som ich ako zastaviť. Taktiež sa tam zamotala spomienka na Jamesov pohľad.

„Buďte dobrí, žiadne nové titulky,“ zahlásila zrazu Mona a kývla na Liama.„A neopováž jej niečo urobiť. Ona je v parte,“ pohrozila milo Jamesovi.

Obaja s Jamesom sme ostali sedieť zarazení a sledovali, ako ťahá Liama od stola a bezstarostne nám pri odchode kýva.

„Mám to len ja taký pocit, že doteraz bola na mne ako prívesok a zrazu bezstarostne odíde a ešte so sebou zoberie aj Liama?“ ozvala som sa asi po minúte ticha a snažila sa spracovávať informácie.

„Je to pri najmenšom veľmi podozrivé,“ pripustil James a konečne sa pohodlne oprel do stoličky.

Konečne som sa pozrela na neho a pohľady sa nám stretli.

„Prvý krát od titulky, čo sme ostali sami, je to tak?“ spýtal sa bezstarostným hlasom načo sa mi podarilo len prikývnuť.

Celé moje telo bolo ako kus ľadu a nebola som schopná od neho odtrhnúť ani pohľad. Atmosféra sa pri stole úplne zmenila a až teraz som pocítila ten šteklivý pocit v jeho blízkosti. Celý týždeň sa skôr zdal byť duchom neprítomný a bol skôr len taký doplnok v skupine. Teraz som však videla, že je plne sústredený. A všetku pozornosť upieral na mňa.

„Mal by som sa ti ospravedlniť za tie titulky,“ začal po chvíli, čo sme na seba potichu pozerali. Odtrhla som zrak od neho a zabodla ho do stola.

„Muselo ti to byť nepríjemné,“ začala som trochu neisto. „Nemusel si to robiť. Nie nasilu. Muselo to uškodiť tvojej reputácii.“ Cítila som sa trochu nekomfortne. Bol predsa dokonalý pred verejnosťou.

„Aj zlá reklama, je reklama,“ pokrčil odľahčene plecami a vypýtal účet. „Neurobil som to proti svojej vôli. Kto by, preboha, bozkával tak krásne dievča ako ty proti svojej vôli?“ spýtal sa pobavene a ja som sa skoro začala červenať. Panebože, bola som z neho znovu mimo. To jeho striedanie nálad.

Uprel na mňa svoje modré oči a mne vyschlo v krku. Bolo mi jasné, že ak by ma teraz požiadal, aby sme sa vykašlali na jedlo a šli k nemu, s radosťou by som vyskočila zo stoličky.

Dobrý deň, vitajte v stredisku hormónov.

A to som si ešte pred hodinou povedala, že nebudem blbnúť.

Nie.

Vôbec.

Nie som blbá a nenechám sa ovládať hormónmi. James je môj dobrý kamarát tak isto ako Liam.

„Tak som rozmýšľal či by si sa nechcela presunúť niekam do väčšieho súkromia. Možno by sa ti páčila myšlienka fľaše vína a filmu?“ spýtal sa keď podával čašníčke kreditku.

Toto je ako z nejakého romantického filmu pre tridsiatničky, ktorý režírovala žena.

Čašníčka na mňa pri tej vete vyvalila oči a úplne som videla ako sa mi snaží naznačiť, že mám byť trochu viac odolnejšia.

„Prečo nie,“ pokrčila som plecami v silenom pokoji.

Bola mi úplne u prdele fľaša vína aj film, keď tam bude James.

 

Nebudem sa riadiť hormónmi. No, jasné.

 

Jazda autom k nemu bolo to najväčšie peklo, ktoré som zažila. Okrem toho, že ma svojim správaním dostával úplne na lopatky. Vážení, za pár minút som z neho bola úplne hotová.

Letmé dotyky, ktorými ma obdarovával, ma skoro odrovnali. Bola som rozhodnutá. Získať ho. Že to nejde cez posteľ, to ma v tejto chvíli nezaujímalo. Na jednu sekundu som bola neistá a pýtala som sa sama seba, čo to robím, ale keď na mňa na červenej pozrel, všetky výčitky a pochybnosti boli znovu v prdeli. Celý mozog štrajkoval a ja som sa mu nedivila.

Nepotrebovala som ho. Zaparkoval pred jednou budovou a ťahal ma dovnútra. Keď ma pritlačil k stene výťahu a ja som cítila jeho vzrušenie, rozklepali sa mi nohy.

Vedela som, že Davidova zrada mi ublížila. Od tej nemocnice sa to so mnou znovu húpalo. Do všetkých smerov. A mala som čo robiť, aby som nevyskočila z kože.

