OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » A real dance - 2.část



A real dance - 2.část2.díl s názvem První hádka vs. První tanec Prosím o komentíky!! :)) Buďte hodný, psala jsem to už hodně dávno, ale dávám jí sem protože je moje oblíbená ;)..Teď píšu líp :)

Po třech super týdnech

,,Hey Mel"křikla na mě Rachel ,,Švihni sebou " ,,No jo,5 minut,prosím"zakřičela jsem ze schodů na ní.Máme jít dneska společně do školy,ale tak trochu jsem zaspala a teď to parádně nestíhám.,,Mel venku čeká už asi 10minut Ben"křikla zezdola.A to mi jako říká až teď jo?Rychle jsem seběhla dolů a předstoupila před Rachel,,Ó,Najednou si tu jak na koni.Pozoruhodný že to zabralo na Bena"ušklíbla se,,No,...jen nechci aby na mě někdo dlouho čekal"zrudla jsem.,,Nepovídej,a já dlouho čekat můžu co?"kroutila očima.Ale já už jí nevnímala.Vyšla jsem z baráku a skočila před Bena,,Nazdar fešáku"zasmála jsem se.,,A-jo.Hehe,Ahoj"zakoktal.Pozoruhodný co to s ním udělalo.zasmála jsem se.,,Čemu se směješ?"podivil se,,Ale nic"culila jsem se,,Vypadám snad blbě?"začal se prohlížet,,Nebo tak?"kouknul na mě,,Ach jo"povzdychla jsem si.Proč jsou kluci někdy tak natvrdlý??,,Nevšímej si toho"usmála jsem se.Proč si kluci nevšimnou co holka cítí?I takový fajn kluci jako Ben??,,tak co?Budeš potřebovat pomoct se skříňkou?"krásně se usmál.Jéé že by si toho přece jen všiml??,,Proč se tak usmíváš?"rozhlídl se,pak se zarazil.Koukla jsem co ho přimělo zpozornit.PÁNI.naproti nám šli dva kluci,a jeden se na mě vážně hezky usmíval.I když ne tak krásně jako Ben.Možná to až trochu přeháněl.Přišli až k nám,,Ahoj kočko"kouknul na mě,,Jsi tu nová?Já jen že bych tě nepřehlíd"drze se usmál.Asi to takhle zkouší na všechny,ale já blbá to nepoznala.Prohlížel si mě.No fajn.Trochu oprsklej ale ujde.,,Páni,to snad byl kompliment?Jo jsem tu nová"přistoupila jsem mu na to.,,Hej,Toby.Jdi si hrát s autíčkama.Maminka ti neříkala,že si nemáš povídat s cizími lidmi?"zarazil to Ben.V jednu chvíly to vypadala že Toby na to něco chtěl říct,ale najednou si to rozmyslel.,,Ještě se uvidíme"mrknul na mě a odešel.Benovo chování jsem nechápala,,Páni,lidičky.Ten celkem ušel.Nemyslíš Rachel??"koukla jsem po nich.,,No Mel,měli bychom tě varovat.Toby není ten pravý koho hledáš"řekl Ben.Hej,tak to přehání.Co se do toho vrtá.To je snad moje věc ne?,,A odkdy TY víš,koho hledám?"vykřikla jsem s důrazem na ty.Zrudl.,,No já..jen..že Toby.."koktal,,Toby střídá holky jak ponožky.A to hodně často"zachránila ho Rachel.Ben jí poslal vděčný pohled.Povzdechla jsem si.,,Bene,pomůžeš mi s tou pitomou skřínkou?"nadhodila jsem,,Když chceš."vydechl.Nevypadal tak nadšeně jako tolikrát předtím.prostě přišel ke skříňce.Několikrát do ní bouchl a ta se rozletěla.Myslela jsem že v tom něco bude ale ne.Byl chladný.Ke všemu.,,Hele,tak promiň.Většinou takový týpky poznám.Ale teď se mi to nepovedlo.Zachovala jsem se blbě.Já vím.Chtěl si mě jen upozornit-dík"omlouvala jsem se.,,Ne ty promiň,že se ti vtírám do života."řekl chladně a odešel.Ani na mě nepočkal a to jsme v jedný třídě,vždycky na mě čekal.Jsem pitomá..Najednou mi bylo líto že jsem mu lhostejná,,Tak kde se flákáš?"příběhla Rachel.Zarazila se,,Co je?Mrzí tě to s Benem?"vytušila,,Jo,Je mi líto co jsem řekla.Chtěl mi jen pomoct"řekla jsem,,Jo bylo to drsný"připustila,,Hele,mně je líto že jsem mu teď lhostejná.Předtím se o mě alespoň trochu zajímal."přiznala jsem.Rachel se podívala na zem.Prošla se tam a zpátky a řekla,,Tak hele,celý ti tři tejdny,co jsi tu,jsi z něj nespustila oči,nechtěla bys mi něco říct?"zeptala se.Ach jo,to je to tak vidět?Ona mě prokoukla!!,,Ehm.Jak si na to prosím tě přišla?"zapírala jsem,,Hele,moc mi tu nekecej,viděj to všichni.Kromě něj samozřejmě,ale to bude tím že on je na tom stejně"podotkla.Zastavil se mi dech.,,On-on je na tom-eh-jak?"koktala jsem,,Tak jako ty.V jednom kuse po tobě kouká.A navíc.Hodně holek tu mělo tuhle praštěnou skříňku.A protože je školní krasavec,ho všechny ty holky prosily,jestli by jim pomohl.Vždycky našel výmluvu aby se to mu vyhnul.A pak,pak si přišla ty,ani si ho o to neprosila a on se ti nabídl a otevřel ti ji.Dobrý ne?"ušklíbla se.Popadla jsem dech.Jak si může myslet takovou kravinu?Tak prostě jim to neměl čas otevřít a já jsem byla fakt bezradná..Taková blbost,,Kecáš"zavrtěla jsem hlavou.To je na mě dneka už trochu moc,,Rachel,Co to plácáš?Určitě se ti to jen zdá"vykřikla jsem.,,No jistá si nejsem to máš pravdu.Ale s tebou jsem si jistá 100 procent"smála se,,Tobě pomůžu"mrkla,,Rachel,Rachel"vzdychla jsem.Uháněly jsme společně do šaten.Převlíkly jsme se do těláku a šly do tělocvičny.Kluci už tam byli.Koukla jsem na Bena.Živě si povídal s kámošema.Zcela jiste ucítil můj pohled.Otočil se.Chtěla jsem se otočit za Rachel,ale ta do mě strčila se slovy,,Ne Mel,teď nebo nikdy"klopýtala jsem směrem k němu.Kluci se otáčely.Kámoši Bena s pochopením udělali hlouček někde jinde.Teď tam byl sám.,,Bene"koukla jsem mu do očí.,,Opravdu mě velmi mrzí co se stalo.Nevěděla jsem kdo to je.Promiň"usmála jsem se,,Hmmm,v pohodě"odsekl.Šel ke hloučku kluků.Stála jsem tam jak opařená,,Ne to není v pohodě"vložila se do toho Rachel,,Ona se ti omlouvá Bene!Nemůžeš se otočit zády"řekla Rachel,,A proč ne??"vyprskl na ni,,Odkdy se musí omluvy přijímat??"Rachel se nedala ,,Od takový holky jako je MEL vždycky!"křičela.To už jsem nevydržela.Vyběhla jsem z tělocvičny na chodbu a sedla si,opřela se o zeď a čekala co bude.Po chvíly vyšel Ben.Rozhlídl se,pak mě uviděl na zemi a přísedl si ke mě.,,To byla naše první hádka.Doufám že i poslední"promluvil.Zamrkala jsem,,Hele promiň,jsem fakt blbej.Kvůli takový blbosti se může naštvat fakt jen debil.Ani nečekám jestli mě vemeš zpátky,ale neboj,Rachel mi to natřela!"zasmál se,,Kámoši?"nastavil ruku.Hmm..Kéžby něco jiného.Přišlo mi že si to přeju čímdál častějc,,Jasně"stiskla jsem mu ruku.

