OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction The Vampire Diaries » Halloween surprise



Halloween surpriseHalloween krátko po Eleninej voľbe medzi bratmi. Čo sa po jej veľkom rozhodnutí stalo?

Halloween surprise

Je Halloween. Ako obyčajne sa koná halloweenska párty. Ak mám pravdu povedať, vôbec sa mi tam nechce ísť. Dokonca som bola pevne rozhodnutá, že tam nepôjdem, ale trio Bonnie, Jeremy a Caroline, na čele, samozrejme, s Caroline, ma presvedčili. Je až neuveriteľné, akí môžu byť presvedčiví, keď chcú. Ale späť k téme. Prečo tam nechcem ísť? Odpoveď je jednoduchá. Nemám dôvod tam ísť. Pýtate sa prečo? Je to párty, to znamená veľa zábavy a ja nemám ani ten najmenší dôvod sa zabávať. 
Vyberala som si medzi Stefanom a Damonom. To by som nebola ja keby som si nevybrala zle. Áno, domnievate sa správne. Vybrala som si Stefana a neskôr som sa dozvedela, že ma podviedol, dokonca ani neviem s kým. Takže som mu dala kopačky. Prvý týždeň ma otravoval, ale potom zrejme pochopil, že to nemá zmysel a odišiel. No a Damon, ten odišiel hneď po tom, ako som si vybrala Stefana. A do teraz si to vyčítam. Hneď ako Damon odišiel som si uvedomila, že je to on koho milujem. Je to on, ktorý mal stáť od začiatku po mojom boku. A je to on, ktorý teraz pri mne nie je len pre moju sprostosť. S týmto sa trápim posledné štyri mesiace. Každý deň sa pýtam sama seba, ako som mohla byť taká hlúpa. A každý deň sa modlím, aby som ho niekde stretla. Volám mu niekoľkokrát do dňa, píšem mu niekoľkokrát do dňa, ale nič z toho. Už sa nevráti. Ale ja ho proste potrebujem, viem som sebecká, ale ktorý človek nie je? Veď predsa každý chce niečo, čo nemôže mať. A ja ho neprestanem hľadať. Veď predsa tí, čo hľadajú, to raz aj nájdu. A týmto heslom sa riadim každý deň. A len kvôli tejto vete a spomienke naňho mám každý nový deň dosť síl vstať z postele. A práve preto to nevzdám, nech to stojí čo to stojí. 
Odkedy tu nie sú Stefan s Damonom, všetko sa otočilo o tristošesťdesiat stupňov. Matt chodí s Rebekah, ktorá je mojou kamarátkou. Viem, síce to znie neuveriteľne, ale ona sa veľmi zmenila a snaží sa byť dobrá, čo sa jej zatiaľ perfektne darí. Caroline skončila s Tylerom a najnovšie chodí s Klausom, ktorý sa rovnako ako jeho sestra od základov zmenil. Katherine chodí s Elijah. Áno, čítate správne. Katherine je zamilovaná. Tá bezcharakterná, sebecká mrcha, ktorá je najnovšie tiež moja priateľka sa zmenila na vcelku milú osôbku. Jediné, čo sa nezmenilo je to, že môj malý braček Jeremy je s Bonnie. Všetci majú svoje vysnívané lásky, len ja, tá o ktorú bojovali dvaja úžasní bratia, som teraz úplne sama.
Nevedela som, aký kostým si vezmem. Nič nové sa mi nechcelo vymýšľať. Pôvodne som mala v pláne ísť v minuloročnom, ale ten som požičala Rebekah, pretože s Mattom chceli ísť za doktora a sestričku. Caroline hovorila niečo o čarodejnici a Bonnie? Predpokladám, že tiež. 
Ja som nechcela vymýšľať nič zložité a preto som si povedala, že pôjdem za upíra. 
S Katherine som sa dohodla, že pôjdem s nimi, pretože Klaus už má takmer plné auto. Mali by po mňa prísť okolo siedmej. Sú len tri, takže mám dosť času, aby som si ešte zašla do mesta a kúpila si nejaké doplnky ku kostýmu, ale aj kostým samotný.
Domov som prišla okolo piatej. Na nákupoch som bola dlho. Mali tam asi tristo rôznych druhov kostýmov upíra, takže som si nevedela vybrať. Nakoniec som sa rozhodla pre krátku čiernu sukničku s ružovo čiernym korzetom, k tomu bola ešte pelerína a klobúčik.
Do siedmej som to stihla akurát. Hneď, ako som dokončila posledné úpravy a poobzerala sa v zrkadle, niekto zvonil pri dverách. Bola to Katherine. Elijah nás už zrejme čakal v aute.
„Ahoj,“ pozdravila sa mi Katherine.
„Ahoj, vyzeráš úžasne.“ Mala na sebe biele mini šatočky a aj tvár mala strašne bledú. Išla zrejme za ducha.
„Aj ty. Si krásna,“ povedala a objala ma.
„Ďakujem, ale už by sme asi mali ísť. Caroline bude zúriť ak prídeme neskoro,“ povedala som jej so smiechom.
„Máš pravdu. Už by sme mali ísť.“ A už sme si to mierili k autu.
Väčšinu cesty sme boli ticho. Keď sme dorazili ma miesto, tak sme hneď zbadali ostatných, ako na nás už čakajú. 
Všetci nás privítali a išli sme si užívať párty.
Bola úžasná. Som veľmi rada, že som sem nakoniec prišla. Toľko zábavy som ho už dlho nezažila.
Po pár hodinách sa mi začalo robiť nevoľno. Všimla som si Klausa a tak som mu šla povedať, že sa idem poprechádzať, aby sa o mňa náhodou nebáli.
Párty bola po celom lese. Bol tu strašný hluk. 
Ako som tak išla lesom, zrazu som ho zbadala. Stál tam on. Jeho havranie vlasy splývali s jeho oblečením. Bol ako obvykle odetý v čiernom. Všetok hluk okolo mňa ustal a ja som sa nesústredila na nič iné okrem neho. Jeho krásne modré oči sa vpíjali do tých mojich. Bolo v nich toľko nehy a lásky, koľko som v žiadnych iných očiach nevidela. Stále ma prepaľoval svojim láskavým pohľadom a moje srdce pukalo šťastím, že ho konečne vidím...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Halloween surprise:

4. Pioggia přispěvatel
03.11.2014 [21:33]

PioggiaZlate Emoticon Emoticon Emoticon

3. Tinka7 přispěvatel
01.11.2014 [9:34]

Tinka7OctoberGirl: Ďakujem ti veľmi pekne Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 31.10.2014 [23:25]

Ahoj, je zajímavé a asi je to náhoda, ale k této povídce, jednorázovce, jsem se dostala dřív než byla vydaná. Emoticon Jsem ráda, že to nakonec skončilo dobře, že se Elena nakonci povídky setkala s Damonem... Elena tam nechtěla jít, snad si potom uvědomila, úplně, že by udělala úplnou chybu kdyby nešla, no. Emoticon Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
31.10.2014 [19:00]

mima33Ahoj,
článok musím, žiaľ, vrátiť k oprave. Podľa pravidiel OS musíš mať v perexe aspoň krátky náčrt deja.
Keď si to upravíš, opäť zaškrtni, že je článok hotový.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!