OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Happy halloween... Mystic Falls!



Happy halloween... Mystic Falls!WARNING: Tuto parodii čtete pouze na vlastní nebezpeční - společnost *Cassie&WeousH* neručí za případné poškození bránice, lehké červenání ani vydávání hýkavých neidentifikovatelných zvuků. Upozorňujeme, že povídka se odehrává na okraji krajní trapnosti, tudíž někomu vůbec nemusí přijít vtipná. Dalé neručíme za znechucené, pobouřené či jinak negativně naladěné čtenáře, jelikož povídka je mírně úchylná, ale fakticky mírně!
Pokud vás povídka poškodí jiným způsobem než je uveden výše, napiště našemu právníkovi.Omlouváme se také za případné gramatické chyby - ve dvě v noci už to každému nemyslí jak by mělo. Enjoy, Cassie & WeousH*

Katherine v kostýmu chlupatého žlutého káčátka přitančila na louku a přemýšlela nad nemravnými věcmi, přesně nad tím, co jí zakázala maminka.

Mezitím Damon doma hysterčil, jelikož se Caroline rozhodla, že pro všechny připraví krásné kostýmy.

Elena se schovala v obýváku pod koberec a předstírala, že je červotoč, zatímco Stefan se zabarikádoval na půdě.

Matt zrovna procházel kolem domu Salvatorů a tak ho napadlo, že u nich zazvoní. Otevřela mu Caroline a hned na něj vybalila to s kostýmy.  Rozhodl se, že se postaví přímo před Caroline a bude dělat, že je socha, mohlo to být geniální maskování. Damon měl sice narážky, že takovouhle sochu by si nikdy nekoupil, ale tak co…

Caroline omylem kopla do sochy a ta začala vydávat neidentifikovatelné zvuky, tudíž Car usoudila, že to bude Matt a navlékla ho do kostýmu piráta. Vykopla ho přede dveře a se zlomyslným úsměvem se otočila do místnosti, kde nikdo nebyl a tak zamířila na půdu. Stefan se snažil najít skrytou dovednost chameleona, ale bohužel se mu to nedařilo a ani z mála se nepodobal dřevěnému obložení na zdech.

Mezitím Katherine dotančila, až k domu Salvatorovým, zazvonila a otevřel jí Damon.

Damon začal hýkat a dusit se dávivým smíchem nad kostýmem ‚Miss Kuře Halloween 2010‘. Katherine se ale naštvala a začala ho klovat plastovým zobákem.

„Au, to bolí, pomoooc! Caroline, tahle psychicky labilní upírka potřebuje upravit kostým!" Chytal se Damon posledního záchranného provazu.

Caroline přiběhla rychlostí blesku a pohlédla na ty dva.

„Páni!“ vykřikla.

„Lepší kostým jsem neviděla! Damone, ihned ti udělám to samé – budeš, " zamyslela se a pak melodramaticky pronesla: „Upíří kuře!".

Otočila se na Stefana.

„A ty budeš převlečený za Evu a Elena za Vaška…" spráskla ruce.

„A jsme všichni spokojeni…" pohlédla na všechny.

Všichni otráveni propalovali pohledem Caroline, která si mezitím skákla udělat čajík a pokecat si s Katherine o jejich módním vkusu. Nakonec se osmělila Elena.

„A za co půjdeš ty Caroline?"

„Já? To je jednoduché půjdu za dýni!" rozzářila se Caroline jako vánoční stromeček, bohužel vypotřebovala na tak krásný úsměv veškerou elektrickou energii a vyletěly pojistky. Stefan začal panikařit.

„Co budeme dělat? Co budeme dělat?! Mám hrůzu ze tmy!"

„To nevadí! Šít kostýmy umím i po tmě," usmála se Caroline a způsobila výpadek elektřiny po celém městě.

„A dělala jsem si z vás srandu, já rozhodně nepůjdu za dýni!" smála se a pak znechuceně dodala - ,,Za tu půjde moje matka." Do místnosti vešla rozesmátá, mírně zfetlá mamka Caroline a vyšla ven oknem.

„Já jsem Miss České republiky," oznámila vítězoslavně Caroline.

„Čínská republika? To existuje?" zeptal se se zájmem Damon.

„Říkala jsem Česká republika, ale to je vedlejší, protože za tu taky nepůjdu, za ní půjde pan profesor Saltzman.  Můj kostým bude originální, extravagantní a bude naprosto sedět k tomu, že jsem upírka - jdu totiž za taťku Šmoulu!“

Damon se rozbrečel.

„Taťka Šmoula?! Ale to jsem chtěl být já!" začne hystericky mlátit do zdi a pobíhat po pokoji.

„Půjdeš za ošklivé upíří káčátko!" zaječela Caroline a všechno sklo v okruhu deseti metrů se rozletělo na kousky. Elena pohotově běžela pro svíčky, jenže spadla a hodila držku a korunu všemu nasadila tím, že hraně omdlela. Jenže kdo by se namáhal s hledáním těla v takovéhle tmě?!