Celej den to pak bylo v pohodě.Všichni na hádku raději zapomněli a vyhýbali se tomu co by to připomnělo.Všichni tři jsme se usmířily.Bylo to ok.Až pak na obědě s tím Rachel zase začla,,Jsi pro něj jedna z milionu"šeptala mi do ucha,,Přestaň"vyjekla jsem už asi po 10.,,Hej co to tam furt máte?"zajímal se,,Nic!"usmála jsem se,,No,vlastně mě napadlo,že ty a Mel byste spolu mohli.."mluvila Rachel,,Rachel!Co to děláš??"vykřikla jseM.musím to zarazit.Teď není vhodná doba na pomoc.Ben překvapeně koukal na mě pak na ní.Asi si myslel to co já.Pokračovala ,,Ty a Mel byste mohli bejt docela slušnej pár v našich tanečních!"zašklebila se.Oddechla jsem si.Myslela jsem že řekne..COŽE?V TANEČNÍCH..NENENE..NA TANEC UŽ JSEM PŘECE CHTĚLA ZAPOMENOUT!!,,Ne to ne,to není dobrý nápad.Neumím tancovat"bránila jsem se.,,No jasně vždyť tě vykopli z taneční školy"řekla.jo jo a ty mi to musíš připomínat.Pomyslela jsem si.,,A ty mi tu tvrdíš,že neumíš tancovat.Jedině kdyby tě vykopli kvůli tomu ale to ne takže"prohlídla mě Rachel,,Vlastně je to skvělej nápad"probudil se z šoku Ben,,No super"ještě ty jí podporuj.pomyslela jsem si.

