OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 34. kapitola



Little Dirty Secret - 34. kapitolaEmily a Jessica Wildenové.
Snáď sa bude páčiť.

34. kapitola

Kol a Klaus vystúpili z auta a pomaly prešli k dverám. Zvnútra sa ozýval buchot a dva hlasy na seba vrieskali. Jeden hlas patril Damonovi, ale ten druhý nespoznávali a počuli ho po prvýkrát.

„Kol?“ vyšla odrazu odniekiaľ Lorrina a pri pohľade na Klausa sa zamračila.

„Nik,“ nervózne po ňom fľochol Kol a snažil sa ho zastaviť, ale Klaus už šiel k Lorrine, ktorá sa odrazu rozhodla hrať na hrdinku.

„Žije tu lovec,“ oznámila, akoby sa nechumelilo.

„Lovec?“ zamračil sa Kol a pozrel zmätene na Klausa.

„Čo to trepeš?“ vreskol Klaus a už bol len na pár krokov od nej. Cítil to teplo, ktoré sálalo z jej tela.

„Lovec z päťky,“ spresnila a Kolove oči od šoku takmer vypadli z jamiek.

„Ak je to pravda, tak máme problém!“ nervózne prehovoril Kol a prebodával Klausa pohľadom.

„Neverím ti ani slovo!“ zavrčal a naklonil sa tesne k nej. V ruke už zvieral kolík, ktorý doslova vibroval po túžbe zabudnúť sa do jej hnilého srdca.

„Nik!“ napomenul ho Kol a prešiel k nim. „Mali by sme sa aspoň presvedčiť, či hovorí pravdu!“ povedal rázne a Klaus musel uznať, že má asi pravdu.

Koniec koncov, ak to pravda bude, môže donútiť Lorrinu, aby ho zabila. Síce ešte nevie ako, ale nad tým bude uvažovať, keď už bude vo vnútri.

Kol otvoril dvere a ďalej vojsť nemohol. Zamračil sa a zakričal: „Haló!“

Humbuk vo vnútri okamžite ustal a Kol sa začudovane obrátil na Klausa. Vtedy na neho niekto zvnútra vyletel a vtiahol ho dnu.

„Hej!“ vreskol Klaus a prebehol k rozvaleným dverám. Kola nikde nevidel, ale hurhaj sa znova rozozvučal.

Jeho pohľad vtedy spočinul na dvoch dievčatách sediacich na sedačkách tesne pri sebe. Otriasali sa tlmenými vzlykmi. „Haló, vy dve!“ zavolal na ne a obe sa s myknutím otočili.

Klaus zostal ako zarazený civieť na... určite to bol prízrak. Nie je možné, aby existovali ďalšie. Nie, toto bude určite výplod jeho chorej mysle, ktorá sa rozhodla, že si s ním bude robiť, čo sa jej zachce.

„Poďte sem, dievčatá!“ uškrnula sa na ne Lorrina a pristúpila čo najbližšie k dverám, ako mohla.

Jedna z nich, tá odvážnejšia, vstala a podišla k dverám.

„Ako sa voláš?“ spýtala sa milo Lorrina a rozpustene sa na dievča usmievala, zatiaľ čo Klaus umieral šokom.

„Emily,“ odpovedalo dievča a zamračilo sa pri pohľade na Klausa, ktorý si ju z otvorenými ústami obzeral. Pravdepodobne si ani neuvedomoval, ako hlúpo pri tom vyzerá.

„Ja som Lorrina,“ odpovedala jej pôvodná. „Pozveš nás dnu? Prišli sme vám pomôcť!“ povedala tónom, že ešte aj Klaus by jej uveril.

„Poďte dnu,“ zašomrala hnedovláska a Lorrina urobila krok smerom k nej. Keď jej noha spočinula na opačnej strane prahu, víťazoslávne zvýskla.

„Čo ideš robiť?“ spýtal sa jej Klaus so zamračením.

„Zachrániť Damona!“ zasyčala a naštvane prekrútila oči. Následne na to odpochodovala do miestnosti, odkiaľ sa ozývali hlasy a všelijaké zvuky.

„Poviete mi, kto ste?“ spýtal sa Klaus čo najmilšie bol schopný a pohľadom kmital medzi dievčatami.

„Ja som Emily a toto je Jessica,“ povedala tá, čo ich vpustila dnu. „Sme dvojičky,“ dodala úplne zbytočne. To by došlo aj slepému.

