OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » The Bloody Moon



The Bloody MoonAutorkou je HarrynaPotty.

Současnost - Contemporaneousness

George Hannoa, seděl jako vždy po obědě u svého stolku a pokuřoval dýmku, nemohl se vzpamatovat z toho, co viděl ráno, už to viděl mnohokrát, ale vždy mu to zůstalo ležet v hlavě.

Mrtvola…teprve 15letého chlapce s dvěma ránama na krku. Věděl kdo to udělal, Desmoandrossové…měl jich už plné zuby, tento týden to byla už šestá vražda, kéž by šlo, tyto krvavé potvory vyvraždit, jenže jsou silnější než lidští agenti organizace SOD ( Secret Operation – Desmoandross…Tajná operace – Desmoandross ), lidé ze západu jim říkají upíři.

,,Upíři.‘‘ pomyslel si nahlas George, když popotahoval svůj kubánský doutník.,,Kdybych mohl, vyvraždil bych je všechny, bestie jedny.‘‘.

Najednou uslyšel, klepání na dveře jeho pracovny:,,Vstupte.‘‘.

Do pracovny vešel 28letý agent:,,Dobrý den pane, nesu vám dopis.‘‘.

,,Dobře, díky Jamesi, můžeš jít.‘‘.

George se podíval na obálku, nic na ni nebylo napsáno, vytáhl svůj kapesní nůž a rozřízl obálku, otevřel ji, vyndal papír, přičuchl k němu:,,Nepotřebuji být nějaká spropadená příšera, abych poznal, že ten papír je z nemocnice, ten pach nemocniční desinfekce se vsákne do všeho, nejspíš si paní doktorka Layová, zase stěžuje, to ji neplatíme dost?‘‘ položil si otázku.

Podíval se na papír:

Určeno vrchnímu agentovi – George Hannoavi

Dnes mi na operačním stole zemřel teprve 15letý hoch, na krku měl dvě rány, jako by ho něco kouslo, v těle nebyla ,,ani kapka krve‘‘ byl dočista ,,vysátý‘‘.

V poslední době se mi takové případy mihotají před očima, v tento týden to je už šestá oběť. Georgi, já už to nedokážu dále tajit…Desmoandrossové si nedávají pozor a útočí na lidi, jak se jim zlíbí. Já už dál nemohu psát do spisů, že smrt byla učiněna náhle za nezajistných událostí.

Chci ukončit tuto práci, už dále nechci pracovat pro SOD, nedokážu se dívat na ty těla a vědět, že neexistuje protilék, že je nedokážu zachránit.

Mudr. Kaya Layová

Dočetl dopis, zamračil se a vzal telefonní sluchátko do rukou a zmáčkl číslo tři, předvolbu – pod kterou se skrývalo číslo doktorky Layové.

Před patnácti lety – Fifteen years ago

Doktorka Kaya Layová, vyrůstala v klidné Tokyjské rodině, otec byl velice úspěšný právník a matka byla žena v domácnosti, avšak uběhlo několik let, Kaya vystudovala školy s výborným prospěchem a stala se doktorkou medicíny, se zaměřením – kardiologie ( vše ohledně srdce ).

Avšak jednoho dne, měla noční směnu, vrátila se domů až ráno, chtěla odemčít dveře, ale ty byly otevřené, uviděla tam lidi v černých oblecích, jak v nějaké bondovce, pomyslela si.

Jeden muž v obleku, asi čtyřicátník k ní přistoupil a zeptal se ji: ,,Vy jste Kaya Layová, dcera právníka Mao Laye a Nayi Laové ?‘‘.

,,Ano, proč se ptáte?‘‘.

,,Musím vám zdělit hroznou věc, vaši rodiče jsou mrtví…‘‘

,,Kaya to nevydržela a omdlela.‘‘.

* * *

Poté co se Kaya zotavila ze srmti svých rodičů, George ji vzal do týmu, jako 26 letou doktorku, která bude upravovat spisy v jedné Tokyjské nemocnici. Když ji dovezou pacienty s ránami na krku. George jí vše pověděl, jak Desmoandrossové zabili její rodiče:,,Desmoandrossové?‘‘ zeptala se Kaya.

,,Je to rasa – někdy také nazývána Upíři – nemohou na denní světlo, protože jsou na něj alergičtí, živí se krví je to jejich potrava důležitá pro život, bez ní žít nemohou. Mohou se pářit a mít děti jen do určitého věku. Nikdy však nezestárnou. Vypadají jako lidé, ale když mají žízeň promění se v něco tak ohavného, párkrát jsem jejich proměnu viděl, ještě teď spím s rosvětlenou lampou a zbraní v ruce…‘‘ usmál se, aby to vyprávění Kaye zpříjemnil.

,,Takže ti Desmoandrossové zabíjí jen v noci? A jak vypadají, když se promění?‘‘.

