OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Cesta prekliatych - 10. kapitola



Cesta prekliatych - 10. kapitolaOslavujeme prvé dvojciferné číslo! A preto vás na konci čaká "malé" prekvapenie, viac nepoviem!

Killy

Via zaklopala na tmavohnedé dvere. Dlhú chvíľu sa nič nedialo, a tak začala pochybovať, či je niekto doma. Bol naozaj blbý nápad ísť sem. A sama, napadlo Vii. Naraz sa prudko otvorili dvere.

 

„Ach... Pán Bennett?“ spýtala sa neisto.

 

„Áno, to som ja,“ prikývol postarší muž s tmavou pokožkou.

 

„Ja som Via, Bonniena kamarátka. Je doma?“

 

„Nespomínam si, že by mi Bonnie o tebe hovorila. Čo si zač?“ opýtal sa ignorujúc jej otázku.

 

„No... prišla som len pred pár dňami. Mohli by ste ju, prosím vás, zavolať?“

 

„Kedy si prišla? A čo od Bonnie chceš? Si...“

 

„Oci,“ skočila mu do reči Bonnie. Zamračene si otca prezrela a nemo pokrútila hlavou. „To je v poriadku, Via je moja kamarátka.“ Pán Bennett nesúhlasne pokrútil hlavou, no napokon odišiel a Bonnie si vydýchla úľavou.

 

„Poď ďalej. V izbe ti to vysvetlím,“ šepla a obzrela sa za seba.

Toto je veľmi čudná rodina, pomyslela si Via a vzápätí sa uškrnula. Nasledovala Bonnie na horné poschodia a spolu s ňou vstúpila do izby.

 

Čo je to s tvojim otcom?“ spýtala sa jej Via, keď si sadla na posteľ.

 

Po smrti starej mamy sa zmenil. Takmer vôbec sa spolu nerozprávame. Vie, že som čarodejnica, no...“

 

Nevie sa zmieriť s tým, čo si,“ dokončila jej vetu Via. Bonnie prikývla.

 

Tak teda, čo potrebuješ?“ náhle zmenila tému Bonnie.

 

Včera som sa stretla s Elijahom. Vieš, ako som so šerifkou, Alaricom a Elenou našla slečnu Morgan, nie? Pri jej tele som našla odkaz, ktorý mi tam zanechal Elijah. Stretla som sa s ním v kostole a on mi povedal, ako môžeme poraziť Klausa.“

 

Oh. S Elijahom? A čo chcel?“

 

Len mi to povedať. Očividne chce zničiť Klausa tak, ako my,“ pokrčila plecami Via.

 

Ja mu neverím. Via, nesmieš dôverovať ani jedinému Pôvodnému. Tí nemajú čisté úmysly.“

 

Nemyslím si, že vražda vlastného brata je čistý úmysel,“ odsekla Via. Bonnie to napokon umlčalo. „A ty si mala pravdu. Tento náhrdelník,“ chytila do rúk červené srdiečko, „je veľmi mocný. Obsahuje v sebe mágiu, tak ako Emilyn prívesok. Pomocou neho by sme mali vedieť zabiť Klausa. Bonnie, máš pri sebe niečo... niečo ako Knihu mágie?“

 

Bonnie prikývla a prešla na druhú stranu izby. Otvorila svoj šatník a zo spodku skrine vybrala veľkú krabicu.

 

Toto mi zanechala stará mama. Sú v nej knihy s rôznymi kúzlami a zaklínadlami. Spoločne skúsime niečo nájsť.“ Via sa načiahla a otvorila krabicu. V nej bolo asi desať starých kožených kníh stiahnutých opaskom.

 

Zavolám Caroline, nech nám pomôže,“ povedala Bonnie a zobrala do rúk svoj mobil.

 

A čo Elena? Tú nezavoláš?“ Bonnie zmätene zaklipkala očami a poobzerala sa okolo seba.

 

Ona... Je doma s Alaricom. Myslím si, že riešia šerifku Forbesovú,“ vykoktala napokon. Zdalo sa, že to Viu upokojilo, a tak sa tým viac nezaoberala.

