OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Little Dirty Secret - 19. kapitola



Little Dirty Secret - 19. kapitolaZbabelosť je zlá vlastnosť.
Snáď sa bude páčiť.

19. kapitola

„Čo by si už len ty mohol vedieť, čo neviem ja?“ posmešne zavrčal Klaus a pevne zovrel Chrisovo hrdlo.

V tvári čiernovlasého upíra sa odrážala obrovská dávka strachu. „Prisahám, že vravím pravdu. Vypočuj ma,“ škemral.

Klaus mal vcelku rád, keď sa mu niekto podlizoval a prosil ho o milosť. Jednou z jeho obľúbených disciplín, bolo zahrávať sa s ľuďmi.

„Hovor!“ prikázal hybrid a pozornými očami sledoval Chrisa.

„Ide o niekoho, o kom si myslíš, že je mŕtvy,“ vyhlásil Chris priškrteným hlasom.

Kol stál len kúsok od Chrisa a premáhal ho strach. Ak teraz Chrisa zabije, aby ho umlčal, tak Klausovi dôjde, že aj on o tom niečo vie.

Na Klausovej tvári sa mihol úsmev. „O koho?“ spýtal sa napoly pobavene a napoly rozčúlene.

Nemal rád, keď musel z ľudí ťahať odpovede, ako z chlpatej deky.

„O jednu ženu,“ vyhlásil Chris.

„Povedz to meno!“ zajačal Klaus a pomaly, ale isto strácal aj posledné zvyšky nervov, ktoré mu ešte zostávali.

Chris sa pred návalom hnevu, ktorý sršal z Klausa prikrčil a privrel oči. Potom cez stisnuté zuby pošepol, „Lorrina Petrova.“

Sakra! zaznelo v Kolovej mysli, keď to meno vyšlo z úst Chrisa. Považoval toho muža za spoľahlivého a inteligentného, ale práve teraz preukázal, že je len obyčajný zbabelec a svoj život si vôbec nezaslúži.

„Lorrina Petrova je mŕtva už tisíc rokov,“ precedil Klaus a cítil, ako sa mu celé telo od toho obrovského návalu hnevu chveje.

„Nie je,“ pokrútil hlavou Chris.

„Povedz mi, čo vieš,“ prikázal Klaus a prebodával Chrisa vražedným pohľadom.

Chris si bol vedomí toho, že možno urobil chybu, keď vyzradil Lorrinu. Ale on má svoj život rád a zaprisahal sa, že pomstí smrť svojej sestry. To je dôležitejšie, ako Lorrina.

„Myslím, že sú veci, ktoré by mala povedať Lorrina,“ povedal Chris a mykol sebou, keď sa Klaus priblížil k nemu ešte viac.

„Myslím, že by si mal v prvom rade prestať myslieť a začať hovoriť pravdu!“ V Klausovom hlase sa okrem hrozby a nenávisti nezračilo vôbec, ale vôbec nič.

„Lorrina je pôvodný upír,“ pošepol napokon Chris a Klaus stuhol od šoku, ktorý práve zažil.

„Lorrina zomrela s Tatiou,“ vyhlásil, ale už si nebol taký istý.

Chris pokrútil hlavou. „Nie, zomrela len Tatia. Tvoja matka nikdy Lorrine neublížila, práve naopak. Dala jej presne to, čo chcela. Výmenou za...“ začal, ale nedokončil. Zarazil sa a prižmúril oči.

Vedel si predstaviť, čo bude nasledovať, keď sa Klaus dozvie celú pravdu.

„Výmenou za čo?“ spýtal sa Klaus, aj keď už vlastne odpoveď poznal.

„Za Tatiu,“ pošepol Chris a sklopil pohľad k zemi.

Klaus sa snažil upokojiť svoje nervy a premôcť rozčúlenie, ale nemohol. Nájde ju a zabije.

Netrvalo ani desať sekúnd, kým Kol a Chris osameli. A Kol už vo svojej hlave presne naplánoval, ako bude nasledujúcich pár minút vyzerať a hlavne, ako sa skončia.

„Tak čo? Cítiš sa lepšie?“ spýtal sa Kol stále sa trasúceho Chrisa. „Tisíc rokov sa nám ju darilo udržiavať v bezpečí a ty ju teraz vyzradíš, aby si zachránil svoj mizerný život, ktorý nestojí za nič?“

„Ja ti to vysvetlím, Kol,“ prosil Chris.

