OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokonalý Klam - 8. kapitola



Dokonalý Klam - 8. kapitola Ráno po večierku, prvý deň v škole a budovanie vzťahov.
Myslím, že sa to vyvíja dobre.

Ráno to nebolo najlepšie ráno, ktoré som zažila. Bolo mi zle. Nemusela som ani piť alkohol a po párty sa zobudiť úplne rozbitá. To tie cigarety a cigaretový dym, v ktorom som bola celý večer. Nevedela som si inak vysvetliť svoj stav. Škrípala som zubami celú cestu do kuchyne. A to som sa tešila, ako si vychutnám pohľad na Mishu. To som sa mohla včera pokojne sťať a cítila by som sa rovnako ako teraz. V kuchyni som už videla Jane pri šporáku a Aarona na barovom pulte. Čítal noviny. Nie, čítal bulvár. Jane si ho vždy kupovala a Aaron ho vždy čítal. Potom sa nasral a zahodil ho do koša.

„Dobré ráno,“ ozvala som sa a v momente, keď na mňa dopadol bratov pohľad, prišlo mi, že bola chyba ozývať sa.

„Jeden jediný raz ideš von a už si rozmazávaná po všetkých novinách,“ zamrmlal nevrlo a znovu uprel zrak na noviny. Z titulnej strany som zbadala svoju fotku s celou rodinou pred hotelom. To bolo predsa v pohode, nie?

Vtom som si však spomenula na včerajší odchod a srdce mi vybehlo až do krku.

Nie nie, nie!

Vyrazila som k nemu a zobrala druhé noviny na pulte. Titulná fotka mi udrela do očí a skoro sknokautovala k zemi. Ja v mojich minišatách a James. V objatí. V bozkoch. V náruživých. Z tej fotky ma zalialo teplo. Samotnej sa mi rozklepali ruky, keď som si na ten odchod spomenula.

„Som zvedavý, čo na to povie máti,“ vytrhol ma zo spomínania a akoby ma obliali ľadovou vodou. Bez slova som si sadla na stoličku a nemohla odtrhnúť zrak od fotiek v novinách, keď som ich roztvorila.

Ja som sa tam po ňom sápala. Ale keď ma držal za zadok... Toto vážne uvidí celé mesto. Všetci moji noví spolužiaci.

Mama.

 

MILENCI? Zdá sa, že máme novú lásku!

 

Na včerajšom novootvorení hotela sa stretli James Norton (17) a Amelle Boscotová (16) a zdá sa, že si okamžite padli do oka.

Amelle Boscotová, ktorá doteraz nechodila so svojimi rovesníkmi na akcie, si to zrejme poriadne užila! A čo James, ktorý býva ten slušnejší? Rolu v tom vraj aj hral alkohol, ktorý tejto dvojici zrejme pomohol vyznať city. A to dosť vášnivo!

Mladá dvojica však zrejme spolu nestrávila noc, pretože James, ako pravý gentleman, odprevadil Amelle do taxíku. Pekne horúco! A my sme boli pri tom!

Uvážte sami, ako táto dvojica vyzerá na fotkách. Máme tu novú lásku medzi smotánkou? Uvidíme, koľko to mladým zaľúbencom vydrží!

 

Uvidí to aj David?

 

„Čo si to vlastne predvádzala? Neodpovedáš na telefonáty a potom sa necháš obchytkávať pred hotelom?“ spýtal sa ma protivne brat a mala som, čo robiť, aby som si zahryzla do jazyka. Bolo to hlavne kvôli Mishi. Ale to so mu nemohla povedať.

„Je to snáď moja vec, nie?“ odsekla som mu ľadovo, potešená svojou reakciou.

„Teraz je to záležitosť celého mesta,“ ozvala sa Jane nezúčastnene, čo ma schladilo.

„Už to tak vyzerá,“ zamrmlala som porazenecky a odvrátila pohľad od novín. Zlým smerom.

