OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Katherine or Elena? Choose, boys!



Katherine or Elena? Choose, boys!Jednorázovka na TVD.
Elena a Katherine sú sestry. Ani jedna nie je upírka. O ne a o Jeremyho sa stará Jenna. Sú dobré, ale ako každé sestry sa vedia pohádať. Najmä čo sa týka chlapcov. V meste sú bratia Salvatorovci. Tak čo sa stane, keď sa obe zahľadia do toho istého? Kto príde k úrazu a kto s kým skončí?
Dúfam, že sa bude aspoň trocha páčiť.

Katherine or Elena? Choose, boys!

 

„Jasné, že hej. Rada pôjdem. Ale nemám si koho priviesť,“ zastavila sa Elena. Veľmi chcela ísť s Caroline a Tylerom do kina, ale nemala si koho priviesť. Po tom, čo sa stalo oveľa skôr s Mattom, si ešte nikoho nenašla.

Hoc... Stefan. Skrslo jej okamžite v mysli a pousmiala sa nad tým. Od kedy prišiel, prechovávala k nemu isté city. Vedela, že je to pre ňu niečo viac ako priateľstvo. Ale netušila, čo znamená ona preňho a tak sa stala jeho najlepšou kamarátkou. Možno by súhlasil ísť do kina ako kamarát.

„Veď povedz Stefanovi,“ rozprávala do telefónu Caroline. „Ten ťa určite zoberie. Je to akoby ste už spolu chodili,“ podotkla.

„Caroline!“ zapišťala Elena automaticky. „Je to len kamarát. Ale... spýtať sa ho môžem,“ pripustila sama a na tvári sa jej usadil úsmev. „Zavolám ti, ako to dopadlo.“ A hneď zložila.

Z chodby si zobrala kľúče od auta a vyštartovala k Stefanovi do penziónu. Nevedela sa dočkať jeho reakcie.

Nervózne, prešľapujúc z nohy na nohu sa blížila k ich dverám. Už ani nezvonila, aj tak by jej nikto neotvoril. Len tak si vošla dovnútra. Stefan je určite niekde vo svojej izbe a Damon... ten práve vysáva krv z nejakého nevinného dievčaťa. Začula zvuky, ktoré išli z obývačky. Potichu ako myška sa rozhodla ísť za nimi. Jasne rozpoznávala Stefanov hlas. No bol tam ešte niekto. Známi. Elena si bola istá, že vie, kto to je.

Ale keď vykukla spoza rohu, čakal ju obrovský šok. Zbadala tam svoju sestru, Katherine, ktorá bola od Stefana ani nie zo päť centimetrov.

„Tak, čo to bude?“ spýtala sa ho Kath.

Keď videla, že necúvol, rozhodla sa urobiť prvý krok ona. Stúpla si na špičky a pritiahla si mladšieho brata k sebe.

Elena, stojaca v úzadí, zalapala po dychu. Jej vlastná sestra! A on! To... to snáď nie je možné! Musím vypadnúť! Prehnalo sa jej mysľou. Skôr, ako stihla jej myseľ protestovať, sa otočila a vyrazila so slzami v očiach k autu.

Nastúpila a odišla. Cítila sa podvedene. Bola ublížená a nevedela, ako to zahnať. Mala si predsa všimnúť, že ide po Katherine! Ako jej niečo také mohlo ujsť? Takže to všetko... ich kamarátstvo... malo vôbec zmysel?

Auto odstavila pred domom a snažiac sa prestať plakať vošla dovnútra. Teta na ňu vykukla z kuchyne.

„Elena?“ ozvala sa.

Elena potiahla nosom a prešla k nej. „Áno. Deje sa niečo?“

Jenna si hneď všimla slzy na jej tvári. Nechala nožík na krájanie na stole a objala Elenu.

„Čo sa stalo?“ zaujímalo ju úprimne.

To mali obe dievčatá na Jenne najradšej. Vždy sa s ňou dalo porozprávať, bez ohľadu na to, o čo sa jednalo.

„Ide o Stefana,“ vzlykala, „a Kath.“

„Prosím?“ Neverila Jenna vlastným ušiam. Zobral Elenu do obývačky a sadli si na gauč.

„Tak a teraz som jedno veľké ucho. Hovor, čo sa ti stalo. Čo urobili?“

„Bozkávali sa. Chcela som ísť za Stefanom a spýtať sa, či si večer nepôjde sadnúť so mnou, Caroline a Tylerom, no videla som ich...“ Nebola schopná to dokončiť.

Jenna mlčala. Vtom sa ale otvorili dvere do domu. Katherine sa vrátila domov.

„Ahojte.“ Usmiala sa na ne od ucha k uchu. Prešla k drezu a naliala si do pohára vodu. Elena si medzitým utrela slzy a tvárila sa vyrovnane.

