OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Vampire Story - 4. část



Vampire Story - 4. částAutorkou je Vandasek.

12.Opuštění

Uběhly dny a z těch dnů měsíce.Anna vycházela ze svého pokoje jen když šla pro svou potravu a jinak s nikým nemluvila a nechodila mezi ostatní.Dva měsíce.Dva měsíce byla jen ve svém pokoji.Když někdo přišel tak přišel.Anna přestávala pomalu i mluvit.Její touha po lidské krvi ji neopouštěla,a bolest ze ztráty Tomyho také ne.Když se po týdnu ostatní aspoň trochu uklidnili šli ještě do toho úkrytu a vzali Tomyho prach.Pak úkryt zapálili.Tomyho prach byl v malém důlku zakopaný za jeskyní,kde bylo i jeho jméno napsané na kameni.Anna tam chodila vždycky jak šla na lov dávat jednu červenou růži.Když byla zavřená v pokoji ležela a koukala do země.Měla deprese a nemohla s tím nic dělat.Opravdu to bylo jako by ji někdo ukradl kus srdce.Mezitím se Andrea už vrátila domů a Šarlota se snažila zabavit něčím aby nemyslela na smrt Tomyho.Všichni od té doby byli jiní.Smutnější.Ale už to ani tak nešlo potom poznat.Když se Anna rozhodla vyjít aspoň na chvíli mezi ostatní do společenské místnosti nebo tak něco nedokázala to.Každý se na ni díval.Ale teď se rozhodla.Vyjde do společnosti i kdyby ji těmi pohledy zabili.Když se upravila vyšla ven.Na chodbě šly slyšet různé zvuky z pokojů.Z Janova nějaký křik z televize,ze Šarloty jen cinkání a další zvuky z různých pokojů.Když popošla dál uslyšela jak se vůdce baví s Elizabeth o přeměně.Anna zavrtěla hlavou a vyšla ven.Byla noc.Nejlepší čas pro lov.Šla hlouběji do lesa a našla spící srnu.Začala ji sát ale najednou ji vyrušil muž.Byl to nejspíš nějaký mladík co se rozhodl stanovat.Anna se schovala za strom a bedlivě ho pozorovala.Měla žízeň.Žízeň,která ji ještě neopustila.Ale věděla,že nemůže.Už kvůli své skupině,povaze a vůli.Velkou roli tam také hrála smrt Tomyho a to,že Anna neměla sílu jako normální upír.Anna se potichu snažila jít směrem dolů z kopce aby si ji mladík nevšiml.Šla dolů z lesa k malé chaloupce co byla poblíž.Byl tam sad červených růží.Cestou přemýšlela jestli půjde na přeměnu nebo splní svá předešlá slova o návratu mezi lidi.Ale věděla,že už to nebude možné.K tetě nechtěla a plnoletá také nebyla.Jenže zfalšování dokladů bylo také možností.Určitě.Vzhled a dokumenty se musely zfalšovat.Ale Anna nechtěla žít a nemohla sama.Chtěli žít ve městě s Tomym a Šarlotou.A co když už Šarlota nebude chtít?Tohle všechno se Anně promítalo v hlavě až došla k malé zděné chaloupce.Opatrně aby nikoho nevzbudila nebo nebyla nápadná se vkradla do zahrady a utrhla jednu červenou růži,která se proměňovala zrovna z poupátka v květ.Utrhla růži a rychle a potichu se zase vykradla ven.Pak utíkala do kopce ale v půli už nemohla popadnout dech.A takhle to nešlo.Musí se stát upírem a vypít ten jed.Ale aby se to splnilo musel být úplněk.Podívala se na oblohu a měsíc už byl skoro v úplňku.“Povím to vůdci“ Pomyslela si a začala myšlenkami volat Šarlotu,kterou cítila nedaleko od ní.Šarlota tam nebyla ani za dvě minuty.“Ahoj ehm..já se bojím,že už asi nedojdu do jeskyně dneska..nemohla by jsi mi pomoct?“Řekla rozpačitě Anna protože věděla,že Šarlota ji ještě přímo neodpustila.“Kdybych ti neodpustila nepřišla bych.Pojď naskoč“Řekla a nasadila svůj starý krásný úsměv.Anna ji naskočila na záda a Šarlota se i s Annou přemístili k jeskyni.Anna se přiblížila k Tomyho hrobu a začala ho čistit.Byl zarostlý trávou a tak Anna tu trávu všechnu vyškubala položila tam novou červenou růži.“Jak dlouho už tu nikdo nebyl?“Zeptala se najednou klidným hlasem.“Já nevím já tu byla před třemi dny.Dávám mu tu kopretiny.Měl je celkem v oblibě.Dokonce ti tak všichni říkali než si k nám přišla“. „Vážně?“Anna se pousmála a zvedla se na nohy.“Ještě to tak bolí?“Zeptala se Šarlota a podívala se na růži.“Už tak moc ne.Ale nemyslím,že to úplně přebolelo.Není to moc lehké.Nemám chuť na vtipy ani na rozhovory.Ale bylo hůř.“ „To ti věřím“Šarlota se na Annu pousmála a obě zašly do vnější temnoty jeskyně.“Šarloto,nevíš kde je vůdce?Rozhodla jsem se vypiju to a jak jsem si všimla na obloze..asi zítra už bude úplněk.“ Řekla Anna a podívala se na Šarlotu.“Já nevím jestli ti to dovolí.Oni o tvé žízni vědí.Vycítili to.Karel tě prásknul.A ani teď tě ta žízeň neopustila.Já vím,že jsi silná a vydržíš ale jak dlouho?“ „Šarloto,slíbila jsem ti to.Neublížím žádnému živému člověku přísahám.“ „Já vím,já vím.Ale vůdce je na tohle citlivý musíme na něj pomalu.“ „Ale jak dlouho mám čekat už čekám dva měsíce a týden!Nebaví mě to!“ !Musíš mít trpělivost.Mě to taky štve,že pro tebe musím pořád chodit a tahat tě na záda“Řekla Šarlota pousmála se.“No vidíš a mě to štve taky.“ „tak víš co?pojď půjdeme mu to říct!Třeba změkne!“ Šarlota mrkla na Annu a chytla ji za ruku a utíkala za vůdcem.

