OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Rok 2012 - máme se začít bát?



Rok 2012 - máme se začít bát?V roce 2012 se má stát něco zasádního. Něco co by mělo změnit naší zemi, náš domov. Co to má být za změny? Proč zrovna rok 2012? A odkud jsem si tak jistí tímto rokem?
Několik dnů jsem hledal informace na toto téma. Bylo toho opravdu mnoho a je mi líto, že jsem nemohl zveřejnit vše, co jsem si našel. Bylo by to příliš dlouhé. Pokud máte ale nějaké otázky, tak je napište do komentářů a já se vám na ně pokusím odpovědět. Pokusil jsem se to napsat jinou formou, než je jen informativní. Do článku jsem dostal i chlapce, který mě z větší části vystihuje. To, co si on myslí, si myslím i já. A je to můj názor.

2012 - konec světa?

 

 

Michael Chaplain, patnáctiletý chlapec, ležel na posteli ve svém pokoji. Byl už večer, chladná a jasná noc. Chlapec měl rozsvícenou lampičku na nočním stolku a četl si knihu. Ta kniha se jmenovala 2012. Michael ani nedýchal a s hrůzou si knihu četl. Byla o roce 2012, o roce, kdy by měl skončit život na naší zemi. Chaplain moc nevěřil těmto konspiračním teoriím, ale ví snad člověk, co je pravda? Ne! Člověk nevidí to, co nezná, v co nevěří. Lidé jsou zaslepeni kariérou, zábavou, penězi a mocí. Avšak podle toho, co v této knize píšou, tak kdysi žili lidé, co viděli jiné věci  - viděli budoucnost. V obyčejných lidech to buď vyvolávalo strach nebo zvědavost. Je ale pravda, že věštci byli uctíváni za to, co předpověděli. Ve většině případů se jejich předpovědi vyplnily. Když ve většině případů, tak to znamená, že se mohou splést, ale že by byla náhoda, že všichni poukazují na rok 2012? Michael pokračoval ve čtení…


…Mayský kalendář končí záhadně v jeden den a to 21. prosince 2012. Proč končí a co se stane? O tom jsou bohužel jen spekulace. Mnoho zastánců konspiračních teorií i vědců věří, že se opravdu něco stane. Tento kalendář je tak přesný, že předpovídá zatmění Slunce a Měsíce na tisíce let dopředu. Mimo jiné, Mayský kalendář předpověděl, že ,,bílí bohové,, připlují přes moře v 16. století. Což se také stalo – objevení Ameriky.Vědci zjistili, že za zimního slunovratu, tedy 21.12. 2012 se dostane slunce, země a měsíc do linie s temnou trhlinou ve středu Mléčné dráze. Odhaduje se, že je to Černá díra – je to jev, který se děje jednou za 25 000 let. Mohlo by dojít k přepólování na naší Zemi. To by způsobilo celosvětovou pohromu. Zemětřesení by otřáslo každým kontinentem. Masivní tsunami by zasáhla pobřežní města. Co je ale nejhorší? Vše je podporováno vědou.


Michaelovi nebyl termín ,,přepólování,, tak cizí. Už o tom četl tolik, že naprosto přesně věděl, co by se mohlo stát. I kdyby tento jev trval měsíce, tak se Země stane nezkrotnou ohnivou kráskou. Změnily by se klimatické podmínky, sopky by se probudily a konečnou zkázu by zařídilo zemětřesení a následně vlny tsunami. Čím Michael četl dál, tím to bylo horší…


S Mayským kalendářem může souviset ale i další pohroma. Mohlo by totiž dojít ke srážce s planetkou Milirou. Už kdysi napáchala mnoho škod jen při průletu kolem Země.


Michael se zarazil. Že by se minulost mohla opakovat? Vypočítali snad Mayové, kdy se znovu planetka setká se zemí? A nemá to být náhodou ten osudný rok 2012?


Není to ale jen Mayský kalendář, který předpovídá apokalypsu na počátku 21. století. Byla to proroctví vyřčená i ve vzdálenější minulosti např. ve starověkém Římu. Sibyla byla nejdůležitější vědmou starověku. Mezi jejími proroctvími byla i vzdálená katastrofa. Předpověděla, že svět vydrží po devět generací, každá po osmistech letech. Desátá generace začne tedy přibližně v roce 2000 našeho letopočtu a bude také poslední. Mimo této vzdálené apokalypsy předpověděla, že v 6. století povede invazi do Itálie Hanibal – sedmset let před tím, než se tak stalo. Předpověděla narození dítěte, který započne Nový zlatý věk – dvacet let před tím, než se narodil Ježíš Kristus.