,,Ano, jen v noci, přes den spí v jeskyních, odlehlých halách. Jak vypadá jejich proměna? Jedna 20letá dívčina, kterou jsme zachránili nám do protokolu řekla tohle.‘‘ vyndal z šuplete protokol a začal číst:,,Seděla jsem na lavičce a čekala na svoji kamarádku, najednou přišel muž s hlasem, tak božským, že mu nemůžete odolat. Zeptal se mě, jestli si může přisednout, řekla jsem mu, že jo. Chvilku jsme si povídali, ptal se mě proč taková hezká holka jako já, sedí sama na lavičce, řekla jsem mu také, že čekám na kamarádku. Najednou mi v kapsi začal zvonit mobil, zvedla jsem ho, byla to moje kamarádka, řekla, že ta dnešní schůzka se nekoná, že nemá čas. Ten muž se mě zeptal jestli nechci s ním jít na kafe, tak jsem řekla jo. Vstali jsme, po chvíli cesty jsem si všimla, že v okruhu třiceti metrů není žádná restaurace ani noční klub. Zeptala jsem se ho, kam mě to vede, on se jen na mě podíval. Chytl mě za krk, jeho oči, hnědé zčervenaly, zrudly. Začal se měnit, jeho ruce zmohutněly, zvětšil se, předtím měl skoro 180cm, teď měl dva metry. Začal mě tím sevřením škrtit, otevřel svou tlamu a v ní byly zuby, vypadaly velmi ostře a největší měl špičáky, vypadal jako netopýr křížený s opicí a člověkem narostla mu křídla jako mají netopýři, ta však byla mohutná, a pak jsem začala křičet, líbilo se mu to…a potom jste tam vběhli vy a začali střílet a on odletěl…‘‘.

Kaya se zarazila, přemýšlela:,,Víte, jak bývá v těch filmech, je pravda, že když nějak pokoušou nebo dají krev své oběti, že se stane taky tou zrůdou?‘‘

,,Ty zrůdy dělíme na dva druhy, čistokrevní, ti se narodily Desmoandrossům jako dítě a na nečisté, ti byli vytvořeni. Čistokrevní se mohou přeměnit hned, ale vytvoření Desmoandrossové se přeměnit mohou, ale po čase, až přijdou na to, jak se přeměnit. Abych to popsal, tělo Desmoandrossa se skládá z masa a kostí, avšak kosti jsou místo morkem vyplněné vzduchem jako u ptáků. Proto může létat, tomu také napomáhájí ta blanitá křídla. V člověku je krev, která se skládá z červených a bílých krvinek, krevních destiček,plazmy a plazmatické bílkoviny. Upíří krev je trochu něco jiného, skládá se převážně z bílých krvinek, Desmoandrossové nemají červené krvinky, protože nepotřebují dýchat, zato zbylých částí jako je plazma a krevní destičky mají o mnoho více než člověk a ty se regenerují každou hodinu. Krev má člověk v sobě něco přes 5 až 6 litrů, Desmonandross má něco přes 8 až 9 litrů , velicí jedinci až 10 litrů. Teplota jejich těla je kolem 10 stupňů, jejich kůže je témeř bez pigmentu. V noci vidí lépe než pes, jejich očí nejsou nějak rozdílné od lidských, jenže oni jako netopýři umí používat echolokaci ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Echolokace ) a tak se stáváte snadnou obětí. A abych nezapomněl – svěcená voda ani česnek nepomáhá, zabít je můžete s těží, protože se okamžite regenerují. Jediná účinná zbraň je ty zmetky rozsekat na padrď. Stát se Desmoandrossem není lehké, zaznamenali jsme přeměnu, která trvala kolem 6 hodin a člověk, který se proměňoval cítil velikou bolest, no bolest, to je slabé slovo…‘‘.

,,Nemohl by jste to zkrátit?‘‘ zeptala se už unavená Kaya.

,,Nečistým Desmoandrossem se můžete stát jedině, když budete ve styku s jeho krví. Pokud se objeví na vaši pokožce, vsákne se přes ní a jste infikována. Pokud jeho krev vypijete, jste infikována a ještě je jedna možnost – nechráněný sex.‘‘.

,,Jak to bylo s tou proměnou, vy jste je zkoumali?‘‘

,,Zkoumali, dříve, byla to ta nejhloupější věc , kterou jsme, kdy udělali.‘‘

Kayi, bylo do breku z toho všeho, představovala si, co se asi stalo rodičům:,,Pane..‘‘

,,Říkejte mi Georgi.‘‘

,,Georgi, může existovat kříženec? Existují také Vlkodlaci?‘‘

,,Vlkodlaci – Lupoandross, Kříženec – Partimandross.‘‘.

,,Ta slova pocházejí z latiny, pokud se nemýlím?‘‘ zamyslela se, nad hodinami latiny, na střední škole měla za učitele postaršího pána, který vypadal, že ho to zachvíli klepne, na vysoké to bylo něco jiného, to měla za učitelku dámu středního věku, která ji latinskou gramatiku uměla vždy výborně odůvodnit.

,,Ano, jsou latinského původu. No, původně jsem neměl v plánu to tak rozebírat.‘‘

Kaya ihned reagovala:,,Jen pokračuj, chci vědět vše.‘‘

,,Tak mi teď pověz něco ty, co víš o Vlkodlacích?‘‘ zeptal se ji.

