OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Reborn Fairy - I. Welcome home



Reborn Fairy - I. Welcome homeYukari se setkává s přáteli a začíná se učit magii.

„Jsme zpátky!” zařval Natsu a nakráčel si to rázně dovnitř. Já jsem nejistě cupitala za ním. Vevnitř to vypadalo jako v nějakém hostinci. Byla to velká místnost, tam několik dřevěných dlouhých stolů s lavicemi, mohutné dřevěné sloupy a přímo proti dveřím bar. Vedle baru z levé strany byly dveře, z pravé schody nahoru. Než jsem si stačila vše dopodrobna prohlédnout, všimla jsem si, že se ke mně přes lidi prodírá dívka. Měla hodně světlé, skoro až bílé vlasy krátké nad ramena a velké modré oči plné slz. Silně mě objala a popotáhla.

„Yukari, jsem tak ráda že tě vidím, myslela jsem si, že už jsi nadobro zmizela. Bylo to hrozné, konečně je má nejlepší kámoška zpátky.” Aha, takže my jsme asi byly nej-ka. Ta dívka vypadá moc mile, nechci ji zranit, nemusí vědět, jak až moc vážná je moje ztráta a že netuším, kdo to je.

„Lisanno, uzurpuješ si Yuku jenom pro sebe,” ozvala se další dívka. Aha, takže Lisanna. Nakonec to nebude snad až tak těžké, všechno se dozvím. Za ní stálo dalších asi deset lidí. Všichni se upřímně usmívali, některým se leskly oči od slz. Tak jsem se se všemi přivítala. Nakonec přišla Mirajane, Lisannina starší sestra, s jakýmsi magickým razítkem v ruce.

„Musíš dostat zpátky svou cechovní značku,” usmála se, kam to bude?” Tahle otázka mě překvapila. Rozhodně tam, kde byl už předtím. Ale kde to bylo? Ať jsem chtěla, jak jsem chtěla, nemohla jsem si vzpomenout. Tak jsem jí nastavila vnější stranu pravého stehna a už jsem tam měla světle zelenou značku. Lisanna si se mnou chtěla povídat, tak jsem se nechala posadit na lavici a rozhodla se, že to s tou ztrátou paměti nebudu moc rozmazávat a spíš se budu snažit se nenápadně vysondovat něco z mé minulosti.

„Já jsem také zmizela,” dala se Lisanna do vyprávění, „pár let po tobě. Do světa zvaného Edolas. A na Edolasu jsem se setkala se spoustou lidí z Earthlandu, ale byly to naprosto přesné opaky těch, co jsem odsud znala. Natsu například trpěl nevolností na zemi, ne za jízdy, takže pořád jezdil. Lucy byla ohromná agresorka - ale ty vlastně Lucy neznáš, přidala se k nám později - a Erza vůbec nebyla členem cechu, naopak, nepřítel. No, ale sledem událostí jsem se před pár měsíci vrátila sem na Earthland. No, a co ty? Kde jsi byla celou dobu?” zakončila svoje vyprávění záludnou otázkou.

„No, já si nepamatuju nic z doby, kdy jsem byla mimo…” odpověděla jsem vyhýbavě neúplnou pravdu.

Až vyrostem, Yukari, budem pořád kámošky a mágové třídy S. A víš co? Já si vezmu Natsua a ty si vezmeš Graye,” hihňá se malá holčička s krátkými vlasy po uši světlé barvy, dědic vedle stejně malé rusovlásky na trávě u jezera.

Myslíš, že si nás budou chtít vzít?” ptá se rudovláska s obavami v hlase.

Jasně,” odvětí druhá sebejistě.

Trošku jsem se pousmála. Tak takové jsme měly plány jako malé. Stát se mágem třídy S, když si ani nepamatuju, že nějakou magii mám, na svou nejlepší kamarádku si sotva vzpomínám, a Gray… Na to nemá ani cenu myslet, za těch x let jsme se stejně odcizili, i kdybych si vzpomněla na naše vzpomínky z dětství, Gray už je teď určitě jiný člověk. Úsměv mi z tváře trochu poklesl. Musím se dát dohromady a zjistit co nejvíc informací, a asi bych měla začít těmi nejdůležitějšími.

