OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Stratení a nájdení 1. kapitola



Stratení a nájdení 1. kapitola Boj s Temným pánom nemilosrdne pokračuje. Ministerstvo je obliehané a Sirius a Remus spoločne bojujú až do toho osudného okamihu - Siriusovej smrti a prepadnutím cez bránu. Lenže čo keby bránou prepadol aj Remus? A čo keby nebola brána konečnou?


V Stredozemí nastal vek ľudí, no nie obdobie kľudu. Najväčší hrdinovia odišli, lenže zvyšky zla zostali. Nová temnota sa zdvíha. Na boj s ňou sa pustí Legolas a Gimli, spoločne s družinou najvernejších - lenže smrť má veľmi dlhé prsty, ktoré siahnu tentoraz na Gimliho.


Obidvaja - Legolas i Remus - stratili. Otázkou je, dokážu aj niečo nájsť?
Crossover HP a LOTR.
Leylon

Posledný tandem (Remus)

 

Boj bol neúprosný.

Vzduchom svišťala jedna kliatba za druhou – svet sa sfarbil do karmínových a zelených zábleskov. Dostratena sa niesli výkriky padlých, pribúdali a vzápätí mizli... A smrť. Tá bola blízko, ach, tak blízko a brala si nenásytne to, čo jej ešte ani náhodou nepatrilo.

No on i cez to stál neochvejne po jeho boku.

Občas sa zdalo, ako keby bojovali len oni, osamotení, proti celému svetu a to nie len dnes – ale po celý život. Jeden bol nižšej postavy, bojovný, no trochu prchký, hlavu pokrytú polodlhými tmavými vlasmi, tvár ozdobenú fúzmi a očami farby zamračenej oblohy. Druhý bol o niečo vyšší, farbu očí aj vlasov mal požičanú od kmeňov mladých stromov. Bol o niečo miernejšej povahy ako jeho spoločník, tvár mal však  pokrytú predčasnými vráskami a jazvami, aj keď bol svojmu spoločníkovi rovesníkom.

Boli si tak rozdielni. A predsa k sebe neodmysliteľne patrili, tak ako oheň a voda, deň a noc, tma a svetlo.

Sirius Black obratne vykryl kliatbu namierenú na Remusa Lupina silným štítom, následne sa rozpriahol a vrhol  na útočníka vlastnú kliatbu. Remus mu len rýchlo kývol na znak vďaky – navzájom si dnes zachránili život nespočetnekrát – a opäť sa vrhol do boja. Útočil, uhýnal sa, ničil, to všetko po boku svojho priateľa.

Remus aj napriek svojej obratnosti na vojnovom poly z duše neznášal boje. Existovala na nich len jedna dobrá vec – počas nich zmizli všetky spory a malicherné hlúposti a on so Siriusom sa stávali jednou bytosťou. Jeden vedel o úmysle a kroku toho druhého ako o svojom vlastnom, bránili sa a navzájom kryli, čo im dávalo v boji neskutočnú výhodu. Boli jedným. Ten pocit si vlkolak, ktorým ľudský rod opovrhoval po väčšinu jeho života, vychutnával a chránil.

Tentoraz bol Sirius ten, kto sa vyhol kliatbe, potom sa rozbehol stredom bojového poľa. Remus vedel, že je to hlúpy nápad, no bez slova sa rozbehol za ním a kryl ho. Videl bes v Siriusových očiach, spôsob akým zvieral svoj prútik – ako keby to skôr bol meč, než kus dreva – cítil jeho túžbu dostať sa k Harrymu ako svoju vlastnú.

Po pár metroch ich však opäť obkľúčili Smrtijedi. Remusom preblesla vlna Siriusovej nespokojnosti a tak začal vrhať kliatby, aby sa čo najskôr pohli ďalej. Harry nesmie zomrieť, za žiadnych okolností. Sirius mu prikývne v nemom súhlase, ani čo by tú myšlienku začul a začne vrhať svoje vlastné útočné kliatby. Cítiť z neho temné uspokojenie z boja a pomsty, ktorému Remus tak úplne nechápe. On cíti len isté zmierenie s tým, že je vykonávané to, čo musí byť vykonané. A vďačnosť za spojenie, samozrejme.