Odpoledne jsme spolu vyrazily do studia.Už tam čekalo pár lidí.Byla puštěná hudba,,Ahoj Bene,Rachel!!"zamával vedoucí,pak si všimnul mě.Zarazil se,,A ty si?"zeptal se,,Já jsem Mel!"odpověděla jsem.,,A ty by si sem chtěla chodit?"prohlídl si mě.,,Ne ne,já jsem se jen přišla.."začala jsem,,Ano moc by si to přála"skočila do toho Rachel.Hodila jsem po ní pohled který znamenal : RACHEL DRŽ ZOBÁK ,ale ignorovala to!,,Aha.Asi tě zklamu,nemáme už místa.Ale můžeš se chodit dívat dokud se místo neuvolní!"usmál se,,Jo tak fajn!"oddechla jsem si.Ben a hlavně Rachel smutnili nad zkaženým plánem.Potom se pustili do toho,sledovala jsem tančící páry a komentovala je.Samozřejmě v duchu.Pak jsem pozorovala Rachel a nějakýho kluka,panebože vždyŤ je to Toby!!Rachel tančila celkem dobře,ale občas vypadla z rytmu a to zas tak dobrý nebylo.Toby na tom nebyl o moc líp.Pak jsem se koukla na Bena a nějakou cizí holku.Ta holka absolutně nic neuměla.No prostě hrůůza..Šlapala Benovy na nohy..Ale BEN byl rozenej tanečník.V duch jsem se automaticky učila kroky.Měla jsem chuť zvednout se a tancovat,ale přemohla jsem se a raději si jen poklepávala nohou.Vedoucí tanečních byl moc fajn,trpělivě všehno vysvětloval.Pak hodina skončila.Zatleskala jsem.Všichni pomalu odcházeli,Toby si to mířil přímo ke mě.,,Čau!Dlouho jsme se neviděli co??"zasmál se.Podívala jsem se na Rachel,povzbudivě se usmála.Pak jsem se podívala na Bena.S očekáváním se na mě koukal,,Hmm..a taky doufám že se ještě dloooouho neuvidíme"ironicky jsem se usmála.Toby se naštval a odešel.Ben se usmál.Zkouškou jsem tedy prošla.Pak jsme tam zůstali už jen my tři,vedoucí tanečních který něco zapisoval a hudba.Rachel na mě zamávala.Vstala jsem a šla jsem k nim,,Bylo to úžasný!!"smála jsem se.Rachel si šla sednout.,,Všiml jsem si jak si klepala nohou do rytmu.Máš smysl pr rytmus."usmál se na mě Ben,,Jo tys taky nebyl špatnej."oplatila jsem,,Máš ještě pro něco smysl??"vtipkoval,,Hodně"odpověděla jsem.Jenomže v tu chvíly jsem si nemohla ani jeden vybavit,protože jsem byla okouzlená Benem,Benovým úsměvem,Benovým tancem,Benovým hlasem,Benovýma očima,Benovým...takhle bych mohla pokračovat pořád.Je to nekonečný..Začal pomalu tančit do rytmu.Chytil mě za ruce a pobízel mě ať tančím,,Pamatuješ si ty kroky?"zeptal se.Přikývla jsem..Tancovali jsme asi deset minut.Dala jsem do toho všechno.Pak hudba utichla.Ben se zastavil.Já se zastavila.Čas se zastavil.,,Tančíš výborně!"pochválil mě.Nebyla jsem schopná slova.Zahleděl se mi do očí.Dlouze.Uhnula jsem pohledem.Byla to krásná chvíle ale už jsem to nevydržela.Je toho na mě trochu moc.,,Páni..Mel!!!Bylas úžasná.ÚŽASNÁ!!"Křičela Rachel.,,U Vás Neumím tančit znaméná jsem SEXY BOHYNĚ TANCE??nebo co?Jinak si to nedokážu vysvětlit!"smála se,,Díky!"vykoktala jsem.Ben tam pořád ještě stál a díval se na mě.Pak za ním šla Rachel,,Bene,byli jśte úžasný.Nejlepší co jsem kdy viděla!ŘÍkala jsem že vám to bude skvěle"kecala všechno možný.Pomalu jsem se odebrala k věcem.,,Ehm..Mel,pojď jsem na okamžik!"zavolal mě vedoucí tanečních.A je to tu..Problém..,,Díval jsem se jak tančíš,a takový talent jsem tu´ještě neviděl.Byla jsi skvěla a mohl bych udělat u tebe výjimku.Vzal bych tě k nám už příští lekci.Jako Benovu partnerku.Souhlasíš?"řekl.Páni.tak tohle bylo to poslední co jsem čekala.,,Jasně!!"vyskočila jsem.,,Moc ráda"usmívala jsem se od ucha k uchu.,,Tak to musíme oslavit"křičela Rachel.