Kol pokrútil hlavou a ležérnym krokom sa niesol ku Chrisovi. „Nie, ja nemám náladu na tvoje klamstvá a okrem toho, mám na práci aj omnoho dôležitejšie veci,“ vyhlásil Kol.

Prišiel do tesnej blízkosti Chrisa a zblízka si ho obzrel. „Si len hmyz. Škodný a nepotrebný,“ pošepol a jeho ruka v sekunde vyrvala Chrisovo srdce.

*** 

„Ale...“ Damon vyvaľoval oči na dve dvojníčky.

Lorrina sa premiestnila pred neho a chlácholivým pohľadom ho sledovala. „Upokoj sa, Damon,“ poprosila zúfalo.

„Ktorá z vás je Katherine?“ spýtal sa a stiahol obočie k sebe.

Katherine, ktorá stála pozadu, sa už nadychovala k odpovedi, keď sa na ňu Lorrina otočila a škaredo na ňu zazrela. Katherine naprázdno zaklapla ústa a nervózne čakala.

„Damon, musíš ma teraz počúvať,“ prehovorila naliehavo Lorrina a pozrela do Damonových hlbokých očí.

Presne tých, ktoré tak milovala a do ktorých túžila pozerať každú sekundu svojho života. „Nič z tohto sa nestalo,“ prehovorila a cítila, že hlas sa jej chveje. „Prišiel si do Grillu, dal si si pohárik. To je všetko, nestretol si ani Katherine a na túto chvíľu si vôbec nepamätáš,“ hovorila hypnotickým pohľadom a z očí sa jej vykotúľali slzy plné bolesti.

„Prišiel som do Grillu a dal si pohárik, na nič z tohto si nepamätám,“ zopakoval Damon, otočil sa a vošiel späť do Grillu.

Lorrina sa otočila a nechala slzy, nech jej stekajú po tvári. Katherine na ňu len nemo pozerala a nervózne si hrýzla do pery. Vedela, ako sa cíti. Toto bola jediná vec na svete, ktorá ich dve spájala.

Damon sa v Grille preniesol k baru a usadil sa na svoje miesto. Dopekla, ešteže si dal svoju rannú dávku železníku. Teraz už len musí prísť na to, čo sa tu deje.

Nie je možné, aby existovali... koľko vlastne? Koľko dvojníčok po tomto svete behá? A aby toho nebolo málo, vyzerá to, že jedna je dokonca pôvodná.

„Na toto si musím vypiť,“ zašomral zamyslene a objednal si bourbon. 

*** 

„Naozaj si v poriadku?“ spýtal sa Alex už po stý raz a nervózne pochodoval po motelovej izbe.

So Sophie si našli malý motel pri ceste. Šli do neho len preto, aby sa Sophie najedla a hlavne, aby sa obaja očistili od krvi.

Recepčný na nich divne zazeral a tak ho musel Alex ovplyvniť. Ale vlastne sa mu ani nediví, kto by nepozeral divne na dvoch zakrvavených ľudí.

„Nič mi nie je!“ povedala Sophie a Alex začul, ako znova zapla vodu.

Posadil sa na okraj postele a premýšľal. Čo budú robiť? Zostali bez auta a tak sa ďaleko nedostanú. Alex by mohol nejaké ukradnúť, ale s tým by asi Sophie nesúhlasila. Ale je tu možnosť, že jej nič nepovie. Ale bude ju klamať?

„Čo budeme robiť teraz?“ spýtala sa Sophie, keď vyšla z kúpeľne a uterákom si sušila mokré vlasy.

Alexovi do nosa udrela jej silná prenikavá vôňa a spomenul si, aké bolo piť jej krv. V celom tele mu zahorelo a pocítil bolestivú túžbu.

„Neviem,“ pošepol rýchlo a očami hypnotizoval podlahu.

„Hm,“ zamyslela sa Sophie a prešla k Alexovi, ktorý sa tváril, že v miestnosti vôbec nie je. „Otázka skôr znie, či si v poriadku ty,“ povedala náhle a posadila sa k nemu.

Alex sa zamračil a rukou si prehrabol hnedé vlasy. Sophie sa medzitým pohodlne oprela o vankúše a nohy si preložila cez Alexa, čo ho mierne vykoľajilo a úplne zabudol, že má v úmysle sa s ňou nerozprávať a jeho modrý pohľad vystrelil k jej orieškovému.

„Nič mi nie je,“ zaklamal pohotovo.