Vďačnosť za ich tandem, skutočný a nefalšovaný, ktorému rozumelo len veľmi málo čarodejníkov a ešte menej z nich ho zakúsilo.

No ani tandem nestačí na všetko.

Ofenzíva Smrtijedov okolo nich začne podozrivo rýchlo slabnúť. V ich obrannom vale, ktorý im bráni postupovať ďalej, sa objaví trhlina. Tú sa Sirius, vedomý si rizika, rozhodne využiť. Remus ho ochraňuje zo všetkých síl, bráni smrtijedským kliatbam, aby k nemu prenikli. No ani jeden z nich si nevšimne poslednú prekážku.

Miestnosťou sa rozľahne šialený víťazný výkrik Bellatrix Lestrange. Následne z konca jej prútika vyšľahne jasnozelený smrtiaci prúd namierený na Siriusa. Lupin ani nestihne vykríknuť.

Nemôže zasiahnuť, je príliš ďaleko za Siriusom.

Môže len pozerať.

Bežiaceho Siriusa zasiahne  zelená, vyslaná Bellatrix z takmer druhej strany miestnosti Kevadra do hrude a ohromnou silou ho odhodí opačným smerom, priamo k Lupinovi. Remus cíti, ako sa mu žilami rozleje ozvena chladu v Siriusovom tele. V tom okamihu sa to stane. Plamienok života Siriusa Blacka zhasne.

„Nie!“ zreve Remus Lupin. Zachytí Siriusa ešte stále letiaceho vzduchom po zásahu kliatby. Zotrvačnosť ich oboch odhodí nebezpečne blízko záhadnej brány ministerstva, no ustoja to.

Nie. Len Remus to ustojí. Nemusí sa pozrieť ani do tváre svojho spoločníka, z jeho tela necítiť žiadne myšlienky, emócie, nič. Zostala len schránka. Sirius je navždycky preč.

Vzduchom sa rozoznie ďalšia kliatba – vlkolak nevie od koho- ktorá ho odhodí ešte ďalej, bližšie k bráne. Vtedy je mu to ale jedno. Jeho priateľ je preč. Ozve sa ďalšia odmršťovacia kliatba. Remus so svojou silou vlkolaka by ju mohol ustáť.

Lenže on nechcel. Sirius je predsa preč.

Zavrie oči a prepadne sa bránou do ničoty.


Ak máte postavy Remusa a Legolasa radi rovnako ako ja, museli ste si všimnúť, že ff o nich ako jednotlivcoch je žalostne málo (mimo slash a anglických vecí). Dosť ma to frustrovalo, preto som sa rozhodla začať písať tento príbeh.

Stratení a nájdení sú bez debát venovaní Kristíne. Kika, ďakujem ti za to, že si s trpezlivosťou znášala moje nekonečné triády a komentáre ohľadom príbehu, s ktorými som sa s tebou musela podeliť. Vďaka ti za to, že si mi poskytla aj svoje vedomosti o Stredozemí (bez nej by ste sa márne divili, prečo veľké lesy hľadám v Rohane). Ďakujem za tvoje otázky k postavám a deji, ktoré mi pomáhali utriediť si myšlienky. Si skutočná priateľka.

Nabudúce sa tešte na Remusa. Leylon.


