OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Tango



TangoJen takové odreagování... Tanec. Pro někoho je to život, pro jiné koníček, ale hlavně... Je to Vášeň.

 

 

 

Dívka stála uprostřed obrovské místnosti. Byla v kruhu tvořený lidmi. Kdekdo by si řekl, že ona kořist, ale bylo to naopak. Lačnýma očima propalovala všechny a hledala potenciálního komplice. V krvavě rudých šatech, které jen zvyšovaly její přitažlivost. Ladné křivky jejího těla jemně pohupovala do rytmu a čekala.

Z kouta místnosti se s přimhouřenýma očima usmíval mladík. Mezi prsty mnul křišťálovou nožku skleničky a čekal, stejně jako dívka, jestli se někdo neodhodlá. Každý věděl, jak nebezpečná a zrádná byla. Kdekoliv. V čemkoliv. Stejně jak byla nebezpečná, tak byla svůdná.

Když se stále nikdo nehlásil k postu být jejím společníkem, lišácky se pousmál. Bude to až moc nebezpečné. Zhluboka nasál teplý vzduch nasátý vášní a přitiskl skleničku ke rtům. Pomalu si z ní nalil do krku víno rudé jako její šaty a kapky mu ulpěly na ústech.

Položil skleničku na stůl a stoupl si. Dnes bude mít tu čest tančit s královnou noci. Jeho černý oděv udělal na obecenstvo dojem. Jako kdyby to měl celé naplánované! Jako kdyby mu bylo předem určeno vychutnat si tanec s ní. Přejel očima po celém jejím těle a jeho hnědé oči v matném světle lamp a svíček zajiskřily.

Lidé fascinovaní tím, jak se tiše pohyboval uhýbali na stranu. Pousmála se. Nemohla uvěřit tomu, že přeci jen se někdo odhodlal jí čelit. Pozvedla jedno obočí a rty se jí zkroutily do rafinovaného úsměvu. ,Uvidíme, jestli je tak dobrý tanečník, jak se zdá,' pomyslela si. Přejela si rukou po délce těla... přes útlý pas a dokonalé boky. Čekala jakýkoliv náznak toho, že by měl už teď problémy se sebeovládáním. Vykročila k němu do středu kruhu, který vytvořili nedůvěřiví, nejistí lidé. Oni neměli tolik kuráže, aby ji pozvali na tanec.

Barman za barem natěšeně sledoval, co se bude dít. Míchal nápoje a pokynul dlouhánovi. DJ překvapeně vypískl, když si všiml, že se někdo jen přeci pro ni našel. Vytáhl honem desku a dal se do práce.

Hudba okamžitě pohltila celou místnost. Jako hurikán zpustošil šustění lidí a všichni rázem zmlkli. Okamžitě oba tanečníci nasadili masky dokonalosti a pomalu se pohybovali do kruhu. Jako šelmy si hladově prohlíželi jeden druhého nalézajíc v sobě sympatie. Její temné oči se přivřely a na silné tempo se jejich těla prudce srazila v objetí. Jeho ruka se jí okamžitě obtočila okolo pasu a přitiskla ještě blíž k neznámému cizinci.

Byla překvapená jeho nadutým egem. Zatočili se v kruhu a lidé hned byli v jiné dimenzi. Jejich těla se o sebe otřela. Jemně plul po záhybech ladného těla a jejich nohy synchronizovaně se pohybovali celou místností. Byli jako mýtické bytosti. Nikdy nepochopené pro svou krásu, svůdnost a nebezpečí. Rychle trhla hlavou při rychlém tempu a jejich obličeje byly sotva pár centimetrů od sebe. Dýchali si zrychleně do tváře. Rty se téměř dotýkali.

Prudce ho od sebe odstrčila, ale to ho nevyvedlo z míry. Zase k němu dotančila a vyskočila na něj. Lidé s sebou trhli, když se jí nohy obtočily okolo jeho boků a ladně se spouštěla. Prsty se zasekávala o jeho uvolněné knoflíky na košili. Jeho dlaně ji držely, aby nešla níž. Sjel až na její hýždě.

Látka jejích šatů se jemně poodhrnula a konečky prstenců vlasů se kymácely nad zemí. Jemně se zavlnila nahoru a dolu a na jeho tělo to zapůsobilo tak, jak si ona přála. Nikdo nedýchal. Svět okolo nich neexistoval. Těžko by se našli lepší tanečníci než ti dva. To, že se pohybovali, jako kdyby to měli nacvičené bylo až dechberoucí. Zase se přitáhla k němu a špičkami nohou se dotýkala země. Skrčila nohu v koleně, když se blížila k zemi. Klečela pod ním a zvrátila hlavu, aby na něj viděla.

Naklonil se k ní a přejel prsty po odhalené pokožce na dekoltu. Okamžitě se jí rozšířily zorničky a ladně vyskočila na nohy. Byla najednou zastrašená. Tohle bylo nemístné! Nedovolené! Nikdo si to nesměl dovolit! Všiml si změny jejího chování a rychle propletl jejich prsty. Přitáhl si ji k sobě a ona narazila zády do jeho těla.