Aj tak cez to všetko, som chcela byť s Jamesom. Chcela som, aby sa ma stále dotýkal. Vyvolával vo mne zmiešané pocity.

Nespoznávala som sa. Nikdy som taká nebola. Väčšinou som bola zatrpknutá a protivná. Svojich spolužiakov som neznášala. Ale teraz som sa cítila vo svojom živle. S neobmedzenou kreditkou vo vrecku, s alkoholom v krvi a neodolateľným chlapcom pri tele.

Ťahal ma z výťahu a jeho tajomný úsmev som žrala všetkými desiatimi.

„Mám len jednu prosbu k tebe,“ povedal mi medzi bozkami kým mi zvliekal šaty. „Neprepadni mi.“

„Uhm,“ zamrmlala som nesústredene a bojovala s opaskom na jeho nohaviciach. Nepočúvala som ho.

Možno to bolo alkoholom, možno len mojou zranenou dušou. Osobne som sa prikláňala k tretej možnosti. Že som sa v zúfalosti vrhla do náruče prvému, kto bol ku mne pozorný a dúfala som, že to tak ostane. Zabudla som na Liamove slová o pretvárke.

A James bolo pozorný. Začalo to v obývačke.

Najprv len zúfalý a rýchly sex v obývačke, kde som zo seba potrebovala dostať všetku tú bolesť z posledných týždňov. Keď so mnou vrazil do steny pretože už ani on nevnímal priestor okolo nás. Oprel ma o stenu a búšil. A ja som vzdychala, kričala jeho meno. Chcela som, aby zo mňa vytĺkol dušu. Na konci to bola odovzdanosť v posteli za zavretými dverami.

Tá fľaša vína a film môžu prísť predsa aj potom, no nie?

 


 Tak ako som sa snažila pozliepať tú kapitolu tak som nejako napísala úplne novú :D Dúfam, že ste si ju užili. :)

Plus nejaké nové fotky našich postáv na zhrnutí. :P

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý Klam - 9. kapitola:

5. PrincessCaroline přispěvatel
16.04.2016 [20:29]

PrincessCarolineMills, ty máš to šťastie, že mi tie kapitoly upravuješ a tak máš právo prvej Emoticon Len si pekne počkaj ako my všetci obyčajní smrteľníci Emoticon

4. MillieFarglot admin
16.04.2016 [0:32]

MillieFarglotDobre, Caroline, kde mám pokračovanie? Emoticon
Ach, ja som taká zvedavá na jej celý príbeh. Konkrétne na tú časť, kde jej Nate posral život.
zatiaľ sa to vyvíja naozaj zaujímavo, čakala som všeličo, no nie, že bude Amelle takáto. James sa dá byť ako mňam chlop. Emoticon
Teším sa na ďalšiu kapitolu, tak ma nenechaj dlho čakať. Emoticon

3. PrincessCaroline přispěvatel
12.04.2016 [18:21]

PrincessCarolineVal, dúfam, že už ju ďalšia nemocnica nečaká Emoticon A Amelle si väčšinu myslí správne, ale koná zle Emoticon

Blacks, hah ja sa vždy smejem ako ti pripomeniem niečo z dobrých starých časov. Pre mňa sú to tiež také bonusovky pri ktorých cítim nostalgiu Emoticon Neboj, ešte sa namyslíš a vykonšpiruješ dosť Emoticon A či sa naozaj zmenila, na to si ešte chvíľočku počkáš. Ono to predsa je len pomalý rozjazd kým do toho padneme po hlave Emoticon

Ďakujem za komentáre a trpezlivosť Emoticon

2. Blacky
11.04.2016 [23:15]

Jo súhlasím s VAlerie, sátle musím premýšľať, čo ju tak zmenilo. Až som z toho zmätená a neviem, či ju tak proste len nevnímame pre polohu do ktorej si ju vložila v nepotrebujem ťa a popelde, alebo sa skutočne zmenila. A či v tom nemajú prsty práve týto ľudia. Možno jej ublížil a len ju využil a to čo jej urobil Davidko je len prdom v porovnaní s týmto fešákom.

rozhodne si nič nerozplietla. Len nás nútiš premýšľať a splietať.

A inak "čávo" som nepočula posledných päť rokov. Až si ma prinútila k sentimentálnemu úsmevu nad mojou domovinou milovanou.

1. Valeriee přispěvatel
09.04.2016 [21:38]

ValerieeKonečně jsem se dostala k pořádnému počítači Emoticon Takže pořádné rande až po tom všem? Emoticon Jestli se Amelle tak trochu nemýlí Emoticon aby s ní James navyběhnul a ona neskončila znovu v nemocnici Emoticon nechám se překvapit a budu se těšit na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!