OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Anna's Suffering - 3. kapitola



Anna's Suffering - 3. kapitolaAnna se vrátí domu špinavá, její máma je udivená co se jí stalo. Ovšem Anna jí zalže, ale projde jí ta lež?

3. KAPITOLA

Domů jsem přišla jako prase a to doslova, byla jsem špinavá od hlavy až k patě a naši opět měli střet hádek. Prošla jsem do kuchyně a nevšímala, co po sobě ječí. Najednou hádka ustala, otočila jsem se.

„Proboha, Anno, jak to vypadáš?!“

„Zakopla jsem a spadla do bahna.“ Podívala jsem se, jak vypadám a jestli je to věrohodné.

„Vážně?! Tys nebyla nešikovná.“

„Mami, sjela jsem prostě do bahna, když jsem běhala.“ Chtěla jsem jít do ledničky, když mě zastavila.

„Nejdřív se umyj!“ Povzdechla jsem si a zamířila do koupelny. Všechno špinavé oblečení jsem hodila prostě do koše. Bylo mi špatně z toho, co se právě stalo. Už jsem nic nechápala. Stala jsem se špatnou obětí prostě. Chtělo se mi brečet, ale ne nebudu. Budu silná, tohle všechno překonám. Vysprchovala jsem se, poté jsem se zabalila do županu a šla do pokoje. Dokonce mě přešla chuť k jídlu. Popadla jsem svůj laptop, zapsala jsem si všechno do svého deníčku. Měla jsem ho zaheslovaný, takže se mi tam nikdo nemohl dostat. Moje soukromé poznámky byli skryté před světem. Udělalo by špatně, kdyby se to dostalo všechno ven.

Můj psycholog mi to poradil, kterýho jsem navštěvovala, když se stala jedna nehoda a popravdě, dělalo se mi mnohem lépe, když jsem se vypovídala právě tam.

Dokonce jsem od té doby měla i určité poruchy, které jsem se snažila skrývat. Chtěla jsem, aby Linda byla moje kamarádka, což se nikdy nestane. Nedokázala jsem pochopit, proč mě nenávidí.

Začala jsem si prohlížet stránky, až jsem se najednou dostala na jedny stránky, kde byla moje fotka, když jsem byla zablácená se slovy: Někdo potřebuje koupel, je tak chudá, že si to nemůže dovolit.

 Tak to už mě opravdu naštvalo, ano měla jsem oblečení, které odpovídalo tomu, co tam psali. Ale měla jsem i jiné lepší.

 Zítra si ho vezmu na sebe!

 

Ráno jsem taky tak udělala, když jsem byla ve škole, všichni mě sledovali a začínali se se mnou bavit. Pousmála jsem se, pro sebe. Viděla jsem, jak Linda rudne vzteky, dělalo mi to na jednu stranu dobře, ale na druhou ne. Netušila jsem, co od ní můžu čekat.

„Anno, můžeme si trochu promluvit?“ Najednou na mě byla milá, přikývla jsem.

„Asi jo, tak mluv.“

„Tady ne.“ Zavrtěla hlavou, chytla mě za loket a táhla směrem k dívčímu WC, strčila mě dovnitř a zamkla za náma. Podívala jsem se na ni, co blbne.

„Už mám dost toho, jak se snažíš vecpat do přízně, každýmu!“ Strčila do mě tak prudce, až jsem se praštila pořádně do zad.

„Já se o nic nesnažím!“

„Vážně?! Co je pak tohle?!“ Ukázala na moje růžový sáčko.

„Moje oblečení? Seš tak chudá, že tohle mít nemůžeš, kdes to vzala?!“

„Počkej, o to tady jde, o oblečení? Já ti ho dám, jestli ho chceš, ale nevím, jestli ti bude.“ Linda pootevřela pusu, zamrkala jsem, co jsem špatně zase řekla.

„Ty chceš říct, že jsem tlustá?!“

„Ne.“

„Nelži!“ Najednou mi přilítla od ní facka. Lekla jsem se, že jsem sjela k zemi.

„Nechoď ke mně!“ zaječela jsem.

„Chci tvoje oblečení, všechno.“

„Ale, ale v čem mám potom jít?“

„To je mi naprosto jedno, tak dělej! Nebo tě tady zamknu.“ Tak jsem si začala sundávat svoje oblečení, pak jsem jí ho podala. Založila jsem ruce přes prsa.

„Tak, teď se dívej, co s tím udělám.“ Usmála se a hodila moje oblečení na zem a jednoduše s ním začala vytírat podlahu.

„Já, já myslela , že ho chceš…“

„Spletla ses…“ Zasmála se.

„Jsi tak hrozně naivní.“ Najednou mě strčila do kabinky a zamkla mě, zalomcovala jsem klikou.

„Pusť mě ven!“ Začala jsem hystericky ječet.  Pak mi přistálo zpátky oblečení vrchem, ale odemknout nehodlala. Podívala jsem se na svoje oblečení, bylo naprosto zničené… Sedla jsem si tam na zem a začala jsem brečet. Tohle na mě bylo už příliš. Přemýšlela jsem, jak se dostat hlavně ven.

 Oblékla jsem se do naprosto zničeného oblečení, ve spodním prádle jsem jít ven nechtěla. Takže radši budu špinavá, než úplně nahá. Pak jsem se na sebe podívala. Sem tam se něco utrhlo.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anna's Suffering - 3. kapitola:

5. Sutton
26.07.2013 [21:53]

děkuju moc za komentáře :))

4. Rosemary přispěvatel
25.07.2013 [20:11]

RosemaryÚžasné, ale škoda jen že tak krátké. Emoticon

3. Smile
25.07.2013 [14:18]

páni, tak taký život by som rozhodne enchcela :( .. ale už sa teším na ďalšiu :)

2. Sutton přispěvatel
25.07.2013 [8:43]

Suttonjo díky za upozornění :))

1. Nikol18 webmaster
25.07.2013 [7:50]

Nikol18*Za řadovou číslovkou se píše mezera a po ní následuje malé písmeno. (3._kapitola)
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Pozor, aby ti nechyběly nebo nepřebývaly čárky nad slovy. (nevidim, zníčené, uplně, atd.)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!