OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Lost Hope - Rushing mark



Lost Hope - Rushing markCaroline skončila vysokou a odjela z města. Její kroky vedly do New Yorku, kde narazila na Rebekah. Nějakým zvráceným způsobem se z nich staly nejlepší kamarádky, Kol a Elijah s Katherine se později přistěhovali k nim. Co se stane, když se o několik let později rozhodne Klaus navštívit svou sestru v New Yorku, ale zjistí, že tam je zbytek jeho rodiny a jeho láska?

Seděly jsme na dvoře a Kol přinesl tác a nakrájeným melounem.

Díky, Kole," řekla jsem a natáhla jsem se po jednom kousku melounu. S Rebekou jsme se rychle spřátelily, a když se k nám přidal i zbytek jejích sourozenců, stala se z nás rodina. Elijah s Kolem mě přijali do rodiny a Rebekah přijala i Katherine.
 
Holky! Meloun!" křikl Kol, holky se sem seběhly a popadly meloun. Zapískala jsem a na mé lehátko přiletěl papoušek. Je to zelená ara, jmenuje se Bigi. Pojmenovala ho Rebekah, když jsem si ho přinesla z útulku. Bigi nikdy neuletěl a máme ho už tři roky.

Přišel Elijah a řekl: Zítra ráno dorazí Klaus, neví, že bydlíme všichni spolu, myslí si, že bydlím s Rebekou."

Super, tak já odejdu z Mystic Falls a stejně všechny potkám. Dnešek jsem si užila, ráno jako každý den jsem si zavolala Bigiho a šla jsem s ním ven.
 


POHLED REBEKAH
 
Caroline není nadšená, že Nik přijede, ale přijede. Ráno odešla i s Bigim ven, ohledně jako každý den. Za půl hodiny přijel Nik, objal mě a jeho pohled zabloudil k prázdné voliéře.

Kol ho moc rád neviděl a Elijahovi to bylo jedno. Katherine byla celou dobu s Elijahem a Caroline s Bigim byli pryč.

Ahoj sestřičko, vážně jsem netušil, že se usadíte zrovna tady," řekl Nik, usmála jsem se a řekla:

Bydlíme u kamarádky."
 
Otevřely se vchodové dveře, Nik se otočil a já věděla, že se Caroline vrátila domů.

Ahoj, Klausi," řekla mile, Bigi proletěl okolo Nika, usadil se na dvěřích na dvorek a říkal: Idiot přijel, idiot přijel."

Všichni až na Nika jsme vyprskli smíchy. Bigi jen kýval hlavou.

Čí je ten pták?" zeptal se naštvaně Nik, Kol se vzpamatoval a řekl:

Prosím tě, Bigi je jen papoušek."

Bigi je můj, Klausi," ozvala se Caroline, poklepala si na rameno a Bigi se jí usadil na rameni.

Caroline, už nebydlíš v Mystic Falls," řekl Nik, zakroutila hlavou a řekla:

Nebydlím, hned po ukončení vysoké jsem se přestěhovala do tohohle domu. Spřátelila jsem se s Rebekou, Kolem, Katherine a Elijahem. Teď tu bydlíme spolu."
 


POHLED KLAUSE
 
Už jsem přestal doufat, že ji ještě někdy uvidím. Nádhernou blonďatou upírku, která mi sebrala srdce. Stála přede mnou a na rameni jí seděl zelený papoušek se zeleno-červeno-žlutými křidly. Naprosto mě uchvátila, zase. Blonďaté vlasy jí padaly pod ramena, na sluníčku se tvořily odleskly zlaté na každém prameni. Její modré oči zářily radostí a štěstím, a její přívětivý úsměv mi napovídal, že se tu smím cítit jako doma.
 
Najednou ji Kol popadl kolem pasu, zvedl ji a posadil si ji za krk. Caroline se smála, její smích mi zněl v uších jako ty nejkrásnější zvonkohry. Držel ji za nohy a ona se smála. Bude to znít divně, ale právě teď závidím Kolovi. Kolovi Caroline věří. Hodil ji do bazénu.