Když jsme vyšli ze studia měli jsme všichni pořád velkou radost,jen Ben byl nějaký zamlklý,,Kam to půjdeme oslavit??"ptala se Rachel.Nikdo neodpovídal,,Aha už vím.Do kavárny!"usmála se.Příkývla jsem.,,Bene,půjdeš s náma?"zeptala jsem se,,Ech..Já bych šel s tebou teda s váma moc rád,ale už dneska něco mám.Slíbil jsem mámě že přídu dřív.Chtěla mi něco říct."probral se,,Jo tak jo"zůstaň,zůstaŇ..křičela jsem v duchu.Věnovala jsem mu nejkrásnější úsměv ze všech mých úsměvů.Zarazil se.,,Nene,fakt musím..Čau Rachel!"zamával jí.,,A..tak ahoj mel"mávl rukou mě.,,Tak vidíš..Nemám pravdu??!Samozřejmě že mě nechce.Vždyť mi málem zapomněl říct ahoj!!"na oslavu už jsem náladu neměla.,,Prosím tě.To udělal jen proto že předtím zapomněl na mě s tou oslavou"dohadovala se,,A navíc při těch tanečních ste byly nej nej nej"křičela,už je to tu zas.pomyslela jsme si,,Nespustil z tebe oči ani na vteřinu!!A taky když ses na něj teďko usmála tak se mohl přemáhat aby nezůstal!!To mi nevymluvíš Kámoško!"drmolila,,Tak za prvý - musel se na mě koukat protože jsme spolu tančili.Za druhý - nejspíš tu chtěl zůstat kvůli tobě protože mně ani nezamával a za třetí- PŘESTAň SI VYMÝŠLET!!prostě se jen Snaží bejt milej k nováčkovi!"vysvětlovala jsem.,,Hele ty si uplně blbá ne??Uplně slepá..JO TO JE ONO.TY SI UPLNĚ SLEPÁ LÁSKOU K NĚMU..PROTOŽE když já jsem byla zamilovaná do někoho tak taky.ten kluk mi to dával tolik najevo že já přesto všechno jsem si myslela že se snaží bejt jen milej.."smála se.Neposlouchala jsem jí..,,ááá rachel,už dost!!"

pokrač.příště



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A real dance - 2.část:

5. werisek
02.04.2009 [21:01]

Je to moc krasny.. nadherny.. kdy bude dalsi dilekk prosíím?? moc uzas
EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

4. Eternity
18.03.2009 [14:23]

Good!

3. Adrianga
17.03.2009 [21:41]

jojo, zejtra! :D

2. Pitrska
17.03.2009 [20:57]

super super dalsiiiiiiiiiiiiiEmoticon

1. Denda přispěvatel
17.03.2009 [20:23]

DendaSuper..:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!