OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Bratrství čili mír? - 29. kapitola



Bratrství čili mír? - 29. kapitolaElena poznává nové lidi, jenže má to háček, jsou to vlkodlaci. Dokáže jim vůbec někdy odpustit a skamarádit se s nimi? Má vůbec cenu, aby jim věřila? Co vyhraje, nenávist nebo rodina? Vždyť se její největší nepřítel vydává za jejího bratra. A co víc, dokáže odpustit lidem, kteří ji zradili?
Jak tohle může skončit?

29. KAPITOLA



Netrvalo to ani pět vteřin a Colin vtrhl do místnosti. Nestihla jsem ani zareagovat a už jsem zaslechla nějaký hluk. Hluk, který způsobil tím, jak zabil jednoho z lovců a dva těžce zranil. Oba dva leželi, téměř identicky, v kaluži vlastní krve na převrhlých židličkách.

Rychle jsem přelétla místnost očima a spočítala, že bez těch třech, zbývá patnáct lovců. Všechno se najednou začalo dít tak strašně rychle, že jsem to málem nestíhala ani já. Slyšela jsem, jak Colin zlostně zařval a vrhl se do boje.

Místo toho, abych se po jeho vzoru vrhla doprostřed místnosti, sunula jsem se zády po stěně, abych alespoň jednu stranu měla krytou. Vím i lovci jsou pouze lidé, i když mi naháněli trochu strach.

Bála jsem se toho, že mě opět připraví o Colina. Věděla jsem, že to nesmím dovolit, ale proč tedy Colin není opatrnější?

Všimla jsem si, že se na mě z každé strany blíží dva lovci. Zpozorněla jsem a rozmýšlela nad tím, jak se jich zbavím. Nakonec jsem zvolila rychlý způsob. Na to, abych se na nich nakrmila nejspíš nebude čas.

Skočila jsem dva kroky doprava a popadla lovce za ruku. Škubla jsem jím takovou silou, že vletěl druhému lovci přímo do náruče.

Než jsem stihla udělat cokoliv jiného, zaslechla jsem Colinův bolestný výkřik. Moje pozornost se okamžitě obrátila k němu. Stál v kaluži krve a kolem něj byla poházená roztrhaná těla lovců. Rychle jsem přepočítala ty živé a zjistila, že jich stále zbývá dost.

Nevěděla jsem, jak zvládneme všech dvanáct, ale ani jsem se na tento problém moc nesoustředila, protože se ke mně Colin otočil zády a já zjistila důvod jeho bolestného výkřiku. Jeden z lovců mu seděl na zádech a právě vytahoval zubatou kudlu z Colinova ramene. Se zuřivým výkřikem jsem se vydala k nim.

Najednou všechno zmizelo. Všude bylo ticho. Jediné, co jsem dokázala vnímat, byl Colin s lovcem na zádech. Nic jiného pro mě neexistovalo. Byli jsme to jen my tři.

Netrvalo to dlouho a už jsem strhávala lovce na zem. Úplně jsem zapomněla na to, kde právě jsem, a že bych si měla krýt záda. Nechala jsem volný průběh svým instinktům.

Vůbec nevím, jak se to stalo, ale zakousla jsem se do toho lovce. Extáze se dostavila téměř okamžitě. Cítila jsem, jak mi horká krev tančí na jazyku. Lokala jsem plnými doušky, dokud jsem nevysála poslední kapku krve. Tahle byla obzvláště výtečná. Odhodila jsem lovcovo tělo a vrátila se do reality. Všimla jsem si, jak se ke mně ze strany blíží další lovec. Zastavila jsem ho jedním pohybem ruky, ze které vyšel modrý blesk. Cítila jsem obrovskou sílu ve svém těle. Trochu mě překvapilo, že blesk mohu vysílat jen za pomoci jedné ruky, ale měla jsem z toho radost.

Zkontrolovala jsem situaci, osm lovců zbývalo.

Všimla jsem si, že se ode mě Colin opět vzdálil. Nechala jsem ho být a hledala jsem další kořist.

Uši rvoucí výkřik se rozezněl místností. Otočila jsem se zpět ke Colinovi, a kdyby mi ještě bilo srdce, právě bych prodělala infarkt.

Viděla jsem, jak z Colinova břicha, přímo v místě, kde je žaludek, je zapíchnutý dlouhý šíp. Colinovi se právě podlomila kolena a padal obličejem k zemi. Na poslední chvíli se podepřel rukou a spadl na bok.

