OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Lithium



LithiumSongfic, který vznikl, když jsem měla depresi, díky stejnojmenné písničce od Evanescence. Doufám, že se bude líbit.

http://www.youtube.com/watch?v=PJGpsL_XYQI&feature=endscreen&NR=1


Seděla jsem na posteli a v ruce jsem svírala jedinou fotku, kterou jsem ještě nevyhodila. Fotku, na které jsem byla já a Patrik, můj přítel. Bývalý přítel. Vypadali jsme tam tak šťastní a zamilovaní...  Hleděla jsem na ni a chtěla jsem v sobě najít aspoň jedinou slzu, která by dala světu vědět, jak jsem zoufalá. Ale všechny byly pevně zamčené za hradbou předstírané lhostejnosti.

 

Lithium, don't want to lock me up inside.

Lithium, don't want to forget how it feels without...

Lithium, I want to stay in love with my sorrow.

Oh, but God, I want to let it go.


Nemohla jsem to vydržet, nemohla jsem to snést. Jestli to takhle půjde dál, zničí mě ta bolest. Roztrhá mě na malé kousky, které už nikdy nikdo neslepí dohromady. Byla jsem tak sama...  Vzpomínala jsem na dny, kdy jsme s Patrikem bydleli společně. Nikdy mě v tom nenechal, vždycky mě utěšoval.

 

Come to bed, don't make me sleep alone.

Couldn't hide the emptiness, you let it show.

Never wanted it to be so cold.

Just didn't drink enough to say you love me.


Ale opustil jsi mě. Proč? To jsem tak špatná, jak všichni říkají? Milovala jsem tě. Milovala jsem tě až za hranici možností. Teď jsi pryč. Jak to mám zvládnout?

 

I can't hold on to me,

Wonder what's wrong with me.


Nemůžu takhle dál. Léky už mi nestačí. Už nedokážou skrýt to zoufalství. Ale chci to vůbec? Nechci, aby se ze mě stala chodící mrtvola. Pohlédla jsem na krabičku prášků na mém nočním stolku. Už ne.

 

Lithium, don't want to lock me up inside.

Lithium, don't want to forget how it feels without...

Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


Dnes ráno jsem si je nevzala. Chtěla jsem zjistit, zda stále trpím tak, jako na začátku. Nevěřila jsem, že by to tak mohlo být. S lithiem v krvi jsem byla tak veselá, bezstarostná.

 

Don't want to let it lay me down this time.

Drown my will to fly.

Here in the darkness I know myself.

Can't break free until I let it go.

Let me go.


Ale to už jsem nechtěla. Ne, neumím být veselá, ne bez tebe. Takhle mám aspoň pocit, že žiji. Bolí to, to je dobře, na to jsem zvyklá. Všechno bolí. Svírá mě to zevnitř, trhá mě to na kousky. Ale já se toho už nechci vzdát. To je to, co znám. Nechci se znovu nadopovat, chci létat.

 

Darling, I forgive you after all.

Anything is better than to be alone.

And in the end I guess I had to fall.

Always find my place among the ashes.


Odpouštím ti. Měl jsi pravdu, nejsem pro tebe dost dobrá. Zasloužíš si někoho lepšího. Já bych se časem stejně zhroutila, jako tolikrát předtím... Teď už vím, kam patřím. Odložila jsem naši fotku a vstala jsem.

 

I can't hold on to me,

Wonder what's wrong with me.


Cítila jsem chladný vítr v mé tváři. Byl tak chladný, až to bolelo. S úsměvem jsem se vyklonila z okna. Ta bolest mě nutila zapomenout. Teď jsem věděla, co musím udělat. Ohlédla jsem se zpět k nočnímu stolku, odkud na mě zíraly léky. S úsměvem jsem se otočila vstříc chladnému nočnímu vzduchu. Už bude dobře.

 

Lithium, don't want to lock me up inside.

Lithium, don't want to forget how it feels without...

Lithium, ...stay in love with you.

I'm gonna let it go.


S roztaženýma rukama a zavřenýma očima jsem vnímala, jak mě vzduch unáší pryč. Vždycky jsem chtěla létat. Teď můžu. Teď to můžu nechat jít...

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lithium:

2. kiki1 přispěvatel
02.03.2013 [18:49]

kiki1Krásný. Evanescence miluju a písnička Lithium je úžasná. Moc povedená povídka, vážně se mi líbila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martinexa přispěvatel
18.02.2013 [20:05]

martinexaNa mě je to téma moc citlivé. Prostě pro mě není sebevražda řešením. I když občas trpím stavy, a občas bych tu nechtěla být nikdy bych neměla k tomu tu odvahu. Je to hezky napsané, ale ten text by tam být nemusel. Úplně by to stačilo bez toho :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!