Z jeho pokoje šla cítit vonná svíčka.Šarlota nepřiblížila ke dveřím a zaklepala.Najednou se otevřely dveře a v nich stál vůdce.“Chceme přeměnu.Hned zítra.“ Řekla Šarlota a vůdce je pozval dál.“Jak to myslíš hned?Úplněk je až zítra Šarloto.“ „Já vím.A právě proto.Zítra bude přeměna prosím.“ „A Anna to chce taky tak?nebo to chceš jenom ty abys ji nemusela táhnout pořád na zádech kdy si řekne?“Řekl vůdce a podíval se na Annu.Šarlota pokrčila obočí a hodila po vůdci vražedný pohled.“já to i hlavně chci.A cítím,že jsem připravená.“ „Dobře když to tak cítíš zajděte za Elizabeth a řekněte jí to.Zítra vypiješ jed.Ale popravdě divím se ti.Tu bolest bych nechtěl zažít znova.“ „No já to risknu.“ „Dobře tak užte než Elizabeth usne už je přece jenom dost pozdě.“Řekl vůdce a doprovodil obě na chodbu.“Fajn v téhle uličce mají všichni „vyšší“ pokoje.Elizabeth má támhle.A k našemu štěstí má ještě rozsvíceno pojď“.Řekla Šarlota utíkala s Annou za ruku k pokoji Elizabeth.Šarlota zaklepala vešla dovnitř.Elizabeth ležela na posteli a četla si knížku.“Ahoj Elizabeth!Promiň,že rušíme ale zítra proběhne obřad.Anna chce vypít jed.Vůdce ti to vzkazuje asi,že máš vše zítra připravit dobrou noc“ Zadrmolila Šarlota a zamířila k východu.“Počkej!Co jsi to říkala?Ty chceš vypít jed Anno?Jsi si jistá,že jsi na to připravená?“ Anna kývla hlavou a povzdychla si.“Tak dobře.Uvidíme se zítra.“Řekla Elizabeth a šla zase obě dvě doprovodit ven z pokoje jako předtím vůdce.“Tak.Zítra.Už zítra.Řeknu ti bude mi to tahání na zádech chybět!“ „Vždyť mě taky!“Šarlota se na Annu usmála a doprovodila ji do pokoje.“A jsi si opravdu jistá,že jsi připravená?Já jako asi jestli máš ještě psychické bolesti nemíchala bych to s fyzickou.Tím myslím tu přeměnu samozřejmě.“Řekla Šarlota a opřela se o zeď.“Víš Šarloto,vidí to jako nejlepší řešení.Třeba se mi i vyléčí ta touha po lidské krvi.Ačkoliv už není tak silná jako dřív pořád o nevím.“ „Víš Anno,já také vím,že se tím vše usnadní,ale jakmile se přeměníš budeš mít větší hlad o stoprocent.A já nevím jestli tohle můžeme riskovat.“ „Neboj když budu něco zkoušet nechám se od tebe zastavit.“Anna se usmála a Šarlota si povzdychla.“No dobře.“ Šarlota se postavila a šla směrem na chodbu z pokoje.“Šarloto!Počkej..víš jednou jsme se s Tomym bavili.A on mi slíbil,že až se s tebou domluví a já se přeměním odstěhujeme se do města.Co kdybychom se přestěhovaly jen my dvě když už tu Tomy není?“ „Budu o tom uvažovat.Ale dřív jak týden po přeměně s tím nepočítej.Tohle nebudu riskovat.“ „Díky Šarloto.“ Šarlota se usmála a šla do svého pokoje.Anna si lehla do postele a dívala se po pokoji.Dívala se jaká to bude změna pro Šarlotu jestli se odstěhují do nějakého domu.Peněz měli všichni v jeskyni dost ačkoliv by pracovali nebo něco takového.Bude to změna.Ale pro Annu zas tak velká ne.Vždyť ještě nedávno bydlela se svými rodiči v bytě.Když začala opět vzpomínat na to jaký měla pokoj s bledě modrými stěnami a bílými doplňkami tak usnula.