Chtěla jsem se k němu rozběhnout, ale zeď utvořená z lovců mě zastavila.

Cítila jsem, jak uvnitř mě roste síla, která chce na povrch. Najednou jsem chtěla přesně to samé, co ta síla uvnitř mě. Chtěla jsem ničit a zabíjet. Trestat ty, co se pokusili oddělit mě od Colina. Moje zlost se pomalu drala na povrch a já jí nebránila.

Pocítila jsem náhlý nárůst tepla v místnosti. Instinktivně jsem natáhla ruce před sebe a po druhé děkovala tomu, že už nejsem člověk, protože dva infarkty za sebou, bych už asi nepřežila. Fascinovaně jsem zírala na své ruce, jak jsou obaleny oranžovými plameny.

Měla jsem pocit absolutní nadvlády, ten oheň mě vůbec nepálil a mohla jsem si ho přelívat po ruce, podle jejího náklonu. Chvíli jsem pozorovala, jak mi plamínky plápolají mezi prsty, když jsem si uvědomila, co se právě děje.

Nemohla to být pravda, vždyť v tom snu bylo, že zemřu při boji s Willem, ale ten už je mrtvý. Z mých úvah mě vytrhla bolest v levém rameni, do kterého se mi právě zabodl šíp, který ihned vzplál. Moje zlost, v podobě ohně opustila mé tělo a šířila se po místnosti. Najednou jsem už nehořela já, ale všechno ostatní. Stále jsem ještě cítila, že mám dost sil, ale i přesto jsem se pokoušela ten oheň zastavit.

Dívala jsem se, jak oheň likviduje jednoho lovce za druhým. Pomalu mi začínaly ubývat síly a já stále nevěděla, jak to zastavit.

Najednou jsem se už nemohla udržet na nohou a svalila se na záda. Kdyby se teď někdo z lovců dostal přes moji ohnivou bariéru, byla bych absolutně bezmocná. I když nevím, co pro mě bude horší, zda smrt rukou lovce nebo vyčerpáním. Uvědomila jsem si, že nechci umřít. Teď, když jsem našla Colina a je zase konečně se mnou, nemůžu ho znovu ztratit. Musím mu nějak pomoci, aby tady neuhořel, ale ze všeho nejdříve bych se z toho měla dostat sama.

Místnost zaplavil štiplavý kouř. Ležela jsem na zádech neschopná jakéhokoliv pohybu. Zírala jsem do stropu a rezignovaně čekala, co bude dál. Je tohle opravdu můj konec?

Viděla jsem, jak mé tělo obalují plameny, které byly asi metr vysoké, ale nebolelo to. Necítila jsem nic kromě ztráty síly a absolutní bezmoci.

Nechtěla jsem zemřít, ale sama sobě si jsem moc těžkým soupeřem. Na tohle jsem myslela, než jsem ztratila vědomí.


Věnováno BJaneVolturi, za její úžasný koment k minulé kapitole a jako omluvu, že nic nestihla. =D 



30. KAPITOLA



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratrství čili mír? - 29. kapitola:

5. ElisR1 přispěvatel
21.05.2012 [15:42]

ElisR1=D Jsi jedinej, kdo chce Colina mrtvýho =D. Děkuju =D, jinak jsem zvědavá, co řekneš na další kapitolu, kterou mimochodem právě přidávám =D

4. superduper12 přispěvatel
21.05.2012 [15:07]

superduper12juuuuuuuuuu zlato a ked povies ze colin zhorel tak ta vybozkam XD inac kapca sama o sebe uuuuuuuuuuuzas a straaaaaaasne sa mi paci jak si nam konecne dala to na co sme tak cakali dlho

3. ElisR1 přispěvatel
21.05.2012 [8:55]

ElisR1Za věnování děkovat nemusíš =D, zasloužila sis ho =D. Děkuji za pochvalu. Když máš ráda happy endy, tak nevim, jestli se ti bude líbit konec téhle povídky, protože to zrovna není happy end =D.

2. BJaneVolturi
21.05.2012 [6:01]

A musím říct, stálo to za to přijít pozdě do školy a dostat tu čtyřku z bižule... Emoticon

1. BJaneVolturi
21.05.2012 [5:59]

Moc díky za věnování, to člověka opravdu potěší a stává se to málokdy... Kapitola samozřejmě skvělá. Doufám, že tam neuhořej, mám ráda happy endy... A bez Collina by to happy end nebyl... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!