OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Bratrství čili mír? - 1. kapitola



Bratrství čili mír? - 1. kapitolaElena poznává nové lidi, jenže má to háček, jsou to vlkodlaci. Dokáže jim vůbec někdy odpustit a skamarádit se s nimi? Má vůbec cenu, aby jim věřila? Co vyhraje, nenávist nebo rodina? Vždyť se její největší nepřítel vydává za jejího bratra. A co víc, dokáže odpustit lidem, kteří ji zradili?
Jak tohle může skončit?

PROLOG



Život mezi vlkodlaky je opravdu jednotvárný. Jeden vždy přiběhne a promění se do lidské podoby, jenže v tu chvíli se druhý promění ve vlka a odběhne pryč.

Nikdy jsem neviděla tolik vlků pohromadě, netušila jsem, že je jich tolik a zatím jsem nenašla jedinou jejich slabinu. Začínám pochybovat, že nějakou mají.

Ale, co mě udivuje nejvíc je, že se ke mně všichni chovají mile a tak přátelsky. Vůbec jim nevadí, že jsem upír, vyvolená, jejich úhlavní nepřítel.

Začínám zjišťovat, že některé z nich začínám mít opravdu ráda, a to mě děsí nejvíc...



1. KAPITOLA



Pomalu jsem otevřela oči. Cítila jsem pálení v krku. Má žízeň pomalu rostla. Zahlédla jsem nad sebou mírný pohyb, zaostřila jsem a všimla si, že nade mnou stojí šéf vlkodlaků.

Dobré ráno,“ pozdravil mě z vesela. Já se na něho jen pohrdavě podívala.

On přešel blíž ke mně a začal mi sundávat pouta, nechápala jsem ho, ale nechala, aby mi ty pouta sundal. Najednou, z kapsy vytáhl nějaký náramek, byl podobný těm, které nosí vězni, aby se nedostali pryč z města, a navlékl mi ho na nohu.

Tohle ti zabrání v útěku,“ informoval mě, když si všiml, jak si ten náramek prohlížím.

Jak dlouho tu jsem?“ zeptala jsem se.

Jen dva dny,“ odpověděl upřímně a odněkud vytáhl balíček s dárcovskou krví.

Musíš mít hlad,“ řekl a podal mi ji. Já ji beze slov přijala a začala nedočkavě pít, málem jsem si ani nevšimla, že odešel.

Když už jsem měla krev vypitou, rozhodla jsem se jít podívat se ven. Rozhrnula jsem stan a vylezla. Jako první mě překvapilo, kolik je tu lidí a vlků, potom jsem si však něčeho všimla.

Sale?“ zařvala jsem přes celý tábor. Nemohla jsem uvěřit tomu, že ho opravdu vidím. Seděl tam u ohýnku se šéfem vlkodlaků a smál se.

Sal se otočil a podíval se za hlasem, který ho volal, když mě spatřil, jeho úsměv se rozzářil a on se postavil.

Rychle jsem se k němu rozběhla a už jsem ho okamžitě objímala. Tolik se mi po něm stýskalo.

Sal mě zvedl do náruče a začal se se mnou točit. Chvíli jsme dováděli jako malé děti, než nás přerušil smích.

Nenávistně jsem se podívala na šéfa vlkodlaků a rázně pronesla: „Když už máš mě, tak Sala můžeš pustit.“

Ale, mě nevadí být tady. Mám tady spoustu kamarádů,“ namítal Sal.

Elena má pravdu, měl bys podat zprávy u vás v doupěti,“ řekl ten vlkodlak. „Ale teď byste si mohli jít promluvit.“

Jo,“ souhlasila jsem. „Sale pojď.“ A už jsem ho tahala za ruku pryč, do svého stanu.

Posadila jsem se na postel a Sal vedle mě.

Tak vyprávěj, jak ses měla, a co je nového v doupěti?“ začal okamžitě vyzvídat.

Teta s Dariusem se rozhodli vzít, ale vlkodlaci jim překazili svatbu,“ začala jsem hlavní novinkou.

