OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Kto som? 9.časť



Kto som? 9.časťMalá party ešte nikoho nezabila. Zatiaľ.
Príjemné čítanie praje Alexis.

Zobudila som sa na zazvonenie budíka. Keď som ho chcela vypnúť, zhodila som ho zo stolíka. Celkom príjemný začiatok dňa, čo myslíte? Zamierila som si to do kúpeľne, kde som sa osprchovala a upravila. Potom som si spomenula, čo je za deň. Mám osemnásť! Príde Tina! Toto je najlepší deň v mojom živote! Teda, až po tom, čo som sa narodila, ale, no, to je jedno...

Po výdatných raňajkách, toť čokoládová tyčinka, som sa zastavila v škole. A ak ste si mysleli, že som sa prišla učiť, tak ste sa poriadne zmýlili. Prišla som sem popripínať pozvánky na party. Dala som ich všade, kde sa dalo. Veď aby si to všimli, nie? 

Po tejto náročnej práci som sa rozhodla vyzdobiť dom a čakať na Tinu. Cestou do izby som ale narazila na Pata.

„Nemáš byť v škole?” Mám.

„Nemáš byť mŕtvy?” Zdvihol ruky v obrannom geste a rýchlosťou blesku sa vyparil. Bodaj by nie!

Zase som vyšliapala tie vražedné schody, ale pozor, tento krát som sa nezvalila na posteľ. Hneď. Budem sem musieť namontovať výťah. Vrhla som sa na krabicu s ozdobami a začala ozdobovať dom. Dom už bol spolovice ozdobený, no zazvonil zvonček, o ktorom som ani nevedela, že tu je. Napadla ma len jedna vec, Tina!

Ihneď som zbehla schody, aby som jej otvorila, ale to už bola nasáčkovaná dnu. Celá ona.

„Tina!” Vbehla som jej do náruče a silno ju objala. Nehodlala som ju pustiť ešte aspoň dve hodiny, ale to by sa udusila.

„Wow, nemám slov. Veď si tu ako kráľovná!”

„To hej, ale som tu sama. Poď, ideme do Grillu.”

V Grille bolo celkom prázdno, keďže ešte bolo vyučovanie. Ale bol tam aj niekto, koho by som najradšej prebodla.

„Tak, čo si dáš?” sadli sme si za bar a Damonove pohľady som ignorovala. Viem si predstaviť, načo myslel. 

„Vodku.”

„Dobre, dvakrát vodku.” Našu objednávku som nadiktovala barmanovi a začali sme sa rozprávať. Ona nebezpečne pokukovala po Damonovi. Tina, nato ani nemysli!

„Hej, kto to je?” A kývla hlavou smerom k nemu. Som si istá, že náš rozhovor počúva.

„To je ten otravný imbecil, o ktorom som ti písala.”

„Nezmienila si sa, že je tak desne sexy.” A ani som to nemala v pláne.

„To vieš, človek má buď rozum alebo krásu. Bohužiaľ, on nepatrí do žiadnej z týchto kategórií.” On patrí k pošahaným upírom!

„Ale no tak, veď je ako boh.” Ako boh, jasné.

„Tina, nie. S ním sa nezahrávaj. Je schopný aj zabiť.”

„Ale Nikol, vieš že nie je pekné hovoriť takéto veci,” pripomenul nám svoju prítomnosť Damon.

„Keď ja tak nerada klamem,” povedala som mu naoko sklamane.

„A čo keby si nás predstavila?” zapojila sa do rozhovoru Tina. Ja som jej kopla do nohy, ale ona sa len sprisahanecky usmiala. Za toto ju prizabijem!

„Tina, toto je Damon. Damon, Tina.”

„Teší ma,” povedala Tina. Musím podotknúť, že bola celá červená.

„Potešenie je na mojej strane,” zaklamal Damon a pobozkal ju na chrbát ruky. Jasné, Damon, potešenie je na tvojej strane. Už sa tešíš, kedy za do nej zahryzneš. Ale to ti nedovolím.

„Myslím, že by sme už mali ísť. Máme ešte veľa práce.”

„Nikol, stihneme to. Ešte chvíľu zostaňme. Prosím...” začala prosiť Tina a nezabudla pridať šteňací pohľad, ktorým ma vždy dostane.

„Tak fajn.” Na viac som sa nezmohla, keďže som nebola nadšená z toho, že mojej najlepšej kamarátke sa zapáčil na prosto pošahaný upír. A to ani nemá železník. Mám z toho zlý pocit.