„Takže Katherine a Stefan dokončí výzdobu, bude to velkolepé, chci to mít luxusní. A ty Damone, přestaň fňukat a jdi vyřezat dýni. Taťka je můj!“

Všichni se dali a úprk a začali plnit to, co jim nakázala Caroline. Katherine ale dostala bláznivý nápad a začala vřískat.

„Pustíme si porno, pustíme si porno!“

Stefan omdlel, jelikož si myslel, že 'porno' je nějaká nemoc a rozhodně se nechtěl účastnit jejího šíření. Damon otevřel pusu a po chvíli začal běhat kolem Katherine.

„Nemám rád popcorn, nemám rád popcorn, já mám radši krvičku, roztomilou tlamičku. Jede, jede mašinka, kouří se jí z komínka, jede, jede do Mystic Fall veze ji sebou - Mickey Mouse? Jooo!" zpívá si Damon, Elena leží na podlaze a radši předstírá mrtvou.

Katherine sama neví, co to porno znamená, jen ví, že je to něco neslušného.  Myslí si, že Damon právě to "porno" provádí, tak začne taky skákat a dělat ty blbosti co Damon. Najednou do místnosti vleze Karel Gott a začne zpívat ‚Oh my lady Karneval mám tě rád, tak strašně rád!‘.

Elena - zapřísáhlá kleptomanka využila situace a nenápadně se sunula po podlaze, podařilo se jí nepozorovaně uniknout z domu, jelikož všichni obdivovali Gottíka, jak zpívá Lady Karneval. Elena utíkala ke Gottíkovi domů a tam uspokojila své kleptomanské pudy, krádeží pozlacených židlí na verandě. Pak rychlostí hlemýždě nahodila trysky a pospíchala k sobě domů, rychle židle naházela do skříně k ostatním věcem, jako jsou podepsané papuče Jiřího Zmožka, fusekle Hany Montány, tři dredy Johnyho Deppa a spousta dalších suvenýrů z jejích kleptomanských cest. Zabouchnla dveře skříně a pádila zpět k Salvatorovým.

Stefan byl Karlíkem tak unešený, že poskakoval a naprosto falešně zpívat: "Já jsem Gay a miluju Gottíííka! Oooooo Lady Karneváál!!"

Damon se vlnil do rytmu a pokukoval po Katherine.

„Moc se mi líbíš! Ve skříni mám pár minisukní.  Když si je obleču, budu mít možnost tě zbalit?" zakoulel  očima a kouknul na své chlupaté nohy, kde byla jedna růžová sukýnka.

Najednou si Caroline všimnula místa, kde předtím byla Elena.

„Elena je pryč! Elena je pryč! Elena je pryč! " začne řvát jako na lesy.

Kája mezi tím začal provozovat striptýz.

Damon teatrálně zvracel. Caroline omdlela a Stefan s Katherine si padli do objetí. Do té vřavy vtrhla Elena, a jak otevřela dveře; Caroline neměla prstýnek - protože se nehodil ke kostýmu taťky Šmouly - tudíž shořela na prach.

„A ooou." Elena se zatvářila nevinně, ale Kája jí věnoval jeden ze svých úsměvů.

Pak se Elena najednou běžela převléct do vojenské uniformy, zčista jasna, jakoby ji někdo posedl. „Neflákat, vy bando lína, Halloween je večer, každej kdo bude odporovat, dostane šťouchanec do oka samopalem - já nemám samopal. Kde je?!" začala ječet Elena jako pominutá.

Damon si mentálně hrál se samopalem.

„Ty vole!" zaječí a kouká na ty fotky, co jsou otištěny na něm.

„Katherine, koukej!" Když se nad to Katherine sklonila a uviděla ty sprosťárny, začala vyvalovat oči.

„Tý vado! Tohle je to, o čem všeci mluvěj!" zahalekala fascinovaně.

„Tomu se říká kamasutra, děti, kdybyste to nevěděli," prohlásila šprtsky naučená Hermiona Grangerová, která k nim nakukovala oknem. Poté čapnula Gottíka strčila si ho do tašky a zběsile utíkala pryč.

„Kama-co?" zeptala se Katherine s výrazem myši, která ujíždí na energy drincích. Tudíž naprosto zmateně.

„Kamakufra," prohlásil mudrlantsky Damon, a pak se vrátil  k poulení očí na "samopal".

Katherine se neudržela a zmáčkla spoušť.

„Néé!" zaječela Elena.

„Teď spustíte mou nejoblíbenější -" dále už se nedostala. Tuhle scénu kdy ze samopalu vylézá chlap s ženskou a líbají se, viděla minimálně stopadesátkrát, přesto zůstala fascinovaně čučet na hologram.

„Jů, se k nim chci přidat!" vyskočil Damon a hned se mezi ně snažil vměšovat.

Elena se zarazila a pak na všechny začala řvát.

„Jak jste si dovolili šahat na mou - můj samopal!" popadla samopal a začala střídavě třískat do hlavy Damona, Katherine a Stefana. Bum, křup, duto. Bum, křup, duto. Duto, duto.

„Super, založíme novou hudební skupinu a budeme hrát a vybírat peníze!" zašveholila nadšeně Elena.

