OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Pomoc z druhé strany



Pomoc z druhé stranyPřináším vám další povídku. Tentokrát na téma Škola noci. Četla jsem jen dva díly. Nelíbilo se mi, jak Stevie Rae zemřela, a tak jsem to sepsala podle sebe, že přežila. Tělo Stevie Rae odmítlo proměnu a Zoey je hrozně nešťastná. Na scénu příchází tajemný Darren, který ji zachrání zvláštním způsobem. Je to psané z pohledu Zoey. Přijemné čtení. Přeje vaše PetraCullen. :-)

Ještě naposled se na mě podívala. „Zůstaneš u mě?“

Přivinula jsem ji k sobě blíž. „Ani se odsud nehnu. Odpočiň si. Všichni zůstaneme s tebou.“

„Fajn,“ hlesla tichounce.

Zavřela oči a pak se ještě několikrát bublavě nadechla, ale dýchala pořád. Držela jsem ji za ruku.

Přála jsem si, aby Stevie Rae neumřela a bylo by něco, co by ji zachránilo. Věděla jsem, že osudem všech mláďat, která jejich těla odmítla proměny, zemřela do jednoho. Slzy mi začaly volně stékat po tvářích. Nechtěla jsem přijít o svoji nejlepší kamarádku. Neferet vběhla do místnosti a za ní byl blonďák, který vypadal jak filmová celebrita. Něčím vyčníval, ale jako kdyby zapadal mezi nás. Tázavě jsme se na něj všichni podívali. Došlo mi to vzápětí. Byl upír, ale byl jiný než my. Nechápala jsem, jak tohle bylo možné.

„Zachraňte ji!“ zakřičela jsem bezděčně jako smyslů zbavená.

Stevie Rae unaveně otevřela oči a podívala se na nově příchozí. Nechtěla jsem k ní nikoho pustit.

„Jedna možnost by byla,“ ozvala se Neferet a pak švihla pohledem k blonďákovi.

Působil sympatickým dojmem a kolem něj jsem cítila auru autority a dobra. Nebyl zlý.

„Kdo jsi?!“ vyštěkla na něj Shaunee a zavraždila ho pohledem.

Než ji stačila Neferet okřiknout, představil se jí. „Jsem Darren.“

Usmál se na ni omračujícím úsměvem, ze kterého bych šla do kolen, kdyby mi neumírala má nejlepší kamarádka, která mě toho hodně naučila.

„Jaká možnost? O čem to tu mluvíte, Neferet?“ Podmračeně jsem se na ni podívala. „Říkala jste, že...“

Rázně mě utnula mávnutím ruky. Zamračila jsem se.

„Je i jiný způsob, jak ji zachránit,“ významně se podívala na Darrena.

„Jaký?“ polkla jsem.

„Můžu ji zachránit tím, že ji kousnu a dostanu do jejího těla upíří jed,“ vysvětloval mi.

„To nejde. Upírem může být, jen koho si zvolila bohyně a označila ho!“ hádala jsem se s ním dál.

„Je tady toho hodně, o čem nevíš, Zoey. Jsou i jiní upíří, kterým slunce nevadí,“ usmál se.

Zarazilo mě, odkud znal mé jméno. V hlavě mi to začalo pomalu šrotovat. Ale nebyl čas na hádky.

Stevie Rae se bolestně nadechla a vykašlala další krev. Trhla jsem sebou.

„Zachraňte ji, Darrene.“ Nebyla jsem si jistá, jestli jsem jeho jméno vyslovila správně. „Prosím.“

„Pusť mě k ní,“ řekl.

Stevie Rae sebou vyděšeně škubla. „Zoey.“

„Pomůže ti,“ zašeptala jsem a opatrně jsem vstala.

„Budete muset odejít všichni, kromě Darrena,“ prohlásila Neferet.

„Ale! Já chci s ní zůstat!“ vkradly se mi slzy do očí.

Stevie Rae bolestně vydechla a vykašlala další krev. Darren k ní udělal velmi rychlý pohyb, který by byl pro člověka nenormální. Když se dotkl jejího čela, chtěla ho odstrčit, ale on jí to nedovolil.

„Neboj se mě,“ zašeptal jí do ucha.

Vyděšeně se na něj podívala a vyhledala mě pohledem. Přikývla jsem. Neferet poslala moje kamarády okamžitě pryč.

„Chci s ní zůstat,“ vzlykla jsem a klekla jsem si k její posteli.

„Dobře,“ povzdechla si.

Dívala jsem se na Darrena, jak se naklonil ke krku mé nejlepší kamarádky, a já jsem málem zaječela, ale nemohla jsem. Věděla jsem, že jí zachrání život. Stevie Rae vyděšeně zavřela oči a on ji kousl. Ve chvíli, kdy ji kousl, se ani nenapil. Obdivně jsem vydechla. Jak to, že ji dokázal kousnout a ani se nenapít?! Byla jsem mírně v šoku. Neferet sebou trochu cukla, ale s veškerým úsilím se na něj usmála. Vstal od ní a přešel ke mně.

