OurStories.cz ~ naše povídky » Magori! 3. kapitola



Magori! 3. kapitolaJared presvedčí Rominu, aby šla na cestu za jeho želaniami, a tak sa všetci spoločne vydávajú do Londýna, no ešte predtým sa Romina rozhodne "prerobiť" Shanna a Jareda. :) 3. Vidieť Londýn (A ukradnúť kosť dinosaura).

 


 

Vopred sa ospravedlňujem sa všetky neslušné slová a výrazy. :D

 


 

3. Vidieť Londýn (A ukradnúť kosť dinosaura)

„Poď s nami!“ zašepkal som zrazu.

„Čože?“ spýtala sa zaspatým hlasom Romina.

Otočil som sa k nej a aj keď bola v izbe tma, jej čokoládové oči boli neodolateľné a pre mňa úplne záhadné.

„Poď s nami,“ zašepkal som znovu.

„A kam?“ spýtala sa.

„Ja... ja neviem. Poď s nami bývať do L.A. Poď s nami na cestu za mojimi želaniami.“

Oči jej jemne zasvietili vzrušením, ale inak ho nedávala najavo.

„A prečo by som mala ísť?“

Natiahol som sa za ňou a pevne ju objal,  aby nemala šancu utiecť mi.

„Romina ja mám pocit, že ťa... milujem. Tých pár dní, čo som s tebou strávil, boli úžasné a ja o teba nechcem prísť. Nechcem ťa stratiť,“ zašepkal som a nervózne čakal na jej odpoveď. Predsa len, ja som bol obyčajný chlap a ona modelka...

„Aj ja ťa milujem, Jared,“ zašepkala s hlbokým pohľadom do mojich očí. Ten pohľad ma hypnotizoval, ale vedel som, že mi hovorí pravdu.

„A pôjdem s vami,“ zašepkala, ale viac nestihla, pretože som ju pobozkal.

Keď sme sa od seba odtiahli, usmiala sa na mňa a s týmto úsmevom mi zaspala v náručí.

 

_

 

Vo vlasoch som cítil vietor a slnečné lúče mi hriali na tvári. Šli sme vysokou rýchlosťou a bolo to úžasné. Milujem ten pocit, pocit slobody. Mal som chuť radostne vykríknuť.

„Shanny, máš úžasné auto,“ povedala so smiechom Romina, ktoré sa nehanbila a radostne zakričala a ja som sa zasmial.

Práve sme boli na ceste z Pheonixu do Los Angeles a šli sme Shannovým autom. A naladené sme mali, samozrejme, rockové rádio. Áno, rock, moja tajná láska. Bola to láska na prvý pohľad. Teda, na prvé počutie.

„Daj hlas!“ zrazu skríkla Romina.

„Prečo?“ spýtal sa Shanny, ale poslúchol ju. Práve dávali najnovšiu pieseň od Avril - What the hell. Nebola to tá stará dobrá Avril, nebola to už f*cking princess, ale aj toto sa dalo.

„Celý môj život som bola dobrá, ale teraz si myslím do pekla s tým
Všetko, čo chcem je robiť naokolo neporiadok a naozaj ma nezaujíma
Či ma miluješ, či ma nenávidíš, nemôžeš ma zachrániť, zlatko, zlatko
Celý môj život som bola dobrá, ale teraz, whoa, do pekla s tým...“

A v tej chvíli mi to trochu pripomenulo môj život...

Vraví sa, že život je sviňa. Ja mám na to iný názor. Život nie je sviňa. Život je k*rva. Je ako šľapka, ktorá sa k vám správa podľa toho, či máte, alebo nemáte peniaze. Nikdy som nebol bohatý, ale žil som slušným životom.  Bol som slušným človekom. A čo som za to dostal? Rakovinu. Nádor. A pár mesiacov života. A preto som sa rozhodol, prestať hrať podľa pravidiel. Rozhodol som sa byť konenče tým zlým. Užiť si. A nechať život, nech ma vyfajčí...