Ráno když se probudila šla jako první do sprchy.Když se vysprchovala a upravila vyšla ven.Bylo asi deset hodin dopoledne a všichni už byli proudu společnosti.A tak se vrátila zpátky do pokoje a začala uklízet.Měla to ale o něco horší než normální upír.Neuměla se tak rychle přemisťovat a tak ji to trvalo stokrát pomaleji.“Už abych byla upír“Pomyslela si a začala shromažďovat papíry co měla rozházené v šuplících.Když už měla trochu uklizeno vyšla opět na chodbu.Šla se podívat k Šarlotě do pokoje ale nebyla tam.A tak se vydala do obřadní místnosti.Tam stála Elizabeth jako naposledy kdy se tohle chystalo byly všude samé stojany se svícny a svíčky.Ke kamennému stolu vedl červený koberec a na stole byl stříbrný kalich s vyrytou satanskou hvězdou.Anna sklopila oči a podívala se po upírech co tam byli.Stála tam ta Elizabeth a rozkazovala každému co má dělat.byli tam také „Mocní upíři“Magdalena,Karolína a i Andrea.Magdalenu ani Karolínu Anna neznala.Jen Andreu od dne její záchrany z úkrytu lovců.Při téhle vzpomínce se otřásla.Stál tam také Karel,Jan,Sára,Kristýna a ti něco rozebírali o lese.Šarlota tam stála a poslouchala Elizabeth něco o nějakých šatech.Šarlota tam vše bezmyšlenkovitě odkývala a jak uviděla Annu rozběhla se za ní.“Dobré ráno.Tak co jak ses vyspala dnes bude tvůj den co?“ „Šarloto cos e tu děje tam se oni baví o nějakých záležitostech v lese a ty zase s Elizabeth o nějakých šatech a kdo jsou vůbec tamty ženy?“Zeptala se Anna a Šarlota se otočila začala ji vše ukazovat.“Takže.Tamty ženy jsou něco jako nejstarší upírky vůbec a jsou stejně respektovány jako vůdce a Elizabeth.Jen nebydlí s námi.Ony tam teď rozebírají kde budou při obřadu stát a co budou každá dělat jestli by se stala komplikace což nehrozí.Sáru,Kristýnu,Jana a Karla znáš.Ale nevíš co jsou opravdu zač.Jestli si myslíš,že jsou výjimeční jen tím,že mají nadpřirozené schopnosti tak se pleteš.Tohle jsou nejlepší lovci zvířat z celé jeskyně.Mají ulovit nějaké zvíře pro tebe na obřad je to jeho součástí.No a teď rozebírají kde je nejvíc přemnožených zvířat a jakých.No a já a šaty..to je složité.Musím ti ušít šaty.“ „Co?“Anna vytřeštila oči a Šarlota se pousmála.“No na obřad musíš mít speciální šaty.Nevím proč to tak je ale musíš.Takže mě dnes neotravuj já jdu šít.Běž si hrát kuželník třeba.“Šarloto počkej k čertu!Přemýšlela jsi o tom stěhování do města?“ „jo přemýšlela.A jsem rozhodnutá.Přestěhujeme se.Jan by mi měl najít odpoledne nějaký pěkný dům nedaleko města.Ale stěhovat se musíme stejně až po týdnu po přeměně.“ „Mě stačí jen to,že odsud vypadnem.Víš včera jsem si uvědomila,že to tu moc nemám ráda od té doby co umřel Tomy ještě víc protože ne,že je tu zima až budu upír bude mi to jedno,že ale protože mi to tu všechno ho připomíná.“ „Však neboj.Za týden touhle dobou už budeme jinde“.Šarlota se usmála na Annu na pozdrav a přemístila se někde do svého pokoje.Anna si povzdychla a otočila se zpátky do dveří obřadní místnosti.Bylo to jako by se chystala zahradní slavnost.Elizabeth tam pobíhala jako nějaká organizátorka a Jan se jí raději stranil.Pak ji něco řekl s odpolednem a šel směrem do svého pokoje.Kývnul Anně na pozdrav a ta přikývla také.Kristýna se tam začala něčemu smát a Sára ji začala něco vykládat.Karel stál v nejtemnějším rohu a sledoval situaci kolem.Asi byli všichni nervózní a tak jim zklidňoval pocity.Anna se podívala na Magdalenu,Karolínu a Andreu a ty pořád něco rozebíraly na plánku co držely před sebou.Anna se pousmála a zavrtěla hlavou.Po chvíli odešla ze dveří a šla ven.