 

No dám vedieť aj Jeremymu,“ povedala a poslala jemu a Caroline SMS-ku.


......................

 

OK. Takže čo hľadáme?“ opýtal sa vzrušený Jeremy a prezrel si jednu z kníh. Caroline sa v očakávaní pozrela na Bonnie.

 

Hľadajte čosi o Viinom náhrdelníku. Podľa Elijaha nám to pomôže zabiť Klausa,“ povedala s miernym úsmevom na perách Bonnie.

 

Počkaj, Elijah? Myslíš toho Elijaha, ktorého si myslím, že myslíš?“ skočila jej do reči Caroline a nesúhlasne pokrútila hlavou. Via si ju zamračene prezrela. Dokonale upravené blond vlasy, perfektný make-up a slaboružový lesk na perách.

Hotová Barbie, pomyslí si Via.

 

Stretla som sa s ním v kostole. Očividne chce zabiť Klausa rovnako ako my, a tak nám pomáha.“ Jeremy si s Caroline vymenil pohľad plný znepokojenia a nedôvery.

 

Keď to hovoríš,“ šepla Caroline a zobrala do rúk jednu knihu.

 

A je tu ešte jedna vec, ktorú mi Elijah povedal. Bonnie, počula si už niekedy o Michaelovi? Je dosť možné, že je jeden z Pôvodných.“ Bonnie zamyslene prižmúrila oči.

 

Niečo mi to meno hovorí,“ povedala a prešla ku svojej malej knižnici, „Myslím si, že to bude v tejto knihe. Je plná legiend a mýtov o Pôvodných upíroch. Dala mi ju stará mama.“

Bonnie začala zbesilo otáčať stránkami, pri čom si niečo mrmlala popod nos.

 

Áno, tu je to. Píše sa tu, že... preboha.“ Via sa nahla dopredu, aby lepšie videla a rýchlo si prečítala zopár riadkov. Jeremy urobil to isté. Jeho tvár bola tesne pri tej Viinej a namiesto toho, aby sa pozeral do knihy, tak pozoroval ju. V očiach sa mu zračil obdiv a neskrývaná radosť, že je Vii tak blízko. No do sekundy boli tieto pocity preč, a tak sa Jeremy zameral na to, čo bolo napísané o istom Michaelovi.

 

Takže je to niečo ako ocko všetkých Pôvodných? To je vážne divné! Čo myslíte? Kto bola Klausova mama? Možno morská panna Ariel alebo Bambi,“ povedala sarkasticky Caroline. Všetci sa naraz zasmiali a Via si uvedomila, že takto chcela Caroline iba odľahčiť situáciu. Podarilo sa jej to.

 

Podľa tejto knihy je Michael... no... zatiaľ mŕtvy. Takže nám stačí ho len nájsť, vytiahnúť z jeho tela dýku alebo niečo podobné a dať mu napiť sa krvi,“ zhodnotila to Bonnie.

Áno a potom ho ešte presvedčiť, aby nám pomohol a nezabil nás na mieste,“ doplnila ju Caroline.

 

Ale ako ho nájdeme? V tejto knihe sa nepíše, kde sa nachádza jeho telo,“ pripomenula im Via. Všetci traja sa naraz zamysleli. Ticho napokon preťal Jeremy.

 

To máš pravdu, to sa tam nepíše. Našťastie v tejto knihe áno,“ povedal Jeremy a so samoľúbym úsmevom im ukázal dvojstránku jednej z kníh, ktoré boli v krabici.

 

Píše sa tam aj o mojom náhrdelníku,“ šepla prekvapená Via.

 

Hej. Je tu napísané, že to boli práve Joshuovci, ktorí Michaela uväznili v hrobke. Všetku svoju silu uložili do tvojho prívesku a použili ho k tomu, aby Michaela na nejaký čas pripravili o moc. Potom ho zabili,“ prikývla Caroline.