„Poslyš, jak jsem už říkala, že si nepamatuju nic od mého zmizení, a je toho ještě trošku víc. Pro začátek mi řekni, co je vůbec za rok? A…” s obavami jsem se  odmlčela. „A v jakém roce jsem se narodila?” Lisanna se chápavě usmála.

„Teď je rok 784 a ty ses narodila stejně jako já v roce 767.” Takže mi je sedmnáct. Byla jsem ráda, že mám takovou kamarádku. Možná bych jí měla říct i o magii.

„A co je mág třídy S?” zeptala jsem se na další věc, co mě zajímala. Ve vzpomínce jsem chtěla být mág třídy S a teď ani nevím, co to je.

„Páni, kolik jsi toho zapoměla?” podivila se, ale dala se do vysvětlování: „Mág o třídu vyšší, úplně na jiné úrovni než my, vyšší už jsou jen Svatí mágové, jako třeba náš mistr Makarov. Každý rok se pořádá Zkouška mága třídy S. Mistr vybere pár nejlepších a účastní se zkoušky, která je každý rok úplně jiná. Každopádně naše sestry jsou obě mágové třídy S a musím říct, že někdy z nich jde vážně strach,” zachichotala se. Mě bodnul osten lítosti. Jak se mám stát ještě silnějším mágem, když ani nevím, jak magii použít? Začala jsem uvažovat nad tím, že poprosím Lisannu, aby mi pomohla najít v sobě magii. Podívala jsem se do její milé upřímné tváře, která se na mě usmívala, a taky se usmála. Chtěla jsem to říct, ale vyrušilo mě hlasité otevření dveří.

Vzhlédla jsem k příchozímu. Měl kalhoty, ale od pasu nahoru byl nahý, na krku měl pověšený jakýsi křížek, ale mě mnohem víc zaujalo jeho krásné vypracované tělo, ze kterého se mi tajil dech. Podíval se na mě a já cítila, jak se červenám, ale neuhnula jsem pohledem, naopak, protože jeho obličej mi byl až neskutečně povědomý, vzhledem k tomu, že mi doteď přišel skoro každý cizí. Vzpomněla jsem si na vidinu z dětství, kde mě Erza našla s chlapcem u jezera.

„Grayi,” vydechla jsem a postavila se. „Grayi, pamatuješ si mě?”

„Yukari,” udělal krok ke mně a silně mě objal. Viděla jsem Juvii, jak stojí za dřevěným sloupem, tvářící se střídavě nasupeně a nešťastně. „Stýskalo se mi, celé ty roky jsem věděl… Doufal, že se vrátíš. A teď jsi tu, živá, zdravá a…” zhluboka se nadechl nosem, „pořád tak nádherně voníš, jako nějaký cizokrajný květy.” Odtáhl se ode mne a začal si mne prohlížet. „Ani ses moc nezměnila, až na ty vlasy, ty máš tak dlouhý…” konstatoval a zašklebil se. „No, a kde vlastně bydlíš? Pronajala sis něco, nebo budeš u Erzy?”  

„No-”  

„Samozřejmě, že na dívčí ubytovně Fairy Hills, zařídím to hned,” ozvala se sestra, která se u mě zjevila zčistajasna, popadla mě za loket a šly jsme ven, ani mě nenechala se rozloučit s Grayem a Lisannou. „Většina z nás dívek bydlí tady. Máme tady horké lázně, bazén a jiné věci, ale to mě moc nezajímá. Dřív jsme tady měli správcovou, ale zemřela, takže teď už přichází jen majitelka ubytovny vybírat nájem jednou za měsíc, takže ti normálně dám pokoj a až přijde, zaplatíš,” vysvětlovala Erza a před námi jsem viděla velkou budovu. „Nájem se platí třicet tisíc jewellů měsíčně, sice to není nejlevnější, ale neboj, s tvými schopnostmi hravě zvládneš obtížnější mise za větší odměnu.” Teď je ta pravá chvíle kápnout božskou.

