OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » Damone, jsi gentleman. Mi piace lo.



Damone, jsi gentleman. Mi piace lo.Damon popíjí jako skoro každý den v Mystic Grillu. A jako každý den pozoruje místní servírku, Vicky Donovanovou. Nemůže to nutkání vydržet, musí to udělat. Ale co?
Berte prosím ohledy, tohle je má první FF na téma Upíří Deníky. Snad se vám bude líbit. :) Rory

Seděl jsem v Mystic Grillu a popíjel whisky. Co jiného se dá v tomto nudném městě dělat, že jo… Vicky Donovanová chodila od stolu ke stolu a obsluhovala zákazníky.

„Vicky, ještě jednu whisky!“ zavolal jsem na ni.

„Nemáš už dost? Máš už v sobě čtyři skleničky,“ rýpla si. Chytl jsem ji za lokty a podíval se jí přímo do očí.

„Přines mi ještě jednu whisky,“ mluvil jsem rychle, ale zřetelně. Nechtěl jsem moc poutat pozornost. Vzhledem k situaci by to nebylo vhodné.

„Oh, promiň, úplně jsem zapomněla. Ty jsi chtěl tu whisky… Hned to bude,“ a odešla za bar a po chvilce jsem se dočkal. Vypil jsem tu na ex a podíval se na Donovanovou za pult, srovnávala skleničky či co.

„Vicky, nechceš si večer vyjít? Ty, já?“ Nadzvedl jsem obočí a vyčkal na odpověď… Ale nač čekat, je to jasné, že půjde. Kdo by nešel.

„Dobře, takže v osm za barem.“ Dal jsem na stůl šest dolarů a odešel.

Vyšel jsem z Grillu a zamířil si to k lesu. Na kraji lesa jsem se zastavil a zhluboka jsem se nadechl. Ucítil jsem čerstvou a lákající krev. Rozběhl jsem se svou přirozenou rychlostí, abych se co nejrychleji dostal k oběti. Byla to tmavovláska malého vzrůstu.

„Hey… Mmm… Promiň.“ Cítil jsem na rtech své upíří zuby a zakousl jsem se dívce do hrdla dřív, než stačila vydat jakékoli slovo. Zasténala a upadla k zemi. Rukou jsem si otřel rty a ukryl tělo.

Pomalu ale jistě se blížila osmá hodina, stál jsem před zrcadlem a popíjet ábéčko. Ať je po jejich… Ani kapka nevinné krve. Při tomhle nikdo nezemřel. Tedy – snad.


***


„Oh, Vicky, vypadáš… úchvatně,“ prohlédl jsem si ji od hlavy k patě a ona jen sklopila hlavu.

„To ty taky, Damone.“ Udělala jeden krok a byla těsně u mě. Tak blízko, že by jsem… Ne, nemohl jsem.

„Takže. Co je na programu?“ zasmála se. Zamyslel jsem se. I když to spíš mělo vypadat jen zvenčí, že se zamýšlím.

„Uvidíš. Jen pojď,“ chytl jsem ji za ruku a propletl naše prsty, „určitě se ti tam, kam tě vedu, bude líbit. Za to ti ručím.“

„Pan gentleman… Mi piace lo.“ Sice opravdu nevím, odkud Vicky vzala italštinu, ale je to roztomilý. Znovu jsem se na ní podíval.

„Odkdy umíš italsky?“ uchechtl jsem se.

„Oh, ty jsi tomu rozuměl? Popravdě, rodina plná Italů.“ Zastavil jsem se u zídky za naším domem. Sedl jsem si na ni a ona si stoupla přímo naproti mně.

„Jo, taky jsem z Itálie, takže ano, rozuměl,“ potvrdil jsem jí její domněnku. Zadívala se mi do očí. Bylo to jiné, než když ovlivňuji své oběti pomocí přímého pohledu. U ní bych to nedokázal… já… začínám se v sobě ztrácet.

Udělala ke mně ještě jeden malinký krůček a já ji chytil okolo pasu a spojit si ruce. Byla jako v zajetí. Začali jsme se k sobě přibližovat. Nemůžeš, Damone… Nedělej to. Byl jsem to já, kdo zlomil tu malou mezeru mezi námi. Políbil jsem jí. Ona políbila mě.


 

Doufám, že nevadí, že tahle jednorázovka má přesně pět set slov, ale je to má vůbec první povídka na téma Upíří Deníky. Doufám, že se vám to líbilo a že se na mě nezlobíte za spárování Damona a Vicky. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Damone, jsi gentleman. Mi piace lo.:

4. Arminka přispěvatel
18.07.2011 [19:38]

ArminkaHmmmm... Líbilo se mi to. Sice to bylo kratší, ale právě něco kratšího jsem hledala. Emoticon Bylo to zajímavě napsané a vůbec mi nevadí s kým si ho spárovala, protože jak známe Damona, tak u jedne holky to nezůstane. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

3. Never přispěvatel
23.06.2011 [17:34]

NeverBlbky: Vďaka! :) Aby som povedala pravdu, písať z pohľadu Damona je viac ako ťažké. Ale stejne veľa ďakujem! :)
Skříteček2: Jej, promiň. :D Jakmile umím italsky, do povídek nepíšu překlady, promiň. Mi piace lo znamená v čistém překladu "Líbí se mi to" nebo "To se mi líbí". :) A taky jsem měla naplánované, že jí zakousne, ale chtěla jsem v něm probudit trošku lidskosti. :D :)

2. Skříteček2
23.06.2011 [16:15]

A nejroztomilejší na tom je, že té italštině vůbec nerozumím Emoticon Myslela jsem, že jí nepolíbí, ale zakousne se do ní, typický Damon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 23.06.2011 [16:07]

Takže trošku ma mrzelo, že je to fkat iba tých presne 500 slov, ale ok. No a potešilo by ma iné "párovanie" než Damona a Vicky, ale nič s tým nenarobím. Emoticon A na to, že je to tvoje prvé FF tak je to super Emoticon A sama viem, že písať z pohľadu Damona je ťažké. Teda aspoň pre mňa to bolo, aby to znelo aspoň trošku vtipne, zaujímavo a tak aký Damon je. Emoticon Omnoho radšej mám knihy než seriál, ale už len kvôli Ianovi kukám ten seriál. Ako si moc som sa rozkecala odveci. Takže končím, je to dobré len mi tam niečo chýbalo .Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!