Zamířila k Tomyho hrobu a dala mu tam kopretinu co měla na pokoji.“Tak to vidíš Tomy.Ať jsi kde jsi nechal jsi mě tady.Já vím,že jsi to neplánoval a svým způsobem zemřel místo mě.A teď to přichází.Den na,který by jsi tu měl být.Moje přeměna.Zdá se jako by to byl osud.Na první přeměnu jsem to nestihla protože mě unesli lovci a na druhou už jsi to nestihl ty protože tě…“ Anna se rozplakala a klekla si na kolena.“Proč?Proč nás nenechal ten bůh jestli existuje žít?To má být nějaká spravedlnost?No to už je vlastně jedno,že?“Anna zavrtěla hlavou a utřela si své krvavé slzy.“No.Šarlota se semnou odstěhuje.Ale neboj se až budu upír budu mít přemísťovací schopnosti takže tady za tebou budu stejně chodit.Jen je mi líto,že už jsi skoro nic nestihl.Ale i když jsme spolu byli krátkou dobu stihli jsme toho dost co?“Anna se pousmála a pokračovala:“Nikdy bych tomu nevěřila.Určitě.Propadala jsem tomu v dětství.Upíří mánie se tomu říkalo.Upíří zuby se prodávaly snad všude.Pak se to nějak ale ztratilo.Pak začaly zase upíří filmy ale já stejně nikdy na upíry nevěřila.A pak se stalo to neštěstí a objevil ses ty jako nějaký anděl a řekl mi,že upíři existují.Přiznávám,že jsem ti ze začátku nevěřila ale kdo jo,že?Vždyť jsem si myslela,že spím!No ale teď už je vše jiné.Moje vzpomínky mi nikdo nevezme.Na kino,tvoje zkoušení kouření cigaret,polštářová bitva..nezapomněla se ani jeden okamžik.A asi je to podvědomý důvod.Někdo věděl co se stane a tak to nastavil.Já už asi půjdu.Tak se tu měj hezky…“Anna se zvedla se země a šla do jeskyně.Šla uličkou a v obřadní místnosti byli pořád stejní upíři.Šla dál a otevřela společenskou místnost.Tam seděli nějací upíři,které Anna znala od vidění.Hráli tam videohru Harry Potter nebo tak něco.Anna si povzdychla a odešla do svého pokoje.Najednou si vzpomněla na své fotoalbum z dětství.A tak ho otevřela a dívala se na fotografie.

Když už byl podvečer něco kolem šesté hodiny vtrhla do pokoje Anny Šarlota.“Šaty už jsou ušité,hurá!!“ „Blahopřeji a co mám dělat?já do popůlnoci nevydržím!To dřív umřu nudou!“ „To je to tak vážný?Si čti.“ „Ha,ha vtipný.Nebaví mě už totálně nic.Ani myšlenky mě nezajímají hlavně ty moje.“ „Jo vidím,že je máš nějak uklizené.Ale přece nemůže být tak málo věcí,které by tě zabavily!“ „By ses divila.“ „Tak víš co?Vím co tě bude zaručeně bavit a čas s tím utíká nenormálně rychle.Počkej.“Řekla Šarlota a vyřítila ses pokoje.Za chvíli dorazila do pokoje a dala Anně notebook.“Máš tam internet tak se zabav ne?“Najednou se do pokoje vřítil Jan a začal křičet na Šarlotu:“Jestli mi ten notebook rozbijete tak vás zabiju!“ „No jo neboj se.Radši mi řekni jestli si našel nějaký ten dům.“ „JO našel koupil jsem ti ho.Dlužíš mi..““Hej to nebudeme říkat tady před Annou kolik ti dlužím jo?Pojď probereme to u mě v pokoji.Zatím se měj Anno!“ „FAKT SI MYSLÍŠ,ŽE MI HO NEZAVIRUJE NEBO TAK NĚCO?“ „Určitě ne.“Ozvalo se z chodby.“HM.JE DIVNÉ,ŽE JSI SI TAK JISTÁ.“.“No to víš.A proč na mě řveš?“ „JÁ ŘVU?“ „Jo řveš“ „AHA.TO JSEM SI NEVŠIML VÍŠ JÁ MÁM NĚJKA ZALEHNUTO V UŠÍCH ASI TO BUDE TÍM POKUSÍM SE ZTIŠIT HLAS.“ „To bys byl hodný.“Anna otevřela položku internetem a Šarlotiny slova měla pravdu.Anna se ocitla na pět hodin úplně jinde.Byla na chatu,na různých stránkách,dělala si blog a Koukala se na filmy.Když si všimla kolik je hodin vypnula notebook a šla za Šarlotou.Bylo přesně 23.15.Za necelou hodinu měla být přeměněna.Zhluboka se nadechla a vešla do pokoje.Šarlota seděla na posteli a na tváři měla veselý výraz.“No vidíš internet zahání nudu ve většině případech!“ „Těšíš se?na už si to obleč.“ A podala Anně bílé šaty s ramínkama jako na svatbu.“Co to je?“Řekla pohrdavě Anna a podívala se s nechápavým pohledem na Šarlotu.“Obřadní šaty.Řekni ještě,že se ti nelíbí.“No abych pravdu řekla tak ani moc ne připadám si jak někde v zemi kde se provdávají děti už ve dvou letech“Pomyslela si Anna a Šarlota po ni hodila vražedný pohled.“Jejda.Promiň Šarloto já to tak nemyslela.“ „Já ti dám,že jsi to tak nemyslela!To nejsou svatební šaty ty hloupá!Ale obřadní!Pche!Prý svatební tak teď si mě silně urazila“ Anna se provinile podívala a tenkým hláskem řekla:“Promiň.“ „Ne to si u mě jen tak nevyžehlíš!Obleč si to a nekecej.Tady máš ještě takový stříbrný věneček z růží to k tomu také patří.A rozpusť si vlasy.Já už zajdu říct,že se připravuješ.“Dobře.Jo Šarloto,je tu malý problém.Mám ještě naposledy chuť na čokoládu.“ „Juj.Počkej možná tady něco mám.“ Šarlota utíkala k posteli a z pod polštáře vytáhla tři kousky čokolády.“Na a vychutnej si ji.Je to naposledy kdy ti bude ještě chutnat.“ „Aha.Díky.Jo Šarloto jak dlouho ji už tam máš?“ „Jenom rok.To by ještě neměla být zkažená.Tak si dej“Šarlota odešla a Anna se zavřenýma očima si dala kousky čokolády do pusy.