Začnem byť tým zlým... a nebudem sa starať....

Zrazu som sa začal neovládateľne smiať, kričať a radostne výskať. Začal som spievať spolu s Avril a po chvíli sa ku mne Romina pridala. Zreje to bol nejaký maratón Avril, pretože po chvíli pustili Girlfriend.

„Nepredstieraj, dobre viem že som prekliatie.
Dopekla, yeah, som sk*rvená princezná...
Môžem ti povedať takisto ako ty mne
vieš že som v pohode.“

 

„Môžem vidieť cestu, sleduj tú cestu, pozeraj na mňa,
a keď na mňa nepozeráš, viem, že na mňa myslíš...
Viem, že o mne stále hovoríš. Znova a znova,“ kričala Romina spolu s Avril.

 

„Nevedel som, že ju máš rada,“ povedal som so smiechom.

„Moja tajná láska,“ zasmiala sa.

 

_

 

„Niéééé...“ protestovali sme so Shannom, ale bolo to márne.

Romina nás prinútila vstúpiť do obchodu. Jediné šťastie bolo, že tam mali rockové, punkové a metalové vecičky, inak by som tam nekročil. V obchode práve púšťali Sk8er Boy od Avril.

„Čo s ňou všetci máte?“ zasmial som sa a Shanny so mnou. Ale musím sa priznať, túto pieseň milujem. Najlepšia od nej.

Romina začala poskakovať do rytmu, pospevovať si a vôbec jej nevadilo, že sa na ňu ľudia dívajú. Prezerala si rôzne tričká, nohavice, bundy a každú chvíľu nám niečo vnucovala. Nakoniec nás prinútila obliecť si to. Prvý vyšiel Shanny. Vyzeral... no jednoducho dobre. Nie som gay. (:D)  A potom som šiel na radu ja. S hlbokým povzdychom som vstúpil do kabínky na prezliekanie a všetko to na seba nejak natrepal. Keď som vyšiel, Shannymu niečo zabehlo a Romina ma... no nie som si istý, ale asi ma pohľadom vyzliekala, aj keď som si to len práve obliekol.

„Vyzeráš nehorázne sexy,“ povedala Romina.

„Super, tak ja si to idem vyzliecť,“ povedal som, Shanny sa zasmial a Romina ma zastavila.

„Na to zabudni. Toto budeš mať na sebe.“

„Vyzerám v tom divne.“

„Nevyzeráš. Sľúb mi, že si to kúpiš a večer...“ zašepkala mi do ucha, ruku vsunula pod moje tričko a prstami mi prebehla po bruchu a... nižšie. Mal som, čo robiť, aby som ju hneď teraz nezatlačil do tej kabínky, ale ovládol som sa.

„Tak dobre,“ povedal som s ťažkosťami a Shannon sa od smiechu váľal po zemi.

Rozhodla sa, že nám vyberie celý šatník, pretože keď sme vychádzali z obchodu, boli sme omotaný taškami a ledva sme chodili.

„Tak a ešte ku kaderníčke,“ povedala spevavo a viedla nás cez ulicu.

„Čo?“ spýtal som sa nechápavo, ale nemohol som veľmi protestovať.

Nakoniec sa nám tam podarilo dotrepať, ale namiesto kaderníčky bol kaderník. Romina najprv do kresla posadila Shanna a potom mňa. Radšej som zavrel oči, aby som sa nemusel dívať, čo so mnou urobí. Keď som ich konečne otvoril, nedokázal som uveriť vlastným očiam.

„Urobili ste zo mňa teploša!!!“ skríkol som zdesene.

Mal som ružové číro!!!

„Neurobili, vyzeráš neodolateľne,“ zašepkala mi do ucha Romina a ja som sa znovu pozrel do zrkadla. Musel som uznať, nevyzeralo to najhoršie. Zhlboka som sa nadýchol a povedal si, čo už, veď aj tak som sa rozhodol porušovať pravidlá.

