OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 29. kapitola



Little Dirty Secret - 29. kapitolaPrvý nádych v novom živote.
Snáď sa bude páčiť.

29. kapitola

Klaus sedel pri stole a nervózne po ňom klopkal prstami. Kde je toľko? Ako dlho môže trvať žene použiť toaletu?

Po chvíli vstal a prešiel k dámskym WC, už mal ruku na kľučke, keď sa pri ňom zjavila drobná červenovlasá čašníčka s prehnane červenými lícami a nepekne ho prebodla pohľadom.

„Pane, na dámske toalety nesmiete ísť!“ osopila sa na neho a Klaus pretočil oči a ignoroval ju.

Otvoril dvere a nakukol dnu. Miestnosť bola prázdna a okno otvorené dokorán.

„Dopekla,“ zafrflal Klaus a vydal sa von z reštaurácie. Popritom vytiahol z kapsy mobil a vytočil Elliotovo číslo. „Okamžite sa vráť späť!“ zasyčal do mobilu a vyšiel pred reštauráciu.

Spočiatku mu napadlo, že Sophie ušla, ale keď mu do nosa udrela krv, došlo mu, že jeho domnienky asi nebudú celkom správne. Šiel za pachom, ktorý mu nepríjemne udieral do nosa a za kríkom našiel mŕtvych hybridov.

„Čo sa deje, Klaus?“ spýtal sa znepokojene Elliot a zamračene sa k nemu blížil.

Klaus si frustrovane povzdychol a otočil sa na svojho sluhu. „Máme problém!“ oznámil navonok pokojne, i keď zvnútra celý horel od nervov, zlosti a v neposlednom rade aj od strachu.

Elliotov pohľad na moment spočinul na bezvládnych telách v kríkoch a jeho tvár sa skrivila do nepeknej grimasy. „Čo budeme robiť?“ spýtal sa mierne.

Klaus ho prebodol pohľadom. „Ďalšie prekvapenie pre Sophie sa ruší. Teraz si musím premyslieť, ako ďalej.“

„Uniesli ju?“ spýtal sa Elliot na spresnenie, aj keď odpoveď už vlastne poznal.

Klaus nebadateľne prikývol a vybral sa preč. Elliot ho nasledoval a premýšľal nad tým, načo sa zaoberal chystaním toho prekvapenia, keď to celé takto dopadlo.

*** 

Damon sa usadil na barovej stoličke v Grille a Hannah si sadla vedľa neho. Kútikom oka ju sledoval a premýšľal ako to je vlastne možné. Všetky dvojníčky sú rovnaké, no i tak je každá niečím výnimočná. Vidia to i ostatní, alebo je na tom tak len on? Možno sa na to spýta Stefana. Pri tej myšlienke si v duchu odfrkol a zamietol to.

„Ako dlho sa zdržíš?“ spýtal sa Damon s predstieraným záujmom.

Hannah po ňom strelila rýchlim pohľadom a mykla ledabolo plecom. „Nájdem Wildenové a vezmem ich odtiaľto. Ale ešte predtým sa postarám, aby tá mrcha Lorrina skončila tak ako má!“

Damon si jemne oblizol spodnú peru a pozoroval čašníka, ktorý pred nich staval poháre s whisky.

„Vy zostanete tu?“ spýtala sa Hannah.

Celá ich konverzácia prišla Damonovi hrozne silená a to on nemá rád. Nie vlastne on to priam nenávidí. „Neviem, veľmi sa mi tu zostávať nechce!“ prehodil zamyslene a v ruke krútil pohár.

„Nie si až taký hrozný, ako som si myslela,“ uškrnula sa hnedovláska a Damon na ňu s nadvihnutým obočím vzhliadol.

„Ale čo nepovieš,“ uškrnul sa potešene. „Aj ty si celkom obstojná. Len keby si mala väčšie prsia,“ rypol do nej, čím si vyslúžil štuchanec pod rebrá.

„Som silnejšia!“ upozornila ho namosúrene a Damon sa rozosmial.

„Ja som zasa okúzľujúcejší!“ prehodil a sklonil hlavu do boku.

„Tvoje ego je snáď väčšie, ako samotný vesmír,“ zašomrala Hannah a odpila si z hnedej tekutiny.