Když uplynulo čtyřicet minut seděla Anna oblečená jak ji nařídila Šarlota na posteli a dívala se na dveře.Najednou vešla do pokoje Elizabeth a pokynula Anně ať jde s ní.Ale do obřadní místnosti nešly.Šly chodbou a najednou se před Annou objevil červený koberec.“Co to má znamenat?Já myslela,že obřad bude v místnosti“ „Změna plánu“Řekla Elizabeth a podívala se kam vede až červený koberec.Vedl ven z jeskyně.Když se Anna podívala do dálky uviděla,že kamenný stůl stojí venku pod měsícem,který byl zrovna v úplňku.Na stole stála ta stejná číše s hvězdou a v ní byl nejspíš jed.Elizabeth pobídla Annu aby šla a přemístila se ven.Anna šla po červeném koberci a všímala si malých i velkých netopýrů co byli rozmístěni po stranách jeskyně.Když vyšla ven byl tam velký počet upírů.Ve předu stáli ti jak Šarlota říkala“mocní“ a byli rozmístěni jak na svatbě družičky.Na levé a pravé straně stáli upíři poděl koberce a na každé straně jich bylo stejně.Měli na sobě černé pláště s kapucí jako minule.Všichni měli hlavu sklopenou k zemi a na kamenném stole kromě číše s jedem byla spící liška.Anna kráčela ke stolu a naráz se před ní objevil vůdce.Chvíli něco mluvil zvláštním jazykem,kterým říkali podsvětním a pak se podíval na Annu.Pobídl ji aby před všemi vysála spící lišku.A tak si Anna kousla a začala sát.Když skončila byla celá od krve.Pak ji dal vůdce číši do ruky a pobídl ať se napije a pak si lehne na stůl.Anna zvedala číši k ústům a najednou před sebou uviděla Tomyho.Tomy zmizel a Anna zůstala ztuhlá stát na místě.Dívala se do předu a po chvíli se ji začaly třást ruce.Pak se pomalu otočila a podívala se na upíry v pláštích.Najednou mezi nimi ztuhl další upír.Sára.Měla vidění.Anna se podívala stále ztuhlá na zem,zavřela oči a upustila číši.Pak jen šlo slyšet bouchnutí dopadu a jak se jed rozlévá po zemi.Anna otevřela oči a všichni se na ni dívali.Z očí ji vytekla krvavá slza a Anna utekla do svého pokoje.Šarlota si sundala kapuci a zahlédla Sáru jak na ní kýve aby šla s ní.Vůdce začal mluvit s ostatními a řešit proč to Anna nedokončila.Anna utekla do svého pokoje a zamkla se.Lehla si na postel a zhluboka dýchala.Šarlota utíkala za Sárou a Sára se zastavila v nejzadnějším koutě jeskyně kde ani poblíž nikdo nechodil.“co se stalo Sáro?Proč to nedokončila?A co jsi viděla?“ Zeptala se Šarlota ze starostí v hlase.“Šarloto,je zle.Anna začíná zmatkovat.Jestli ji chceš zachránit sbal sobě a jí věci aby o tom nevěděla a pak čekej až vyjde z pokoje.Pak za ní utíkej do obřadní místnosti a vem ji do náručí.Ten jed vypije sama.Já to nemůžu nikomu jinému říct řekli by to vůdci a nevím jak by to dopadlo.Pak si hoď na záda ty věci co si sbalíš a uteč s ní do toho domu co vám našel Jan.Pak Annu hodně sleduj.Z její žízně se může při přeměně stát i posedlost.“ „Ty o tom víš?Ty víš o její žízni po..?“ „Jistě,že to vím.Můžu se dívat do minulosti kohokoli.Takže bez řečí běž a s nikým pak nemluv.Ráno Annu někam zavři aby ji nebylo slyšet přeměna skončí až zítra večer.Přijdi sem do jeskyně a vysvětli to vůdci jak chceš.Že Anna to tu nemohla už vydržet nebo něco takového.“ „Co když mi neuvěří?“ „Přesvědč je“ Šarlota pokrčila obočí a podívala se na chodbu.Upíři se začali rozcházet do svých pokojů.Sára kývla na Šarlotu a přemístila se do svého pokoje.Šarlota si povzdychla a udělala to samé.