„Nepamatuju si, jak tyhle své skvělé schopnosti používat,” špitla jsem. Erza se nechovala nijak překvapeně, naopak jako by to celou dobu tušila.

„Z toho si nic nedělej. Až tě ubytuju, pomůžu ti,” usmála se. Otevřela jsem dveře a vešly jsme dovnitř. Hala byla velká a prázdná, zem pokrýval červený koberec. Vyšly jsme po kamenných schodech o patro výš a procházely dál chodbami. Nakonec jsme došly ke dveřím 023. „Tady budeš bydlet, moje pokoje jsou hned vedle, 024-030.” Počkat. Vážně říkala pokoje?

„Um… Ty máš sedm pokojů?” ujišťovala jsem se, že mne nešálí sluch.

„Jistě, jeden pro mne, v ostatních mám své brnění,” odvětila, jako by to byla samozřejmost. „Jak si jistě pamatuješ… Teda vlastně nepamatuješ, moje magie je Requip, měním oblečení a zbraně pomocí magie. Ale moje magická energie nedokáže pojmout všechny mé převleky, brnění a zbraně, takže je mám tady.” Takže platí nájem za sedm pokojů, musí být vážně dobrá, když si dokáže vydělat tolik peněz.

Můj pokoj byl prázdný, byla tam jen postel a stůl. Stejně nemám žádné věci na vybalování, nejradši bych se už vrhla na problém s magií. Sdělila jsem to tedy sestře a ta mi řekla že půjdeme do nedalekého lesa, že prý to je pro mne nejvhodnější místo. Tak jsme tam vyrazily. Byla to opravdu chvilka a už jsme stály na pasece. Posadila jsem se do trávy s předpokladem, že mi k tomu nejdřív něco řekne. A nemýlila jsem se.

„Takže, nejdřív bych ti k tomu chtěla říct něco na úvod. Kde začít… Magie…” odmlčela se. „K jejímu používání je důležitá magická energie, a ta je pro mágy něco jako životní síla. Základem magické energie jsou tak zvaná Ethernana. Jsou ve vzduchu a mohou být absorbovány do těla. Absorbovaná Ethernana se stanou magickou energií člověka. Nejúčinnější způsob absorbace je meditace.”

Takže čím víc těch Ethernan přijmu, tím víc magie můžu použít?” zajímala jsem se.

„Ne, každý mág má v těle jakousi nádobu a ta určuje limit magické energie každého mága, takže se množství liší. Když je magická energie vyčerpaná po přehnaném používání, tělo automaticky absorbuje Ethernana ze vzduchu a po chvíli se nádoba doplní. Magická energie je tedy něco, co se dá doplnit. Ale k používání magie je potřeba více, než jen přeměněna magické energie v těle.”

„A to je co?”

„Síla citů mága. Pokud nejsou silné city v srdci a nečerpá se z nich, tak používání magie není snadné. Nechám tě teď meditovat a půjdu do horkých lázní. Tak hodně štěstí,” usmála se a odešla.

Posadila jsem se tedy do tureckého sedu a ruce jsem položila do trávy. Koneckonců, Zelená magie zní rozhodně jako něco přírodního. Zavřela jsem oči a myslela jen na Lisannu, Graye a sestru. Chci svou magii zpět. Chci je umět ochránit, a budu tu sedět, dokud neudělám alespoň pokrok. Sebemenší. Nevím, jak dlouho to trvalo, ale po čase jsem cítila, jako by mi do těla vstupovalo teplo. Otevřela jsem oči a viděla jakési zelené třpytky nebo světýlka, které vstřebávalo moje tělo do sebe, a na dlani mi rozkvetl modrý kvítek. 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Reborn Fairy - I. Welcome home:

1. Ryuu přispěvatel
25.12.2016 [2:03]

RyuuPřehlédla jsem přidání, nevadí Emoticon pokračuješ zajímavě. Vcelku se těším, na nějaký větší problém/ malou krizi... Uvidím, počkám. Budu se těšit na příští kapitolu Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!