OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Itachiho rozhodnutí



Itachiho rozhodnutíCo se asi Itachimu honilo v hlavě, když šel na souboj se Sasukem? A co kdyby se rozhodl jinak?

V lese se procházel mladý muž, černé vlasy měl sepjaté do copu, ale pár pramenů mu spadalo do černých očí. Mohli jste si myslet, že tento muž má celý život před sebou, ale opak byl pravdou.

Jeho oči jindy chladné jako led byly plné bolesti a smutku.

Skoro nevnímal listí, které barevné spadávalo okolo něj ze stromů na zem, ani jemný větřík, pohrávající si s jeho prameny vlasů.

Jen stále přemýšlel nad svým mladším bráškou, který ho teď hledal, aby ho zabil. Přemýšlel nad tím, až ho uvidí, co mu řekne, jak se zachová.

„Jak se asi teď máš, bráško?“ zeptám se sám sebe potichu. „Určitě lépe než já,“ promluvím sklesle do ticha, které by se dalo krájet.
 

Těším se na setkání s tebou, ale když jen pomyslím na ty tvé oči plné nenávisti, kterou jsem do tebe vštípil, jen abys mě jednoho dne zabil, je mi ze mě samotného špatně, až se mi svírá žaludek.

Pomalu postupuju k našemu místu setkání, kde mě máš zabít, a pořád přemýšlím, jestli to ještě nevzít zpět. „Ne,“ řeknu si. „Teď už to nejde vzít zpět.

Jdu dál, ale stále nad ním přemýšlím, nad tím, jaký býval před tím, než jsem mu vštípil nenávist, jak nevinný byl jako malé dítě.

Teď lituji toho, co jsem z něj udělal, kvůli mně nikdy neměl klid, a teď jsem ho ještě připravil svou lehkomyslností o přátele.

Okradl jsem svého bratra, kterého mám rád nade všechno, o nejkrásnější léta života.

„Zničil jsem mu život,“ řeknu si pro sebe. „Chtěl jsem ho chránit tím, že se stane silnějším pomocí nenávisti, ale místo toho jsem mu zničil život.“

Už jsem skoro tam, ale pořád ještě přemýšlím nad tím, jestli to ještě nemám napravit, jestli Sasukemu nemám říct pravdu. Stejně by mi nevěřil, tak k čemu by to bylo.

Když nad tím tak přemýšlím, možná jsem přece jenom udělal chybu, když jsem lhal, ale kdoví, jak by Sasuke na pravdu reagoval.

I kdybych se to teď pokusil napravit, nic se nezmění, přece jenom už jsem mu život zničil, tak mu ho aspoň nebudu stěžovat ještě něčím, co už stejně nemá smysl mu říkat.

Když mu to řeknu, buď se vrátí do Konohy, nebo se pokusí o nějaký nesmysl proti vesnici, ale když mu to neřeknu, tak je mnohem větší šance, že se do vesnice vrátí.

„Už jsem tam,“ řeknu a podívám se na kopec.

Pomalu jdu na místo na kopci a rozhlížím se. Když vejdu do haly, dojdu na druhý konec a posadím se na kamenný trůn.

Vteřiny a minuty pomalu ubýhají a Sasuke nikde. Po chvíli uslyším šramot a na druhém konci haly se na mě Sasuke dívá sharinganem.

„Tak přece jsi přišel,“ promluvím tiše, i když vím, že mne slyší, a prohlédnu si ho.

„Ano. Abych tě zabil,“ poznamenal můj malý bráška.

„Nechceš si nejdřív promluvit?“

„A to jako o čem?“ zeptá se zhnuseně.

„Nechtěl bys třeba popravdě vědět, proč jsem vyvraždil náš klan?“ zeptám se.

Sasuke se objeví za trůnem a prorazí ho stejně jako hruď mého klonu. A řekne: „Tak mluv.“

„Vyvraždil jsem ho, protože ...


Konec
 


Tuhle povídku jsem napsala už před nějakou dobou, ale přesto doufám, že se vám bude líbit a zanecháte nějaký komentář.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Itachiho rozhodnutí:

2. avanaka přispěvatel
17.02.2014 [19:18]

avanakaJo. Už před nějakou dobou jsem to vydala na konoha.cz a nedávno i na tenrai.cz

1. Akemi
17.02.2014 [18:21]

Skvěle jsi popsala charaktery a ještě to je o Itachim Emoticon Akorát škoda, že je to tak krátké. A za to ukončení bych tě nejradši uškrtila Emoticon Ale mám pocit, že už jsem to někde četla, nevydalas to na konoha.cz nebo tak? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!