Když byla v pokoji začala shromažďovat své věci.Nabalila do všech velkých kufrů a batohů a pak se přiblížila ke stěně jestli něco neuslyší.Uběhly tři hodiny a když Anna zbystřila,že už nejspíš všichni spí vydala se do místnosti s jedem přesně jak řekla Sára.Šla pomalu a potichu.Šarlota mezitím vnikla k ní do pokoje a sbalila nejpotřebnější věci hodila na své batohy kufry.Pak je nahodila na záda a utíkala potichu za Annou.Anna dorazila do místnosti a otevřela skříňku s jedem.Vzala číši a opět ji přibližovala k ústům.Byl to instinkt a pach toho co ji dovedlo ke správnému jedu.To už za Annou stála Šarlota a čekala.Anna se chvíli rozmýšlela a pak se rychle napila.Šarlota uviděla jen jak Anna padá k zemi a rychle ji chytila.“Šarloto,co..co tady děláš?“Zeptala se už skoro šeptem Anna.“Sára viděla co chceš udělat.No jo smůla.Stěhujeme se už teď!“Šarlota Annu popadla ještě víc a vyřítila se do nového domu.

Po cestě už se Anna začala vyvlékat ze Šarlotiného náručí.Začala se přeměňovat.Když dorazily do toho domu Šarlota položila Annu na zem.Dům byl nádherný.Byl to menší domek se zahrádkou s fialovou omítkou a bílými doplňkami.Šarlota se šla podívat do svého pokoje,který byl nově vymalovaný asi prodejci na lehce žlutou a začala tam shromažďovat svoje věci.Kromě postele,malé skříně,kterou si plánovala koupit a pár stolků už tam měla všechno.Pak šla do pokoje hned vedle a dala tam Anniny věci.Nechala to tak na hromádce ať si to dá Anna jak chce.Pak si lehla do svého spacáku a spala.Anna ležela v chodbě a přeměňovala se.Před očima ji probíhal celý život s pálivou bolestí.Oči ji měnily barvu a narůstaly ji nové schopnosti jako byly rychlejší reflexy,přemisťování a možná i další schopnosti.Tělo začalo umírat úplně a Anně nový život začínal.Ráno když bylo asi kolem desíti hodin Šarlotu probudil Annin křik.Šarlota zavrtěla hlavou a šla směrem do koupelny.Tam se upravila a šla se podívat na Annu.Ta ležela na zemi celá bledá a třásla se a cukala.Šarlota ji vzala do náruče a přemístila ji do svého pokoje kde ji také zamkla.Pak ale zazvonil zvonek u dveří.Šarlota se přemístila do chodby a otevřela dveře.Stála tam vysoká,štíhlá,černovlasá,usměvavá paní v brýlích s černými obroučkami.Když spatřila Šarlotu usmála se ještě víc ale výraz měla překvapený.“O dobrý den!Já jsem ta předešlá majitelka co to prodávala.Přišla jsem vám dát klíče a ještě vám dát papír na podepsání o koupi domu.Tak prosím vás si vytáhněte občanský průkaz.Šarlota přikývla a utíkala k sobě do pokoje.Tam vytáhla občanský průkaz s její fotografii ale se jménem“Amanda Hokjová“ Podepsala ženě smlouvu a ta se zeptala:“A s kým tady bydlíte?ptám se jen tak ze zvědavosti“ „já tady bydlím s..se sestrou.Zemřeli nám teď rodiče no a tak měla deprese tak jsem si řekla,že jiné prostředí než střed města ji možná prospěje.“ „Jé tak to je mi líto.A co dům líbí se vám?A kdy jste se sem vlastně přistěhovali?Všimla jsem si až dnes ráno když jsem šla z práce kolem tří hodin,že se tady svítí.Jela jsem jen kolem autem takže si toho nešlo všimnout.Jo a té sms jsem si všimla také až včera..“ „No my jsme se tu přestěhovaly včera k večeru.A kolem těch tří..to asi musela jít sestra na záchod“Šarlota se zářivě usmála a žena se na ní také usmála.“Tak dobře.Tak děkuju a kdyby byl nějaký problém nebo něco tak se určitě ozvěte.Zatím nashledanou!“ „Jo naschle!“ Šarlota se ještě jednou usmála a zavřela dveře.Když zjistila,že žena odjela zamkla dům a šla směrem do lesa.Podívala se kolem jestli někdo není poblíž a rychle se přemístila do jeskyně.Tam stála Sára a přikývla Šarlotě na pozdrav.Šarlota také přikývla a utíkala za vůdcem.Uviděla ho na chodbě s Elizabeth a utíkala směrem k nim.“Dobré ráno!“Řekla a vůdce se na ní tázavě podíval.“Šarloto,kde jste to s Annou zmizely?A proč jsi nám taky nic neřekla o tom,že se Anna přeměnila sama.Kde teď vůbec je?“ Řekl vůdce káravým hlasem a Šarlota začala vymýšlet výmluvu.