OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Spáry minulosti (23 + epilóg)



Spáry minulosti (23 + epilóg)Rozhovor Draca a Hermiony a napokon epilóg. Čaká na nás heppy end, alebo nie?
Snáď sa bude páčiť

23.

„Rany sa zaceľujú, ale jazvy rastú s nami.“

- St. J. Lec

 

Nasledovala som ho chodbou až niekam na druhé poschodie. Nechápala som, kam ma to vedie, lebo na druhom poschodí okrem učební nie je v podstate nič.

Napokon postál pred nejakou stenou a zapozeral sa na ňu. Nebola som si istá, či by som nemala od neho čo najskôr ujsť. Predsa len, choval sa viac než divne ešte aj na neho samotného.

Nemôžem povedať, že by som ho dobre poznala, bol to nevlastný brat muža, ktorého si vezmem a to bolo tak všetko, čo som potrebovala vedieť.

Bol to predsa Draco Malfoy, Slizolinčan, ktorý si vždy potrpel na rodokmeň a aristokratické vystupovanie. Až do chvíle, kedy sme o seba s Duncanom prejavili záujem som pre neho nebola nič iné, než špinavá humusáčka, ktorú by mal zďaleka obchádzať a odvtedy... nevravím, že zmenil názor, lebo to tak rozhodne nikdy nevyzeralo, ale prestal ma urážať a začal ma znášať. Občas bol dokonca milý a reagoval na moje poznámky, no len vtedy, keď bol poblíž pán Igleby.

Draco s ním mal akýsi zvláštny vzťah, ktorý som celkom nikdy nepochopila. Vlastne, keď sa nad tým teraz zamýšľam, Draco mal zvláštne vzťahy s každým. Ešte aj keď chodil s Astóriou o ktorej tvrdil, že ju má rád (svojim spôsobom), tak to bolo chladné a videla som, že sa medzi nimi snaží udržať akýsi odstup. Akoby ju nechcel pripustiť do svojej bezprostrednej blízkosti.

Ako som tak uvažovala, na stene sa začali zjavovať dvere a mne takmer odpadla sánka. „Čo to?“ vyjachtala som a ruku namierila na dvere, ktoré už boli celé sformované.

„Núdzová miestnosť,“ prehodil nervózne a otvoril mi.

Vošla som dnu a rozhliadla som sa po malej miestnosti, ktorá sa tu vytvorila. O Núdzovej miestnosti som už veľa počula a aj čítala, ale nevedela som, kde sa nachádza. Veď k čomu by som ju aj mohla potrebovať.

I keď občas by sa zišla, keď sa s Duncanom nevieme zbaviť ostatných. Do konca školy síce zostáva už iba mesiac, ale určite mu to tu musím ukázať.

„Tak,“ prehodila som a otočila som sa k Dracovi, ktorý sa ležérne oprel o stenu a pohľad farby roztopeného striebra zo mňa ani na sekundu nespustil.

Zostala som nesmierne nervózna a ani som si neuvedomila, že prekračujem z nohy na nohu a krútim si zásnubným prsteňom.

„Pekný prsteň,“ prehodil Draco a oči sa mu zastavili na mojom prste, na ktorom sa jagal zlatý prstienok s briliantom uprostred.

„Dal mi ho tvoj brat,“ odvetila som len a cítila som, ako sa mi do tváre hrnie krv.

„On nie je môj brat!“ fľochol mierne agresívne Draco a zaškaredil sa na mňa. „Si s ním šťastná?“ spýtal sa odrazu a jeho výraz nabral úplne iný nádych.

Akoby sa cítil ublížene a dotknuto. Nedokázala som tomu pochopiť. Toto pre niekoho, ako Draco Malfoy nie je typické chovanie.

„Samozrejme, že som,“ odpovedala som pohotovo a zamračila sa. Nerozumela som celkom tomu, kam tento rozhovor smeruje.

„Nič ti nechýba?“ položil mi pološeptom ďalšiu otázku, odrazil sa od steny a urobil smerom ku mne dva kroky.

