OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Napsal sám život - Skejťák



Napsal sám život - SkejťákPro čtenáře od 18 let!
Život nám přináší různé příběhy a já si tentokrát připravila jeden z továrny mé starší kamarádky. Snad se vám bude jednorázovka líbit a doufám, že nemusím dodávat, že příběh se opravdu stal.

Napsal sám život – Skejťák

„Kotě, nech mě to udělat,“ ukecávala mě kamarádka a já se pořád kroutila. Nesnášela jsem, když mi někdo někoho dohazoval. Velmi málo to dopadalo dobře. Vždycky to byl nějaký ťulpas, který mi pak zůstal viset na krku. Jo, tak to jsem fakt nepotřebovala. Jenže nedala se:

„Vždyť ti tví milenci za nic nestojí. Jednomu je čtyřicet dva a druhý je ženatý. Takovej třicátník se ti bude určitě líbit,“ podstrkovala mi kamarádka nějakého známého a já už teď věděla, že jí se říct ne jen tak nedá.

„No jo. Dej mu telefonní číslo,“ svolila jsem nakonec a doufala, že tentokrát by to třeba mohlo vyjít. Nejsem už nejmladší a za měsíc mi bude jedna třicet. „Chtělo by se usadit,“ a s tou myšlenkou jsem se zaposlouchala do dalšího nadšeného vyprávění mé kamarádky. Prostě ženský večer ve dvou s vínem a drbama.

Den se dnem se sešel a mě přišla první smska od týpka, co mu kamarádka měla dát číslo. Teda nejprve jsem se divila, že mi třeba nezavolá, protože je to takové zdvořilejší, ale s povzdechnutím jsem alespoň otevřela onu sms a četla:

Ahoj, dostal jsem na tebe číslo od kamarádki, že bichom prí mohli někam virazit. Co ti na to?

Ano, zprávu jsem si musela přečíst víckrát a rozdýchávat jednu chybu za druhou. Bože! Koho mi to ta holka dohodila? První jsem měla chuť telefon zahodit, ale pak jsem si řekla, že může být třeba dyslektik či dysgrafik a nakonec jsem slušně odepsala. Domluvili jsme se na kavárně blízko mé práce na druhý den.

Vlezla jsem do kavárny a rozhlédla se. U stolu v rohu seděl muž ve skejťáckém oblečení usmívající se na mě. „Ajtakrajta, a tomuhle jako třicet, jo? No, oblíká se jako dvacítka,“ sjela jsem ho pohledem a přičítala mu malé plus za milý úsměv. Vykročila jsem sebevědomě k němu a on se zvedl a podal mi ruku.

„Honza,“ představil se.

„Lenka,“ vrátila jsem mu a posadila se naproti němu. Nastala chvilka ticha, kdy jsme se navzájem zkoumali a pak promluvil:

„Odkud se s Luckou znáte?“ vyzvídal a já mu ochotně začala odpovídat. Zabředli jsme do hovoru a já zjistila, že jsem možná měla pravdu. Sice dělá hrubky v pravopisu, ale jinak byl poměrně příjemný a hned zpočátku mi bylo jasné, že bych to s ním mohla zkusit.

Už několik týdnů jsem se s Honzou vídala a dneska měl přijít jeden z těch velkých dnů. V posledních době jsem se ale převážně bavila jeho smskama. Nejednou mi přišlo něco, co mě opravdu pobavilo. Třeba zrovna minule, když jsem se sešla s kamarádkami a jela na party, přišlo mi:

Heski se baf!

S holkami jsme se tomu smály docela dlouho a neuniklo tomu ani několika minutové bafání na sebe navzájem. Nakonec se z toho stal i zvyk a bafeme na sebe pokaždé, když nám někdo popřeje, abychom se hezky bavily. Díky tomu se mi pokaždé postaral o zábavu na celý den. Ale nechala jsem ho v tom žít a nerejpala.

A k dnešnímu pozvání k večeři mi přišlo tohle:

Dnes večer gryl?

Přesně. Samy jste si mohli povšimnout, že jeho zprávy jsou krátké a výstižné. Prostě žádný extra inteligent, ale aspoň je milý a hodný. V mém věku se něco takového v poslední době shání velice těžko, a co se týče smsek z hrubkami? Vem je čert! Snad to dožene později v posteli.

Po večeři jsme se dostali k němu a postupně jsme se dopracovávali do postele. Jemně mě začal líbat a opatrně mě přimáčkl na stěnu u něho na chodbě. No, doufejme, že se dostaneme aspoň do ložnice. Ostatní části bytu s ním klidně otestuji až později. Povedlo se mi díky zastávce ho zbavit trička. Překvapivě měl tělo hezky vypracované a já se konečně po dlouhé době mohla nabažit pořádných buchet. A pak došlo na mě. Sundal mi tričko, zadíval se na má prsa a pronesl:

„No, myslel jsem si, že jsou větší,“ zkonstatoval, na což jsem trochu vybuchla a vrátila mu.

„Sorry, když bůh naděloval velká prsa, stála jsem frontu na vagíny.“ Sarkasticky se na mě přitom usmál a raději pokračoval, jakoby jsem nic neřekla. Měl strach, že z té pusy vylítne ještě něco horšího. Skoro jsem se mu nedivila. Uvědomil si, že to trochu přehnal a další sexuální půst asi držet nechtěl. Jo, muži, jakmile jde o sex, snaží se, co to jde.