Vážně?“ řekl trochu sklesle, asi mu bylo líto, že na něho nečekali.

Tady v sousedství je další klan upírů, který nás chtěl vyhladit, ale pak jsem jim řekla o vlkodlacích, tak se jenom vzbouřili, no a my s Colinem jsme zachránili jejich šéfa, ostatně, teď bydlí v doupěti.“ To byla druhá hlavní novinka.

Sal jen obdivně pokýval hlavou.

Teď mi řekni, co se tady děje,“ zeptala jsem se opravdu vážným hlasem.

Nic, vlkodlaci jsou opravdu milí,“ začal se nad nimi rozplývat, ale já ho okamžitě přerušila: „Milí? Copak si už zapomněl, co udělali při závěrečným boji?“ vylítla jsem na něj.

Nezapomněl,“ oplatil mi to stejně zvýšeným tónem. „Ale poznal jsem je lépe, oni to všechno dělali jen kvůli tobě.“ Najednou se zarazil, prozradil něco, co neměl.

Nebyla jsem schopná slova. Všechno to dělali jen kvůli mně?

Jak... jak... jak kvůli mně?“ koktala jsem.

Sal se uklidnil a chvíli na mě koukal, až po chvíli mi odpověděl: „Tohle si vyřeš se svým bratrem.“ Chvíli se odmlčel, a pak pokračoval. „Jsi jeho sestra, to nemůžeš jen tak popřít. Jsi jeho jediná rodina.“

On nemůže být můj bratr,“ hlesla jsem nesmlouvavě.

Do tohohle se já nemůžu plést, musíš to vyřešit s ním,“ odpověděl mi, a když viděl, jak jsem se tvářila, přešel ke mně a objal mě.

Chvíli jsme takhle stáli, pak jsem usoudila, že by měl jít: „Měl bys jít zpět do doupěte a vyřiď jim, aby mě nehledali. Musím to tu vyřídit.“

Sal se mi podíval do očí a přikývl.

Mám odejít hned?“ zeptal se.

Ano,“ rozhodla jsem se a vydala se ven. Došla jsem až k ohni, kde seděl šéf vlkodlaků.

Musíme si promluvit,“ vyjela jsem na něho. On jen zvedl hlavu a se zájmem si mě prohlížel.

Teď ne, teď běž do svého stanu, potom za tebou přijdu,“ rozkázal mi.

Chtěla jsem začít protestovat, ale pak jsem si uvědomila, že jsem vězeň. Poslušně jsem se otočila a vydala se do svého stanu, ale v půli cesty jsem se zastavila, rychle jsem se otočila a chtěla po něm hodit ohnivou kouli.

To bych nedělal, přes tolik vlkodlaků se živá nedostaneš,“ řekl šéf vlkodlaků, aniž by se na mě podíval.

Sklesle jsem zhasla ohnivou kouli a vydala se do svého stanu.

Vyčerpaně jsem skočila na postel a zaryla si hlavu do polštářů. Musela jsem tak být dlouho, protože jsem zaslechla tiché kroky.

Okamžitě jsem vzhlédla a byla připravená zaútočit.

Coline?“ vyjekla jsem zděšeně.

 


 

Věnováno Safiře a Eris =).

2. KAPITOLA





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratrství čili mír? - 1. kapitola:

11. ElisR1 přispěvatel
11.07.2012 [13:39]

ElisR1Perla: Vůbec nevadí, že začínáš číst, až teď. Jsem ráda, že tuhle povídku alespoň někdo čte. Děkuji moc za pochvalu =D.
Jo napínavý konce, to je moje.
Jenom se chci zeptat, četla jsi i předešlé dva díly?