„A s kým tu žijete?“ vypytoval sa ďalej. Emily očividne nemala problém nadviazať konverzáciu, lebo hneď odpovedala a vyzerala dokonca celkom uvoľnene.

„So svojim bratom. Rodičia nám zomreli,“ jej hlas prezrádzal obrovskú dávku smútku.

Klaus si ju chvíľu zamyslene prezeral a potom sa rozhodol, čo urobí. Nemal inú možnosť, jednoducho to urobiť musel.

Dýku položil na stôl, vzal dievčatá a sprevádzaný ich krikom vyšiel z domu.

*** 

Damon už nevládal ani dýchať a nie to sa ešte hýbať. Konečne sa im Wildena podarilo spacifikovať a teraz visel zo steny, zviazaný železnými reťazami.

„Mňa nemôžete zabiť!“ posmieval sa šialeným hlasom a šialenstvo sa mu odrážalo aj v očiach.

„A aj tak to s radosťou urobím!“ fľochol Damon hlasom plným odporu a zhnusenia.

„Damon, nie!“ napomenul ho Kol karhavo a prešiel k nemu a pevne ho zdrapil za rameno. „Je to lovec z päťky, jeho zabiť nemôžeš!“ upozornil ho a Damon sa tváril nechápavo a tak mu Kol v rýchlosti vysvetlil, čo by sa stalo.

„Zmizli!“ povedala Hannah a vrútila sa do miestnosti.

„Kto zmizol?“ nechápal Kol a obzeral sa dookola. Niekto mu tu chýba. Ale kto?

„Dvojníčky!“ odpovedala Hannah a zahryzla si do pery.

„To musel urobiť Klaus!“ zvreskla Lorrina a celá očervenela od hnevu, ktorý ňou preletel ako blesk.

Voľakedy Klausa milovala a závidela svojej sestre, že ho tak ľahko dokázala dostať. Nechápala, čím to bolo, lebo boli na vlas rovnaké, no Klaus chcel aj tak Tatiu. A potom sa za ňu vydávala a on nič nezistil. Bola ako v siedmom nebi, ale teraz už nie. Damon jej ukázal, ako má vyzerať muž a kde sa na to Klaus hrabal? Bol chudák, nikto, úbožiak, zbabelec a bezcenný potkan, ktorý si zaslúžil len jedno. Aby ho človek zašliapol. Bol dokonca menej, než nejakí hmyz.

„Lorri?“ zatiahol Kol a prešiel k nej.

„Nevrav mi tak!“ vyprskla napajedene. „Nemáš na to právo!“ zamračila sa na neho a odrazu bola jej tvár naplnená nenávisťou.

„Ou,“ pobavene sa uškrnul Kol a obzeral si ju.

Aaron sa zatiaľ v reťaziach všemožne krútil a snažil sa z nich dostať von. Zatiaľ jeho snaha vychádzala na zmar, ale on sa vyslobodí a potom tým pijaviciam ukáže.

Kol a ani Lorrina si vôbec nevšimli, že Hannah a Damon sa niekam vyparili.

„Upír to urobiť nemôže!“ pošepol Damon naliehavo a očkom sledoval dvere vedúce do miestnosti, kde bol zvyšok osadenstva.

„Ja viem,“ povzdychla si Hannah a stiahla obočie. „A čo teda urobíme?“ spýtala sa rezignovane a očkom pokukovala po Damonovi.

„Ja už niečo vymyslím!“ zaševelil a nahodil jednu zo svojich povestných úškľabkových masiek. „Keď toto všetko skončí,“ začal opatrne, „nešla by si so mnou na večeru?“

Hanne vyletelo obočie dopoly čela a vyjavene sledovala Damona. „To ako na rande?“

„Definuj rande,“ prikázal Damon roztopašne.

„Končí sa v posteli,“ odvetila bez rozmyslu Hannah a ihneď to oľutovala. V Damonových očiach zažiarili hravé iskričky a pery sa mu roztiahli v lákavom úsmeve. „Máme prácu,“ zarazila ho Hannah, keď si uvedomila, že pravdepodobne na všetko zabudol a venuje sa už len predstave ich dvoch v posteli.

„Jasné!“ kývol a otočil sa, aby sa vrátil do centra diania, ešte predtým vzal Hanne kolík.

