OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » Merry Christmas - soutěž - hodnocení Nikol18



Merry Christmas - soutěž  - hodnocení Nikol18Hodnocení porotce Nikol18

Vánoční příběh podle skutečnosti

 

Zlobivé děti nedostávají dárky – Kassiel

Je mi to moc líto, ale příliš tě svým hodnocením nepotěším. S každým dalším odstavcem jsem si říkala, že ten další bude lepší, ale mýlila jsme se.

Naprosto mě odradily ty strašné překlepy, které ta povídka byla naprosto přehlcená. Stačilo by si to po sobě přečíst a možná by se to dalo, ale mě to kazilo celkový dojem.

Vyprávění docela hezké, ale na šestileté dítě přemýšlela moc dospěle, sice to bylo asi psáno z pohledu dospělého, ale přesto to neodpovídalo věku.

Část, kdy jsi skočila do její dospělosti, byla už od začátku zmatená a ty ses snažila, abys už byla u dalšího odstavce a možná i na konci povídky. Skákala jsi od jednoho tématu ke druhému a já se vůbec neorientovala a přímé řeči, která je jak psaná špatně, tak je neobratná.

Doufala jsem, že konec bude stát za to, ale ten to bohužel naprosto zabil. Čekala jsem optimistický konec, když to bylo podle pravdy, tohle bylo příliš drastické, na můj vkus.

Body: 2/10

 

Vánoční pohádka


Andělský duch vánoc – SafiraDarkfire

Začnu prvně gramatikou. Určitě víš, že to není tvoje silná stránka, ale přesto ti to připomenu tady, aby ses na to zaměřila. Pozor na zájmena mě/mně, ji/jí. Shoda přísudku s podmětem, špatně píšeš i přímou řeč a čárky. A příště pozor: Vánoce se píšou s velkým V.

Děj jako takový, i nápad byl zajímavý. Přesto nemám anděly úplně v oblibě. Přesto někdy se bez ničeho člověk neobejde, ale ty jsi to ztvárnila docela dobře. Jen některé úseky mi přišly trochu nesmyslné. To jak hlavní představitelka dala pěstí anděli, nebo jak její maminka omdlela. To bych chtělo dotáhnout. I ta část, jak se vrátily, a jejich matka šla okamžitě připravit večeři, nebyla dobrá volba. Spíš bych si představovala, že je bude objímat a vítat.

No nic, ale přesto mě to zaujalo a oslovilo. Možná jsem nechápavý člověk, ale pointa mi vážně došla, až to na konci řekla, bylo to pro mě opravdu překvapení a hlavně milé překvapení.

Body: 7/10

 

Jednorázovka – Lily

Co mě zklamalo, bylo, že jsi své povídce nedala název. To jediné mně na tom hodně vadilo. Ale bylo tady taky hodně chyb. Štědrý den a Vánoce se píší s velkými písmeny. A trnem v patě ti je i přímá řeč, která je úplně špatně. Zopakovat si shodu přísudku s podmětem a čárky, by se docela taky hodilo.

Teď k samotnému ději. Potterovskou látku mám ráda. Vyrůstala jsem na ní, ale spíše jsem si představovala, že použiješ vlastní námět, ničím neinspirovaný, naprosto z tvé hlavy. Tohle téma bych spíše viděla, kdybys ho dala sama za sebe.

Nápad to nebyl špatný, popsané to bylo hezky. Jen to kazila ta přímá řeč. Na pohádku hezké, ale ne do soutěže.

Body: 4/10

 

Vianočný zázrak – bobik

Konečně něco, z čeho jsem cítila něhu a jiskru, která mi scházela. Nevím proč, ale tohle se mi opravdu líbilo. Sice to mělo smutný nádech, ale konec byl krásný.

Popsání pocitů byl krásné. I celková atmosféra příběhu naprosto jiskřila. Nemám co vytknout. Jen, že se mi to moc líbilo.

Body: 9/10


Vánoční romance


Jak najít lásku k Vánocům… - AgataEritra

Pilně jsem studovala a nějaké tvé povídky si přečetla, ne celé, ale tahle. Pořád se musím usmívat jak de***. Ten konec byl úžasný. Už od začátku mě čtení chytlo. Ukrajovala jsem nadšeně jeden odstavec za druhým. Z pohledu kluka to bylo úchvatné. Chvíli mi připadalo, že to psal opravdu kluk. Dost ses do něj vžila.

Jen pozor na zájmena ji/jí a ni/ní. Jinak nemám co vytknout, krásné a hlavně romantické.

A poznámka, pokud ta fotka měla znázorňovat Romana, tak určitě chápeš ten usměv.

Body: 8/10

 

Najkrajšie Vianoce – PrincessCaroline

Tak to bylo naprosto kouzlené. Ještě teď mi z toho tluče srdíčko. Tak moc jsem si oddychla na konci.

Trochu mi trvalo, než jsem se začetla a hodně mě mátlo to prolínání s minulostí, tam jsi moc skákala z jedné do druhé a časově to šlo hrozně po sobě, takže mi chvíli trvalo, než jsem se zorientovala, ve kterém čase vyprávíš.

To mi však nezkazilo krásný zážitek ze čtení, který u konce byl úplně infarktový, to že se vrátil, bylo úchvatné a ještě k tomu, to její překvapení. Opravdu nádherné. Ten konec to vylepšil o hodně procent.

Body: 8/10

 

Nejkrásnější Vánoce – Ywyk

Doufala jsem v to, že poslední povídka bude výjimečná a nádherná, ale zklamala jsem se. Nápad byl možná dobrý, ale v psané formě by se dal zúžit tak na jednu stranu a i to by bylo hodně.

Nepřipadá mi zrovna šťastná, začít vánoční příběh tím, že někdo chce holku znásilnit a pak ji zachrání cizí kluk, který potom k ní přijde na Štědrý den a jen tak si ji vytáhne ven, aby jí řekla, že ji miluju.

Celkově všechny povídky měly v sobě tragický ráz a mrtvým bratrem jsi mě naprosto udolala.

Body: 2/10




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Merry Christmas - soutěž - hodnocení Nikol18:

1. Kassiel přispěvatel
03.01.2011 [19:13]

KassielJo, přiznávám se- v překlepech jsem horzná, a povídku jsem psala na poslední chvíli- příště si určitě vyhradím víc času.
Opravdu mě to mrzí, protože jsem se chtěla přihlásit do nějaké soutěže... Emoticon Hrozně mě to mrzí, já sama tou povídkou taky nejsem nadšená. Prostě ji zakopu hodně hluboko, aby ji už nikdo nenašel.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!