Všetky postavy (až na tie vlastné) a svety spomenuté v tomto príbehu patria Rowlingovej a profesorovi Tolkienovi - nenárokujem si ich. Tento príbeh nebol napísaný za cieľom akéhokoľvek zisku.  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratení a nájdení 1. kapitola :

6. Leylon přispěvatel
19.05.2014 [12:37]

LeylonAmoris: do Remusa a jeho tragickosti som sa aj zamilovala až postupne... :D Som strašne rada, že sa ti to páči a že si sa odhodlala prehrýzť sa slovenčinou. Legolasa si ešte užiješ, ver mi (chudák to teda mať ľahké s Remusom nebude :D)

Yriss: Zdravím! Nechcela som boj zbytočne rozťahovať - chcem aby bol akčný a plynul a navnadil. Tieto postavy sú mi pochuti a to sa odráža aj na tom, ako o nich píšem. Veľmi ti ďakujem za chváli, vážim si ich. Pamätáš si na Knihu mrtvých a to, čo sa vytvorilo medzi Snapeom a Harrym? Snažila som sa na podobnú úroveň povzniesť tandem, aj keď tu sa už očividne odkláňam od kanónu. Som zvedavá, čo povieš na ďalší dej, ktorý už s kanónom nebude mať spoločné nič. Emoticon

Alex: som rada, že zdieľaš moje nadšenie pre tieto dva svety a ďakujem! Vážim si, že si prečítala a taktiež si vážim veľmi vašich komentárov, vždy ma nakopnú ďalej. Nový diel pribudne onedlho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Alex
18.05.2014 [13:56]

Páni! Ságy Harry Potter a Pán prstenů mám strašně moc ráda a jsem Ti strašně strašně moc vděčná, že jsi je spojila v jedno a vytvořila tak něco úžasného!! Musela jsem si to sice přečíst nadvakrát, protože mi nedocházeli některé souvislosti (slovenština mi moc nejde :D) Ale moc se těším se na pokračování ;)

4. Yriss
17.05.2014 [22:59]

Kratučký to dielik, ale prekrásny úvod do príbehu. Máš veľmi zaujímavý a originálny spôsob opisu deja i postáv, takže každé čítanie je zážitok. Ihneď ma zaujal ten úžasný súlad medzi Remom a Siriusom. Ich spolupráca bola veľmi milá, ich súhra obdivuhodná a majstrovská, ich lojalita napriek rozdielnosti myslenia a nie vždy súhlasným názorom dojímavá, ich prepojenoť fascinujúca a skvele opísaná. Ihneď ma zaujala. Sila priateľstva v nádhernej podobe. Vďaka tomu Siriova smrť vyznela omnoho silnejšie a ničivejšie. Akoby sa svet zrútil. A tak sa stalo koncom jedného príbehu to, čo je začiatkom nového. A na ten nový sa sakramentsky teším. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 17.05.2014 [14:02]

Já nejsem nějaká velká fanynka Remuse Lupina, třebaže ho mám ráda. Jen se o něj příliš... nezajímám. Já se vlastně nezajímám o nikoho fiktivního, koho mám ráda. Dan Hůlka mi to plně vynahrazuje. :)
Ovšem, to nic nemění na tom, že tahle povídka se mi zatím hodně líbí. Přiznám se, že jsem váhala, zda ji číst, protože i když mám ráda slovenštinu, moc mi to slovenské čtení nejde. Ale rozhodla jsem se, že to zkusím a je to super.
A co se týče Legolase, toho miluju. :)
A.

2. Leylon přispěvatel
16.05.2014 [14:40]

LeylonAhoj, ospravedlňujem sa za tú hlúpu chybu, vkladala som na rýchlo, preto mi tieto detaily unikli. Chyby opravené, snáď je už všetko okey :)

1. mima33 admin
16.05.2014 [14:14]

mima33Ahoj, článok vraciam k oprave. Ak sa jedná o poviedku na pokračovanie - aspoň ja som usúdila, že to tak je - treba to zohľadniť za názvom kapitoly (Prológ, 1. kapitola, 1. časť a pod.) a tiež si to preraď do správnej kategórie a síce poviedky na pokračovanie FF HP.
Keď si to upravíš, opäť zaškrtni "Článek je hotov". Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!