Michael si vzpomněl na jeden článek, co četl nedávno. Psalo se v něm, že hlavní princip dobré věštby nebo dobré věštkyně je, aby to, co předpovídá, bylo nejasné, aby měla celou škálu možných variant, které zaujmou a vyplňují proroctví. Pod textem byla kopie pravého textu napsané Sibylinou rukou:


„Tyto věci se stanou desáté generaci: Země se bude třást mocným zemětřesením, které stáhne mnoho měst do hlubin. Bude válka. Černý kouř zastíní veliké nebe. Pak pozná se hněv bohů. Vědma Sibyla, kniha IV.“

„Až budou obrázky vypadat živě, volně se pohybovat, až lodě jako ryby budou plavat pod mořem, pak polovina světa, hluboko ponořená v krvi, zanikne.“

„Na konci člověk uvidí. Kolem světa budou myšlenky létat mžikem oka, ženy oblékané jako muži a nosící kalhoty a sestřižené jejich prameny vlasů. Pak polovina světa, hluboko ponořená v krvi, zanikne…“


Na Michaela udělali tyto úryvky z věšteb veliký dojem. Znovu si ta proroctví pročítal a pomalu zjišťoval, že vše o čem se tam hovoří už dávno je.

„Mocná zemětřesení“ – vzpomněl si na obrovské zemětřesení na Haity a v Japonsku, v Indonésii a v jiných koutech světa.

,,Bude válka“ – války jsou, a v tuto chvíli je jasné, že v nejbližší době neskončí. Naopak, budou se stupňovat.

,,Černý kouř“ – to by mohla být třeba nějaká sopka, která vybuchne, vyvrhne do ovzduší mnoho horniny a tím ,,zastíní veliké nebe“. ,,Až budou obrázky vypadat živě, volně se pohybovat“ – to je přece jasné, žijeme ve věku televizí a tam se přece obrázky pohybují!

,,Až lodě jako ryby budou plavat pod mořem“ – tak tady to je také jasné. Lodě pod vodou, to nemůže být nic jiného než ponorka. A co ty myšlenky, co budou mžikem oka létat? Co by to mohlo být? Michaela napadl internet a rozhodl, že věštba zjevně na něj odkazovala. A co se týče těch žen oblečených jako muži, nic jasnějšího už být nemůže. Vždyť i jeho maminka měla krátké vlasy a nosila kalhoty. Protože ale Sibylu vůbec nezná a tohle jméno slyší poprvé, začal v textu hledat něco, co by mu bylo alespoň trochu známé a mohl to určit jako spolehlivým a věrohodný zdroj. Po chvíli to našel – Bible…


Předpověď konce světa ale pochází i z mnohem známějšího zdroje – Bible. Jeremiáš v ní předpověděl, že Jeruzalém bude podobný Babylonu.  A taky že byl. Ježíš Kristus zase předpověděl, že Jeruzalém bude zničen Římany. A taky byl. Kniha zjevení předpovídá katastrofickou válku ve vzdálené budoucnosti.


„Létající stvoření s proudícími vlasy, dělající hluk tisíce koní, samojízdné vozy chrlící oheň, nemoci, které zabili čtvrtinu Země. Světový konflikt pocházející ze středo-východu.“


„Moře se začnou vzdouvat, velká zemětřesení otřesou všemi kouty zeměkoule a samo Slunce se stane žhavější.“


Michael s otevřenou pusou přestal číst a přemýšlel o významu slov v proroctví.

,,Létající stvoření s proudícími vlasy“ – to by mohly být vrtulníky a vrtule by mohli být ty vlasy. A když se to tak vezme, tak vrtulníky ,,nadělají hluk tisíce koní“. Samojízdné vozy chrlící oheň můžou být možná tanky. Ale nejvíce ho zajímalo to žhavější Slunce. Poslední dobou se množí otázky na tání ledovců a oteplování planety. Může tedy souviset žhnoucí Slunce s táním ledovců a tání ledovců se vzedmutím moře? Michael byl přesvědčen, že rozhodně ano. Četl ale dál.