 

Je tu spomenuté mesto v Severnej Dakote. Možnože práve tam niečo nájdeme,“ povedala Bonnie. Ostatní nadšene prikývli.

 

No nepôjdeme tam sami. Poviem o tom Damonovi a Alaricovi, som si istý, že nám pomôžu.“ Via sa rýchlo pozrela na hodiny, ktoré boli zavesené na stene. 11:45.

Via s krátky „ahoj“ vybehla z Bonnienho domu a nasadla do (Damonovho) auta. Za ten čas, čo bola v Mystic Falls, si našla na internete podrobné inštrukcie v oblasti šoférovania. A bola na seba patrične hrdá.

Celou cestou premýšľala nad tým, aký je Jeremy milý chlapec.


…..........................

 

Práve ste sa prihlásili do diskusie „Striptérky v dôchodku“.

 

UpírovaMilenka: Chýbate mi. V

 

DraculovaNevesta: Aj vy mne. Práve som na prednáške. Pitveme žaby. Fuj!

 

SexiPrue: Nesťažuj sa. Ty sa aspoň nemusíš naučiť všetky zákony naspamäť. Pitvanie žiab je náhodou celkom zábava. A, Ví, aj ty nám chýbaš.

 

MilovníčkaKlokanov: Mne je v Austrálii bombovo! S Thomasom sme nedávno navštívili ZOO. Bola to celkom sranda keď si vezmete, že polovica zvierat boli len králiky. A nefňukajte, ešte sa stretneme. Nespočetkrát!

 

DraculovaNevesta: Ja som za všetkými desiatimi. Čo takto v lete? Môžeme spolu stráviť celé prázdniny. Alebo aspoň polovicu.

P.S. Nie sme ufňukané, len precitlivené.

P.P.S. Tie črevá sa hýbu ako červíky! No fuj!

 

UpírovaMilenka: Oks, tak teda cez prázdniny. Ale do New Yorku nejdem. Za prvé: Je to príliš ďaleko a za druhé: nemám na to miesto práve najkrajšie spomienky.

 

SexiPrue: Fajn, takže NewYork nie. Čo vravíte na Seattle? Ja viem, že tam strašne veľa prší, no majú tam úžasný výber topánok, o kabelkách ani nehovoriac.

P.S. Adriana, prečo si na tú medicínu vôbec šla? S červíkami sa budeš stretávať každý deň, to ti zaručujem!

 

MilovníčkaKlokanov: Už musím, Thomas ma volá. Majte sa, odpadlíci!

 

MilovníčkaKlokanov je Of-line.

 

......................

 

Dúfam, že vás ten koniec potešil. S týmito SMS-kami sa ešte stretneme, to vám prisahám! A prosím vás, aby ste mi nechali komentáriky.

Killy

11.kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 10. kapitola:

5. Ivana
17.04.2012 [15:45]

Minule si nám dala veľkú dávku Damona za jeho predošlú absenciu... nič proti, kapitolka bola pekná, ale teraz očakávam ako lea - poriadne akčnú kapitolku alebo aspoň Klausa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS... tie nové mailové konce znamenajú, že predchádzajúce tajomné ukážky (na ktorých objasnenie sa teším) už skončili?

4. lea
15.04.2012 [19:06]

ahoj komentíky ti nejako klesajú,ani sa nečudujem keď pridávaš tak pomaly
chcelo by to ďalšiu a poriadne akčnú a dúfam že skonči s Klausom Emoticon Emoticon Emoticon

3. BJaneVolturi
08.04.2012 [17:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Annie115 přispěvatel
08.04.2012 [15:41]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. NikkiR
08.04.2012 [12:27]

Pěkknýý :)) Esi bude mít něco s Jeremym Emoticon Emoticon grr... Emoticon jsem zvědavá na Mikaela =D uplně mě překvapil název „Striptérky v dôchodku“ :D nevěděla jsem co od toho očekávat =D že by Damon najel na nějakou takovou stránku?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pak mi to teda došlo no =D asi jsem ještě rozespaláá :)) Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!