„Co ten upíří jed s ní udělá?“ zeptala jsem se napůl mimo.

„Pomůže jejímu tělu, aby proměnu znovu přijalo. Bude smět na slunce,“ mírně se usmál.

„Jak dlouho jí potrvá, než..?“ nechala jsem otázku nedokončenou.

„Když tě upír kousne, proměna u normalního člověka trvá tři dny.“ Byl zamyšlený.

Bylo toho tolik, kolik jsem chtěla vědět o těch druhých upírech, jako byl Darren. Stevie Rae se začala zmítat bolestí a začala sebou házet na posteli. Vystrašeně jsem se na ni podívala.

„Součást proměny,“ vysvětlil Darren.

Přikývla jsem na souhlas a on se pak dlouze zadíval na Neferet.

„Můžu se s ní projít a popovídat si?“ podíval se na ni.

„Samozřejmě, ale buďte zpátky, než vyjde slunce.“

Darren přikývnul a vyšli jsme směrem do prázdného učitelského kabinetu, kde nikdo nebyl.

„Ptej se, na co chceš,“ pobídl mě a posadil se do křesla.

Nervózně jsem postávala a dívala jsem se na něj. Bylo tolik otázek, na které jsem se chtěla zeptat, a nevěděla jsem, kde mám začít.

„Vždyť tohle není možné, Darrene,“ protestovala jsem.

„Ale je to možné, Zoey,“ usmál se.

„Je takových víc, jako jsi ty?“ ptala jsem se.

„Ne, není. Jen já,“ odpověděl.

„Co bude s mojí nejlepší kamarádkou?“ zeptala jsem se.

„Její tělo znovu proměnu příjme a slunce jí nebude vadit,“ řekl a podíval se na mě.

Smutně jsem se zatvářila, ale na druhou stranu, Stevie Rae neumře. Zadívala jsem se na Darrena a on měl krásně tyrkysově modré oči, které si mě zvědavě prohlížely. Mohlo mu být tak kolem třicítky. Po chvíli jsem se zvedla a odešla jsem. Dva dny jsem seděla u Stevie Rae a ona ležela. Její srdce nahlas bilo. Darren mě pozoroval napjatými pohledy, ale ke mně se nepříbližil. Neferet se taky neukázala, a to bylo divné. Darren se znovu podíval na Stevie Rae a pak překvapeně zamrkal.

„Už to bude,“ usmál se.

Chtěla jsem být u toho, až se má nejlepší kamarádka probere. Stevie Rae otevřela oči a věnovala mi svůj úsměv. Nevypadala nemocně. Vypadala zdravě.

„Ahoj, Zoey,“ usmála se.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ji a objala jsem ji.

„Děkuji za záchranu,“ otočila se k Darrenovi.

„Vůbec nemáš zač,“ řekl a věnoval jí svůj úsměv.

„Jak se jmenujete?“ zeptala se.

„Jsem Darren,“ představil se.

Stevie Rae zčervenala a sklopila zrak. Z jejího pohledu jsem uznala, že se jí líbí, i když byl jiný než my ostatní. Byla jsem ráda, že Stevie Rae nezemřela, a našel se způsob, aby mohla žít dál. Byla jsem nejšťastnější upíří mládě na celém světě. Byla to pomoc z druhé strany.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomoc z druhé strany:

3. lovenight
25.04.2013 [14:52]

Nechci tě schazovat, ale vůbec se mi to nelíbilo. Sice píšeš hezky a máč dobrej styl, ale ten příběh... Prostě mi to nesedí. Bylo to takové... prostě smíchání dvou upířích druhů mi přišlo velmi divné a Stevie Rae umřela a pak obživla, konec. A ten Darren mi (nejen díky obrázku) strašně připomínal Carlisla a to už vůbec bylo... zvláštní? Nevím... Ale jinak se mi velmi líbil tvůj styl psaní a tak všechno okolo (kromě děje). Takže - Emoticon Emoticon

2. Elis
24.04.2013 [10:43]

No... pravdu povediac sa mi viac pačil originál aj keď v tejto časti som vždy chcela.aby Steave Rea prežila.... a ona v pokračovaní kníh prežila a mne to.tak v podstate stačilo. Proste asi nedokažem byť objektívna keď som čítala aj ďalšie knihy . Emoticon

1. hih
23.04.2013 [22:19]

Skvele. Moc se mi to libilo. Ze skoly noci jsem precetla tri dily a vrham se na ctvrty. Je velka skoda, ze uz nepokracujes dal protoze stevie raie obzivne. Jinak se mi to libilo. Jen tak dal. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!