OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Posledná spoveď na dobrú noc



Posledná spoveď na dobrú nocPosledné zbohom zo zahojeného uhla pohľadu. Aj ten najsvinskejší osud treba brať s odstupom.

   Keď si ma žiadal o ruku, ležal si upotený vedľa mňa – a pravdepodobne si to spravil len preto, že sa ti krv ešte nestihla dostať späť do mozgu, ale o tej bunke ti porozprávam neskôr.
  Miloval si ma a miloval si sa so mnou. Miesto prednášky mojej mamy na tému „až po svadbe“ som ti svoje telo darovala na štvrtej schôdzke a odvtedy vždy, keď si chcel – a keď som chcela ja.
  A potom – Chceš si ma vziať?
Samozrejme. Páčil sa mi tvoj byt a sused. Nechcela som ti zahýbať, ale ten chlap sa nejako vyskytol na chodbe a ty si vtedy nebol doma. Bola som urevaná z Titanicu a nikde som nemala svojho Jacka, ktorý by ma presvedčil, že nie je z neho kus ľadu. Nuž, ľudia chybujú a ja som (ak si si nevšimol – čo by bolo po tej „dôkladnej prehliadke“ riadne trápne) človek. Spala som s ním. A bolo to nádherné. A potom si prišiel domov ty s tým, že by sme si mali vybrať dátum.
  Štrnásty február mi prišiel príliš sentimentálny, ale pätnásty bol ideálny – a my sme mali ešte štyri mesiace na prípravy. Nevedela som, ako sa to dá stihnúť, ale tvoja zazobaná matka ma presvedčila o opaku. Mňa, čo som s mamou mala v detstve päť dolárov na týždeň, než začala pracovať v druhom zamestnaní.
  A tak sme sa vzali. Svoje áno sme si vymenili v kaplnke neďaleko paláca, do ktorého som sa mala nasťahovať spolu s tebou. Vôbec mi nevadilo, že by som mala bývať s tvojimi rodičmi, pretože v tom baráku by sme sa aj tak stretli len raz ročne na Vianoce. Pri šťastí a mape.
  Toho úžasného suseda som už viac nevidela. Ale my sme mali susedu. A myslím, že po svadbe a pred svadbou nie je úplne to isté. Mal si veľa práce v rodinnej firme a aj keď tvoje prsty boli veľmi zamestnané – okrem iného vybehanou klávesnicou na ktorej ti nefungovala trojka, stále si si na mňa našiel čas.
  Do šestnásteho februára ďalšieho roku. Bola som tehotná. Chodil si domov neskôr a neskôr – a tvoj už spomínaný jednobunkový mozog (odpusť, že ho kladiem na priečku červených rias) neprišiel na to, ako veľmi ťa v tomto stave potrebujem. Prekvapivo ma začala podporovať tvoja matka – aspoň kým si myslela, že to bude chlapec. Mala som pocit, že spory o dediča skončili niekedy v devätnástom storočí. Asi nie. A škrelo ma to, pretože aj ty si chcel silou mocou chlapca a očividne (fakt to na nej bolo vidno, mal si byť opatrnejší) si si zaumienil, že syna získaš za každú cenu či už v posväcujúcom stave manželskom alebo mimo neho.
  Nevadilo mi, že máš nové projekty, ktoré si vyžadujú tvoj čas po večeroch. Vadilo mi, že si si do architektonických plánov kreslil jej poprsie. Tiež neviem ktoré, ale ty ako architekt si mal záľubu v rovných doskách a podobnom dreve. Ja som bola ako zle nalepené linoleum, minimálne môj boľavý hrudník.
  Keď som rodila, nebol si tam. Vtedy tuším rodila aj ona. Po tom spore na ulici, čo ste viedli, mi ani nenapadlo sa zaujímať, či je to fakt tvoje. Rozbila som ti gitaru a cítila som sa fakt dobre.
  Keď mala naša dcérka šesť mesiacov, všimol si si, že sa okrem nej domom potuluje aj nejaká iná ženská. Áno, čírou náhodou som to bola ja a nie nejaká opatrovateľka, ktorú by si nemal problém zaplatiť, ak by sme sa rozviedli. K čomu sa (vraj iba kvôli mojim migrénam) naozaj schyľovalo. Tak som sa s tebou po viac než roku vyspala. Manželské povinnosti vtedy nadobudli na pravidelnosti a ja som Mary ukladala spať každý piatok o niečo skôr.
  Chybu som ale spravila v tom, že na sobotu večer si mal program voľný, a keďže pri susede nevyšli otcovské testy, nebol si opäť bohvieako opatrný.
  Chcel si sa rozviesť ešte prv ako som si stihla vybrať posledný piatok, čo si prišiel domov skôr. Nepodarilo sa mi vysúdiť ani okno z toho debilného domu, kde som bola uväznená v perličkovom kúpeli. Dieťa zverili tebe a ja som mala zasa päť dolárov na týždeň.
  Chcela som začať šliapať (keď som mohla s tebou, prežijem už kohokoľvek), ale nakoniec sa mi pošťastilo a stala sa zo mňa „len“ čašníčka.
  V tom pajzli som stretla nášho bývalého suseda. Nevyspala som sa s ním hneď. Najprv sme si prehodili pár zdvorilostných fráz.
  Stále žil vo svojom starom byte a bol rovnako ohybný ako vtedy. Cez víkend som mala Mary a on si ju zamiloval.
  Nakoniec si hovorím – spravila som chyby, ale som za nich vďačná. Keby som ti nebola zahla vtedy, nebola by som šťastná teraz. A tak mám častejší sex a ďalšie dieťa. A bolí ma, keď na teba myslím, lebo som ťa fakt ľúbila.
  Ale mal si až príliš veľa chýb a malú erekciu. A tak môj život nebol iba o piatich dolároch na týždeň. Bol o ozajstnej láske. O deťoch, zamestnaní – a mužovi, ktorý ma rozmaznával aj tým málom, čo sme mali.
  A tak som nakoniec bola šťastná.

P.S.: Tvoj penis je smiešny. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Posledná spoveď na dobrú noc:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!