Natáhl její ruce do šířky a tváří se jemně otřel o sametovou pokožku. Políbil rychle na krk a otočil ji k sobě. Oči měl tmavší. Rozhodně tmavší. Nabíraly prapodivnou směsici hořké čokolády. Zářivě se na ni pousmál. Teď bylo těžké se rozhodnout, kdo byl kořist a kdo lovec. Obtočila mu nohu okolo jeho, jako kdyby se mu snažila podkopnout nohy. Umně se tomu vyvlíknul a vedl tanečním parketem k okraji.

Zaklonil ji dozadu a opřel se čelem o její klíční kost. Políbil na žlábek mezi ňadry. Její dech se okamžitě zrychlil, ale pak ji polila vlna horka. Cítila, jak se její tělo zmítá ve vášnivé křeči tanga a rytmu. Nohou se jí vklínil mezi ty její. Jemný rozparek na šatech mírně zapraskal a oheň v obou tanečnících byl cítit na míle daleko.

Jemně kroužila boky a působilo to tak smyslně, až mělo hodně lidí problém vnímat vše okolo. I samotný její taneční partner byl překvapen. Jezdil jí rukou po zádech, dělal menší kroužky a cítil, jak kapky potu se jemně vsakujou do její kůže. Narovnala se a otočila k němu zády. Natiskla se k němu tak těsně, jak to jen bylo možné.

Chtěla ho, stejně jako on chtěl ji. Posouvali se vpřed. Její hruď vypjatá dopředu. Jeho bradu měla u ucha a snažila se nevnímat tolik to, jaké slasti jí působí, když jemně skousává ušní lalůček. Došli až k mladému páru a tam ji prudce muž předklonil dopředu. Dívka se téměř dotýkala druhého chlapce, ale vtom si ji zpátky přitáhl její neznámý. Otočil ji třikrát okolo osy a nechal padnout v záklonu do jeho náruče.

Kdo si myslel, že tohle je konec jejich vášnivého tance, prudce se sekl. Okamžitě ji chmatl za stehno a vytáhl si ho k pasu. Jejich chtivé oči propalovaly jeden druhého, čekaly, co se bude dít. Táhl ji s sebou zase místností zpátky ke středu. Tam ji prudce donutil vyskočit na nohy a rychle objal dlouhými prsty její útlý pas. Tentokrát klesal on dolů. Dívka se pousmála, když si všimla, že jí tímto vyznává vítězství. I když si to nezasloužila.

Její pas byl to jediné, čeho se dotýkal tak intenzivně a s takovou touhou. Udělal s ní ještě pár otoček. Poddávala se mu v náruči. Nechávala ho, aby jí vládl, protože věděla, že on to dokáže. Byl to jediný tanečník, který se jí rovnal...

Když skončili tanec znovu ve vzájemném objetí byl její úsměv dokonalejší... šťastnější. Vrátil se zpět na nohy a ona mu obtočila šťastně ruce okolo krku. Okolo nich se ozýval zuřivý jásot, pískot.

Lehce se k ní naklonil a sladce spojil na moment rty.

,,Jsem Gabriel,‘‘ zašeptal a pustil neznámou z náruče.

Ta se jen pousmála a obešla jej. Avšak než se vypařila - do temnoty města - ze dveří podniku stihla tiše zašeptat: „Olympie...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tango:

14. anett
04.09.2010 [13:02]

ta atmosféra.. je dechberoucí, skvěle popsaná Emoticon Emoticon Emoticon můžu říct, že je to to nejlepší co jsem zatím četla Emoticon

13. miamam
20.05.2010 [10:36]

tleskám! Sem tam sice nějaká chybička, ale atmosféra perfektní, viděla jsem ty taneční figury! Zvedlo mi náladu, že takhle někdo píše o tanci. Emoticon Emoticon Emoticon

12. Wasted
01.05.2010 [21:35]

Něco takhle skvělýho jsem dlouho nečetla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. mary
27.04.2010 [17:01]

naprosto úžasná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Mimi79
26.04.2010 [14:15]

Veľmi pekne napísané. A máš pravdu je veľká škoda, že zmyselnosť, živočíšnosť a romantika sa do dnešného sveta nehodí. Je to smutné. Ale inak poviedka super ja len Emoticon Emoticon Emoticon

9. Niki311 přispěvatel
25.04.2010 [11:44]

Niki311Takže si konečně někdo všiml řé atmosféry... oni se ani do toho století ti tanečníci hodit neměli. Tady si můžeš všimnout toho, jak moc se elegance, romantika, živočišnost a smyslnost do dnešní doby nehodí. Nad tím by se mělo lidstvo zamyslet...

8. Sasanka přispěvatel
25.04.2010 [11:26]

SasankaTen konec jsem moc nepochopila :D Ale to nevadí, bylo to hezký! Jen mě zarazilo, že to celé píšeš takovým jezykem, do kterého se slovo DJ vůbec nehodí. Celou dobu jsem byla přesvědčená, že jde o příběh z doby, kdy se po ulicích proháněl Zorro, a najednou se tam odnkud objeví chlápek, který zapadá spíš do třetího tisíciletí :)

7. Bonbonék
24.04.2010 [15:09]

Prostě nádhera!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Eve
23.04.2010 [8:15]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BlackBeauty
22.04.2010 [22:47]

woooow Emoticon Emoticon to teda bylo ... škoda, že jsem ty taneční tak odflákla Emoticon krááásná povídka ... !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!