Damon sa pousmial nad jej poznámkou, ale nechal ju visieť vo vzduchu a nič nepovedal.

„Damon?“ prihovoril sa mu niekto a Damon sa za hlasom otočil. Ocitol sa zoči – voči Lorrine. „Hannah,“ štekla po nej Lorrina a škaredo na ňu zazrela.

Hannah nijako nedala najavo, že by ju Lorrinina prítomnosť zaujala a ďalej sa venovala svojej whisky.

„Zdržíš sa?“ zasyčala cez stisnuté zuby pôvodná a vtedy Damon zahliadol pri dverách Kola, ktorý sa tváril ako blaženosť sama.

„Nie, len prechádzam,“ zaklamala poľahky Hannah a nevenovala Lorrine ani jeden jediný pohľad.

„Poď so mnou!“ prikázala Lorrina Damonovi, na čo sa ten nepekne zamračil a pokrútil hlavou.

„Mám niečo na práci!“ odvrkol.

Lorrina vyvalila oči a zazrela na Hannu. „Potrebujem ťa!“ zavrčala.

„Ale ja nemám čas!“ oboril sa čiernovlasý upír nervózne a vzdychol si. „A okrem toho, máš Kola!“ prehodil pobavene a otočil sa Lorrine chrbtom.

„Ako myslíš,“ pošepla napajedene a spolu s Kolom odišli z Grillu.

„Počula som, že je do teba blázon,“ pousmiala sa Hannah a očkom sledovala Damonovu tvár.

„Hej,“ pritakal Damon, „to bude tým mojím prirodzeným šarmom,“ zaškľabil sa a Hannah sa rozosmiala. „Ani jedna tomu neodolá,“ zašepkal jej vábivo do ucha a Hannah nadvihla jedno obočie.

„Skutočne?“ spýtala sa so širokým úsmevom. „Ja odolávam!“ vyhlásila a hrdo nadvihla bradu.

Damon si zahryzol do pery a prezrel si ju. „Pretože sa nesnažím!“ namietol a zatváril sa urazene.

Hannah vedela, že v skutočnosti nahnevaný nie je. V očiach mu zazrela hravosť a pobavenie, takže sa cítila celkom spokojná. Nevedela prečo, ale pôsobil na ňu tak... nedokázala to celkom dobre vysvetliť. Bol ako nejaký magnet, ktorý ju priťahoval a ona sa zo všetkých síl musela snažiť, aby mu dokázala vzdorovať. Možno na tých Salvatorovcoch naozaj niečo bude. Katherine jej raz povedala, že Damon a Stefan sú prekliatím žien Petrovho rodu a teraz konečne pochopila ako to vtedy myslela.

„Pôjdem si nájsť nejaký hotel, potrebujem sa vyspať,“ prehodila odrazu Hannah a začala sa stavať na odchod.

„Môžeš byť zatiaľ u nás. Izieb je tam dosť,“ zaškeril sa Damon a spolu s Hannou vyšli von z Grillu.

„Nebude to vadiť?“ uisťovala sa. „Nerada by som zavadzala,“ dodala.

Damon pokrútil hlavou. „Nie, to je v poriadku. A kedy chceš ísť za Wildenovými?“ spýtal sa, keď už s Hannou stáli pri aute.

„Hneď ako si trochu odpočiniem,“ povedala a nastúpila do auta. Damon, ako pravý gentleman, za ňou zavrel dvere a s úškľabkom na tvári nastúpil tiež.

*** 

Lorrina stála pred svojim domom a zúrila. Už dávno nebola taká vytočená. Damon dal prednosť tej potvore Hanne pred ňou. On sa rozhodol, že bude radšej tráviť čas s tou chuderou, akoby mal ísť s ňou.

Toto len tak nenechá a hneď ako dokončí svoju prácu, tak Hannu nájde a utýra ju k smrti. Už teraz cítila, ako jej brnia prsty od túžby po vražde. Dokonale si dokázala predstaviť, aké to bude, keď Hannah pod jej rukami posledný raz vydýchne a z jej očí sa vytratí všetok život.

Bude to pre Lorrinu dokonalá odmena za to, že jej ukradla Damona.

„Si v poriadku?“ spýtal sa Kol, keď sa vrátil späť k Lorrine.

