OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction »



Novinka

Co zůstane v knihkupectví

Co zůstane v knihkupectvíPřijměte pozvání na ranní kávu do obchodu pana A. Z. Fella a možná budete svědky nemalého odhalení. Krátká fanfikce ze světa Dobrých znamení. Kdyby něco takového existovalo, mohlo by to být "quintuple drabble" - přesně pět set slov.

Novinka

Na konci sil

Na konci silSeverus Snape na konci sil.

Novinka

Soused

Nedoporučujeme číst do 15 let.

SousedO Hermioně a jejích nočních problémech. 15+

Novinka

Kouzelný kocour

Když máte doma kouzelná zvířata :)

Novinka

Noční setkání

Když se dva opovrhující setkají uprostřed noci...

Novinka

Názorný nácvik

Pro bells double drabble. :) Když se Harry snaží pomoct Ronovi a jsou nemile překvapeni.

Novinka

Základní pud

Jednou takhle v noci...

Novinka

Plážové odhalení

Můj panenský drabblový počin, který mne dnes napadl při řízení auta cestou z práce. Snad potěší. :)

Novinka

Uč se

Uč seKam může dospět nevinné špičkování Tichošlápka s Dvanácterákem? Zvlášť, když se Sirius rozhodne Jamesovi dokázat, že sbalit Evansovou nemusí být vždycky otázkou sta let a Petunie se přeci jenom vypravila na sestřinu svatbu...

Novinka

Princeznička

PrincezničkaDrabble inspirováno Hotelem Transylvánie. Původně na to měla navazovat ještě povídka, ale nakonec z toho sešlo.

Novinka

Requiem pro Pobertu

Requiem pro Pobertu31. října 1981 zemřel první Poberta. Během následujících dvou dní se zbývajícím třem změnil život k nepoznání... Čtyři pohledy, čtyři osudy, tři sta slov.

Novinka

Není proč se bát

Není proč se bátNení nad jelena. A taky nad psa nebo krysu. Zvlášť, když se blíží úplněk a vy máte jeden malý chlupatý problém...

Perex obrázek: http://natello.deviantart.com/

Novinka

Protivník

ProtivníkFF Game of Thrones. Takže, po opravdu dlouhé době jsem si našla trochu času a řekla jsem si, že se musím rozepsat, abych nezapomněla, jak se to dělá. Dlouho jsem si lámala hlavu s tématem a ono se nakonec našlo. Jako fanda GOT mě mrzí, že se tu nepíše nic na tento seriál/knihu, a tak jsem se do toho pustila sama. Doufám, že to dalším fandům udělá alespoň trochu radost, ale má to jeden háček. Z původního drabble je nakonec triple drabble. Hrůza, co? Triple drabble je o turnaji v Harrenhalu. Poslední věc. Zatím jsem se neprokousala knihami, takže mi pomáhal seriál a různé weby. Užijte si čtení. Ali.

Novinka

Nepoddat se

Nepoddat seNěkdy i ten největší mistr sebekontroly nemá svůj den. Remus a jeho... malý problém.

Perex obrázek: http://telesketch.deviantart.com/

Novinka

Na druhém břehu

Na druhém břehu... ani tragické konce nemusejí být smutné navždycky. Pobertové znovu pohromadě, ale něco není tak, jak bývalo... Tripple drabble.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!