Matkine oči si ma prísne premeriavali. Chcela som ju pozdraviť, ale ostala som ticho. Na dôkaz svojej nálady mi zamávala novinami. Bola už oblečená a prišla aj s taškami. Vyzerala, že sa práve vrátila z vonku. Kedy preboha vstáva?!

„Aj som sa divila, prečo máme pred vchodom toľko novinárov,“ povedala neutrálne a hodila noviny na linku predo mňa. Zas tie isté fotky, z iného uhlu. 

Bola som s Jamesom telo na telo. Hoci som mala chuť vyvaliť oči na to a možno aj prekvapene zaochkať, držala som ústa pevne stisnuté.

„Pila si včera nejaký alkohol? Aj keď ho máš zakázaný?“ spýtala sa ma prísne a premeriavala si ma.

„Nie, ani pohárik. Len minerálka,“ pípla som.

Už dlho som nezažila takú rozladenú matku. Prižmúrila oči a snažila sa mi zavŕtať do duše. Bola som neskutočne šťastná, že tento krát jej neklamem.

„Tak potom?“ spýtala sa už trochu upokojenejšie.

Asi hormóny?

„To bolo trochu neočakávané,“ pripustila som trochu zahanbene. Bolo mi jedno, že pri tom Aaron pení. Vadilo mi, že to videla matka. Bolo to, ako prísť o kúsok súkromia. Pred mamou.

Vedela o mojich excesoch s alkoholom občasnými drogami. Nebola som sprostá. Ani ona, ale nikdy sa to nedozvedala z nijakých novín. Nevedela, že som spávala s Davidom. Ani či som mala nejaké intímnosti s nejakým chlapcom. Ale vidieť to takto na titulke, to mi úplne skazilo náladu. A matke taktiež.

„Zlatko, keď som hovorila aklimatizovať, nemyslela som takto,“ mávla rukou k novinám a ja som sklopila oči. Nebolo mi o tom príjemné hovoriť.

„Nebolo to plánované,“ snažila som sa z toho nevinne vykrútiť.

Nikto nemusel vedieť, že to plánované bolo. Aj keď sa mi to trochu vymklo z kontroly. Prešla som pohľadom po fotkách. Pamätala som si, ako som ho jednou rukou držala za lem saka, aby som ho mala najbližšie ako sa len dalo.

„Toto je vážne hnus,“ prehovoril znechutene Aaron a zhrabol všetky noviny.

„Keby som nebola tvoja sestra, tak už zháňaš moje číslo,“ vybehla som na neho dotknuto. Tváril sa, akoby to bol škandál storočia.

„Ak by si nebola moja sestra, bohvie, ako by si teraz chodila. Možno príliš naširoko,“ odsekol ľadovo Aaron a vo mne by sa v tom momente krvi nedorezal.

„Aaron,“ okríkla ho matka, načo bez slova vstal a nechal nás samé v tichu.

 Pozerala som na jeho chrbát v nemom úžase a nedostávalo sa mi slov. Neboli sme síce dokonalí súrodenci, ale nikdy by som si nepomyslela, že má na mňa takýto názor.

Chvíľu nikto z nás neprehovoril. Dokonca som si ani nevšimla, kedy sa Jane vytratila z kuchyne.

„On to tak nemyslel. Snaží sa ťa ochraňovať,“ prehovorila po chvíli matka potichu a sadla si ku mne.

„Ale myslel,“ prehovorila som trpko a vyhla sa jej pohladeniu.

 Cítila som sa zranená. Vlastným bratom. Ponížená pred matkou. Zvolala moje meno, keď som rýchlo opustila kuchyňu a s očami plných sĺz sa zamkla v izbe.

Snažila som sa medzi nich zapadnúť, ale nešlo mi to. Mishu neviem usmerniť a berie si zo mňa príklad. V zlých rozhodnutiach. Aaron, môj veľký a väčšinou mrzutý brat, si o mne myslí, že som kurva.

