OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Ještě že tě, lásko, mám



Ještě že tě, lásko, mámZamyšlení. Jeden kluk pro jednu dívku něco znamená, a to se skoro neznají. Je to o tom, co k němu cítí a jak na ni působí. Přála by si, aby to tak již zůstalo. Tuhle povídku bych chtěla věnovat jednomu úžasnému klukovi. :) Hezké čtení přeje PetraCullen.

Přemýšlela a vzpomínkami se vracela k těm dnům, kdy poznala jeho. Poznala Mirka jednoho večera přes internet. Už podle fotek jí připadal nesmírně moc fajn. Začali si tedy psát a vše si na rovinu sdělovat. Kdykoliv jí napsal, zvedl jí náladu a ona se dokázala usmát. Psal jí nesmírně hezké věci, které od žádného kluka v životě neslyšela, a pak jí navrhnul, aby za ní mohl přijet z Karviné do Nového Jičína. Přála si ho poznat, a tak souhlasila, aby za ní přijel. Když ho poprvé spatřila, měla pocit, jako kdyby viděla anděla. Jeho hnědé oči se vpíjely do jejích šedozelených a srdce jí splašeně bilo na poplach, kdykoliv se na ni jen podíval. Bylo to zvláštní, co s ní za tak krátkou dobu dokázal udělat. Začínala pomalu k němu něco cítit. Její srdce se znovu začínalo radovat. Šli se projít do parku, aby se líp poznali. Bavili se o všem možném a smáli se. Začala se k němu posouvat blíž na lavičce.

Pomalu je k sobě něco přitahovalo a jiskřilo to mezi nimi. Něco jako neviditelná síla magnetu. Přemýšlela, jestli jí dá pusu, nebo se toho dočká až příště. Nakonec ji napadlo, že by si mohli dát sázku o pusu. Vsadila se s ním o počasí, že přestane pršet, ale on byl jiného názoru. Nejdřív se obávala jeho reakce, ale když šla s pravdou ven a on nadšeně souhlasil. Byla pravda, že ho mírně tou sázkou o pusu zaskočila, ale přála si, aby jí tu pusu dal. Když sázku vyhrála, nakonec ji musel postrčit správným směrem. Pomalu se začali k sobě naklánět a dívali se jeden druhému do očí. Srdce jí bilo jako splašené. Jejich rty nakonec spojily v polibku, který byl lehký jako letní vánek. Ten úžasný pocit, když cítila, jak ji vzal za ruku a spojil jejich prsty. Kdykoliv ji objal, cítila se nesmírně v bezpečí. Cítila se znovu šťastně a cítila motýlky v břiše. Když jí pak přes jednu aplikaci na mobilu napsal zprávu, že zůstanou kamarádi, projevila velké pochopení a nechala to být, ale myslela na něj ještě víc, jak jí chyběl.

U jednoho setkání to však neskončilo. O pár dní později za ní přijel znovu, protože mu moc chyběla. Přemýšleli, jak to udělat, aby mohli spolu být. Oba si plně uvědomovali, co jeden k druhému začíná cítit. Uvědomili si, že jeden druhého moc milují. Šlo to všechno nějak moc rychle, ale ona je za něj nesmírně moc ráda. Pro to, jaký je a jak se k ní moc hezky chová. Bere ji takovou, jaká je, váží si jí a především ji respektuje. Udělal by pro ni cokoliv, aby ona byla šťastná a spokojená.

I když ho poznala jen přes internet a později si vyměnili kontakty, všechno se změnilo k lepšímu. Začalo se u ní vše pomalu vracet do starých kolejí. Zvedla se od notebooku a přešla k oknu. Oknem se dívala po okolí. Myšlenky jí znovu zabloudily k němu a znovu se usmála. Byla znovu zamyšlená. Věří, že tuhle malou dálku ten vztah vydrží. Přeje si, aby to už NIKDY neskončilo. Ví, že on by ji nebyl schopen ublížit, protože mu nesmírně věří. Stal se jí vším a chce, aby to tak zůstalo napořád. Osud jí ho dal do cesty a ona je za něj nesmírně vděčná. Moc ho miluje, a to se už nezmění. Ještě že tě, lásko, mám.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ještě že tě, lásko, mám:

4.
Smazat | Upravit | 01.09.2014 [14:37]

OMG! Nádhera! :3 Moc povedené! ;)

3.
Smazat | Upravit | 29.08.2014 [16:32]

Přeju ti to, srdíčko moje. Emoticon Jen doufám, že budeš mít štěstí a váš vztah bude ok. Emoticon A mimochodem, zas mi selhal noťas, to je slávy! Emoticon Že píšu v ironii, ti nejspíš došlo. Emoticon Štve mě to, ale co mám dělat? Aspoň, že už mám normal přítele jako je Hynek a neupínám se na Erika, se kterým jsem kdysi měla možnost kontaktu pouze přes ten blbý net... Emoticon To mi připomíná... Erik. Jasně, určo si pamatuješ tu povídku, co jsem psala a pak ji nechala smazat, protože mi přišla slabá. Jask tak koukám na tu tvoji, zkusím to sepsat znovu. Ale jako jednorázkovku, ne jako kapitolovku. Jako kapitolovka je to totiž ukrutně slabý. Emoticon
A.

2.
Smazat | Upravit | 29.08.2014 [15:36]

Krásná jednorázovka Emoticon Emoticon

1. HetaliaCZAnnie přispěvatel
29.08.2014 [12:29]

HetaliaCZAnnieNice ^^

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!