„Čo ste tak ticho?“ pokračovala Kat nechápavo.

Jej dvojča mlčalo. Nemalo sa k reči a Jenna ich len sledovala.

„Elena... čo je? Stalo sa niečo?“

Vtedy sa prudko otočila a vyskočila na nohy. „A to sa ešte pýtaš?!“ skríkla po nej a naštvane vybehla z kuchyne.

Katherine tam ostala stáť ako prikovaná. Naozaj na ňu práve jej sestra nakričala? Do miestnosti vošiel Jeremy.

„Čo sa jej stalo?“ spýtala sa ho. „Vyspala sa hore zadkom?“

Brat jej venoval letmý úsmev. „Tak to by si ty mala vedieť najlepšie,“ zamrmlal, zobral si kľúče a odišiel preč.

Kat stála v miestnosti a ničomu nechápala. Akoby prišla do centra diania, ale nemala potuchy, o čom je reč.

„Do šľaka, Jenna, čo som spravila?!“ zvýšila hlas už aj ona. Teta na ňu len úkosom pozrela.

„Mňa do toho neťahaj. Ja som v nevine. Spýtaj sa jej.“ A hneď vyšla z kuchyne.

„Do čerta!“ zanadávala si naštvane Kath a prehrabla si svoje kučery.

Vybehla hore schodmi a zamierila k sestre do izby. Musí vedieť, čo jej sadlo na nos. Veď nič také neurobila. Alebo žeby predsa?

Zaklopala na dvere a odstúpila.

„Elena? Smiem vojsť?“ Chvíľu čakala, ale žiadnej odozvy sa nedočkala. Hoc... čo by vlastne Katherine zabránilo vojsť do tej izby? Je predsa Gilbertová a tak si robí vždy to, čo chce. Má to vo svojej náture.

Jej dvojča ležalo v posteli pod paplónom.

„Nechcem sa s tebou rozprávať,“ zamrmlala a otočila sa na bok. Kath sa usmiala.

„Ó, vážne?! A čo také som urobila?“ Snažila sa z nej strhnúť paplón a donútiť ju pozrieť sa na ňu. Neúspešne.

Naštvane si dupla nohou.

„Ale no tak, Elena! Takto to nejde! Veď ani netuším, čo som urobila!“  zasyčala sestra.

Obe na seba pozreli, ale ani jedna nepovedala nič. Katherine si prehrabla kučeravé vlasy a bojovne vystrčila bradu.

„Fajn! Tak ja to môžem kašľať!“ A s rachotom za sebou na odchode zatvorila dvere.

Elena sa pretočila na chrbát a hľadela do stropu. Mala by jej povedať, o čom to celé je? Veď by si to predsa mohla domyslieť, nie?

„Elena!“ kričal na ňu niekto zdola. Pravdepodobne Jenna. S veľkou nevôľou zišla dole.

„Čo sa deje?“ spýtala sa a tvárila sa pritom, akoby sa jej práve rozpadol celý svet.

„Niekto klopal. Mohla by si otvoriť, lebo práve sa snažím začať variť,“ objasnila jej teta situáciu.

Hnedovláska sa len usmiala a prehrabla si vlasy. Otočila sa k dverám a s úsmevom na tvári ich otvorila. Keď ale zbadala, kto to je, celý úsmev ako na povel opadol.

„Ahoj,“ vydýchla skoro nečujne.

„Ehm... ahoj. Je tu Katherine?“ spýtal sa Stefan hneď na úvod.

Elena zaškrípala zubami. No jasné, veď koho iného by hľadal? Prečo mala nádej, že to ona je dôvod jeho návštevy?

„Nie, nie je tu. Asi išla do Grillu,“ odvetila trocha naštvane. On si to našťastie nevšimol.

„Aha. A čo ty? Nejdeš? Zveziem ťa,“ ponúkol sa galantne a vyčaril úsmev. Trocha neistý, ale aj tak. Chcel byť s Elenou sám a porozprávať sa.

Ona len pokrútila hlavou.

„Nie, nemám na to teraz náladu. Možno tam potom za vami prídem,“ zaklamala mu priamo do očí. Kým tam bude Kath, ona tam nevkročí.

Stefan bol trocha nervózny z odmietnutia.

„Aha. Jasné. Tak budem rád, keď tam potom zájdeš. Zatiaľ sa maj.“ Venoval jej ešte jeden dlhý úsmev a odišiel.

Elena naštvane napochodovala do kuchyne.

„Tak čo, ako sa má? Po ktorej sa pýtal?“ zaujímalo hneď Jennu a usmievala sa ako debil.