 

_

 

„Naozaj si nemyslím, že je to dobrý nápad,“ zašepkal Shanny.

Práve teraz sme boli v Londýne. Áno, presne tak, v Londýne. Vždy som chcel vidieť Londýn a teraz sa mi to splnilo. Boli sme tu posledný deň a ja som si chcel splniť ešte jedno želanie. Vidieť Prírodovedecké múzeum a hlavne vidieť dinosaura... a jeho kosti. So šibalským úsmevom na perách, ktorý mohli chápať len Shanny a Romina, som čakal, kým konečne odídu všetci turisti z tejto siene. Netrvalo dlho a my sme sa ocitli sami  pri veľkej kostre dinosaura.

Poobzeral som sa, či ma nikto nevidí a... odlomil kúsok kosti dinosaura.

„Hej vy!“ skríkol na mňa zrazu nejaký muž. Podľa toho, ako bol oblečený, som mal pocit, že je to strážnik.

„A do riti,“ povedal som. „Utekajte!“

Rozbehli sme sa a ja som počul, ako ten strážnik hovorí do vysielačky: „Nejaký teploš s ružovým čírom nám ukradol kúsok kosti!“

Naštvane som sa otočil a zvrieskol: „ Ja nie som teplý!“

„Vážne?“ spýtal sa so smiechom iný strážnik, ktorý s ak nám začal blížiť.

„Aby ste vedeli, každú noc si užívam s touto - “ zakričal som, ale v polovičke vety som dostal za ucho od Rominy a Shanny ma začal ťahať preč.

Rozbehli sme sa preč a našťastie nás nechytili. So smiechom sme nasadli do taxíka a odviezli sa do hotela.

 

_

 

„Takže toto je tvoja izba?“ spýtala sa ma Romina.

„Áno je, ale teraz je tu neporiadok, prepáč, nečakala som, že ma navštívi tá najkrajšia, najlepšia, najmúdrejšia a najvtipnejšia žena na svete,“ povedal som so smiechom.

Hneď v ten večer, čo sme šli do múzea, sme aj s lietadlom leteli domov. Do L.A.

Zozadu som Rominu objal a zašepkal jej do ucha: „Nesľúbila si mi niečo náhodou?“

Otočila sa ku mne a s iskričkami v očiach mi odpovedala: „Ty si na to spomínaš?“

„Na toto sa nedá zabudnúť.“

Zrazu ma strhla na posteľ a so smiechom sa na mňa posadila. Chcel som niečo povedať, ale v tej chvíli ma začala vášnivo bozkávať. Objal som ju a pevnejšie si ju pritisol k telu. Ešte stále s chichotom mi strhla tričko a začala skúmať moje telo. Bolo to ako slastné mučenie.

„Vieš, že ma mučíš?“ zašepkal som túžbou zastretým hlasom, keď mi jazykom prebehla po bruchu.

„Mám prestať?“

„Nie, pokračuj... prosím...“

 

 


 

A ideme slintať a rozplývať sa. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magori! 3. kapitola:

11. Pattrika
23.02.2011 [16:43]

No ja ťa obdivujem :D píšeš vážne úžastne :D je to ako scenár :D len by mu to trebalo dať prečítať :D možeš to dať preložiť a poslať mu to :D
a ako vždy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. MirrorGirl454 přispěvatel
21.02.2011 [7:11]

MirrorGirl454Hehehehe. Emoticon Hej, hej, pravda... Emoticon Ale Ďakujem, hehehe. Emoticon

9. Ivuš
20.02.2011 [20:00]

Sindý mááš čistú prawdu :DD alé ppčíí :DD Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Sindy
20.02.2011 [16:12]

pls.. it is not pink.. it is fuckin' pomegranate! :D ale fasa to je :D Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
14.02.2011 [20:21]

MirrorGirl454Darkness: ty si úplný poklad!!!!! Emoticon Asi namiesto Tary začnem milovať teba. Emoticon
Hehehe, chudák kamoš, hehehehehe, nemôžem z toho. Emoticon
A za chválu ďakujem. :)

6. Darkness
14.02.2011 [19:14]

Ha... si vzpomínám, jak mýho kámoše, když byl... společenský vyřízenej (po Silvestru)... obarvila na růžovo. Ráno chytl příšernej hysterák - my ostatně taky, tak děsně jsem se chechtala, až jsem se začala dusit mlíkem...