Pomalu jsme se posouvali k němu do ložnice. Cestou jsem někde ztratila podprsenku. Vlastně ani nevím kde. V tomhle jsou muži přeborníci. Už několikrát jsem přišla o podprsenku a ani jsem si toho nevšimla. Že by to po večerech cvičili na figurínách? Budu se ho na to muset později zeptat.

Položil mě na postel a já mu rozepla kalhoty, které mu sjely na zem. Odhrnul je a vylezl za mnou na postel. Políbil mě na břicho a začal mi rozepínat kalhoty, kterých mě zase ukázkově zbavil. Všechno se dělo hrozně rychle a já jsem musela Honzu trochu zpomalovat, abych měla nějakou tu předehru. Ach, ti muži. Proč nemůžou být trochu ohleduplní a ženské dát aspoň trochu medu? Copak mu nikdo nikdy neřekl, že pro ženu je předehra často to nejlepší z celého sexu?

Honza si mě stáhl pod sebe a začal mě líbat. Opatrně mě zbavoval kalhotek a sebe trenek. Moc dobře jsem věděla, že tlačí na pilu a vzdala jsem se všeho zpomalování a poznamenala si do hlavy, že tenhle muž asi bude jen na nějaké rychlovky. Tenhle nový poznatek se bude určitě do budoucna hodit.

Kalhotek mě po chvíli zbavil a jeho pravá ruka vylétla k šuplíku, který otevřel a vyhrabal z něho krabičku kondomů. Vložil mi ji do ruky a já z ní bez keců vytáhla jeden kondom. Jeho obal jsem roztrhla a sledovala, jak mi Honza své nádobíčko předkládá před obličej. Trochu jsem se ušklíbla, ale udělala to, co tím gestem žádal a navlékla mu kondom.

Měl u mě malé plus za to, že bez keců si nechal nandat kondom. Nevěřili byste, kolik mužů v nynější době nemá rádo kondomy a nejradši by to, i přestože můžete otěhotnět či chytit nějakou nemoc, riskli. Získal si tím u mě malé plus.

Potom jsem více rozevřela nohy a nechala ho do sebe vklouznout. Pomalu se začal ve mně pohybovat a já opravdu pomalu přivykala jeho tempu. Postupně zrychloval a já si konečně sex s ním vychutnávala. Tempo ještě trochu zrychlil, a pak nakonec ustal. Pohlédla jsem na něj a zjišťovala, co se děje. On mezitím opustil moje lůno a položil se vedle mě na postel. Sledovala jsem, jak si sundává kondom a hází ho do koše. Potom se přikryl peřinou a v další vteřině usnul.

Byla jsem celou scénou natolik vyvedená z míry, že jsem tam nakonec bez hnutí ležela vedle něj. Chtělo se mi smát. Všechny nadávky, výčitky, posměšky jsem polkla a zvedla se z postele. Posbírala jsem si své svršky, oblékla se a vydala se do víru noci, kde jsem vybuchlo v hurónský smích, protože jsem se podívala na mobil, který jsem naposled viděla před deseti minutami, než jsme vstoupili dovnitř. Něco mi říkalo, že to bude rychlovka, ale až taková?

„Tak tenhle muž u mě skončil,“ promítala jsem si v hlavě a byla ráda za to, že nejsem naivní ženská, která by mu to s radostí odpustila a nechala by ho to klidně zopakovat. No to teda ani náhodou! Mě už v životě neuvidí.

Doma jsem se vysprchovala a zalehla do peřin. Potom zážitku jsem se potřebovala dostat do říše snů, co nejrychleji.

Rozhodla jsem se na Honzu zapomenout a vydala se druhý den ráno do posilovny, abych na pásu vyběhala těch pár kil, o kterých si myslím, že mám na víc, když mi přišlo od večerního rande sms:

Včera to bilo moc fajn. Rát bih tě vídal častěji.

Na telefon jsem se sarkasticky usmála a hodila ho do tašky zpět s myšlenkou: „Je mi jasné, že by se ti to hodilo. Ale to bylo naposled, cos mě viděl.“

Od té doby jsem se mu už neozvala.

Napsál sám život - Tango Shrnutí od EleanorBrandst



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Napsal sám život - Skejťák:

4. AAKLGF
19.02.2012 [19:45]

Napsané to bylo vážně parádně. Bohužel je to pravda až moc často. A ty jeho hrubky. To je vážně komedie. Někdo nám asi na základce spinkal Emoticon Ale jinak moc pěkné... Emoticon

3. EleanorBrandst přispěvatel
18.02.2012 [12:48]

EleanorBrandstannaliesen, jo, přesně. Skoro mě děsí, jak moc často.

AMO, hih, bohužel jo. Co si budeme povídat. Nikdy není dokonalý, ne? Emoticon

2. AMO
18.02.2012 [9:13]

Tohle fakt někde vyrostlo? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Škoda, že tam nebyla zmínka o jeho zaměstnání... přemýšlela bych, kde studoval... Emoticon Emoticon Emoticon

1. annaliesen přispěvatel
17.02.2012 [15:16]

annaliesen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon bohužel je to občas pravda

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!