Kaya byla ráda, že mohla teď ,,přednášet‘‘ ona: ,,No, vypadají jako velkej pes, mají všude chlupi, velké svaly, zuby a útočí na lidi,tedy aspoň tak to bývá v hororových filmech‘‘.

,,Tak to bychom měli, většina těch hypotéz je dalo by se říct pravdivá. Lupoandross je, jak západní lidé říkají vlkodlak, lehce o něm, nemění se za úplňku, nenapadá lidi jen tak, v mnohých legendách, filmech je považován za hloupého, ale, jak víme psi jsou chytrá zvířata a Lupoandross je chytřejší. Většinou loví větší zvířata, šelmy, ve městě se objeví jen velmi málo. Loví ve své ,,vlčí‘‘ podobě. Pokud je v ,,lidské‘‘ podobě, od člověka se liší jen tím, že mu bije rychleji srdce. Vlkodlak je něco jako obrovský vlk, takže pije, jíMůže také mít děti.‘‘

,,Vy o nich moc nevíte, že?‘‘

,,Víš Kayo, jak jsem již řekl do města se vydávají jen málokdy, jsou velice rychlí. A když nám nedělají problémy, necháme je být. Ale v poslední době se Desmoandrossové rozmnožili a my hledáme nějakého Lupoandrossa, který by nám mohl pomoci jich pár zneškodnit.‘‘

,,Georgi, určitě jsem tě už vytížila, ale poslední otázka, jak je to s tou genetikou a co chromozomy?‘‘

,,Upír má 54 chromozomů, člověk, jak jistě víš..?‘‘ zeptal se ji.

Kaya si pomyslela, jsem přece doktorka, mě zkouší nebo co:,, Člověk má ve svých tělesných buňkách 46 chromozomů ,2 sady po 23 chromozomech, z nichž každá pochází od jednoho rodiče.‘‘odprezentovala článek ze včerejšího vydání Časopisu –Biology.

,,Ano a Lupoandross jich má 68 , 2 sady po 34 chromozonech. A kříženci. To je taky dlouhé vyprávění, vždy když se narodí kříženec je to ,,zázrak‘‘ no také prokletí. Desmoandross - samice nemůže být těhotná s lidským mužem, protože jeho spermie by v ní zanikly, ale Desmoandross – samec může mít dítě s lidskou ženou, avšak průběh těhotenství je hrozivý, dítě je už v lůni silnější než matka, rychle se vyvíjí a matku vyčerpává a o porodu ani nemluvím. Těhotenství trvá tři dny. U vlkodlaků je to podobné, Lupoandross - samice žena nemůže mít s lidským mužem dítě, ale Lupoandross – samec s lidskou ženou může. Tady je varianta těhotenství jiná, žena je těhotná 9 měsíců, dítě se narodí ,,téměř‘‘ jako člověk, až v pubertě se projeví jeho lupoandrossský původ. Těmto křížencům říkáme – Partimandrossové a bývají silnější než jejich původní druh.‘‘

,,Jak dlouho jste dělali výzkumy a kde jste sehnal těhotné ženy?‘‘ Kaya se zhrozila nad touto úvahou.

,,Jak jsem již jednou řekl, dělali jsme hrozné věci a teď se to snažíme…‘‘

,,…napravit.‘‘ odpověděla Kaya za George.

Vysvětlivky:

Desmoandross – znamená upír ( z latinského desmodus upír ( jako zvíře ) a andross muž, jelikož latinu neovládám, tak to má být něco jako upíří muž )

Lupoandross – znamená vlkodlak ( z latinského lupus – vlk a andross muž, v překladu něco jako vlčí muž )

Partimandross – kříženec, plod lidské ženy s upírem, nebo vlkodlakem ( partim – částečný , andross muž, něco jako částečný, či poloviční muž )

Jak je to s těma chromozomama:

Twilight Sága – zde Stephenie popsala, že vlci ( vlkodlaci ) mají 24 chromozomů, upíři 25 a lidi 23, ale moc to nevysvětlila a já jsem tomu taky moc nedala ve své povídce tak to tady stručně napíšu, sama za sebe ( takže se může stát, že v tom budete mít ještě větší binec)

Takže člověk má celkem 46 chromozomů, dalo by se říct, od rodičů jsme dostali polovinu z toho, jako že matka nám dala 23 chromozomů a otec nám dal 23 chromozomů, a pak má dítě – člověk 46 chromozomů. A dospělý člověk svému dítěti předá zase jenom polovinu z těch 46 chromozomů…tedy 23 chromozomů…

U vlkodlaků ( Lupoandrossů ) v mé povídce mají 68 chromozomů ( 34 ), protože ve skutečnosti psi mají 78 chromozomů ( 39 ) tak jsem se chtěla trochu držet reality ….a s těma upírovskýma chromozomama to je prostě jen můj výmysl….

Jistě si dáváte otázku, proč jsem je prostě nepojmenovala upír, vlkodlak…víte chtěla jsem, aby tato povídka byla sama v něčem originální. Nejsem znalec latiny ( asi zatím ) takže se to možná nezdá úplně gramaticky správné či co já vím, prostě v životě není nic dokonalé a hotovo…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Bloody Moon:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!