Všichni jen přikývnuli, Katherine se ale rozbrečela.

„Pane bože! Je 18:00! To bych už měla jít spát! Nebo mi maminka nařeže!"

Všichni ji samozřejmě ignorovali.

„Všechno musí být hotovo do osmi, takže dělám, makám a neflákám se!"  Elena se chovala jako by ji posedl duch Caroline.

„Jdu ušít ty kostýmy! Takže hybaj, výzdobu a dýně, makám, no šup!" komandovala Elena a odněkud vylovila růžový satén a počala z něj "šít" obleček a u toho sledovala nejnovější díl Simsonových.

Najednou se ji kanál přepne (sám od sebe) na "Super drbnu“…

Když uvidí, jak si dává někdo s někým pusu, okamžitě začne řvát.

„Wow! No tedá! To by mi doma teda nedovolila a Katherine maminka taky určitě ne!" Najednou se rozrazí okno, dovnitř vpadne Katherinina matička v obleku Supermana.

„KATHERINÉÉÉÉÉ!!" zařve na celé kolo, až se barák začne rozpadat do základů. Všichni s jekotem utíkají ven, jenže Caroline zakopne a všichni žuchnou na ni.

 

Scénárista: Caroline ze scény, je mrtvá!

Caroline: Chudák…

 

Scéna se opakuje s tou obměnou, že všichni zakopnou o Stefana. Katherinina mamka se nad ně výhružně postaví.

„Už je po večerníčku, jak to že nespíte?" Damon ignoruje otázku a položí svou vlastní.

Jak to, že jste ještě živá?"

Katherinina matka se jmenuje Heroin Tak Chutná Příroda Piercová, která je známá svou prchlivou povahou, na ně začala ječet.

„Buď zticha a radši si okamžitě ustel…" Uvidí hromadu těl pod ním.

„Vidíš, dneska budeš spát na měkkém." Hodila po Damonovi šelmovský úsměv.

Damon poslušně zasalutuje, ale udělá nečekaný manévr.

„Tučnáci do boje!" zařve a z ledničky vyběhne dvacet tučňáků, kteří násilím odvedou Katherininu matku z domu a zavřou ji, řekněme, že do ledničky, kde si pořádně pokecají. Mezi tím se už po ulicích začínaly rozsvěcet světýlka v podobě dýní a Elena posedlá Carolininým duchem začínala být opravdu nervózní a to nebylo dobré.

Když děti uviděly dům Salvatorů, okamžitě začaly řvát nadšením.

„Ty vooogo!"

Caroline vyšla jako první, ještě polomrtvá.

„Zdarec děti, *hlavou do stromu*Au! Jakpak se máte? *hlavou do satelitní věže*Já jsem Caroline a -"

Scénárista: STOP! Sakra kdo ji neodvedl?! Celé nám to tu kazí!

Z domu vyběhl jako druhý Damon jen v bílých trenkách s červenými srdíčky.

Polovina dívek ve věku od sedmi do sedmdesáti let omdlela a Damon začal pózovat jako rozený model.

„A za co jdete, pane?"

Na to měl Damon - ostatně jako vždy - připravenou chytrou a neméně vtipnou odpověď.

„Za  Santa Clause v letním vydání. Barevně to sedí," zubnul se Damon a z domu vyšel Stefan v křiklavě růžovém kostýmu orientální břišní tanečnice. Děti rozbrečel smíchy a poté sám utekl s pláčem ze scény.

Scénárista: Dost, takhle ten Halloweenský díl nikdy nenatočíme!

Damon, Katherine, Elena, Stefan, Caroline, Matt, Maminka Katherine, Maminka Caroline, Tučnáci: UF!

 

~SHRNUTÍ~



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happy halloween... Mystic Falls!:

7. Daisy94 přispěvatel
26.09.2011 [18:12]

Daisy94 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super, zvedlo mi to po otřesném dnešku náladu Emoticon Emoticon

6. Killy přispěvatel
26.09.2011 [17:33]

KillyOuhááá........... Som zmätená, zhrozená, a bolí ma brucho. Och, no neviem, čo ti mám na to povedať, ale bolo by to určite kladné...... Úsmev mám od ucha k uchu.. Emoticon

5. Nespoutana přispěvatel
23.11.2010 [21:42]

NespoutanaK tomu ti řeknu jediný slovo: DO - KO - NA - LOST!!!!! Emoticon (chybí mi smajlík umírání smíchy) Emoticon

4. Lucie
31.10.2010 [10:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. CassieRae přispěvatel
30.10.2010 [21:32]

CassieRaeNikol18: Promiň, tento úsek psala WeousH* a já povídku opravovala ve dvě ráno, tudíž se omlouvám, že jsem to přehlédla =)

2. JasminaCullen
30.10.2010 [19:49]

ty voleee... Emoticon Emoticon
mamka kvoli tebe vola do blazinca... Emoticon Emoticon Emoticon
ale poviem ti, ten blazinec za to stoji... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 30.10.2010 [0:15]

*Bože holka! Ty nejsi češka? Česká republika se píše s velkým Č!
*Zopakuj si psaní velkých a malých písmen u vlastních jmen.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!