Za tu dobu se s Kolem strašně sblížila. Ze začátku to vypadalo, jako kdyby spolu něco měli, ale myslím si, že to nehrozí. Jsou spíš jako bratr se sestrou," řekla Rebekah, večer jsem seděl na lehátku, Caroline si přisedla a řekla:

Nějakej zamklej."

Dobrý postřeh, lásko, nemám náladu na přátelský tlachání," řekl jsem jí, pousmála se a řekla:

To já taky ne, proč jsi vlastně přijel?"

Za Rebekou, ale nevěděl jsem, že jsi dala rodinu dohromady," řekl jsem jí, byla na mě milejší, nevím, co se jí tu stalo, ale změnilo ji to.

Děje se něco, Caroline? Že jsi na mě tak milá," řekl jsem jí, sklopila hlavu a řekla:

Nic se neděje, nic, o čem by jsi měl vědět," řekla a odešla. Bigi se na mě koukal a potom letěl za Car.

Ráno, když jsem seděl u stolu, tak přišla, pozdravila, ale v očích neměla tu jiskru, kterou jsem na ní zbožňoval. Přišel Elijah a řekl:

Musíme do Mystic Falls, pojede Kol."

Já jedu taky!" ohlásila se Rebekah, koukl jsem se na ni a řekl:

Já tu zůstanu." Sbalili si pár věcí a odjeli. Musím zjistit, co se stalo s tou bojovnou Caroline. Caroline si nalila panáka vodky a sedla si zpátky.
 
Co se děje, Caroline?" zeptal jsem se jí, jen se na mě koukla a neodpověděla. Mluv, Caroline, nikomu to neřeknu," naléhal jsem na ni, sklopila hlavu a řekla:

Hned po tvém odjezdu jsem volala Tylerovi. No, nezvedal to, ale další den jsem ho viděla v Mystic Falls. Dělal, že mě nezná, že neví, kdo jsem. Dobře, byl konec, a já to i chápala, ale jak jsme se potkávali každý den ve třídě, něco v něm ruplo a řekl, že se mnou musí mluvit. Spíš na mě křičel, nechápala jsem jeho chování, ten den mi poprvé ublížil. Nevím jak, ale byl silnější než já. Dělal si ze mě fackovacího panáka. Po ukončení těch pekelných let na vysoké jsem utekla. Našel mě a začalo to znova, jen jich na mě už bylo pět. Rebekah tři z nich zabila, když viděla, jak mi ubližují. Tyler a Hayley tu ještě někdy běhají."
 
Rozplaka se, ohranitelsky jsem ji objímal a snažil jsem se ji utišit. Přede mnou se nikdy nerozbrečela, vždy si přede mnou hrála na hrdinku, ale teď ne.

Klid lásko, všechno bude dobré," šeptal jsem jí, brečela mi do košile, ale mně to nevadí. Utřela si slzy, ale za chvíli tam slzy byly zase. Políbil jsem ji do vlasů a řekl: Ššš... už ti neublíží, Caroline, jen klid." Přikývla a snažila se uklidnit. Koukla se na mě, setřel jsem jí slzy a tím jsem jí na tváři vykouzlil nádherný a vlídný úsměv. Pohladil jsem ji po tváři a řekl: Nedovolím, aby ti znovu ublížil. Měla jsi mi zavolat."

Já vím, Niku," hlesla Caroline, začal jí v kapse zvonit telefon.
 


POHLED CAROLINE
 
Začal mi zvonit mobil, už dlouho mi někdo nevolal, a volala mi právě moje Bonnie.

Co se děje, Bonnie?"

Caroline, chceme vědět, že jsi v pořádku."

Relativně jsem, ale co ode mě potřebuješ?"

Aby jsi přijela do Mystic Falls, máme určitou zbraň proti původním."

To zní zajímavě, ale nebude tam ten čokl, že ne."

Ne, on bydlí v New Yorku s Hayley. Přijedeš?"

