OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » In the Night



In the NightTohle jsem napsala ve svém doposud nejšťastnějším období v životě a myslím,že je to z toho cítit. Vlastně jsou tyhle jednorázovky dvě,tahle je první. No... Nevím, co víc dodávat, snad jen, že je to už starší dílko a snad se to bude líbit... Kdyžtak komentujte:-)

Podívala se ještě jednou a nasála vlažný vzduch. Hvězdy na temné obloze ozařovaly její obličej. Koukala se na měsíc a myslela na něj. Myslel na ni? Cítila, že se dívá stejným směrem. Jejich pohledy se setkaly a ona nevěřila, že je tohle možné. Být zamilovaná jako malá holka. Ale stalo se to. Stalo se to a ona s tím nechtěla nic dělat. I přes všechny potíže, které je provázeli, s ním chtěla zůstat co nejdéle. Milovala ho. Miloval ji on taky tolik jako ona jeho? Dala by za něj život…

Přesunula se od okna k posteli. Nasála tu vůni a zavřela oči. Představila si ho před sebou, jak ji drží ve svém náručí. V náručí, které jí dávalo vždycky bezpečí, i když věděla, že tam venku na ní číhá nebezpečí. Chtěla s ním splynout jako jedna duše, jedno tělo. Pak si ale vzpomněla na to, kolik potíží mu způsobila. Dříve nerozluční přátelé? Teď dva znepřátelené tábory, schopné udělat si cokoliv strašného. Ale proč, proč to tak muselo dopadnout? Jsou sice spolu, ale za jakou cenu? Obětovat nejlepšího přítele? A kamarádku? Je to dost velká cena? Nebo bude bolest a jáma mezi nimi a okolním světem ještě prohlubována? Je to zkouška, co vydrží? Jestli ano, tak zdroj má svůj cíl. Je vyděšená a má strach o něj. Ale kdykoliv ji obejme, kdykoliv jí řekne, jak moc ji miluje a nedopustí, aby se jí něco stalo, vždycky cítí, že se o něj může opřít, že on ji nikdy nezradí. Nebo snad ano? Dopadne to stejně jako vždycky? Nechtěla na to myslet, lehla si a snažila se myslet na svoji lásku. Navždy…Usnout a už se neprobudit… Nebo probudit a už neusnout? Kdo ví… Zase budou spolu…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In the Night:

6. Smile
29.03.2013 [9:26]

Je to pěkný ale takový nedokončený

5. Kika
12.10.2009 [19:24]

Podľa mňa to vystihuje pocity jednej osoby v ten daný okamžik... myšlienky a pocity nikdy nemajú pointu... aspoň nie v danej chvíli... je to ako z denníka, kde píšu ľudia svoje pocity a obavy... z tohto hľadiska je to dobré... ale to je len môj názor a nemusíte sa s ním stotožniť...

4.
Smazat | Upravit | 15.09.2009 [22:50]

Přidávám se k Sasance... je to suchý... a odvaha se ceníEmoticon

3. Sasanka přispěvatel
15.09.2009 [17:08]

Sasankapříjde mi to trošku takové divné... Nedá se říct o ničem, protože je celkem jasné o čem to je. Ale chybí tomu zakončení, pointa, děj... Je to takové nemastné neslané... Neříkám vyloženě špatné, jenom tomu prostě něco chybí...

2. SamMoore přispěvatel
15.09.2009 [16:52]

SamMooreUf,alespon nekomu,uz jsem se desila,ze tu budou jen komenty typu je to priserny,kdes vubec vzala odvahu zverejnit neoc takovyho:DDiky moc:-)

1. AgataEritra
15.09.2009 [16:22]

Emoticon hrůza...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!