10. Perla přispěvatel
11.07.2012 [12:29]

PerlaTakže keďže som tu ešte en pár dní, tak mi dúfam repáčite Emoticon Emoticon že sa k tejto poviedke dostávam až teraz. No proste, čo povedať?? Emoticon Emoticon Je úžasná. Páči sa mi začiatok a som rada, že ja si ju už môžem prečítať vcelku a nebudem musieť čakať na pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Štve ma však, že to skončilo takto napínavo a preto nebudem ďaej písať, pretože si to chcem prečítať. Proste super. Emoticon Emoticon Emoticon

9. ElisR1 přispěvatel
14.04.2012 [18:08]

ElisR1Jsem ráda, že sis na to vzpomněla =D. Hned jak ti odepíšu na komenty, tak jdu na další kapitoly tvé povídky =D.
Jo, popsala jsi to správně, tahle povídka je trochu zamotaná no =D.
Děkuji moc za chválu =D, si ji nezasloužím =D.

8. Mija přispěvatel
14.04.2012 [14:51]

MijaTakže... Začala sem to číst trochu později, ale to snad nevadí. Chtěla sem zavolat za úkoly, jenomže nmi nedvíhaly a tak sem prostě zapla internet a na co sem si nespomněla? A pak mně to už nepustilo. Prostě závislost :D.

Takže co k začátku. Skvělý! Úžasný! Jo a jinak, s tím bratrem... Já sem z toho zmatená. U čarodejncic je její teta (vedoucí???). U upírů je Darius, no tak z toho mám pořád divnej pocit. U toho druhého klanu je Jhon - no tak na toho nezapomenu. Prostě si ho představuju tak trochu ako Stefana z TVD :D. Ale to nevadí. U vlkodlakov je šéfom její bratr. Takže! Ak sem se spletla, oprav mě! Protože sem z toho úplně... Ne že by mi to vadilo! To né! Je to hodně dobrý, že je to popletený. Mám ráda když majú povídky zápletky.
Jo a ještě Colin a Sal. Takže, zase se směju! Ja nevím proč. Nevysvětlí mi to někdo?!
Skvělá kapitolo. Úžasná, perfektná. Si skvělá spisovatelka. Emoticon Emoticon Emoticon

7. Barrys přispěvatel
26.02.2011 [19:08]

BarrysSuper!!! Pěkně jsi na to navázala a já si myslím, že se ti to ohromně povedlo!! už se nemohu dočkat, až tam přidáš 2. !!! Emoticon Emoticon

6. Eris přispěvatel
26.02.2011 [18:55]

ErisÁááá... Za co mě trestáš?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
26.02.2011 [18:52]

ElisR1Promiň, já myslela, že jste si už zvykli =) =) =).
No jo Sal, znáš ho =) =) =) =). Asi ho praštili =) =) =) (kecám =D)
Hej, jo no, mít takovýho bráchu... =) =).
No a co tam dělal... to se dozvíš příště =)

4. Eris přispěvatel
26.02.2011 [18:46]

ErisELIS! JÁ TĚ ZABIJU!!! Jak to krucinál můžeš takhle ukončit? Si upadla na hlavu, bo co??? Emoticon Emoticon
jako totálně skvělí! Emoticon Emoticon Sal, že tam je rád? Že sou vlkodlaci milí?? Taky upad, ne? Emoticon Emoticon Ale njevíc mě dostává, že má Elen za bráchu vlkouše, to jako nejvíc Emoticon Emoticon Emoticon
Ale ten konec... CO tam k sakru dělal Colin? hlavně mi neříkej, že je tam taky na 'návštěvě', nebo že to má jako Sal, to by mě kleplo Emoticon

Děkuju za věnování, si zlato Emoticon

Těším se na další kapitolu (doufám, že přibude brzy). Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. SafiraDarkfire přispěvatel
26.02.2011 [16:44]

SafiraDarkfireA proč ne? Uděláš jiný napinavý konec, taky to tak dělám. Teda aspoň myslím, že jsou napínavé:D

2. ElisR1 přispěvatel
26.02.2011 [16:41]

ElisR1Bohužel, delší nebudou, to by mi to nevycházelo na napínavý konce =) =).
Jinak děkuju a za věnováni neni zač =)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!