OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 7. kapitola



New life, new love - 7. kapitola Nie veľmi príjemné ráno. Príjemné čítanie praje Alexis.

Pohľad Klausa:

To, čo som včera urobil Caroline ma mrzí. Ale zúfalé časy vyžadujú zúfalé riešenia. A Nikol je jediné, čo na tomto svete mám. Nikomu nedovolím, aby jej ubližoval. Aj keby som mal Caroline stratiť.

Bolo ešte len šesť hodín ráno, no ja som už bol hore. Rozhodol som sa, že pozriem Caroline. Ona aj Lili spali u nás, pretože keď Nikol prišla domov, oznámila nám, že Lockwood s Hayley sú na úteku. Nikto nechcel riskovať, že by sa vrátili po Caroline. 

No aj tak si myslím, že keď sa zobudí, bude poriadne vyvádzať a chystať sa preč. Ale to už sa činila Nikol. Caroline aj Lili sú pod kúzlom, ktoré im bráni opustiť dom. Bohužiaľ alebo našťastie, ani jedna o tom nevie. 

Prešiel som pár krokov zo svojej izby do tej, kde spal môj zlatovlasý anjel. Vyzerala tak nevinne. Na tvári mala zaschnuté slzy, ktoré som spôsobil ja. Bodlo ma pri srdci. To je pocit viny? Pretože ak áno, nechcem ho už nikdy zažiť. Sám dobre viem, ako som to pokašľal. Nepotrebujem, aby mi to dávalo najavo aj moje podvedomie!

Ešte chvíľu som sa kochal Caroline, no potom som sa rozhodol odísť. Nedajbože by sa zobudila, to by bol cirkus. Keď som vychádzal z jej dočasnej izby, narazil som do Lilian.

„Lilian,” pozdravil som ju.

„Strč si to niekam, Klaus. Za a, ešte raz mi povedz Lilian a zmasakrujem ťa tak, že ťa ani zrkadlo nespozná! Za b, čo si robil pri Caroline?! A za c, prečo sa, dopekla, nemôžem dostať von?!” kričala.

„Pššt! Ešte ju zobudíš! Bol som ju len pozrieť. A k tej druhej otázke, eh, je to pre vaše bezpečie,” skrátil som to.

„Nič proti, no na tvojom mieste k nej nechodím. Pre jej bezpečie. Psychické bezpečie, aby som bola presná. Čo to nevidíš? Bojí sa ťa. Bola u teba zvyknutá na iný prístup, než ako si sa k nej zachoval naposledy. A čo sa nášho bezpečia týka, dokážeme sa o seba postarať. Takže, ak by si mohol, zruš to kúzlo skôr, než sa o ňom Care dozvie. Pekný deň,” povedala a odchádzala.

„Počkaj,” povedal som potichu. „Ako to myslíš?”

„Ako myslím čo?”

„Povedala si, že sa ma bojí. To len kvôli tomu, že som chcel, aby mi povedala, čo sa stalo?”

„Ježiš, vy chlapi ste idioti,” skonštatovala to a ťahala ma do jej izby. Sadol som si na posteľ a čakal.

„Takže, prečo sa ma bojí?” spýtal som sa po chvíli. Asi čakala, že mi to dôjde. Je mi ľúto, maličká, ale nie, nedošlo mi to.

„Poznáme sa asi tri roky. Rátam iba dobu, odkedy ma premenila. Vieš, ako dlho jej trvalo, kým mi povedala o svojej minulosti? Skoro tri roky. Povedala mi to iba prednedávnom a tiež nie všetko. Bolí ju to a snaží sa zabudnúť. A tým, že si ju včera prinútil spomínať, otvoril si staré rany. Každý jej ubližoval. Pomaly si zvyká, že nie každý chlap je hajzel ako Tyler, no bojí sa. Nie tak úplne teba, ale chlapov všeobecne. A týmto si veľmi nepomohol,” dopovedala a teraz už naozaj odišla. 

To čo mi Lili povedala ma zaskočilo. Nechcel som jej ublížiť. Bože, odkedy sa ja, veľký Klaus Mikaelson, riadim pokynmi od mladej upírky?! Ale má pravdu, mal by som sa od nej držať ďalej.

