OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Čo stojí za značkou: Toto bolo iba varovanie!



Čo stojí za značkou: Toto bolo iba varovanie!Najprv to bol pokus o malý horor. Ale vzniklo z toho toto.
Saskie a Zac sú dobrodruhovia. A na jednej ich výprave ich prekvapí čosi, čo jedného z nich bude stáť život!

Príjemné čítanie! Sharon

Vzala som do ruky najbližší konár, ktorý by sa dal použiť na obranu. Predo mnou stála obluda, ktorú by ste si nevedeli predstaviť ani v sne. Z kostry sa jej odlupovali usušené kusy mäsa, namiesto obyčajnej ľudskej hlavy mala iba lebku a veľké očné buľvy, v ktorých sa odohrávala smrť. Pravú ruku nemala a namiesto ľavej mala divnú zbraň podobnú pištoli.

Pohybovala sa pomaly, ale každý jej pohyb v tomto teréne mi čím ďalej tým viac zaručoval smrť. Ohnala sa tou divnou zbraňou a ja som si uvedomila, že toto vôbec nebude dobré. Zdalo sa mi, ako by sa na mojej nešikovnosti smiala. A to som si nechcela nechať páčiť.

„No počkaj, ty obluda!“ zasyčala som.

Chcela som ju kopnúť, ale uhla sa. Znovu a znovu som sa pokúšala uštedriť jej úder, ale buď sa uhla, alebo ho odrazila. Už – už sa mi zdala nesmrteľná, keď sa mi konečne podarilo poriadne ju udrieť do rebier. Trochu sa ohla, ale potom sa vyrovnala a nahnevanejšia zaútočila.

Zrazu som videla ako sa z jej úst valí krv. Prišlo mi dosť zle a uvedomila som si, že mi srdce búcha ako o život. Síce tu išlo o život. Krv jej začala zalievať aj plecia a rinula sa jej aj cez rebrá, čo bolo dosť nechutné.

Otočila som sa a utekala som tak rýchlo, čo mi nohy stačili. Ale dobiehala ma a dobiehala. V jednu chvíľu som dokonca chcela vyliezť na strom, ale nakoniec som uznala, že by mi to nijak nepomohlo. Bežala som ďalej a míňala som stromy.

Zrazu sa mi zaplietli nohy a dopadla som do zhnitého lístia. Vypľula som to, čo sa mi dostalo do úst a chcela som pokračovať. Ale keď som sa chystala postaviť, čiasi noha sa postavila na môj chrbát. Hneď som vedela koho noha to bola.

Zavrela som oči a čakala som. Čakala som na istú smrť!

 

„Saski!“ udrel do mňa môj spolu dobrodruh Zac.

So strachom som pomaly otvorila jedno oko a keď som si uvedomila, že to bola iba moja predstava, tak som s pokojom otvorila aj druhé. Pokrútila som hlavou. Predo mnou stála značka.

 

Varovanie: nevchádzať

Ak vojdete, ja som vás varoval!

 

Pokrútila som hlavou. Prišla som sem na to, aby som objavila tajné časti tohto lesa a nie aby som sa bála za každou značkou, kde sa píše nejaké varovanie. Prišla som sem na dobrodružstvo a nie na strach. A predsa len – čo by sa tu mohlo stať?

Ako sme tak kráčali, tak sme míňali tucet ďalších podobných značiek. Nikto z nás si nevšimol, kedy presne prestali a kedy všetko naokolo prestalo. Všetko sme si všimli až keď sa pred nami zjavila obluda. Obluda, ktorá nemala pravú ruku a namiesto ľavej mala zbraň podobnú pištoli.

Tento krát som sa nesnažila bojovať. Zhodila som zo seba všetku nálož a chcela som utekať. Ale bolo neskoro. Obluda vystrelila a Zac padol k zemi. Potom obluda zmizla.

Všimla som si ešte jednu značku, ktorá bola na strome, hneď predo mnou. A možno sa mi to iba zdalo, ale možno to bola pravda. Zdalo sa mi totiž, že to bolo písané krvou. Zacovou krvou!

 

Toto bolo iba varovanie!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čo stojí za značkou: Toto bolo iba varovanie!:

1. Auroel přispěvatel
17.11.2012 [14:18]

AuroelVelice zajímavé, ale zdálo se mi to krapet uspěchané, jako bys to měla v hlavě nalinkované a poněkud při psaní předbíhala děj, jako bys to všechno chtěla říct naráz... Číst to v noci, možná bys se bála... Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!