OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » I'm Stiles Prolog



I'm Stiles PrologUplynulo mnoho času. Beacon Hills se změnilo. Skoro všichni zemřeli. Poslední členové a přátele smečky se sjednotili a vybrali jednoho z nich, co musí všechno napravit.

Okolo mě byla spousta stromů. Skrýval jsem se v keři a tiše se díval na svého kamaráda. Scott stál proti malé dívence, která se zlostným úsměvem pozorovala Scotta. Automaticky jsem si třel zápěstí, na kterém jsem měl vytetovanou značku, triskelion. Díval jsem se na poletující kameny různých velikostí, jak okolo nich krouží.

„Nedovolíme ti to. Raději tě zabijeme!“ zavrčel Scott na malou dívku. Zleva vystřelila šipka, která zasáhla dívku. Dívka se natáhla pro šipku a přičichla k ní.

„Ty hajzle,“ řekla tiše a začala padat k zemi. Úlevně jsem vydechl, když kameny začaly padat k zemi. Vylezl jsem ze svého úkrytu a díval se na Scotta s úsměvem. Opět jsme to dokázali, zachránili jsme Beacon Hills. Scott se pohnul ke mně a já svým pohledem zabloudil za jeho záda, kde levitoval ostrý stříbrný nůž. Vykulil jsem oči, ztuhl jsem, moje nohy zdřevěněly stejně jako moje ruce a já úplně zapomněl na moc, která mi kolovala v žilách. Ze Scottových úst se vydal bolestivý výkřik, krev se mu začala valit z úst a pomalu padal k zemi.

„Nééé!“ zařval jsem a vymrštil se do sedu. Vyděšeně jsem se koukal kolem sebe. Zlostně jsem udeřil do matrace, na které jsem ležel. Pomalu jsem vylezl z postele a šel se podívat k oknu. Venku byla tma a já si vzpomněl, kde bych teď měl být. Sáhl jsem do kapsy pro telefon, kde byly už tři zmeškané hovory. Rychle jsem vlezl do skříně a vyhrabal čisté oblečení. Prohrábl jsem si vlasy a nasadil si brýle.

Vyběhl jsem z pokoje a spěchal ze schodů. Dům jsem ani nezamykal. V tomhle městě už stejně bydlelo jen pár lidí. Nasedl jsem do svého auta a vyrazil k lesu. Zastavil jsem se u staré cesty, která se už nepoužívala a kde už stála dvě další auta.

Spěchal jsem. Nezbývalo mi moc času. Vzhlédl jsem a díval se na měsíc, který brzy měl přejít do zatmění. Přidal jsem a přeskočil spadlý strom. Dorazil jsem na palouček, kde stál Nemeton. Díval jsem se na obrovský strom a spěchal do místnosti pod ním.

Otevřel jsem dveře a rychle zvedl ruce. Mířily totiž na mě dvě zbraně. Oddechl jsem si, když sklonili zbraně.

„To je dost. Myslel jsem si, že tam půjdu sám!“ zavrčel Bob Deaton.

„Promiň,“ zašeptal jsem a zadíval se na Allison. Byla v osmém měsíci těhotenství a malý junior se činil. Allison byla skvělá kamarádka a výborná lovkyně. Kousek od ní stála Kira. Má dobrá známá. Scottova žena. Při vzpomínce na sen, který se mi zdál, jsem se sebou musel trhnout.  

„Je čas, aby ses rozloučil,“ řekl Bob a postavil poslední svíci. Objal jsem Allison a sliboval jí lepší budoucnost pro dítě i pro jejího manžela. Pro Isaaca. Natáhl jsem se i ke Kiře, které jsem slíbil, že bude vše v pořádku. Po dlouhé době se na její tváři objevil úsměv.

„Věřím ti,“ zašeptala a přešla ke kořenu stromu. Bob mi podal ruku a poplácal mě po zádech. S hlubokým nádechem jsem vstoupil do kruhu. Bob se podíval na Kiru a přikývl. Kira se začala chvět a její tělo začalo zářit. Vtahovala do sebe energii Nemetonu. Najednou se pustila kořenu a její ruce byly namířené na mě. Okolo mě se objevil sloupec energie, který mě začal pohlcovat. Poslední, co jsem slyšel, byla Allison, volala za mnou poslední slova:

„Zachraň nás, Stilesi!“ 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I'm Stiles Prolog:

3. MarryAnn přispěvatel
08.02.2014 [18:07]

MarryAnnDalší úžasná povídka! Kam na ty nápady chodíš? Emoticon

2. SAYA
07.02.2014 [19:43]

Emoticon Emoticon Emoticon YES

1. Destiney
07.02.2014 [16:36]

Wohohooooou :3 To bude určitě boží povídka :3 moc se těším na pokračování :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!