OurStories.cz ~ naše povídky - Pomoc autorům » Žiadosti o zmazanie



Žiadosti o zmazanieV poslednom čase sa nám kopia žiadosti o zmazanie či už článkov, alebo celých profilov. Odteraz bude fungovať tento "kútik", kde budete môcť vložiť svoje žiadosti bez strachu, že ich náhodou prehliadneme.

Ako prvé si prečítajte pravidlá! Je ich len päť, takže vám to veľa času nezaberie!

Ako už perex napovedá, v poslednom čase sa kopia žiadosti o zmazanie článkov alebo celých profilov. Problém nastáva práve v otázke, kde tieto žiadosti smerovať.

Mám ísť za webmasterom? Stačí krátka poznámka vo Fóre? Alebo mám žiadať v článku, kde sa prideľujú práva prispievateľa? Mimochodom odpoveď na toto posledné je - Nie, v žiadnom prípade! Tam sa žiada o práva prispievateľa, nie o zmazanie článkov.

Ale to už odbočujem. Aby sme zjednodušili komunikáciu a dospeli k obojstrannej spokojnosti, odteraz svoje žiadosti budete pridávať do komentárov pod tento článok.

 

1. Nemusíte rozpisovať nejaké siahodlhé odôvodnenia. Príbeh nedopíšem, chcem ho zmazať. Chcem zmazať profil, pretože chcem začať odznova. Bodka. To stačí, nikto od vás nebude žiadať nič viac.

3. Snažte sa byť konkrétni, čo chcete zmazať. Jednorázovku, alebo drabble? Poviedku na pokračovanie? Tak si, prosím, dajte tú námahu a spočítajte kapitoly, aby sme vedeli, kde a koľko ich máme hľadať.

3. Prosím vás, aby ste to nepreháňali. Každý občas chce niečo zmazať, niečo, o čom má pocit, že sa mu to nepodarilo, ale ruku na srdce - žiadať aj päťkrát do mesiaca o zmazanie článku? To už je trochu príliš aj na mňa.

4. Keďže som vytvorila článok, odteraz všetky žiadosti o zmazanie čohokoľvek, ktoré uvidím niekde inde, budú bez milosti ignorované, po prípade zmazané bez toho, aby bola splnená náplň. Pravidlá sú na to, aby sa dodržiavali a nežiadame od vás tak veľa, aby sa to nedalo splniť.

5. Zároveň vás prosím o trpezlivosť a slušnosť. Článok bol vytvorený, admini pracujú a snažia sa plni svoje povinnosti, ale každému sa občas stane, že nemá na niečo čas. Takže nerobte rozruch len preto, že si niekto vašu žiadosť nevšimol pár hodín.

 


 

Ešte poznámka na koniec - ak ste pridali svoju žiadosť sem, teda do správneho článku, a aj napriek tomu čakáte už niekoľko dní na jej splnenie, chyba pravdepodobne bude niekde inde. Takže si dajte tú námahu a prečítajte si pravidlá a potom si skontrolujte žiadosť. Možno zistíte, že vám v nej niečo zásadné chýba. Ako som hovorila niekoľkokrát, nežiadame od vás veľa. Iba to, aby ste si prečítali pravidlá a riadili sa nimi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiadosti o zmazanie:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!