OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dobrodružství v čase 2.



Dobrodružství v čase 2.Zase další komplikace, přihnala se bouře. Toto je trochu kratší dílek, ale snad se bude líbit. Hezké počtení.

2. Díl

Bitka to byla tvrdá protože policajti měli obušky, ale my jsme si zašli do kuchyně pro nože a vidličky a rvali jsme se jako lvi. Policajti utekli a my jsme s půlhodinovým zpožděním odpluli. Už jsme byli daleko od břehu když jsme na lodi objevili Henryho Kryse. Kolumbus dlouho přemýšlel co s ním máme udělat ale napadlo ho jen ho poslat po prkně což není moc originální, ale přesto jsme to udělali. Henry se snažil smlouvat ať ho po prkně neposíláme že neumí plavat, sliboval hory doly atd. ale to ho nezachránilo. A tak skončil Henry Krys se svými krysouny. Asi bych se měl radovat že je konečně od nich pokoj ale neradoval jsem se protože jsem měl mořskou nemoc a byl jsem ohnutý přes zábradlí, zvracel jsem do moře a říkal si že by mě ti čeští vědci mohli konečně vrátit do budoucnosti, jenže nic se nedělo, ale zato kapitán se divil ,, námořník co má mořskou nemoc? To je divné.“ A už pochodoval ke mně aby zjistil co jsem zač.

Kdybych viděl že ke mně jde, tak bych asi dostal strach co se mnou bude, ale já byl ohnutý přes zábradlí a vyhazoval jsem veškerý obsah mého žaludku do moře. Když ke mně kapitán došel, tak už jsem měl žaludek úplně naruby a už v něm nic nebylo, takže jsem si s kapitánem mohl v klidu promluvit.

Kapitán si myslel, že jsem špeh a že chci zhatit jeho plavbu a tak rozhodl že mě pošle po prkně hezky za Henrym Krysem.

Naštěstí se mi ho podařilo přemluvit a nechali si mě tam jako pomocnou sílu a tak jsem drhnul palubu, pomáhal v kuchyni a zase drhnul palubu.

A až do jednoho večera se nic nedělo.

Toho večera začalo šíleně fičet až se s tím větrem přihnala pořádná bouře která nám zlomila hlavní stěžeň a potrhala plachty, které jsme nestihli stáhnout.

Lodí to házelo, jako kdyby to byla nějaká hračka a já si přál aby mě vědci vrátili zpět do mého času a na suchou zem, ale to se nestalo a mě bylo tak špatně že jsem si přál aby mě někdo zabil.

Najednou se celá loď otřásla, ozvalo se hlasité křupnutí a loď vjela na útes.

V tu chvíli začali všichni panikařit, protože bouře rozbila i všechny záchrané čluny a loď se začíná potápět. Naštěstí se nepotápěla rychle a tak jsem stihnul vysekat z paluby pár prken a provazy je svázal k sobě a vyrobil tak provizorní vor. Pobral jsem nějaká pádla, pitnou vodu a nějaké jídlo a šel přemluvit Kolumbuse aby odplul se mnou.

Nebylo jednoduché ho přemluvit ale nakonec se mi to podařilo. Vzali jsme s sebou ještě námořníka Johna a odpluli jsme vstříc Americe.

 

shrnutí

 

Upozornění:

S psaním této povídky jsem dá se tak trochu říct sekla, ale možná sem někdy nějaký ten dílek přidám, pouze se musím víc věnovat škole a píšu povídky na stmivani.eu (odkaz je ve shrnutí) a tak nemám moc času psát sem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dobrodružství v čase 2.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!