Jsou i další proroci a proroctví, mezi ně samozřejmě patří čínská kniha I CHING, Merlin, Vajgélie Gusterová a další. Avšak ještě existuje další ,,věštec,,. Není ani člověkem, je to počítačový program – WEB BOT. Ten předpovídá na základě informací, jenž hledá na internetu. Na základě těchto informací předpověděl např. teroristický útok 11. září 2001 a… konec světa v roce 2012.


Michalovi připadalo logické, že může něco předpovídat, když hledá informace i na skrytých webech a dává je do souvislostí. Přesto mu připadalo nelogické, že ho berou vážně. Je pravdou, že může předpovědět konec světa, ale je nevěrohodné to, že říká rok 2012. Vždyť pracuje s informacemi na internetu a ten je teď plný tohoto roku. Mohl dát ale další předpovědi do souvislosti s rokem 2012… to ale znamená, že nás opravu něco čeká, ale nemusí to být zrovna rok 2012. Co když je to všechno pravda? Michael začal mít strach a obavy. Nechtěl umřít ani nevěděl, jaké to je umírat. A co jeho rodina, přátelé a kamarádi? Co když on přežije a oni budou mrtví? Bude mít ještě pro co žít? Vše ale zahnal a řekl si, že se nic takového nestane a jestli ano, udělá vše proto, aby je všechny zachránil. Ale jak se zachráníme...?



***

 

Člověk je z tohoto tématu dost zmatený. Někteří věří tomu, že rok 2012 je naším osudným rokem. Někteří zase, že je to jen výmysl a světová média apod. si z nás dělají jen legraci a vypouští do světa informace o věštbách a osudu. Je však zřejmé, že Mayský kalendář existuje a bohužel i věda musí souhlasit s tím, že nás čeká doba změn. Jaké to budou změny a jak budou rozsáhlé se můžeme zase jenom dohadovat. Dohady a spekulace teď ovíjí celou Zemi. Je to pravda nebo ne? Jsou ale důkazy! Proč všechny věštby o konci světa se shodují na tom, že se něco stane v 21. století. Je to jen souhrn mnoho náhod, nebo je to pravda? Příroda se probouzí a vrací nám úder! Mohli jsme tomu předejít? Každopádně, i když tohle vše bude pravda, tak nesmíme začít panikařit. Musíme držet pospolu! Užívat si poslední chvíle našeho života! Pokud to ale pravda není, tak platí to samé. V jednotě je síla, zastavme války a užívejme si každý den tak, jako by to byl náš poslední…

…a co si myslíte vy?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rok 2012 - máme se začít bát?:

20. fredyfree
13.01.2012 [13:04]

http://dokumentarni.tv/...kouknete a udelejte si sve nazory na veci,zajimave dokumenty jsou kolem ufo a roku 2012..po zkouknuti dosti veci verim na 200%,ze existujou ufo,v dalne historii o tom vsude psali,ale nam to vlady a media taji,protoze vyuzivaj uz davno jejich technologii....Uz jsem delsi dobu za blazna,protoze mam sve nazory,ale kaslu na hloupe slepe ovce,ktere nic nevi...kouknete na skladby repera jmenem REVOLTA...Majsky kalendar taky dodava,ze zeme se dostava kazdych 5000let do jineho cyklu,konci neco a zacina neco jineho...jenze na nas bude,jaka je budoucnost...No i Nostradamus rika ve sve knize...My sami si vytvarime svou budoucnost,jen na nas je,jestli jako lidszvo budeme pokracovat nebo ne....Ty nejmocnesji sesadit a dat vladu lidem,kteri se nepachi po moci...Protoze v mase lidi je sila,jedinec je pro ne nedulezity...Nenecham se zastrasovat tim,ze mi budou mazat blogy,emaily a profily na fb...Budu mluvit vic a vic,dokud lidi neotevrou oci a neuvidi co za hloupe ovce z nas illuminatori a jim podobni udelali....VERIM V LIDSKOST A LASKU,TAKZE VERIM V LIDI JAKO TAKOVE,ZE ZVLADNOU ZISKAT ZPET SVOU SVOBODU a nebudou platit dane jenom proto aby stat mohl zaplatit dluh znarodnene bance...
AMEN Emoticon

19. Tomash přispěvatel
25.03.2011 [15:00]

TomashTak je to správně Emoticon

25.03.2011 [14:37]

CatalinaKdyž mi někdo poví, co si myslím o tom, že v roce 2012 bude konec světa, obvykle se zasměju a řeknu, že je to pěkná blbost, jenže tys mi dal důvod k zamyšlení. Celou dobu, co jsem to četla jsem měla husí kůži a po zádech mi běhal mráz. Takže, konec vysedávání u počítače, utíkám ven za kámošema. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Tomash přispěvatel
23.03.2011 [15:24]

TomashTo by byla opravdu smůla Emoticon . Ještě, že já jen mám v dubnu Emoticon .