Přijedu, ale vezmu s sebou kamarádky. Nemusíš se bát, absolutně spolehlivé."

Dobře, posila se bude hodit."

Zítra ráno vyrazím."

Dobře, pa, Car," řekla Bonnie a položila to. Hrála jsem to na ni, protože mě Elena bez emocí značně nasrala. No, neměla se se mnou pouštět do křížku.

Lhala jsi jí," řekl Nik, koukla jsem se na něj a řekla:

Jo, lhala. Nemám zájem pomáhat Eleně, ne po tom, co se se mnou pustila do křížku. Nemá se chtít prát, když to neumí. Od doby, co mě napadla, se spolu nebavíme, jen Bonnie s ní drží partu. Řekněme, že i Bonnie přestává mít Elenu ráda od doby, co je z ní upíří coura."
 
Pojedu s tebou," řekl Nik, rozesmála jsem se a řekla:

Nemyslím si, nejsi holka, a myslím, že Bekah s Kath mi budou stačit. A trochu si pohraju s Bigim. Věrný to kamarád na zastrašování."

Ty se nezdáš, lásko, jsi jako Rebekah. Dokážeš lidi i upíry potrápit," poznamenal Nik, napsala jsem Rebece i Katherine, a stejně byly na cestě.
 
Caroline, vážně nemám jet s vámi? Přece jenom to bude jistější," ptal se mě dál Nik, šla jsem k němu a řekla:

Budeme v pořádku."

O ně se nebojím, ale o tebe ano," přiznal se Nik, mám ho docela ráda. Je ke mně milý.

Budu v pořádku, Niku, slibuju," řekla jsem mu, objal mě a přitáhl si mě k sobě. Objala jsem ho kolem pasu a řekla: Budu v pořádku, Niku." Políbil mě do vlasů a řekl:

Jen na sebe dávej pozor, lásko."
 
Neboj se, budu v pořádku. Já, Bekah i Katherine," řekla jsem mu, hladil mě po zádech, uklidňovalo mě to a uspávalo zároveň. Asi brzo usnu, tohle mi nedělej," řekla jsem a odtáhla jsem se, rozesmálo ho to.

Co je vtipnýho na tom, že se mi chce spát?!" vyjela jsem na něj z legrace, hned se přestal smát, ale cukaly mu koutky. No proto," dodala jsem a šla jsem nakrmit Bigiho.

Hurá, hurá, bloncko. Hurá," opakoval Bigi, protočila jsem oči a otevřela jsem klec. Bigi si sedl Nikovi na rameno a povídal si.
 
Čau, kámo," říkal Nikovi, to rozesmálo zase mě. Akorát do toho přijeli ostatní, a když mě viděli, jak se smíchy válím po zemi, nechápavě na mě koukali. Potom slyšeli Bigiho a rozesmáli se taky.

Ten papoušek je vtipálek," nahodil Kol, zvedl mě ze země a dodal: Co potřebuješ, Blondie?"
 
Od tebe nic, ale holky, volala mi Bonnie. Mají nějakou zbraň proti původním upírům. Lhala jsem jí, smaozřejmě, protože já tu upíří napodobeninu Katherine zachraňovat už nebudu. Tedy ne po tom, co jsme se spolu praly na život a na smrt. Jedeme tedy se mnou?" řekla jsem, holky bez váhání přikývly. Nikovi se moc nelíbilo, že tam jedu, ale musel to překousnout. Večer jsme usnula jako nic, někdo mě musel přikrýt, protože jsem se probudila přikrytá dekou. Zaútočila jsem na svou koupelnu, provedla ranní rutinu a oblékla jsem si černé jeansy, kytkované volné třičko a koženou bundu.

Holky už na mě čekaly a Rebekah mě tak dobře zná, že v ruce držela malou klec s Bigim.

Jedeme," řekla Katherine, Nik ještě spal.

Caroline, hele, vraťte se v pořádku, ano?" řekl Elijah, přikývla jsem a řekla:

Jako vždycky."

