OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Kdo je ONA



Kdo je ONAČtyři mrtvé ženy, jedna unesená policistka a zrod jedné lásky.

                                                                                      KDO JE ONA!

Sídlo zvláštní jednotky ICC, Haag, Nizozemsko, 8.15:

Major Luise Daniel vešel do dveří přesně ve chvíli, kdy dva členové jeho týmu, Tommy a Anna, řešili jisté partnerské neshody.

 

Nejsem ta, která nabourala při poslední cestě do Amsterdamu, nebo snad ano?!" Tommyho vražedný pohled ji zase rychle umlčel.

Fajn, řídíš ty." Anna se vítězně usmála a pohlédla na Majora. I detektiv Hickman už dorazil.

Máme případ. Čtyři zavražděné ženy. Amsterdam, Paříž, Řím a Praha. Všechny velmi zbité a jejich šaty byly potrhané. Našli je v opuštěných částech parku. Tommy a Anna pojedou do Říma, Sebastian a Sienna do Prahy. Já s Carlem pojedeme do Amsterdamu a pak se všichni sejdeme v Paříži. Buďte opatrní." Tým se rozešel a všichni se vydali, kam jim bylo zadáno. 


Řím, Itálie, 10.40:

Tommy s Annou dorazili na místo v parku, kde byla dívka nalezena. Ukázali své doklady a prošli pod policejní páskou. Oba prošli oblast několikrát, dokud si Anna nevšimla zvláštního křížení stop.

Tommy! Vidíš to, co já? Tady jsou boty, pravděpodobně s podpatky, tady už jen jedna a za tímhle spadlým stromem malé bosé šlápoty. Ale botu podle všeho nikdo nenašel. Musel ji odnést pachatel." Tommy přikývl a vydal se směrem, kde začínaly stopy bot. Anna ho pomalu následovala. Společně prohledali okolí. A pak našli, co hledali. Botu Gucci velikosti 37. Poté se vydali do obchodu, kde byla podle Sebastiana, který použil sériový kód, bota koupena. Tommy, jako muž, nechal Annu, aby promluvila s prodavačem, a šel pro jídlo. Když vešel o chvíli později do obchodu, nikoho nenašel. To ho viděsilo.

Anno! Anno!" Když došel do druhé části obchodu, našel brutálně zavražděného muže. Vyběhl ven a volal její jméno stále dokola.

Anna se začala pomalu probírat zavřená v kufru auta. Pak ho uslyšela. S někým mluvil. Nebo mluvil sám se sebou? To netušila. Ale bála se. Nikdy v životě se tak nebála. První, co jí blesklo hlavou, bylo, kéž by tu byl Tommy.

Mezitím se Tommy užíral tím, že tam mohl být s ní. Mohl tam být a ochránit ji. Mohl ji teď otravovat šílenými teoriemi. Místo toho ji teď má nějaký schizofrenik, co si místo ní představuje bůh ví koho.


Dům útočníka, 12.50:

Jeho oči byly plné vzteku. Bože, on byl naprosto nepříčetný. A zase si povídal sám se sebou. Nebo s hlasy v jeho hlavě. Měla na sobě šaty z padesátých let. Hodně staré, stejně jako boty. Někoho představovala. Matku? Pravděpodobně ano. Doufala, že Tommy a ostatní ji brzy najdou. Pak se k ní přiblížil.

Jsem policistka. Prosím, nechte mě odejít. Můžu vám pomoct, jen mě nechte jít." Její tělo se otřásalo vzlyky. Jeho řev se rozléhal domem.

Mlč, ty jedna mrcho! Ničíš mi život, slyšíš?! Mlč!" A pak jí přiložil kapesník napuštěný chloroformem k ústům. A vše pohltila temnota.


Policejní centrála, Řím, Itálie, 17.50:

Mezi tím, kdy město Řím pohltila temnota, zbytek týmu dorazil na policejní centrálu. Tommy, který nic nejedl a teprve teď se odhodlal dotknout studené kávy na stole před ním, vypadal zničeně.