„Nie,“ odpovedala som a povzdychla som si. „Pozri, ja naozaj nerozumiem tomu, o čo ti vlastne ide!“ vyletela som mierne frustrovane a Draco pridal do kroku a behom sekundy prekonal vzdialenosť medzi nami.

„O to, aby si otvorila oči!“ povedal a naklonil sa ku mne.

Och, Merlin! Pomáhaj mi! Čo to len robí? Prečo to robí?

„A-ako to myslíš?“ vykoktala som zo seba a Draco sa potmehúdsky pousmial.

Jemne ma chytil za ruku a palcom ma masíroval na dlani. Takmer som z toho zamrela, srdce sa mi zbesilo roztĺklo a zrak sa mi zahmlil. Nikdy som pri ňom nebola tak blízko, nikdy som tak intenzívne nemohla cítiť jeho korenistú vôňu, nikdy som tak dopodrobna nemohla preštudovať črty jeho tváre. Dokonale vyrezané pery, ktoré doslova prosili o bozky, perfektne rovný nos a ostro rezanú čeľusť. Jeho tvár by bola dokonalou predlohou pre niektorú Michelangelovu sochu.

Skôr ako som sa stihla spamätať, mala som jeho pery prilepené na moje a mohla som ochutnať trochu z toho zakázaného ovocia. Ale nebolo to správne a ja som to vedela. Rozum prevýšil všetko ostatné a ja som do neho začala päsťami udierať a snažila sa od neho dostať čo najďalej.

„Prestaň!“ vrieskala som, keď som sebou metala.

„Nie, Miuška,“ zapriadol a v jeho hlase som začula čosi ako potrebu.

Šialenú nepredstaviteľnú túžbu zmiešanú s akousi bolesťou, ktorá sa do mňa zarezala ako nôž.

Keď som od neho konečne odstúpila, bola som poriadne zadýchaná a zahanbená. „Už sa ma nikdy nedotýkaj!“ zvreskla som po ňom a vtedy sa v ňom akoby čosi zlomilo.

Celý zbledol a civel na mňa ako na dajaký prízrak. „Ty ma nemiluješ...“ zašomral, ale ja som to nekomentovala, lebo som si nebola istá, či to povedal naozaj, alebo si zo mňa moja pojašená myseľ chce vystreliť.

„Už sa ku mne nepribližuj!“ povedala som mu a okamžite som sa vybrala preč z miestnosti.

Draca som so zvesenou hlavou nechala za sebou a snažila sa odstrániť si z hlavy všetko, čo sa práve udialo. Duncan sa nič nemôže dozvedieť. Nechcem, aby sa s Dracom pohádali, už tak majú medzi sebou dosť ťažkostí.

A okrem toho, to vôbec nič neznamenalo. Ja milujem Duncana a vezmem si ho. Stane sa zo mňa Hermiona Igleby a všetko bude tak, ako má. Všetko bude také, aké by to malo byť.

 

Epilóg

 

Sedel som na koralovom útese a sledoval, ako sa vlny odrážajú od skál. Takto vyzeral život tak veľmi jednoducho. Všetko bolo krásne a zahalené do podivného rozprávkového závoja.

Pevne som stisol viečka a zatriasol hlavou, presne tak, ako som to robil často aj predtým. Neviem, čo som tým sledoval, možno som dúfal, že keď zasa otvorím oči, bude všetko také, ako predtým, normálne.

Lenže v tomto svete je toto normálne. V tomto svete je správne, že je Hermiona s Duncanom. V tomto svete je normálne, že Potterovi rodičia sú nažive a Potter má strašne otravnú sestru, v tomto svete je totálne normálne, že ľudia považujú Dumbledora za blázna, ktorý sa pomiatol a skončil tak u Munga. V tomto svete je normálne, že Voldemort neexistuje.

Tak čo chcem meniť? Predsa som len niečomu pomohol, nie? Zbavil som svet najmocnejšieho čierneho mága všetkých čias a zachránil tak životy miliónov ľudí. To bolo predsa správne, tak prečo sa teraz cítim tak... podvedene?