„Chcel Kath. Ako inak.“ Elena sa na chvíľu zasekla a rukou sa oprela o pult. „Nikdy som ich dvoch nevidela, žeby spolu vychádzali. Tak ako je možné, že spolu niečo majú?!“

„Frustrujúce, čo?“ skočila jej do reči.

„Prestaň. Mala by si mi pomáhať. Vďaka tebe sa cítim ešte horšie.“

Niekto zazvonil. Elena si vzdychla. Ak to bude znova on, tak mu už jednu vrazím! Rozhodla sa a odhodlane smerovala k dverám, pripravená na úder.

Otvorila dvere a čakal ju šok.

„A čo tu ty robíš?!“ Počudovala sa pri pohľade na Damona.

Upír jej ale venoval ten najkrajší úsmev pod slnkom.

„Vtáčik mi pošepkal, že čakáš na princa, a keď som sa pozrel do zrkadla, jedného som našiel!“

Elena prižmúrila oči. „A to zrkadlo sa nerozbilo?“

„Veľmi vtipné,“ poznamenal sarkasticky, ale nenechal sa vyviesť z miery. Dlho na túto chvíľu čakal. „Nejdeme si zahrať biliard? Možno ťa nechám vyhrať. Mám dnes dobrú náladu,“ pošepol jej.

„Jasné. Skôr sa bojíš, že ťa porazím a preto už teraz o tom hovoríš.“

„Nebuď si taká istá, Elena. Nikdy nevieš, čo dokážem. Tak čo... pôjdeš?“ spýtal sa a jej bolo jasné, že toto je tá príležitosť.

Damon jej akoby práve padol z neba. Je tu možnosť, že ich Stefan uvidí. A možno... by mohol žiarliť. Pri tej myšlienke Elena hneď pokrútila hlavou. Je na sto percent isté, že na mňa žiarliť nebude!

Spoločne s Damonom sa teda vybrali preč. Do Grillu.

 

***

 

Elena sa schuti rozosmiala.

„Ide ti to! Hoc... ja som lepšia!“ vyhlásila presvedčene a zaujala pozíciu. Zhlboka sa nadýchla, no Damon k nej prišiel zozadu a pošteklil ju. Preto znova minula.

„To nie je fér! Ty podvádzaš!“ obvinila ho.

Cítila sa úžasne. Nevedela či to je Damonovou prítomnosťou alebo pivami, ktoré už vypila. Možno obomi.

„Ani by ma to nenapadlo! Ako by som mohol?“ Dvihol ruky do vzduchu, že sa vzdáva.

„Si strašný, Damon,“ obvinila ho. „Nevieš hrať férovo a prehrať?“

„Uhádla si. Férovo hrajú len dobrí, ale ja som... ja.“ Usmial sa a rýchlo strelil do bielej gule, ktorá narazila do ďalšej a tá spadla do diery.

„Asi vyhrávam,“ poznamenal.

Elena len pretočila očami. „Férovo,“ povedala sarkasticky.

„Férovejšie sa už ani nedá,“ pokračoval.

Oči Elene zablúdili k stolu, kde sedeli Kath a Stefan. O niečom sa rozprávali. Vyzerali dosť pohrúžene do rozhovoru, kým jej sestre nezazvonil telefón a ona nemusela odísť. Všimla si, že Stefan sa konečne pozrel ich smerom. Hoc... ako rada by mu povedala, čo ju naozaj štve! Chcela by sa dozvedieť, čo ho viedlo k tomu, že si vybral Kath!

A prečo sa ho to nespýtať? Zišlo jej na um. Keby nebola pod vplyvom toľkého alkoholu, ktorý do nej nalial Damon, určite by to neurobila, ale teraz... bolo jej jedno, ako bude vyzerať. Aj keby sa mala strápniť. No a čo!

„Musím sa niečo spýtať tvojho brata,“ prehodila a bez čakania na Damonovu reakciu zbehla k Stefanovi. Ju, samozrejme, už čakal.

„Musíš mi niečo povedať,“ začala okamžite.

On len nadvihol obočie. „Áno? A čo také?“

„Čo je medzi tebou a Katherine? Chodíte spolu?“ vychrlila na neho.

Počula, ako sa Damon vzadu zasmial a Stefan sa ani nepohol.

„Prečo si to myslíš? Ja s tvojou sestrou nič nemám,“ namietal.

„Jasné. Lebo ja seno žeriem. Nie som blondína, Stefan. Videla som vás, ako sa bozkávate.“

Jeho výraz bol zrazu nečitateľný. Ani Elena nedokázala odhadnúť, nad čím teraz uvažuje.