„Kde si bol?“ oborila sa na neho naštvane.

„Ou, niekto má zlú náladu,“ zaševelil s úsmevom od ucha k uchu. „Bol som niečo zahryznúť!“ obhajoval sa s nadvihnutým obočím.

Lorrina sa nervózne pomykala a vošla do domu. Kol ju nasledoval bez jediného slova a mračil sa. „Už mi povieš, o čo ide?“ spýtal sa nedočkavo.

Lorrina mu zavolala so slovami, že sa má za ňou ponáhľať. Vraj to je veľmi dôležité, ale nepovedala mu nič konkrétnejšie. Bola vždy veľmi zvláštna.

„Vydrž!“ skríkla a prešla k baru, odkiaľ si vybrala fľašu koňaku, odzátkovala ju a fľašu do seba rovno obrátila.

„Tak toto je horšie, ako zlá nálada,“ poznamenal Kol a ako mal vo zvyku, rozvalil sa na pohovke. „Ale hovor čo chceš. Idem si s kamarátmi zahrať XBox. Milujem vymoženosti tejto doby,“ prehodil a spokojne sa obzeral okolo seba. „Kde je vlastne Katherine?“

Lorrina si odtiahla fľašu od úst a položila ju na stolík. Povzdychla si a vlasy si založila za uši. „Tá chudera ma nezaujíma!“ vreskla a prebodla Kola nenávistným pohľadom.

„To kvôli Damonovi si takáto?“ spýtal sa a keď sa nedočkal žiadnej odpovede, postavil sa a prešiel k Lorrine. „Ale no tak,“ zapriadol a pohladil ju rukou po líci. „Snáď nebudeš žiarliť na Hannu. Aj ty predsa spávaš so mnou!“

Jeho slová na Lorrinu pôsobili ako kolík, ktorý jej niekto bodol priamo do chrbta. Odtlačila od seba Kola a naježila sa. „To je niečo úplne iné!“ upozornila ho rázne. „A okrem toho som ťa volala pre niečo iné!“ oznámila mu a kývla hlavou na znak, že ju má nasledovať.

Kol tak bez slova urobil a šiel za Lorrinou do vedľajšej izby. Závesy boli zatiahnuté a tak tu bola úplná tma. Chvíľu trvalo kým si jeho oči na ňu privykli a keď sa tak stalo, jeho pohľad spočinul na dvojníčke, ktorá ležala na posteli a bola...

„Je mŕtva?“ spýtal sa okamžite a prešiel k nej.

„Nie, mení sa!“ odvrkla Lorrina.

„Je to Sophie?“ zamračil sa Kol a zblízka si ju obzeral.

„Áno,“ začul tichý Lorrinin hlas.

Keď sa toto dozvie Klaus, bude šalieť! Preletelo mu mysľou a nervózne si hryzol do pery. Možno by mu to mal povedať, ale zradiť Lorrinu tiež nechce. Neochraňoval ju tisíc rokov, aby teraz zapríčinil jej smrť.

Vybrať si medzi bratom a osobou, ktorú nadovšetko milujete je sakramentsky ťažké. Kol by o tom mohol napísať celú sériu kníh. Chránil Lorrinu tisíc rokov. Presne toľko klamal Klausovi. Bude fér, ak si teraz znova vyberie ju? Nie je na rade Klaus?

Ak nad tým celým uvažoval, prišiel iba na jedno. Že všetky jeho úvahy sú na nič. Už sa chystal Lorrine niečo povedať, keď Sophie zalapala po dychu a vyletela z postele. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 29. kapitola:

4. mea
02.03.2013 [12:42]

klaus bude zúriť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
28.02.2013 [17:51]

mima33Ďakujem za komentáre Emoticon
Nika a ja som si myslela, že to bude jasné Emoticon Tak som rada, že nebolo Emoticon

2. Nika248
28.02.2013 [16:45]

Musím priznať, že som nečakala, že Sophie unesie práve Lorrina. Emoticon Emoticon Som zvedavá na reakciu Klausa Emoticon Táto kapitola, tak ako ostatné, sa ti hrozne vydarila, a preto sa nedokážem dočkať ďalšej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Alexa Feratu
28.02.2013 [16:42]

Uža dílek!!!Jen tak dál Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!