Jinak díky Emoticon

16. Moonlight přispěvatel
23.03.2011 [15:14]

Moonlightale no taaaak!!! 21.12.2O12???? robíš si srandu to by som dostala teda naozaj pekný darček na moje narodeniny :D no podľa mňa na tom niečo bude... vo svete sa v poslednom čase deje príliš veľa katastrof na to, aby to bola len "náhoda"... a ja osobne si myslím, že keď Mayovia dokázali predpovedať príchod "bielych bohov" teda španielov, prečo by sa mýlili v roku 2012 keď im už raz veštba vyšla??? niekedy mám naoazj taký dojem, že sa príroda po dlhých rokoch vzbúrila a chce nám to vrátiť... úprimne, ani by som sa jej nečudovala...
bol to skvelý článok, píšeš úžasne a vybral si si skvelú tému...ja len dúfam, že to nebude presne 21.... narodeniny by som nechcela osláviť smrťou Emoticon

15. Tomash přispěvatel
23.03.2011 [12:45]

TomashDíky za tvůj názor. A moc ti děkuju za kompliment. Já jen doufám, že rok 2012 bude obyčejný Emoticon

14. ElisR1 přispěvatel
23.03.2011 [9:28]

ElisR1Tak tohle téma mě okamžitě zaujalo... předem se omlouvám, když to nestihnu dočíst, protože jsem ve škole, ale doufám, že to stihnu =)
Super, stihla jsem to =).
To bylo naprosto úžasný, celou dobu mi běhal mráz po zádech... Ještě než jsem začala tenhle článek číst, byla jsem přesvědčená o tom, že rok 2012 bude jako každý jiný, maximálně příjde nějaká bouřka nebo tak něco, ale nepřiznala jsem si, že by to mohl být konec světa. Tímhle článkem si mi vážně vyrazil dech... Asi se nad tím budu muset zamyslet...

Jinak píšeš vážně úžasně, přečetla jsem to jedním dechem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Tomash přispěvatel
23.03.2011 [6:46]

TomashLadíí: To že by kryty nepomohli, máš naprostou pravdu. Kdyby totiž došlo ke sřážce s planetkou Milirou, tak by se stala ze země jedna velká ohnivá poušť. Do atmosféry by se dostalo nepředstavitelné množství horniny a to by byl konec i pro ty ,,dole,, Emoticon

12. Tomash přispěvatel
23.03.2011 [6:43]

TomashEnie: Máš naprostou pravdu. Nemyslím ale, že by Máyský kalendář souvisel s výbuchem sopky - musela by to být obrovská exploze. Avšak existuje ještě jedna sopka - Yellowstone. Kdyby tato sopka vybuchla, tak bychom měli svůj konec zpečetěný.
Může nastat, jak ty říkáš, i nějaká katastrofa způsobená člověkem. Výbuch jaderné elektrárny, ale i Války.
Blíží se 2012 Emoticon a pomalu se rozjíždí další válka - v Líbii. Nestačí, že se válčí v ostatních arabských státech, ale teď se to rošířilo i na Afriku a montují se do toho osatní státy. Ani si neumím představi, kdyby Líbie měla jaderné hlavice... Emoticon

11. Ladíí
22.03.2011 [20:47]

Emoticon Souhlasím, jednou prostě nastane konec světa ať chceme nebo ne. Emoticon Ale pokud má nastat ten osudný den. Tak si myslím, že nějaké úkryty v zemi budou naprosto k ničemu. Pokud bych se chtěla zachránit, tak bych odletěla do kosmu. Emoticon Tam bych si stejně podala ruku a odešla se smrtí. A pokud má něco takového přijít, tak ať zemřu po boku svých nejbližších. Emoticon Země vrací úder. A začíná to být horší a horší. Emoticon Jinak perfektní článek. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!