Má to vôbec zmysel? Akým prínosom som ja pre túto rodinu?

 

 

Netušila som, ako dopadla ten deň Misha. Celú nedeľu som sa vyhýbala každému členovi rodiny. Pustila som len Jane, keď mi priniesla nejaké jedlo. Keby to bolo tak ľahké aj v škole.

 

V aute bolo hrobové ticho, pretože som šla sama. Odmietla som ísť spoločným autom s Aaronom. Matka bola našťastie už ráno zavretá vo svojej pracovni, a tak som len počkala, kedy odídu moji „súrodenci“. Potom som si nechala pristaviť obyčajné auto. Teda to najobyčajnejšie, ktoré sa mi dostalo. Aj kvôli novinárom.

Keď som zbadala školu, nervozita mi zakrútila žalúdkom a v krku som zacítila tie chabé raňajky, čo som do seba zatlačila. Upokojovala som seba samú. Že mi všetci môžu vyliezť na hrb. Keď som však vystúpil, nebolo to až také easy ako som si myslela. Všetko, čo malo oči sa otočilo ku mne. A až teraz som zistila, čo je to byť stredom záujmu.

Vyslobodila ma z toho Mona, ktorá vystúpila z auta za mnou. Srdečne sa so mnou zvítala a nezabudla pripojiť poznámku, že mi bude veľmi rada vyberať šaty a svadbu. A chce ju organizovať. A chce byť hlavná družička. A aj keď stále tým zabŕdala do včerajšej titulky, cítila som sa v jej spoločnosti uvoľnenejšie a tie stále pohľady som znášala ľahšie.

Povodila ma po škole, zašli sme za zástupkyňou, kde som hneď z rána prišla o dobrú náladu, keď som zbadala ledabolo prehodené noviny zo včerajška. Podľa jej výrazu som videla, čo si o mne myslí, ale držala som jazyk za zubami.

Sme vo výchovnej škole alebo v nápravnom zariadení? Som v škole tak nech sem nemiešajú osobný život.

Dostala som rozvrh a viac menej mrzutá som odchádzala do svojej novej triedy. S Monou som mala málo hodín. Jamesa som ešte nikde nevidela, ale za to, keď som vkročila do triedy, bola som v momente sledovaná. A jeden pohľad pálil najviac.

„Dobré ránko, princezná škandálov,“ zazubil sa na mňa Liam škodoradostne a obsadil lavicu predo mnou. Zahryzla som si do jazyka a snažila sa nečervenať.

„Kde máš hárem?“ spýtala som sa ho nezaujato a otočila som sa k nemu bokom, aby som sa nemusela na neho pozerať.

„Pekne ukrytý pred foťákmi novinárov,“ zabil ma hneď na začiatku a na o som mu už nemala, čo povedať. Zlostne som ho prebodla pohľadom a radšej sa venovala telefónu.

„Nebodaj sa na mňa hneváš. To som nechcel, vyzeralo, že rada provokuješ,“ ozval sa po chvíli zmierlivejším tónom. Ten ma prinútil zodvihnúť zrak. Vyzeral krotký. Skoro ako baránok.

„Myslíš, že ti zožeriem túto masku?“ spýtala som sa ho podozrievavo.

„Ale bejby, ty mi krivdíš,“ zasmial sa Liam načo zodvihol vzrušení šepot. Nato mu zapípal telefón a zamračil sa na display. Potom sa otočil k dverám a ja som jeho pohľad nasledovala. S prekvapením som tam uvidela stáť Deborah aj s Jamesom.

„Vidíme sa cez obed, zlato,“ poslala mu vzdušnú pusu a odklopkala z učebne. James ju pobavene sledoval a potom uprel svoj zrak na mňa. V triede bolo úplné ticho, ale nevnímala som to.