Akoby mi to svet urobil naschvál, ako keby mi nechcel dopriať ani len trocha z tej podivnej emócie, ktorej sa hovorí radosť.

Už tak dávno som sa necítil šťastný a nevyzerá to, že by sa na tom malo niečo zmeniť. Áno, mohol by som Hermione všetko vyrozprávať, ale načo? Aj tak by ma mala len za blázna.

Žije po boku muža, ktorý je mojim bratom. Ale je šťastná a to je to, čo som chcel. Aby na jej tvári hral úsmev a aby sa tešila zo života. A to som jej predsa dal. Takže nesmiem byť sebec a chcieť ju len pre seba. Láska o tom nie je. Práva láska berie, ale nedáva, to som sa už stihol naučiť.

Pozrel som na obálku, ktorá ležala vedľa mňa a potlačil slzy. Svadobné oznámenie. Už sú to štyri roky, čo prišlo a ja som ho nikdy neotvoril. Nikdy som si neprečítal, čo v ňom stojí a nikdy som sa neukázal doma.

Hermiona je teraz vydatá žena a ja som zlomený a osamelý muž, ktorý dúfa, že žena jeho života nájde pravé a nefalšované šťastie, ktoré jej on nikdy nemohol dať.

 

„Kto vie najviac trpieť, dokáže najlepšie veci.“

- Friedrich Schiller




Tak a posledná kapitola je za nami. V živote by som si nemyslela, že Stávka bude mať pokračovanie a teraz idem dokonca písať pokračovanie pokračovania. :) A za to všetko takpovediac môžete Vy, lebo mi svojimi skvelými komentármi dodávate chuť a energiu neustále písať.

Ďakujem každému, kto poviedku prečítal a hlavne tým, ktorí mi zanechali aj nejaký komentár, aj keď len smajlíka. Zároveň by som kapitolu rada venovala týmto skvelým osôbkam: Perla, Ivet, Alexa Feratu, Izzie22, WandaA76, Aramka, Mea, Tethys, Teesska, Carol1122, Trisha a Deny (hádam som na nikoho nezabudla).

Ďakujem Vám :) Mimi 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spáry minulosti (23 + epilóg):

19. Pioggia
16.03.2017 [20:24]

Pre milosť Emoticon jaksi neviem čo mám povedať... Na jeden dych son prečítala celú Stávku aj toto pokračovanie... Musím sa priznať, že si mi niekoľkokrát skoro prihodila infarkt Emoticon koniec ma tiež absolútne šokoval a aj keď by som bola radšej keby Draco nakoniec bol s Hermionou, musím priznať že toto bola jedna dokonalá poviedka Emoticon Emoticon zamilovala som si ju presne takúto aká je a rozhodne si ju zase prečítam Emoticon klaniam sa a ďakujem že som mala možnosť si tento skvost prečítať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. zuzinecckaa přispěvatel
12.09.2013 [18:43]

zuzinecckaaBrouku, nikdy nebudu litovat, že jsem byla jednou z těch, které tě přinutili tohle pokráčko napsat hned po skončení Stávky.. :) protože je to dokonalé! Rozmluva Mii a Draca.. Byla sice krátká, ale vystihlo se v podstatě vše.. :) je mi líto, že až takhle se budoucnost změnila, ale snad.. :) a ten konec.. Neuvěřitelné! V takové situaci, jako je on, bych na tom asi byla obdobně.. Když si to představím.. Ne, já bych to nezvládla. :( ale uvidí se dál.. :) Celá povídka byla úžasná a geniální, svým psaním mi fakt brnkáš do noty. :) a já opravdicky lituju, že jsem to nedočetla mnohem dřív.. Ale chtěla jsem prázky pokud možno bez pc, protože během šk. roku u něj zas budu denně vysedávat.. :) takže děkuji moc za tak krásný zážitek a já se jdu, konečně, vrhnout na poslední část :*

17. mima33 admin
02.07.2013 [18:42]

mima33Carol, ďakujem ti Emoticon Naozaj si cením vaše komentáre a som nesmierne rada, že vás moja poviedka zaujala. Hádam vás zaujme aj posledná tretia séria Emoticon A nemusíš mi ďakovať Emoticon Ja ďakujem vám, že čítate a komentujete Emoticon