Pak promluvila Sienna. Ty boty, které jste chtěli prověřit, jsou z hodně staré kolekce. A ty šaty jsou taky hodně staré. Myslím, že si ji jako někoho představuje. Sebastian našel záznam z kamery v obchodě se zvířaty. Tady," ukázala drobnou rukou na plátno. A jako jméno udal John Smith, jméno, které dáš, když nechceš dát své vlastní. " 

Hickman pohlédl na své kolegy a chopil se slova. Podle doby, ze které šaty i boty pocházejí, si vylívá zlost na matce. Všechny ženy byly nuceny utíkat lesem, ale už tehdy byly zraněné a krvácely. Když je našel, zabil je velmi surově. Sebastian zjistil jméno toho muže a kde je pohřbená jeho matka. Pincijské zahrady. Tam vyrazíme. "


Pincijské zahrady, Řím, Itálie, 19.30:

Pohni se, ty mrcho! Nebo ti ukážu, jaké to je, když někoho nutíš k něčemu, co nechce." A ona ho poslechla. Bála se. Tak moc se bála. A pak to uslyšela. Hlasy. Přišli ji zachránit? Jenže on je také uslyšel a přinutil ji běžet. Pořezal jí zápěstí a nutil ji běžet.

Anno! Anno!" Ozývalo se to celým lesem. A pak sebrala dost síly, aby se ozvala.

Tady!" Celá se třásla, krvácela a plakala. Někdo jí chtěl ublížit. Ozval se výstřel. Oslepilo ji světlo z baterky na zbrani. Ta osvětlila i tvář zachránce. Byl to Tommy. O chvíli později už ji držel v naruči a pevně objímal. Vynesl ji z parku a předal záchranářům. 

V nemocnici byla čtyři dny. Mezitím se mezi ní a Tommym dost změnilo. Oba konečně pochopili, že už dávno nejsou jen kolegové.

A tak se zrodila láska mezi bojovníky se zločinem. Ale před nimi bylo ještě mnoho tajemství, překážek,strachu.


----------------------------------------- Konec-----------------------------------------------


P.S: Povídka je má, ale už jsem ji předtím uveřejnila na serveru pište povídky. Teď jsem se vrátila sem na Our Stories, abych ukázala, jak se změnil styl mého psaní a že něco zvládnu. Doufám, že se povídka líbí a že není moc temná. I když, to byl trochu účel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo je ONA:

3. CherryGirl
27.08.2013 [16:06]

AgataEritra: díky za názor, i když kdybys viděla předlohu pochopila bys, že to jinak asi ani napsat nešlo. Povídek bude víc s těmahle postavama, ale spíše na Pište povídky, protože tam se mi píše líp. Ale nejsem naštvaná nebo tak beru si radu k srdci díky.
Killy: Díky, pocity a emoce tam jsou rozepsané tak jak jsem to dovedla, navíc chlapi je ukázat nedovedou a já nečtu myšlenky a nejsem empatička, takže jsem nepoznala co cítí.
Povídka je upravená, v předloze se to nestalo přesně takhle a Anna Vittoria je jen upravené jméno postavy. Moc díky za komentáře ale.

2. Killy přispěvatel
27.08.2013 [9:33]

Killytrošičku súhlasím s Agátou.... hm, štýl písania nie je zlý, ani téma nie, no nezdalo sa mi to ani trošku temné či strašidelné. Málo (vlastne vôbec) si nerozpisovala pocity - emócie. O dĺžke už ani nehovoriac. Dúfam, že nabudúce to bude dlhšie a viac rozpísané. Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 27.08.2013 [8:30]

Temná není vůbec... Je to tak zatraceně rychlý, že jsem si to nestačila ani užít a to mě fakt s... štve... Ty jsi naprosto zabila snad i dobrej příběh, který mohl být rozdělen klidně i do pár částí, aby to bylo napínavější... ZKLAMÁNÍ... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!