Kapitola výborná, zajímalo by mě, co bude dál.

PS: Vleže píšu novou kapitolu, asi mě odumře pracka... jáu

5. MirrorGirl454 přispěvatel
13.02.2011 [19:36]

MirrorGirl454Bež bež písať. Emoticon
Neboj sa, Romina je v pohode, uvidíš v ďalšej kapitole. Emoticon
A Shanny... no to je pravda, ale trochu mu tie vlasy skrátil... Emoticon
A koniec uvidíš... Emoticon

4. Dvojča
13.02.2011 [15:49]

Tak... idem na to... eh... neviem prečo, ale stále mám pocit, že Romina je taká dobrá sviňka :) Ja viem, že som bola "dav" alebo aspoň jeho časť (ako si uviedla v predchádzajúcom komentári) ktorá vydierala, aby išla s nimi. Ale mám z nej pocit, že je s ním z ľútosti. Ale ja viem že nieje, až taká zákerná niesi... či??? :D A Rominine mučiace metódy... či už pri nakupovaní a zmene účesov... alebo... no... eh... veď vieš... pri tej druhej aktivite :D :D :D :D Sa mi páčia...:P Len by ma zaujímalo, aký účes menila Shannonovi??? :D Na tom sa moc vlasy meniť nedajú :D Mám taký dojem, že??? :D
Som zvedavá, ako sa toto môže skončiť, a tŕpnem na stoličke, že to bude smutná dráma... na koniec :( :( :( :( :( Tajne dúfam že nie... ale aj tak :( Ešte ťa musím pochváliť, že Jared si obraňuje svoju česť aj v okamihu... keď mu ide o život... respektíve o zavretie do basy, ale to je jedno nie??? :D Aby ste vedeli, každú noc si užívam s touto..." ma dostalo!!! Ja som sa tu začala váľať po stole a babka len vytrešťovala oči :P Tak ja končím...:P Idem písať prezidentovu dcéru...lebo sa strášne nudím :(...:P Tak báy :D :D :D

3. MirrorGirl454 přispěvatel
13.02.2011 [14:08]

MirrorGirl454Hehehehe Emoticon Ja sa tu váľam po stole, ale nemusíš s abáť, zatiaľ sa neduším. Emoticon
No vieš, všetci chceli, aby šla Romina s nimi, tak som ju tam musela dať...to bolo vydieranie davu. Emoticon
Nemuseli by vymýšľať, mne sa páči aj to "úžasné" Emoticon
Ale mohli by namietso "ďakujem, ale ty si lepšia" tiež niečo vymyslieť, pretože s abudem vždy opakovať. Emoticon

2. ElisR1 přispěvatel
13.02.2011 [12:41]

ElisR1Tohle mi vážně nedělej, víš jak dlouho jsem četla poslední část povídky?? =) Vždycky jsem něco přečetla, pak se podívala na tu fotku a mohla jsem číst znova =).
Jinak ke kapitole, úžasná =), ale docela si to po **, že ji vzali sebou =), prej nákupy a pak kadeřník =) chudáčci =)
Nejlepší ta hádka s těma hlídačema, nebo co to bylo =)=)=)
Vážně úžasná kapitokla, dokonalá =) (jééé vážně by už měli vymyslet nový slova, protože tahkle se pořád opakovat =)=)=), to je něco hroznýho :D)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že brzo bude další kapitola Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!