OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Bez Mary Sue neodejdu!



Bez Mary Sue neodejdu!Všem milovníkům Mary Sue a mnoho úspěchů při čtení HP fanfiction.

I přes tragický osud, kterým si Anabella Gabriella Violetta Rainbow Božetěcha Potterová-Brumbálová prošla, vyrostla v nádhernou, milou a okouzlující ženu. Tato smyslná kráska byla nejnadanější v ročníku, ne-li v celých Bradavicích, ale nikdy nebyla namyšlená a pomáhala bližním, bližním bližních a vzdáleným ne úplně bližním. Nepotřebovala se za celých sedm let podívat do jediné učebnice, na vše byla rozený talent. Nebylo tedy divu, že ji ihned po ukončení školy požádali, aby nastoupila na místo učitelky Obrany proti černé magii. A nebyla pouze oslnivě chytrá, ale zároveň neskutečně krásná, žádný muž jí nemohl odolat a žádný jí ani odolávat nechtěl. Mohlo by se zdát, že AGVRBSP, jak jí přátelé zkráceně říkali, měla krásný a šťastný život, nýbrž pravda byla jinde. Když vyrůstala v Godrikově dole, sousedila s rodinou Potterových. Onoho osudového dne, kdy Lord Voldemort přišel, zasáhl zbloudilý zelený paprsek zlatý pohár (protože její rodiče byli nejbohatší v okolí a ona celý obnos zdědila), odrazil se od něj a jednou ranou vyvraždil celý dům včetně papouška a obchodnice s Avonem. Nikdy nezapomene na zobáček otevřený v posledním pokusu o zacvrlikání. Na tu ptačí tvář zkroucenou strachem. Ach. 

Jednoho dne se však AGVRBSP dozvěděla z úst samotného Lorda Voldemorta, který následně před její mocí utekl, protože věděl, že během jejího pobytu v Bradavicích zničila šest viteálů, tu krutou pravdu. Byla adoptovaná. A totožnost jejích rodičů jí byla přísně utajena (Slash!). Snad její blahosklonnost, zlomenost a vyrovnávání se s pocity méněcennosti mohly za to, že se při bitvě převlékla za Harryho a převzala tak jeho těžké břémě. To ona zabila Voldemorta. I Sibyla to předpověděla, jak vyšlo později najevo. Muselo to však zůstat pod pokličkou, aby Potterovi nezničila reputaci. Navíc její fanklub na facebooku by další návaly přívrženců nevydržel a celá sociální síť by padla pod náporem lidí, zběsile likující onu stránku.

Největší rána, která jí měla být zasazena, byla zajisté smrt jejího milovaného, Severuse Snapea, se kterým naštěstí stihla zplodit čtverčata. Ty poslala po Severusově smrti k prarodičům, aby se mohla plně oddat výuce mladých studentů, kteří ji obdivovali pro její přístup a znalosti. Už i ti jednáctiletí chlapečci po ní toužili a psali si na sešity Me+AGVRBSP=dce, vzrostl nárůst dívčích veřejných přiznání o homosexualitě.

Avšak její pátrání po pravých rodičích bylo stále bezúspěšné. Neměla žádné hmatatelné vodítko. Pomalu začínala propadat depresím. V tu dobu už byla známá jako Matka Tereza Anabella Gabriella Violetta Rainbow Božetěcha Potterová-Brumbálová a u spanilých a nikdy nezapáchajících nožek jí ležel celý svět. Ale jak se mohla radovat z této popularity, když přišla o všehno, co v životě měla? Každou noc ji trápila  ta stejná noční můra. Zelené světlo. Umírající Severus. Zobáček. Zmítala se v peřinách jako raněné zvíře a ani její všemocnost s tím nedokázala nic udělat. Už nikdy se neshledá se svými pravými rodiči, už nikdy nepotká svojí osudovou umaštěnou lásku, které byla po celý svůj dlouhý/krátký život věrna. Jejich čtyřčata nikdy neuvidí tvář svého otce, ani svých prarodičů. A dokonce ani toho malého opeřence. 

Se vší pravděpodobností se zabila sama, aby uvolnila cestu další generaci/ se zabila sama, protože nadále nesnesla svůj tragický život/ se zabila sama kvůli proroctví/ spadla pod auto a probudila se domě Bilba Pytlíka jako šetnáctiletá, s velmi těžkou ztrátou paměti a pouze v bikinách. Poté se vydala na cestu s company, kde ji nesnášel Thorin, který jejímu šarmu nakonec neodolal a žili spolu šťastně až do smrti. Alternativní konec si můžete vybrat sami, stačí zakroužkovat. 


Co k tomu dál říct? Snad jen pár posledních slov na uctění její památky. Samozřejmě pouze v případě, že pár slov bude stačit. Umm. Takto těžký a strastiplný život měl živoucí důkaz lidské síly, bojovnosti, morálky, lásky, dokonalosti, respektuhodnosti a sebepoznání,  Anabella Gabriella Violetta Rainbow Božetěcha Snapeová-Potterová.



Pár slov závěrem. Právě jste se stali svědky krátké povídky, za jejíž následky neručím. Zmapovala jsem několik fanfikcí s výraznými Mary Sue postavami a toto mi z toho vyplynulo. Pro ty, kteří se s pojmem 'Mary Sue' nyní setkali poprvé, radím googlit (pro silnější povahy), nebo děkovat štěstěně osudu a užívat si svůj krásný život. Ať si vyberete jakoukoliv variantu, děkuji vám za pozornost. Nouzové východy v případě nouze najdete vepředu, uprostřed a vzadu. Kyslíkové masky jsou pod sedadly. Velmi děkujeme, že létáte s našimi aerolinkami!

BTW., Bilbo Pytlík, Thorin a bikiny... Nekecám, tahle povídka vážně existuje. Jen je tam ještě zlá sestra, která krásnou a nevinnou hlavní hrdinku nutí jít se oblíct, zatímco ta má plné ruce práce s chozením otvírat trpaslíkům. Stále v bikinách. Why not. 


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bez Mary Sue neodejdu!:

5. Styx
22.07.2013 [16:12]

No wow :D nic jinýho mě nenapadá na něco tak skvělýho :D Ještě teď se usmívám jak idiot :D A to o těch bikinách bych si docela rád přečetl :))

4. Tethys přispěvatel
19.07.2013 [20:35]

TethysVýborné, parodie na Mary Sue miluju. Emoticon

3. Rosemary přispěvatel
19.07.2013 [19:23]

Rosemary Emoticon Boží .. ♥

2. AndieNaill přispěvatel
19.07.2013 [13:54]

AndieNaillTak tohle byla bomba! Emoticon Emoticon Emoticon Jen tak dál.. Emoticon Emoticon

1. ElizG přispěvatel
19.07.2013 [13:07]

ElizGMary Sue mám ráda, jestliže je pojatá jako parodie. A tohle je ženiální, i když bych řekla, že Mary Sue by neměla tak tragický konec, protože by Severuse i papouška oživila, zdědila Bradavice a žili by tam šťastně až do smrti... :D
Jinak... kde najdu tu povídku s těmi bikinami? O:-)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!