Cesta do Mystic Falls se neuvěřitelně táhla, Rebekah mě povzbuzovala, že to nic nebude. Věděla jsem, že máme jet hned do penzionu. Dojely jsme tam, vypustila jsem Bigiho a řekla: Postraš je, klepej na okna a otevřenými dveřmi dovnitř." Bigi odletěl a my vystoupily z auta. Za chvíli jsem šla do čela party a otevřela jsem dveře. Všichni se mě lekli!

Blondýna, blondýna," nadával Bigi, Elena se na něj koukla a řekla:

Ten pták mluví."

Bigi," řekla jsem, proletěl pokojem a usadil se mi na rameni.

Říkala jsi, že přivedeš posily," řekla Bonnie, ďábelsky jsem se usmála a řekla:

Já nepřijela sama." Šla jsem k nim a Rebekah s Katherine už stály vedle mě.
 
Rebeko, Beko," švitořil Bigi a přelezl z mého ramene na to Beky.

Počkat, to jako vážně?" reagoval rychle Stefan, Katherine se usmála a řekla:

Vážně, máš s tím problém?"

Jo, já ho mám. Od kdy držíš partu s nima? Jak dlouho s nima držíš partu a kdy ses vykašlala na nás!" prskala na mě Elena, rozzuřila mě. Rebekah se mě tentokrát nesnažila uklidnit.

Hele, neprovokuj mě, Eleno. S tebou jsem se přestala bavit úmyslně. Nikdy jsem ti nic hroznýho neudělala, a to, že jsi po mně skočila a chtěla mě zabít, mi nepřišlo jako projev přátelství, a navíc mě nebavilo dělat ti stín. Tyler mě bil, a ty jsi to věděla. Viděla jsi to, ale nic si neřekla. A navíc jsem s Rebekou i Kath jako rodina. No, ještě aby ne, když bydlíme všichni společně," řekla jsem jí, Bigi se zamračil a řekl:

Upíří coura, upíří coura."

Damon se rozesmál a Rebekah k tomu taky neměla daleko.

Damone, tohle není vtipný," řekl Stefan, Damon si stoupl k nám a řekl:

Musím uznat, že mají pravdu. Vždyť jsme se všichni štvali proti sobě jen kvůli Eleně, ale i mně původní několikrát zachránili, a Caroline si s nimi vždycky rozuměla, a já ohledně taky."

Myslím, že jsme spolu skončili, Caroline," řekla Elena, zasmála jsem se a řekla:

Já s tebou skončila hned po tom, co jsi po mně skočila. Takže ty se radši ani nevyjadřuj, jo?"

Takže, co jste chtěli po Caroline?" prolomila náhlé ticho Rebekah, Bonnie se na nás podívala a řekla:

Máme bílý dub, jeden kolík."
 
Jeden kolík? To jako vážně? Víte o tom, že dřív, než byste ho stihli použít, budete mrtví?" řekla Katherine, oni si to uvědomili. Zasmála jsem se a řekla:

Holky jdeme domů."

Jedeš s námi, Damone?" řekla Rebekah, on se zamyslel a řekl:

Za chvíli budu dole, Bekah."

Super," vyštěkla Elena, rozesmála jsem se a řekla:

Jo, je to super." Vzal si pár věcí a jeli jsme k nám. Nik nebyl doma, ale kdyby byl, přivítal by nás zpátky doma. Všichni se vypařili, Kol šel do baru, Elijah vzal Katherine na víkend pryč a Rebekah s Damonem se nějam vypařili, a Bigi už spal. Usínala jsem, když jsem na tváři ucítila jemný a něžný dotek. Otevřela jsem oči a viděla jsem Nika a jemný úsměv na jeho tváři.

Ahoj, Niku," řekla jsem, znovu mě pohladil po tváři a řekl:

Ahoj, krásko, měla bys už spát, je pozdě." Zvedla jsem se, ale podlomila se mi kolena. Nik si mě vyhoupl do náruče a odnesl mě do mého pokoje. Položil mě do postele, přikryl mě dekou a odcházel.