Vošli späť do miestnosti a našli Lorrinu, ako sa háda s Kolom a Aarona, ktorý sa tváril prinajmenšom unudene.

„Neradi rušíme vašu životne dôležitú konverzáciu,“ rypol Damon a podišiel ku Kolovi, „ale musíme vymyslieť čo s ním!“ kývol hlavou k lovcovi, ktorý sa na neho zaškľabil.

Damon, na odbitie energie, si neodpustil jednu mu vraziť. Lovec fľochol a vypľul krv s pár zubmi.

„Ja by som radšej doriešila niečo iné!“ naštvane zatiahla Lorrina a prebodla Hannu pohľadom. Kolovi a Damonovi trvalo asi pätnásť sekúnd kým im došlo čo sa chystá a ďalšie tri sekundy trvalo, kým sa Lorrina vrhla na Hannu.

Damon na nič nečakal a vrazil dýku do Kolovej ruky. Prešiel k metajúcim sa upírkam a Lorrinu chytil okolo pása a ťahal ju od Hanny.

„Lorri, no tak,“ zapriadol jej do ucha a tým ju upokojil. „Nechcem aby si si ublížila,“ poľahky zaklamal a usmial sa na ňu. Stále ju zvieral vo svojom náručí.

Lorrina sa na chvíľu zamračila, ale potom sa jej tvár vyjasnila v sladkom úsmeve. „Myslela som, že sa na mňa hneváš!“ podotkla mierne zmätene a Damon pokrútil hlavou.

„Nie, ako by som mohol. Veď ťa nadovšetko milujem!“ povedal jej a bol prekvapený, ako ľahko z neho tieto klamstvá liezli.

„Takže je to medzi nami v poriadku?“ potešila sa Lorrina a keď Damon prikývol, rýchlo si ju pritiahol do náručia.

Očami dal Kolovi znamenie, aby ju prebodol. Pôvodný chvíľu váhal a prevaľoval si dýku v ruke. Damon už začínal strácať akúkoľvek nádej, že by to mohol urobiť, ale napokon Lorrina ochabla v jeho náručí a z chrbta jej trčala strieborná dýka.

„Si okej?“ prešiel Damon k Hanne a pomohol jej na nohy. „Krvácaš,“ skonštatoval, keď mu pohľad padol na jej poranený krk.

„To je dobré,“ zašomrala Hannah a nervózne sa ošila.

Aaron vykrikoval nejaké prihlúple poznámky a nikto ho celkom neregistroval. Jediné čo Damona trápilo bolo, že ho nemohli zabiť. A tak ho napokon aspoň omráčili a vypadli z toho blázinca.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 34. kapitola:

8. mima33 admin
10.03.2013 [9:48]

mima33Nika ďakujem veľmi pekne Emoticon

7. Nika248 přispěvatel
09.03.2013 [22:26]

Nika248Bolo to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Len škoda, že to končí. Emoticon Som zvedavá ako to ukončíš a dúfam, že si necháš miesto aj na pokračocanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. mima33 admin
09.03.2013 [20:06]

mima33V epilógu je aj Sophie, neboj Emoticon Práve ho idem pridať Emoticon
A k tým nápadom, no práve sa rozhodujem medzi "Zákon smrti" a "Za hranicou sveta". Nejako neviem, či mám náladu viac na fantasy, alebo sci - fi. Ale budúci týždeň sa do jednej z nich pustím Emoticon

5. AlexaFeratu přispěvatel
09.03.2013 [19:40]

AlexaFeratuChybí mi tam kapičku Sophí, ale neva. Už se těším na epilog a doufám, že ti brouk v hlavě aspoň kapku napovídá ať pokračuješ s další seriíEmoticon.
Mimochodem četla jsem si pár návrhů na povídky a zaujal mě Za hranicou sveta. Pokud začneš psát tuhle story, hlásím se jako čtenářka Emoticon

4. mima33 admin
09.03.2013 [16:48]

mima33Ďakujem Mea Emoticon

3. mea
09.03.2013 [16:38]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. mima33 admin
09.03.2013 [15:39]

mima33 Emoticon Ďakujem. A čo ti chýba??? Emoticon

1. AlexaFeratu
09.03.2013 [15:36]

tak nějak jsem to nepobrala. Doufám, že v epilogu se dozvím zbytek Emoticon Jinak pěkně napsané Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!