„Vidíme sa cez obed, zlato,“ zopakoval a žmurkol na mňa. A ja som sa usmiala. Nie, škerila som sa ako zblbnutá tínedžerka kým sa Liam nezachechtal. Spamätala som sa a pozrela na neho. Zabával sa na mne.

„Čo ti je smiešne?“ spýtala som sa ho rozladene.

„Len jeden deň a sadla si na jeho pretvárku. Ako ja mu niekedy závidím tie ženské, ktoré dostane,“ pokrútil hlavou pobavene a v očiach sa mu iskrilo.

 Chcela som sa ho spýtať, čo myslel tou pretvárkou, ale zazvonilo a učiteľka dejín bola presná. Až sa mi to nepáčilo. A nepáčilo s mi to ani potom. Rozprávala tak nudne až som si myslela, že mi odkväcne hlava. Teda, nebyť Liamovych postranných úsmevov, ktoré ma vytáčali do žerava.

A ten obed. Ach. To mohlo byť sfilmované.

Pretože namiesto romantického obeda s Jamesom, som skončila na sedačke v podniku s mojím novým príveskom.

„Am, musíš mi pomôcť,“ hovorila horúčkovito Mona, keď sa chalani dohadovali pri biliardovom stole.

„S čím?“ spýtala som sa napol ucha pretože som sa zabávala na tom, ako sa Liam snažil obviniť Jamesa, že podvádzal a preto vyhral.

„Láskavo sa už pohni a rozohraj to,“ odbil ho James ležérne a Liam sa na neho hrane zamračil.

„Buzerant, však uvidíš,“ neodpustil si Liam a rozohral novú partu.

Obaja sa na seba zaškerili a ja som sa na nich musela zabávať. Boli úplne odlišný, ale pri tom myšlienkami na jednej vlne. Fascinovalo ma to, ako oni dvaja vlastne nájdu spoločnú reč a jeden druhého nestiahnu z kože.

James bol nad rečami svojho kamaráta povznesený a nedával mu ani jednu príležitosť, aby ho vykoľajil. Liam sa ho zas snažil vyprovokovať a vždy keď došlo na blbé reči, boli v tom spolu. Jeden by si pomyslel, že im dvom hrabe.

Prekvapilo ma, keď sa po obede do triedy vrútila Mona, chytila ma za ruku a ťahala až do auta. Z pohľadu niekoho iného by to mohlo vyzerať ako únos. Aj mne to tak chvíľu pripadalo. Ale v aute sa na mňa škeril Liam a James sa len otrávene opieral o okno. Mona sa od Liama dozvedela, že James so mnou chce ísť na obed a okamžite zasiahla. Nie, že by bola proti, ale chcela sa do toho nasáčkovať. A keď už šla Mona, Liam sa pridal.

No, ďakujem pekne.

„Boscotová,“ zatriasla mnou Mona a upriamila som na ňu svoju pozornosť. „Nezízaj na nich, akoby si si nevedela vybrať.“

„Ale prosím ťa,“ zahriakla som ju pobavene pretože som vedela, že Mona len rýpe.

Všimla som si, že si je s Liamom v tomto dosť podobná, ale Mona nemala jeho iskry v očiach ani žiadne skryté záujmy.

„Potrebujem od teba radu,“ povedala rozhodne a strčila mi pod nos telefón.

Bola tam konverzácia Mony a nejakého chalana.

„Čo s tým?“ zarazene som na ňu pozrela, že mi takto strká svoje súkromie pod nos.

„Prečítaj si to, potom ti poviem, čo sa stalo,“ posúrila ma Mona s prosebným pohľadom.

Zobrala som si teda telefón a hoci mi to bolo proti srsti, prečítala som si konverzáciu. Bola veľmi poučná a Monine odpovede a tie namotávky, no mala som, čo robiť, aby som sa nezačala smiať.