16. Carol1122 přispěvatel
02.07.2013 [17:13]

Carol1122Teda taková krásná povídka a tak smutný konec!!! Emoticon Nejspíš mi zmokl počítač Emoticon Emoticon Emoticon Dojal mě konec a moc ti děkuju, že jsem měla možnost číst takovouhle povídku od tebe Emoticon Budu se těšit na tvojí další tvorbu a přeju mnoho nápadů na další povídky!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Děkuji mnohokrát za věnování! Emoticon

15. mima33 admin
02.07.2013 [15:51]

mima33Alexa Feratu, veľmi pekne ti ďakujem Emoticon Som rada, že som vás dokázala prekvapiť Emoticon
Trisha, nie je za čo a ďakujem Emoticon Neboj, budem sa snažiť byť k nim lepšia a nerobiť vám už také "šoky". Hádam to už pôjde dobre, aj keď jeden nikdy nevie Emoticon Emoticon

14. Trisha přispěvatel
02.07.2013 [14:56]

TrishaÚprimne, prečo ma to neprekvapilo?? Emoticon Emoticon Sama neviem. Ale veľmi sa teším na pokračovanie a rovnako dúfam ako izzie 22, že z neho nezošaliem. A len dúfam, že už konečne budú spolu. Emoticon Emoticon Emoticon
P.S. Ďakujem za venovanie Emoticon

13. AlexaFeratu
02.07.2013 [14:27]

At se tady to pokráčko fofrem objeví! Emoticon Teď tady sedím a čumím na monitor jak idiot s vytřeštěnýma očima. Takovéhle šoky! Emoticon Ne, úžasná část! Emoticon Emoticon Emoticon

12. mima33 admin
02.07.2013 [14:03]

mima33Wanda, ďakujem ti Emoticon Duncan nie je idiot Emoticon ja ho mám vlastne celkom rada, ale tak úprimne... Dráčik je Dráčik Emoticon Čo je s Pansy sa dozvieš v prvej kapitole ÚZ Emoticon Zatiaľ nič neprezrádzam Emoticon

11. WandaA76 přispěvatel
02.07.2013 [12:47]

WandaA76To si robíš srandu. Chudák Draco... Nech už sa časovratu radšej nikdy nedotkne. Hermiona skončila s tým idiotom? A Draco si to aj všetko pamätá, chudák... Len by ma zaujímalo... Bude tam Pansy? Mám ju tu strašne rada a začína mi chýbať... No tak ja sa teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. mima33 admin
01.07.2013 [20:29]

mima33Perla, ďakujem ti veľmi pekne za nesmierne úžasný komentár Emoticon Od tak skvelej spisovateľky ako si ty, si to naozaj cením Emoticon No minimálne ti môžem sľúbiť, že sa stretnú Emoticon ÚZ som už začala písať a práve som na scéne, kedy Draco prvý krát uvidí Hermi Emoticon A ako sa to bude vyvíjať ďalej je samozrejme prekvapením Emoticon Ešte raz ti pekne ďakujem a hádam to ďalej nebude sklamaním Emoticon
Deny, ďakujem ti moc Emoticon Pokračovanie sa pomaly píše, ešte si dám pár dní, aby som mala nejaký náskok a začnem to sem pridávať Emoticon
Mea, na pokračovaní pokračovania sa pracuje Emoticon Hrozne moc ti ďakujem Emoticon
Teesska, Voldy ktorý ovládol svet? Emoticon Neviem či mám nad tou predstavou plakať, alebo sa smiať Emoticon Každopádne som sa rozhodla, že to tak nebude fungovať a odstavila som ho Emoticon Teraz rozmýšľam, čo sa asi stalo s Tomom.. ak na to prídem, tak vám tú informáciu zdelím Emoticon Dumbledore a Draco to celkom odniesli čo? Možno by bolo noazaj k veci urobiť s tým niečo Emoticon Veľmi pekne ti ďakujem Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!