Sophie sa zdvihla z postele a celým telom sa pritisla na Alexa. „Prečo klameš?“ spýtala sa pološeptom a rukou ho pohladila po líci.

„Neklamem,“ odvrkol Alex príliš ostrým tónom, ktorý Sophie na okamih vyviedol z miery.

„Ale ani nevravíš pravdu,“ povedala mu pokojne.

Jasné, teraz sa tu budeme hrať so slovíčkami, pomyslel si Alex a nenápadne pretočil oči.

„Je to kvôli mojej krvi?“ spýtala sa po chvíli, keď sa Alex nemal k reakcii. „Ty po nej stále túžiš?“

Touto svojou otázkou Alexa úplne vykoľajila a Alex sa už-už chystal odpovedať, keď sa dvere na izbe rozleteli a stál v nich Klausov ďalší hybrid.

„Pozrime sa, koho som našiel,“ zaševelil pobavene a vošiel dnu.

Sophie s Alexom vyleteli z postele a Alex automaticky skryl Sophie za seba.

„Hádam nebudeš až taký sprostý,“ vyhlásil hybrid posmešne na Alexovu adresu.

„No tak, Elliot, nechaj nás ísť,“ prosil Alex zhrozene. „Ty si nás...“ začal, ale Elliot mu skočil do reči.

„Sledoval, Klaus ti neverí a očividne oprávnene,“ povedal pokojne a prešiel bližšie k Sophie a Alexovi. „Pre vaše vlastné dobro poďte so mnou,“ prikázal ľadovým hlasom a jeho oči, plné odporu, sa zabodávali do Alexovej zdesenej tváre.

Jediné, na čo teraz Alex dokázal myslieť, bolo, ako ochrániť Sophie.


Foto Elliota nájdete na mojom zhrnutí. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Dirty Secret - 19. kapitola:

9. mima33 admin
10.02.2013 [13:19]

mima33Arminka, ďalšia čaká na schválenie Emoticon Som zvedavá, čo potom povieš na Lorri Emoticon A ďakujem za komentáre Emoticon

8. Arminka přispěvatel
10.02.2013 [13:01]

ArminkaZačíná to být zamotané, uvidíme, jak se to vyvrbí. Emoticon Těším se na další dávku. Emoticon

7. mima33 admin
10.02.2013 [12:07]

mima33Dajdis a ja som za to veľmi rada Emoticon

6. dajdis přispěvatel
10.02.2013 [9:46]

dajdisUž se nemůžu dočkat dalších informací. Moc mě ta postava zajímá. Emoticon

5. mima33 admin
10.02.2013 [9:00]

mima33Ďakujem veľmi pekne za komentáre Emoticon
Dajdis, čakala som, kedy niekto poukáže na Alexovu naivitu, ale on chudáčik len chcel Sophie ochrániť. No som zvedavá, čo povieš na neho ďalej. A čo sa Chrisa týka, je to proste zbabelec a zaslúžil si, aby ho Kol zabil Emoticon Chris bol človek, ktorý vždy kopal len za seba a svoje dobro. A informácie o Lorrine budem odkrývať postupne. Vždy v každej kapitole niečo Emoticon Musíte byť trpezlivé Emoticon

4. dajdis přispěvatel
09.02.2013 [22:32]

dajdisPo dlouhé době opět komentuji a opět kladně (jinak to snad ani nejde Emoticon ).
Chudák Damon, musí být pěkně zmatený, ale on určitě přijde na to, proč viděl dvakrát Katherine. Věřím mu. Emoticon
Alex byl trošku naivní, když si myslel, že ho nebude žádný z Klausových poskoků hlídat. Já být Klausem, tak necham aspoň pět svých poskoků (ať hybridů nebo olivněných upírů), aby hlídali Sophie. Emoticon
Chris mě naštval, nemusel jí prozrazovat. To mu nedošlo, že když ho za tu informaci nezabije Klaus, tak že ho zabije Kol? Emoticon
Docela ráda bych se dozvěděla víc informací o Lorrině. Emoticon Zatím se mi líbí. Emoticon
No celkově to je prostě SUPER, BEZVADNÝ, LUXUSNÍ a já nevím, co ještě všechno, ale prostě tahle povídka patří mezi mé nejoblíbenější.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 09.02.2013 [18:37]

naprosto dokonalé... Emoticon

2. mea
09.02.2013 [17:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Alexa Feratu
09.02.2013 [10:53]

úžasné! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!