„Môžem to predať do novín, keď chceš,“ rýpla som do nej načo ma plesla kabelkou po ramene.

„Ty si koza, vážne,“ zahromžila naoko naštvane a potom sa pohniezdila a už som na nej videla, že sa schyľuje k veľkej spovedi. „Vieš, poznám ho už dlhšie. Rozprávali sme sa už aj pred tým a tento rok som zistila, že vždy keď sa na neho pozriem, chcem ho.“

„Tak v čom je problém?“ spýtala som sa ležérne a napila sa miešaného drinku.

„Je to otcov partner a viem, že si ma pamätá z detstva, keď ma vozieval do zábavného parku aj s jeho synom.“

Čakala som všeličo, ale práve toto nie a obsah mojich ústa sa rozprskol na stôl a čiastočne aj na ňu, keď mi zabehlo. Búchala ma po chrbte kým som lapala po dychu načo sme pritiahli pozornosť našich profesionálov s tágami.

„Už sa jej pokúšaš zbaviť?“ spýtal sa pobavene Liam, ale Mona ho poslala do péčka.

„Nemáš nejaké vysoké požiadavky?“ vyliezlo zo mňa, keď som znovu nabrala vzduch do pľúc.

„No a presne preto ti to hovorím. Boli sme už na večeri, je to šupa chlap, až na jeho ženu,“ povzdychla si Mona smutne a mala som čo robiť, aby som znovu nepokúšala smrtku.

„A syna,“ doplnila som ironicky a prebodla ju pohľadom. „Snáď si nemyslíš, že je šupa chlap, keď sa ženatý ťahá s tebou.“

Vyzerala šokovaná, že jej to hovorím, ale nemienila som sa kvôli tomu pretvarovať. Aj keď som vedela, že stúpam na tenký ľad. Nebola som s nimi tak dlho, aby som si mohla dovoliť, byť tvrdá. Ale ja som sa už nechcela pretvarovať.

Mona si chvíľu nepokojne žmolila ruky a potom pomaly so slzami v očiach na mňa pozrela.

„Keď som si myslela, že on bude ten pravý! Nebol to ani jeho kolega a tiež otcov kamarát...“

„Stačilo,“ zapchala som jej rukami ústa a odmietala počúvať ďalšie vymenovávanie zatiaľ, čo ma z jej naivity išlo šľahnúť.

 Ako to, že do tohto veku ju ešte nikto nesprznil?! S toľkou dávkou naivity a s toľkými akciami, ktoré už stihla prebehnúť som nemohla uveriť, že je ešte stále takáto.

Keď som sa snažila hľadať dôvod, zrak mi padol na tých dvoch idiotov pri biliarde a problém bol vyriešený. Tam boli tie steny, za ktoré sa nedostal žiadny hajzel, ktorý by Monu položil doslova na lopatky. Na chvíľu ma pri srdci závistlivo pichlo, ale okamžite som to potlačila. Bola som tu teraz aj ja. Aj ja som sem patrila. Mohla som byť ich súčasťou a to bolo všetko, čo som chcela.

„Čo keby si sa pokúsila držať sa v rozmedzí tvojho veku?“ skúsila som na ňu opačnou cestou. „Vieš, Mona, mladí chlapci sú energickejší, možno nie sú skúsenejší ako starší v posteli, ale prča s nimi môže byť riadna. Okrem toho, nebude im na ruke svietiť obrúčka,“ kecala som všade naokolo, kým som sa snažila vymyslieť nejaký lepší dôvod, prečo sú ženatí muži mimo jej vôd.

„Keď ja som sa už skúsila poobzerať po párty okolo seba, ale tá naša obrovská parta je plná idiotov, hen,“ kývla rezignovane hlavou k biliardovému stolu, kde práve Liam predvádzal oslavný tanec, keď konečne vyhral.