Pohľad Caroline:

Zobudila som sa, keď som počula rozhovor Lili a Klausa. Tak a teraz to vie! To je úžasné, bude ma ľutovať ako každý! Ale nemyslím, že by sa riadil radami Lili a držal sa odo mňa ďalej. Nikdy by si nepriznal chybu. Myslím...

Vstala som z postele, obliekla sa a zišla dole. V obývačke sa na kresle rozvaľoval Kol, vedľa sedela Lili a pri okne stál Klaus. Niekde zmizla Nikol, ale to sa stáva, ona sa objaví.

„Prečo tu všetci sedíte?” spýtala som sa a zamierila k dverám. Keď som však chcela prejsť cez prah domu, narazila som do neviditeľnej bariéry.

„Čo to...” 

„Spýtaj sa Klausa,” poradila mi Lili.

„Klaus?!”

„Áno?” začal provokatívne. Hajzel!

„Čo to má znamenať?!” vyletela som. 

„No, tak to je vaša ochrana.”

„Naša čo? Okamžite to zruš!”

„Nečerti sa, láska, nepasuje ti to,” zasmial sa. A ako by jemu pasoval monokel? Ja viem, upíri sa hoja rýchlo, ale bolo by to sakramentsky pekné!

„Okej, tak inak. Prečo sme tu zavreté?”

„Pretože Tyler a Hayley sú niekde na úteku, nevieme ich nájsť. A keďže ty si ich cieľ, zostaneš tu. V bezpečí,” oznámil mi Klaus.

„Idioti, totálni idioti! A nenapadlo vás, že keď tu Nikol nie je, tak to kúzlo nemôže zrušiť? Čo keby sem náhodou zavítali tí dvaja? Nemáme kam utiecť!”

„Klaus, bacha. Blondie na niečo prišla,” povedal Kol akože „mimochodom".

„Kol, mohol by si držať hubu?!” vyštekla som! Totálni idioti! 

„Láska, upokoj sa. Nikol tu nie je, ale to kúzlo zrušiť môže. Stačí jej zavolať,” povedal Klaus, stále pozerajúc von oknom. On to držanie sa ďalej myslí naozaj vážne? Fajn!

Žmurkla som na Lili, ktorá okamžite pochopila môj plán. Predsa, už nejaký ten piatok sa poznáme, aby vedela na čo myslím. Nechala som jej prácu na ňu a ja som išla urobiť tú svoju.

Pomaly som sa približovala ku Klausovi, ktorý stále čumel z okna. Že ho to baví... Postavila som sa za neho, pričom som zdvihla obe ruky. Stačí jeden dobrý pohyb a...

Klaus sa zrazu otočil, zhodil ma na zem a priľahol vlastným telom. Tvárou sme od seba boli pár centimetrov, pozerali sme si do očí. Naklonil sa a perami sa mi obtrel o ucho.

„To už nikdy neskúšaj,” zašepkal mrazivým hlasom, z ktorého naskakuje husina. 

Zmohla som sa len na slabé prikývnutie. Keď sa postavil, moje telo ovial chladný vánok. Páčilo sa mi, keď na mne bol Klaus, prebehlo mi mysľou. Nie, nepáčilo! Ale áno, páčilo! To teda nie! Super, vediem vnútorný boj sama so sebou, len kvôli niekomu, kto mi spôsobil bolesť a slzy. Som prípad hodný psychiatrickej liečebne!

Postavila som sa a pozrela na Lili. Kol na nej ležal podobne, ako na mne Klaus. Len s tým rozdielom, že ruky jej dal nad hlavou. Okej, takže plán A nevyšiel. Čas na plán B. Už ho len vymyslieť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 7. kapitola :

4. PetraCullen přispěvatel
14.06.2014 [11:48]

PetraCullenSuper kapitolka... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Caroline se s Klausíkem vůbec neštve Emoticon Emoticon Emoticon jen se omlouvám, že k téhle kapči jsem se dostala až teď. Emoticon Jdu na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Alexis8301 přispěvatel
21.05.2014 [12:36]

Alexis8301Pokračovanie bude v piatok/sobotu, pretože tam mám naozaj veľa chýb. Poslala som to jednej korektorke, bohužiaľ sú skúšky a skôr nemá čas. Emoticon

2. Helča
21.05.2014 [11:13]

Taky mě to moc baví, těším se na pokračování. Emoticon

1. Destiny
20.05.2014 [3:33]

Čo naskvo pokračovanie prosim ,inak super povietka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!