OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Another Hunger games 3. kapitola



Another Hunger games 3. kapitola3. kapitolka = 3. den ve Hře. :)

3. kapitola: ANDĚL SMRTI

 

 

Proběhl dlouhý klidný den, bez jediného úmrtí.

A protože se i profíci báli zásahu Tvůrců her a nechtěli zemřít pro jejich znuděnost – vyrazili na lov. Byli čtyři – Perla a Křišťál z Prvního kraje a Levandule s Jasmínem ze Čtvrtého.

V Rohu hojnosti nebylo dost zásob na to, aby je nechali někoho hlídat. Navíc usoudili, že na zbylé splátce nestačilo, aby šli po jednom.


Těžko posoudit, kdo jim připadal nebezpečnější – jestli ta obluda ze Šestého kraje, která se do turnaje přihlásila dobrovolně, nebo ta černovlasá holka.

Zbýval tu ještě ten kluk z Dvanáctého kraje, ale ten pro ně nepředstavoval zas až tak velkou hrozbu.

 

Rozdělili se tedy na dva týmy a začali hledat. Pro splátce z Prvního kraje to nepředstavovalo problém. Ovšem pro ty ze Čtvrtého…

 

„Zmlkni na chvíli, Levandule!“ osočil se na svou společnici Jasmín. „I kdyby tu někdo byl, tak by už dávno před tvým ječákem zdrhnul!“

 

„Stejně tu nikdo není,“ ohrnula nos blonďatá dívka. „Říkala jsem, že máme jít víc na sever, ale ty jsi samozřejmě-“

 

„Fajn, jen si běž na sever!“ vyprskl Jasmín a vyrazil svižným krokem od ní. „Vážně doufám, že potkáš tu černovlasou Kung-fu holku a budu mít konečně pokoj!“

 

Na to Levandule reagovala nadáváním, takže její vysoký hlas pískal Jasmínovi v uších ještě několik desítek metrů, kdy od ní šel.  

„Nána pitomá…“ mručel si pro sebe, světlýma očima pročesávajíc les.

Kromě zpívajících drozdů a šustění listů neslyšel vůbec nic. Brzy se začal nudit a tak šípy sestřeloval barevné ptáky z větví. Nebyl moc dobrým střelcem a když drozda minul, vylekal se a s křikem odlétl pryč. Možná právě to způsobilo, že si ho Smrt našla tak rychle…

 

Zaznamenal to až v poslední vteřině. Letící ostří se ve vzduchu zalesklo a pak se zabořilo přímo do ruky, ve které držel luk. Vykřikl a okamžitě ho pustil.

Ovšem nehodlal se vzdát. Vytáhl nůž a vyrazil tím směrem, ze kterého kudla přišla.

Nenašel nikoho.

 

„Tak kde jsi, ty tanečnice?“ houkl do prázdna s nožem připraveným.

Očima hledal černovlasé děvče ve větvích. Byl si jistý, že je to ona. Dokonce si to přál.

Byl jeden z těch, kterým se ji nepodařilo ani za boha trefit, když předváděla to své představení u Rohu hojnosti.

Jo, byla rychlá. A uměla se hýbat.

Ale on byl silnější a nepochyboval o tom, že ji lehce porazí, pokud jí bude čelit zpříma.

 

„Slibuju, že to skončím rychle,“ ušklíbl se a otočil se kolem dokola.

Z ruky mu tekla krev, nedbal na to.

A pak ji spatřil. Stála ve stínu stromů, luk na zádech, pronikavé modré oči zabodnuté do něj.

„Hodná holka,“ uchechtl se a vyrazil proti ní s nožem.

 

Měla meč. Chvilku odráželi útoky toho druhého, Jasmín si odmítal připustit, že by mohla být lepší. Dokud mu její meč nerozřízl šlachy na zápěstí tak hluboce, že nůž upustil.

Na vteřinu setinu vteřiny sklopil k ráně oči a to se mu stalo osudným.

 

Černovláska ho pěstí udeřila do břicha a kopem shodila na zem.

Dopadl tvrdě na záda a vyrazil si dech.

Byla v mžiku nad ním. Jednu ruku mu přimáčkla k zemi kolenem, druhou mu probodla nožem.

Vykřikl bolestí a vzápětí utichl, když konsternovaně hleděl do její alabastrové tváře.