“No já ji prostě našla jak už leží na zemi a mění se.A tak jsem sbalila všechny věci a odstěhovala jsem se do toho domu o kterém jsem kdysi mluvila.Nebojte se já na ni dám pozor.“ „jen aby.“ „Né vůdče opravdu!já až se přemění tak..já se s ní tady stavím a to poznáš podle očí jestli ochutnala znova..nebo už ne“ „Dobře Šarloto,dávám ti jednu šanci.nech ji zfalšovat doklady a rodný list.Změn ji vzhled ještě víc a pak uvidíme jak to bude ještě s tou situací po přeměně.Jestli bude mít nějakou schopnost a nebo ne.“ „Dobře.Díky moc.“ „Jo Šarloto!Hodně štěstí.A ukažte se někdy na návštěvu!“ Řekl vůdce a odešli s Elizabeth do nějaké místnosti co byla napravo od nich.Šarlota se vyřítila do jejího bývalého pokoje a vzala tam postel.Pak ji ale zase položila na zem a rozhodla se,že raději zajde do nějakého obchodu.Tak posbírala ještě zbytek věci Anny a jí co potřebovaly a odešla do nového domu.Anna už jen ležela na zemi a spala.Šarlota uklidila všechny věci a po chvíli se rozhodla,že udělá pokojíček i Anně.“ať si to pak klidně změní ale ten nepořádek se mi tu nelíbí“Když měla zařízené aspoň na půl pokoje šla se podívat po domě.Měl krásný balkon s výhledem do lesa a na město a dvě patra plus podkroví.Pak se oblékla a vyrazila do města.Měla u sebe hodně peněz a tak se rozhodla jít jako první do obchodu s nábytkem.Když už se blížil večer dorazila Šarlota s novým autem značky mercedes k domu a zaparkovala jako by vůbec neměla auto.Když si vybalila věci,které se ji vešly do tašek apod.přijely auta s nábytkem.Přivezli kuchyňskou linku,stoly,sedačky,televize,obrazy,skříně,botníky,zrcadla,sprchy s vanou apod.Pak rozmístila po všech oknech v domě záclony a věci,které ji dovezli z obchodů autem rozmístila po pokojích.V obývacím pokoji koupila Šarlota obrovskou sedačku pro pět lidí před ní dala menší stůl na kterém stála kytice slunečnic,a před vším tím visela na zdi velká plazmová televize,Dále tam byla police s knihami,dalekohled a nové bílé koberce.V kuchyni byla nová dřevěná kuchyňská linka prosklenými dvířkami a stůl s pěti židlemi.Šarlota věděla,že tu krásnou kuchyň ještě s ledničkou,sporákem,troubou apod.asi nikdy nevyužijí ale to ji nevadilo.Pak dala ještě do obýváku skříň a do svého pokoje také nastěhovala spoustu věcí.Do pokoje Anny dala sedačku,malou televizi,knihovnu,stolky,telefon apod.skoro vše co měla sama ve svém pokoji.Pak roznášela po stěnách obrazy,po podlahách koberce a po koupelnách nové sprchové kouty s rádiem apod.Koupila i hifi věž,satelit a spol.Když už byla hotová začala ještě upravovat světla.Pak odbylo osm hodin večer na nových hodinách a Šarlota už měla vše hotovo.Vyvalila se do křesla v obýváku a pustila si televizi,která ji moc nebavila.A tak se šla projít a narazila ještě na dvě prázdné místnosti,kde nahromadila zbytek věcí,které koupila.A tak do jednoho toho pokoje dala dvojlůžko-jako pokoj pro hosty,který vyzdobila růžovou barvou a do druhého něco jako malou hrací místnost,kde byly samé společenské hry a dokonce i malý kulečníkový stůl.Když už měla kompletně vše hotovo šla se podívat na Annu.Anna mezitím se probouzela.Když otevřela oči viděla nějak jinak zas než obvykle.Jako by větší detaily.Nevěděla kde je a tak začala křičet.Šarlota,která už natahovala ruku ke klice najednou vyrazila dveře ale tak aby se nerozbily a uviděla Annu.“Proč křičíš proboha?“Vykřikla a podívala se nechápavě na Annu.“No já..kde to jsem?“ „Doma.Včera jsme se zatím co ses přeměňovala přestěhovaly z jeskyně do tohoto domu.Nemusíš mít starosti už je zařízený.Vedle je tvůj pokoj.“ Anna zvedla obočí a šla za Šarlotou.Vešla do svého pokoje a usmála se.“Mám počítat s takovým luxusem i ve zbytku místností domu?“Zeptala se.“Jo já myslím,že ještě ve větším“ „Páni.Kde jsi na to sehnala tolik peněz?“ „Pche!To je snad jedno ne?Ještě mám v garáži auto!“ „Já ještě spím!To není možné!“ !Věř,že nespíš!Pojď ukážu ti zbytek!“Šarlota se zářivě usmála a při pohlídce domu říkala Anně vše o změně identity.