„Vieš, chcela som ťa pozvať von s Caroline a Tylerom, ale očividne si s Katherine rozumieš viac a preto nechápem...“ Stefan ju chytil za predlaktie, potiahol ju k sebe a spojil ich pery. Ten bozk bol plný vášne a túžby. Jazykom jej prešiel po zuboch a potom skúmal vnútro jej úst. Jednou rukou ju držal za pás a druhú mal na jej tvári. Elena mu zašla rukami do vlasov. Po chvíli sa odtiahli.

„Čo keby si na chvíľu mlčala?“ navrhol Stefan, keď si všimol, že znova chce niečo povedať. „Katherine ma pobozkala. Povedala mi, že by sme to mohli skúsiť, ale ja som nechcel. Vysvetlil som jej, že cítim niečo k tebe. Mala ti to povedať,“ vysvetlil a Elene padla sánka.

„Čo... čože?“

Usmial sa. „Ty môj hlupáčik. Prečo si nenecháš veci vysvetliť?“

Elena mu úsmev opätovala. „Jasné. Ale až nabudúce. Teraz by si sa mi mohol ešte venovať,“ povedala a znova si pritiahla jeho tvár k svojej.

 

Pohľad Katherine:

Sedela som u Salvatorovcov a hľadela do ohňa. Tento deň bol totálne o ničom.

Stefan ma nechce. Chce moju sestru. Jenna mi povedala, prečo je na mňa Elena naštvaná a ja som prisľúbila, že jej pôjdem s cesty. Nikto o mňa nemá záujem. Zaslúžila som si to?

„Myslel som, že tu bývam ja,“ ozvalo sa za mnou. „Asi mám zle GPS.“

Otočila som sa a zbadala Damona. Bol opitý a vyzeral smutne.

„Čo sa ti stalo?“ spýtala som sa.

Prehodil bundu na gauč a šiel si ešte niečo naliať.

„Mne? Nič sa mi nestalo,“ mávol rukou. „Čo by sa mi malo stať? Videl som, ako sa dievča, ktoré sa mi páči, bozkáva s iným. A ten iný je môj brat. Tak čo by malo byť? Nič!“

Postavila som sa a podišla k nemu bližšie.

„Elena a Stefan?“ vydýchla som neveriaco. Tak tí dvaja teda nemárnia čas.

„Jop,“ prikývol a nalial do seba whisky.

Chytila som fľašu, ktorú mal v ruke. „Počkaj! Nepi toľko!“ okríkla som ho.

Nadvihol obočie a spýtavo na mňa pozrel. „Prečo nie?“

„Lebo sa mi nič neujde,“ vysvetlila som prosto. Na jeho tvári sa vyčaril úsmev. Na sekundu sa pozrel na moje pery.

„Myslíš na to, na čo ja?“ hlesol do priestoru medzi nami.

Srdce mi začínalo splašene biť.

„Určite nie,“ šepla som s úsmevom a priblížila sa ešte bližšie. Naše telá sa dotýkali.

Damon ma zrazu zdrapil za vlasy a prilepil sa svojimi perami na tie moje. Ja som mu vplietla ruky do vlasov. Cítila som, ako si ma na seba vyhodil a už som narazila chrbtom na stenu. Nohami som ho oblapila okolo pásu a držala sa ho. Bozkávali sme sa náruživo a on už zo mňa strhával oblečenie. Mne to s jeho košeľou ale veľmi rýchle nešlo. Predsa len, som človek.

Ani neviem ako a ocitli sme sa v jeho izbe. Hodil ma na posteľ a ľahol si na mňa. Musela som sa usmiať.

Keď ma znova začal bozkávať, zavzdychala som mu do ucha. Nakoniec to prišlo. Moment, kedy si ma celú zobral a ja som zabudla ne všetkých.

Celý môj svet vyplnil on.

Damon.


Tak čo na to hovoríte? Páčilo, nepáčilo? Budem vďačná za každý komentár.

katherina and elena



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Katherine or Elena? Choose, boys!:

5. Kathleen přispěvatel
01.04.2013 [14:48]

KathleenÚžasné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Perla přispěvatel
31.03.2013 [22:19]

Perlamima33 ďakujem. Čo sa týka Stefana... nuž, každý máme svoj názor. Emoticon

3. mima33 admin
31.03.2013 [10:06]

mima33 Emoticon Emoticon Emoticon Mne sa to páčilo Emoticon ale jedno mínus to pre mňa predsa malo a síce...ja neznášam Stefana Emoticon Ale ten koniec to vyvážil a Damon a Kath spolu...myslím, že sú lepší pár ako Damon a Elena Emoticon
Takže vynikajúce, páčilo sa mi to Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
30.03.2013 [13:16]

Perlavďaka Trish. Emoticon

1. Trisha přispěvatel
29.03.2013 [21:46]

TrishaZlaté Emoticon Emoticon Takáto jednorazovka sa mi páči viac ako poviedka. Palec nahor: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!