Zdálo se mu to, nebo se naklonila blíž… ?

 

Hrudníkem mu projela ostrá bolest a v tu chvíli ho políbila.

Jasmín nikdy žádný polibek nedostal. Ale bylo mu teprve šestnáct let a byl pohledný, tak si nezoufal. Teď ho ovšem už žádný další nečekal. A vteřinu předtím, než z něj úplně vyprchal život, si uvědomil, že je rád, že neumírá nepolíben…

 

Ve chvíli, kdy zavřel oči, na mýtinu vběhla Levandule.

Slyšela jeho křik a tak se snažila co nejrychleji přiběhnout, ovšem scéna před ní ji na vteřinu ochromila. Černovlasá dívka líbala mrtvé tělo jejího společníka.

Vytáhla nůž a chtěla ho po ní vrhnout, ale nestihla to.

 

Černovláska zareagovala rychle. Vytáhla z opasku svůj vlastní nůž a ten prosvištěl vzduchem tak rychle, že to Levandule skoro nepostřehla. Dokud se jí nezabodl do předloktí, ve kterém svírala svou čepel. Dokud ji nepřišpendlil ke kmeni stromu za jejími zády.

Po tvářích jí tekly slzy bolesti, když se snažila nůž vytáhnout a utéct, ale byl zabodnutý moc hluboko.

 

Když stála u ní, pokusila se vytáhnout druhý nůž, ale její ruku snadno chytila.

Taky se k ní přiblížila, tak mohla Levandule jen roztřeseně čelit jejímu pronikavému pohledu.

Probodla její srdce ve stejnou chvíli, kdy přitiskla rty na ty její.

A když jí pustila, její mrtvé tělo se sesunulo k zemi…

 

 

 

HUNGER GAMES

 

 

 

Cinna vysedával na své kožené sedačce, jako už třetí den.

V ruce držel sklenici studené vody, ve tváři měl naprosto soustředěný výraz.

Během tří dnů se situace okolo Hladových her radikálně změnila.

Černovlasá dívka se jménem Maybelline už nepatřila jen mezi jeho favoritky, byla favoritkou téměř všech. Diváci nad jejím chladným a zároveň plamenným chováním doslova šíleli.

 

To, že políbila tři splátce před jejich smrtí, jí zvýšilo sponzory o padesát procent a vyneslo přezdívku Anděl Smrti. Cinna mohl jen přikyvovat.

Ona skutečně byla Anděl Smrti. Z dosavadních devatenácti mrtvých zabila ona sama osm.

Cinna nevěděl jistě, jestli je to na osobu dosavadní rekord, ovšem mezi vysoká čísla patřila určitě.

 

Cinnu nikdy nezajímal nějaký splátce víc než právě ona.

Z rozhovorů, které přišly z Desátého kraje, byl ale zklamaný.

Zdálo se, že i když téměř každý z kraje Maybelline zná, odmítl říct cokoliv kloudného.

Zjistili vlastně jen, že nemá rodinu a že se přihlásila jako dobrovolník za malou holčičku, za čež jí je její rodina velmi vděčná.

 

Cinna zatoužil ji znát. Skutečně znát. Chtěl se s ní setkat a seznámit se s ní.

Ovšem to by bylo možné jen v případě, že by Hladové hry vyhrála…

Sáhl na konferenční stolek pro propisku a začal vypisovat šek. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Another Hunger games 3. kapitola:

4. Ali přispěvatel
03.01.2014 [18:55]

AliPromiň, co ti teď napíšu, ale zrovna přesně takhle to teď cítím. Vím, že výměna Katniss a Hurikána má nějaký dalekosáhlý a důležitý význam, který se dozvím až později, ale kdybys napsala samostatnou povídku na téma Hunger games a zapojila do ní tuhle černovlasou krásku, tak bys jistě získala spoustu čtenářů - bylo by to ff na částečně oblébené téma a byl by to tvůj osobní nápad. Emoticon Ale kapitola se mi jinak líbila a jsem zvědavá, jak to s "Andělem smrti" dopadne. Emoticon

3. Randa
28.12.2012 [21:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ellie
08.12.2012 [10:08]

Pěkné, rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ronnie přispěvatel
05.12.2012 [19:55]

RonnieZnovu to samé... Perex obrázek a do perexu stručný popis co nás v kapiole čeká. Pak znovu zaškrtnout "Článek je hotov". Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!