Ráno když se Anna probudila podívala se poprvé do zrcadla.Měla krvavě rudé oči a měla žízeň.Ale nechtěla porušit slib ačkoliv to nebylo možné.A měla i nové schopnosti,které musela otestovat.A tak vyšla ven.ve skříni měla nové oblečení a na poličkách novou kosmetiku.Vyšla ven a uviděla,že bydlí kousek od lesa.A tak do něj šla.Ale nemohla za to co se stalo.Zkusila své přemísťovací schopnosti a narazila na člověka.Jeho vůně pro ní bylo jako lákadlo.Vrhla se na něj.Šarlota,která ještě spala najednou uslyšela křik a vyskočila z postele.Utíkala se podívat k Anně do pokoje ale nebyla tam.A tak utíkala směrem do lesa kde ji vzbudil ten křik a našla Annu.Měl všechno od krve a v rukou držel mladou umírající ženu.“Anno!Proboha co jsi to udělala!Vždyť jsi mi to slíbila!“Zakřičela Šarlota a odstrčila Annu stranou od napadené ženy.Žena ztrácela vědomí a Šarlota ji zavolala sanitku.Anna klečela na kolenou a byla v šoku.“Anno!Tohle bylo naposledy kdy tě kryju.Jestli na to přijde vůdce vyžene mě ze skupiny kdybych od tebe neodešla.To mi nemůžeš udělat!“Pro..promiň Šarloto.Já nevím co to do mě vjelo.“ Šarlota si povzdychla a pomohla Anně na nohy.Pak se přemístily domů a Anna se šla umýt.“Bude ta žena v pořádku?“Zeptala se Anna když si sušila vlasy.“Já nevím snad ano.Sanitku jsem slyšela před chvílí.Co kdybych šla teď udělat něco na zahradu a ty zkusila přijít na to jaké máš schopnosti jestli je máš?“ „Tak jo.“ Šarlota šla na zahradu a Anna si tam sedla na dřevěnou houpačku a soustředila se na sílu,kterou nevěděla jestli má.Uběhly další dny a Anna se snažila přijít na svou schopnost.Šarlota ji hlídala by nezaútočila na dalšího člověka a přitom držela údržbu domu.“Podívej Anno,musíš dávat opravdu pozor na ty lidi.Zatím nos čočky než ti oči změní barvu na modro nebo na hnědo.Tu údržbu sama nezvládnu takže budu muset tady pozvat nějaké údržbáře ano?“ „jo klidně“.Uběhly další a další dny a jednou se Anna probudila a před zrcadlem zkusila zase zapůsobit všemi silami myšlenkami na svou moc o které ještě ani nevěděla jestli ji má.A najednou se podívala do zrcadla a uviděla tam nějakou ženu se zrzavými vlasy a mnoha pihami na tváři.Anna zakřičela a utíkala směrem do pokoje k Šarlotě.“Šarloto!U mě v zrcadle je nějaká ženská!“ „Co to kec..á!kdo jste?“ „Co?“ „Anno?“ „Co je?“ Anna se podívala k Šarlotě do zrcadla a uviděla tam zas se tu ženu.“á!Šarloto ta ženská je i tady!Co to je?“ „Já nevím asi umíš změnit vzhled protože ta ženská jsi ty!“Anna vykulila oči a pak je zavřela.Soustředila se zase na tu sílu a ucítila nějakou změnu.Pak se podívala zpátky do zrcadla a uviděla zase nějakou ženu s hnědými vlasy a jinou pletí než ta před tím.“Co se tu děje?“ „Já nevím!Je to neuvěřitelný!Umíš změnit vzhled!“ !Aha.A jak se to vrací zpátky?“ „No zkus se hodně soustředit na svůj starý obličej a třeba to budeš zase ty!“ Anna se začala soustředit vybavit si svůj obličej a naraz zas ucítila tu příjemnou vlnu změny a Šarlota se na ni zářivě usmála.“Anna přimhouřila oči a podívala se do zrcadla.Byla to opět ona.Oddychla si a odešla do svého pokoje.Pak se šarlota oblékla pobídla Annu ať udělá to samé,že musí do jeskyně.Když šly do lesa a dívaly se jestli někdo někde není přemístily se do jeskyně.Přemísťování bylo tak rychlé pro člověka ale pro samotného upíra to bylo jako normální běh.Anna byla ráda,že má ten pocit,že je rychlá ale jako upírovi to na ni nebylo opět nic moc.Když dorazily do jeskyně všichni je uvítali.Pak Šarlota s Annou řekly jak si vedou ve světě lidí a jakou má Anna schopnost a vůdce si jen povzdychl.“Jsem rád,že je vše v pořádku.“ „Jen Anna a Šarlota měly tajemství.Šarlota věděla o napadení jen jedné ženy o kterém nikdo kromě jí a Anny nevěděl a nikomu to nechtěla říct a snažila se na to nemyslet ale Anna věděla i o dalších.Byli další každou noc.Jen poslední týden nikdo.Ale Anna porušila dohodu a slib,že už se žádného člověka nedotkne a zabila jich zase o něco více.Jenže už to uměla zakrýt.Šarlota ji to nedokázala přečíst v myšlenkách.A kvůli toho měla Anna špatně svědomí,které zakrývala.Když odešly z jeskyně byla už noc..Šarlota už šla spát ale před tím zkontrolovala alarm a zbytek domu.Když usnula šla se Anna podívat na balkon a dívala se na město.“Mám pokračovat ve lži,že nevraždím lidi a nebo mám prostě toho nechat?“říkala si mezitím co před jeskyní stál vůdce,Elizabeth,Magdalena a Karolína.“Děje se něco vůdče?“Zeptala se Elizabeth a podívala se směrem kam vůdce.“Ne Elizabeth neděje.Nebo spíš Ano.Anna mi přijde nějaká divná.Ačkoliv vím,že Šarlota by věděla z jejich myšlenek jestli loví lidi nebo ne zda se mi tu něco špatně.Něco je špatně cítím to“Řekl vůdce a díval se do dálky.V tu samou chvíli Anna byla opřená o tyč balkónu a rozhodla se,že se pokusí nelovit lidi.Ale jak dlouho ji to vydrží to sama ani nevěděla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vampire Story - 4. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!