Prosím, nechoď," zašeptala jsem jeho směrem, zarazil se, ale otočil se na mě a lehl si ke mně. Zůstal se mnou, dokud jsme neusnula.


 
POHLED KLAUSE
 
Usnula jako nemluvně, ale i tak jsem ležel vedle ní a sledoval spícího anděla. Moje princezna Caroline. Jsem tak rád, že se mi naučila věřit a že jí nevadí moje přítomnost jako tehdy. Tyler ji bil, ale ten, kdo miluje, nic takového není schopen udělat. Já bych na Caroline ruku nevztáhl, musela si prožívat peklo.

Přetočila se na levý bok, uvelebila se na mé hrudi a spokojeně pochrupovala dál. Políbil jsem ji do vlasů a usnul jsem vedle ní. Ráno jsem se probudil jako první, pozoroval jsem spící Caroline a doufal, že někdy bude moje. Doufal jsem, že mě někdy vezme za ruku, ale mohu jen doufat. Opatrně jsem se vymanil z jejího sevření a šel jsem dolů. Udělal jsem jí palačinky se šlehačkou a nesl jsem jí je do pokoje. Jakmile slyšela dveře, probudila se, usmála se na mě a byla překvapená.

Musím uznat, že jí chutnalo, takže palačinky umím. Dopoledne přišla za mnou dolů v plavkách.

Jdu si zaplavat," oznámila mi Caroline, viděl jsem, jak skáče elegantní šipku do bazénu. Nedalo mi to a šel jsem se na ní podívat. Spokojeně plavala, klekl jsem si ke kraji, připlavala ke mně a řekla: Jdeš taky?" Zakroutil jsem hlavou a řekl:

Nechce se mi." Vzala mě za ruku a stáhla mě do bazénu.

Ty jedna," řekl jsem, popadl jsem ji za pas a ona se smála. Cákali jsme tam po sobě vodu a všeobecně jsme tam dělali hovadiny. Chtěla mě potopit, chytil jsem jí za ruce a řekl: Ne." Jen se mi smála, tak tohle teda ne. Popadl jsem ji do náruče a hodil jsem ji do vody. Vynořila se s milým úsměvem, jak s milým, s ďábelským úsměvem. Šila na mě boudu.

Caroline," řekl jsem podezíravě, usmála se a řekla:

Nic nechystám, přísahám." Přitáhl jsem si ji k sobě, jen se usmála a řekla: Ty něco chystáš, narozdíl ode mě."

Nechystám nic, lásko," řekl jsem jí, zářivě se usmála. V jejích očích poletovaly jiskřičky, nádherné modré oči s bílým odleskem. Dal jsem jí ruku na tvář, jen se na mě dívala a nesnažila se uhnout nebo se mi vyškubnout.

Přitáhl jsem si ji k sobě a políbil jsem ji. Odtáhla se a řekla: To nemůžeme, Niku."

Proč ne, lásko?" zeptal jsem se jí, koukla se na mě a řekla:

Není to správné."

Proč ne? Nemusíš se bát, že budu jako on," řekl jsem jí, vím, že proto to nechce. Zkus to se mnou, Caroline, prosím," dodal jsem, nakonec přikývla a řekla:

Dobře, Niku." Jemně jsem ji políbil, získal jsem ji. Ještě si chtěla zaplavat, vylezl jsem z bazénu a usadil jsem se na lehátku. Za pár minut Caroline šla za mnou, stáhl jsem si ji na klín a ani se nebránila.

Usmívala se a řekla: Vím, že nebudeš jako Tyler."

To bych ti nikdy neudělal, lásko," řekl jsem jí, konečně můžu říct, že je moje.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost Hope - Rushing mark:

2. Vanillkagirl3 přispěvatel
28.05.2017 [21:25]

Vanillkagirl3JEJ!! toho papouška miluju :3

1. Lucy
08.09.2013 [21:17]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!