OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Osudová cesta



Osudová cestaProstředí TVD. Jeremy je pryč už dlouho a Eleně její bratr začíná chybět. Tak se vydá za ním...

Velké dešťové kapky dopadaly na roztáhnuté černé deštníky. Pouze dvě osoby ze zástupu lidí nechali déšť, ať jim zkropí hlavu.
Byli to bratři, oba zdrceni žalem, oba naplněni pocitem viny. Přesto že byli velmi rozdílní, jedna věc je spojovala. Láska k jedné, lidské dívce.
Ale ta teď byla pryč a byla pryč i jediná spojitost mezi nimi. Oba mysleli na ten den. Den, který všechno změnil…


„Už mi chybí. On sem přijet nemůže, no tak pojedu já za ním!“ Elena si stála za svým. Svého bratra-bratrance neviděla už několik měsíců. On se sem vrátit nemohl, ale ona za ním na návštěvu jet mohla.
„Nevím, jestli je to dobrý nápad, Eleno.“ Stefan se na ni starostlivě zamračil. To ji popudilo ještě více. Nesnášela, když s ní jednal jako s malým děckem. Chtěla něco namítnout, ale do rozhovoru se přidal i starší z bratrů.
„S tímhle souhlasím se Stefanem. A ty víš, že to se moc často nestává…“ Damon to jako vždy zlehčoval a kysele se šklebil. V Eleně to vřelo.
„Pojedu. Je mi jedno, co říkáte vy. Nemůžete mi bránit. Jsem dospělá. Takže pojedu navštívit Jeremyho a vy se můžete jít vycpat!“
Třískla dveřmi a oba zůstali zírat na místo, kde zmizela.
„Dračice,“ řekl Damon a zasmál se. Ignoroval Stefanův starostlivý výraz a šel se napít něčeho ostřejšího.
Elena si doma mezitím sbalila. Nemohla se dočkat, až svého bratra znovu uvidí. Bude příjemné vypadnout z toho prokletého města, od všech problémů.
Nasedla do auta, zamávala Alarikovi a vyjela. Skoro se nemohla soustředit na jízdu, kdyby mohla, nadskakovala by tři metry do výšky, jak se těšila. Jako naschvál byly silnice ucpané, uvízla v zácpě, a tak vypnula motor a nedočkavě klepala prsty do volantu.
Nevěděla, jestli má Jeremymu zavolat, nebo to nechat jako překvapení. Nevydržela to, musela mu napsat alespoň esemesku. Natáhla se pro kabelku na sedadle a začala se v ní hrabat.
Nemohla mobil po hmatu najít a tak odtrhla pohled od silnice a rychle se podívala dovniř kabelky. Vítězoslavně se usmála, když ho vylovila. Najednou nevěděla, co přesně mu má napsat. Skousla si ret a koukla se zpět na silnici. Všimla si, že fronta se pohnula. Než stihnula nastartovat, z křižovatky se vyřítil náklaďák. Bylo pozdě…
Stefanovi zazvonil telefon. Doufal, že je to Elena. Od jejího odjezdu se mu neozvala.
„Haló?“ vyhrkl, když zvedl telefon.
„Pan Stefan Salvatore? Je mi velmi líto, co vám teď musím oznámit, ale slečna Gilbertová…“
Nohy se mu podlomily. Nemohl dýchat a měl pocit, že mu do srdce někdo vrazil kolík. Nekontrolovaně se rozvzlykal a nevnímal paže jeho bratra, který se ho snažil uklidnit.
„Sakra, Stefane! Co se stalo?!“ zavrčel Damon, když Stefan, zhroucený žalem, nevydal ani hlásku.
Po nekonečných dvou minutách Stefan vydechl tichým hlasem: „Elena je mrtvá.“

Damon ve svých rukou křečovitě dřímal rudou růži. Pomalu, s očima zapuchlýma, přistoupil k mramorové rakvi a hodil růži dolů. Dlouho se díval na rakev, snad jakoby se měla otevřít a... Damon věděl, že se to nestane. Odstoupil a odešel trochu bokem. Jeho bratr ho napodobil.
Déšť neustával. Damonovi a Stefanovi připadalo, že slunce už nikdy nevyjde.
„Sbohem, Eleno…“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová cesta:

3. ElenaGilbert
19.12.2012 [9:27]

Je to nádherný, do očí se draly slzy :(

2. nesinka přispěvatel
12.03.2012 [17:07]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. ariasalvatore
12.03.2012 [16:34]

zaujímavá poviedka :) škoda len že dopadla tak smutne,mohla si k tomu pridať prekvapivé pokračovanie ;) jednoducho nebolo to zlé,ale na smutne konce,obzvlášť u jednorazoviek, niesom :D ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!