„Takže, Damon, povedz mi niečo o sebe. Napríklad, prečo si Nikol myslí, že si schopný zabiť.” V Damonových očiach som videla pobavenie. Toto nedopadne dobre.

„Tina, poďme už. Bolí ma hlava.”

„Dobre, už idem. Damon, rada som ťa spoznala.” Damon na ňu žmurkol a ona zase celá sčervenela. Má ju obmotanú okolo prstu.

Keď sme došli domov, začali sme dokončovať ozdobovanie domu. Pripravili sme občerstvenie, zohnala som ten najlepší alkohol a DJ-a. Ľudia začali prichádzať a tak sme sa rozhodli, že je načase pripraviť sa. Obidve sme boli v čiernych šatách a užívali sme si party. Už sme boli pri opité a tak si ani jedna z nás nevšimla, že nás pozoruje čierna vrana, z ktorej sa neskôr vykľul Damon. Ja som vedela, prečo treba vyhubiť vrany.

„Všetko najlepšie, Nikol, nepozveš nás dnu? Mimochodom, Tina, toto je môj brat Stefan a jeho priateľka Elena.” Poukázal na hnedovlasé dievča, ktoré mi pripomínalo Katherine. No jasné, dvojníčka. To preto bol Klaus v Mystic Falls, ale keďže odišiel, asi už je jej krv nepoužiteľná. Aj ona je upírka.

„Teší ma, Nikol. Toto je moja kamarátka Bonnie.” Keďžeje s nimi, tak budú súčasťou ich partie. Ale tá Bonnie mi ako upírka nepripadá. Je tichá a utiahnutá.

„Teší ma, som Nikol Reidová.” A podala som ruku Bonnie. 

„Bonnie Bennettová.” Bennettová! Čarodejnica, no tak to je výhra. 

Fajn, takže pri tejto skupinke si musím dávať pozor na slová ako Poďte ďalej alebo Nechcete ísť dnu? To by bola samovražda.

„Dobre sa bavte!” povedala som im a rýchlo som sa od nich oddelila. Nepotrebujem byť v takejto spoločnosti. Spoločne s Tinou sme sa otočili a ja som nás ťahala dovnútra. Ona sa vytratila k davu chalanov a ja som si šla pre pitie ale niekto ma chytil za zápästie a nechcel pustiť. Otočila som sa a pred sebou som uvidela Bonnie.

„Ak nechceš, aby sa niekomu niečo stalo, pozveš mojich priateľov dovnútra.” A ja som si myslela, že je to milá čarodejnica.

„Čarodejnice majú pomáhať prírode a nie upírom. Robíš presný opak toho, pre čo si bola stvorená. To, čo robíš, je ešte horšie ako čierna mágia.” Čarodejnice vraj neznášajú, ak niekto spochybňuje ich oddanosť prírode a tak som sa rozhodla skúsiť zmeniť jej názor nato, čo robí.

„Nemám na výber. Sú to moji priatelia. Takže ich pozvi dnu, alebo odtiaľto niekto neodíde živý.”

„Ja nie som bábka, s ktorou si budete robiť, čo sa vám zachce.” Nieže by mi nezáležalo na životoch týchto ľudí, ale nebudem robiť to, čo mi povedia a už vôbec ich nepozvem do môjho domu.

„Fajn, v tom prípade bude mať Tina asi problém...”


Prepáčte, za týždňovú neaktivitu, ale bola som na lyžiarskom. :3

Nikoline šaty:                                Tinine šaty:

satysaty

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kto som? 9.časť:

2. Alexis8301 přispěvatel
16.02.2014 [11:23]

Alexis8301 Emoticon Bolo tam výborne ale s wi-fi boli problémy Emoticon No a čo sa týka Tiny, heh, no veď uvidíš. Emoticon Už mám napísanú aj desiatu časť a nevyzerá to s ňou veľmi dobre. Emoticon
Som rada že sa kapitola páčila. Emoticon

1. MarryAnn přispěvatel
16.02.2014 [11:18]

MarryAnnDramaaaaa! Emoticon Tak to byla suprová kapitola! Emoticon Že by se nám Tina zakoukala do Damona? Emoticon Jediná věc, co by s ní nejraději udělal, je pěknej hryzanec do krku. Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Nevadí, že jsi měla týdenní pauzu. Emoticon Hlavní je, že jsi si to tam užila... Teda doufám Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!