„Tak sa nekukaj do party, kukaj sa okolo nej. Bože, Monaaaaaaa,“ zavyla som strápene, keď mi nenapadol ani jeden rozumný dôvod, prečo by sa mala držať od ženatých mužov. Na mojom výraze sa Mona začala chichotať a po chvíli spustila smiech.

„Dobre, tak ja sa posnažím,“ sľúbila mi pobavene a ako na dôkaz si predo mnou vymazala jeho číslo. To som jej nežrala, podľa mňa ho vedela naspamäť.

„Dobre, tak naše nové heslo bude: 17,18,19. Takých tu behá plná prdel,“ spokojne som zahlásila a nenápadne ju nasmerovala k vedľajšiemu stolu, kde pár takých chlapcov už sedelo.

Mona ich prešla hodnotiacim pohľadom a potom sa na mňa sprisahanecky usmiala. Lenže namiesto akcie sa len vedľa mňa pohodlne oprela a položila si hlavu na moje plece.

„Hej, nenechávaj ma v tejto bande idiotov samotnú,“ zamrmlala priam prosebným hlasom a vytiahla si cigaretu.

Nemusela som sa ani na ňu pozrieť, aby som jej odsúhlasila všetko. Mona ma dostala a ja som ju totálne žrala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý Klam - 8. kapitola :

5. PrincessCaroline přispěvatel
03.04.2016 [17:03]

PrincessCarolineSun, mooožno toho bude viac a moožno toho bude príliš málo Emoticon Popravde, ďalšia kapitola je rozbúraná a plná dier ako naše cesty, ale nemám čas si k tomu poriadne sadnúť a zlepiť ju Emoticon

Blacks,oni sa všetci do všetkého starajú Emoticon Takže som zvedavá, kedy z toho Am vypení a ukáže niečo nepekné na verejnosti Emoticon

Ďakujem za komentáre, moc ma tešia, ale prosím ešte strpenie so mnou. Mám za sebou náročný mesiac a veľa vecí pred sebou a chcem si k tej kapitole fakt sadnúť a urobiť ju dobrou a nie len takou na kolene zlepenou.

4. Blacky
31.03.2016 [9:38]

No máme tu ako takú pohodičku. Som len zvedavá, čo sa tu poondí. Lebo toto nemôže dlho vydržať. Hlavne nie v svte v ktorom sa ocitla.
Však sa jej, pre Kristove rany, starajú do úplne všetkého. ešte aj malej pusinky. Mňa by šlo roztrhať.

čakám na ďalašiu. Emoticon Emoticon

29.03.2016 [16:19]

SunShinesObidve kapitoly prečítané, opäťraz na jeden dych Emoticon Emoticon Emoticon
Teším sa, čo nové prinesú Liam, James a Mona Amelle do života Emoticon príde mi to také pohodičkovo-zábavno tínedžerské. Šípim plno srandy a dúfam, že jej aspoň chvíľu vydrží taká tá pohodička a bláznivosť Emoticon Emoticon a aspoň ako tak sa dostane z Davida a ostatných problémov, či to by som už chcela priveľa? Emoticon
Už sa teším na ďalšiu Emoticon

2. PrincessCaroline přispěvatel
29.03.2016 [13:09]

PrincessCarolineVal, Mona je také šidlo určite si s ňou ešte čo to užijeme a s Liamom takisto. Chudák James, že ich dvoch má na krku Emoticon Tento mesiac som strašne rozlietaná, nič nestíham takže predpokladám, že až o týždeň bude ďalšia kapitola. Pokorná omluva Emoticon

1. Valeriee přispěvatel
27.03.2016 [21:13]

ValerieeDalší problém na obzoru. Sice rada Moně dobrá, ale myslím si, že jí to druhým uchem šlo ven a stejně za tím starším chlapem poleze. A nakonec to donese Amelle. Tak to vždycky bývá. A Liam? Očividně kapitola sama pro sebe? Já bych tam nevěřila nikomu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jinak se samozřejmě těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!