OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Zlomený Anděl bez křídel - Prolog + 1. kapitola



Zlomený Anděl bez křídel - Prolog + 1. kapitolaCo se stane když se spojí dva lovci s dvěmi přemožitelkami? A co se stalo Buffy? Jaký význam má návštěva anděla Castiela? Mám pokračovat?

Dva muži projížděli potemnělými ulicemi v docela ucházející Impale. Oba mlčeli, oba přemýšleli. Muž, sedící na sedadle spolujezdce, držel v ruce několik fotek. Na každé z nich byl s mladou drobnou blondýnou. Oba se na fotkách usmívali a oba byli šťastní. Ta noc před několika dny změnila vše, v co doufal.

Před několika dny. Deanovy vzpomínky a pocity se nedaly popsat. Strach? Určitě. Bolest? Každopádně. Jenže ona ho teď potřebuje. To se mu právě honilo hlavou. To, jak moc ho potřebuje. Jeho bratr Sam neřekl ani jedinou poznámku na jeho účet. Když šlo o Buffy, věděl, že ji Dean miluje a nedopustí, aby se jí něco stalo.

„Deane, myslíš, že to co říkala Willow, je pravda? Myslíš, že je na tom Buffy tak zle?"

Deanovy rysy se náhle změnily z konečně uklidněného na bolestné.

„Nevím, Sammy. Nemám ponětí, jak na tom je. Jediné co vím je, že jsem pitomec, když jsem ji tu nechal samotnou. I když jen na pár dní. Koukej jak to dopadlo!"

Sam zabrzdil a vystoupil.

„Jsme tady. Vydechni než vejdeš."

Dean uštědřil Samovi jen otrávený pohled a vydal se k domu. Když vešel, ocitl se jako v sauně.

„Willow? Je tady někdo?"

Po chvíli k němu došla drobná zrzka s vážnou tváří. Její oči byly plné slz a její tělo zachvátily vzlyky. Dean si toto chování špatně vyložil a vběhl do obývacího pokoje.

Když ji uviděl myslel si, že to ani není možné. Její jindy lehce bledá tvář měla až mrtvolný nádech. Nevěřil vlastním očím. V duchu si opakoval, co mu řekla Willow. Přemýšlel nad tím vším tak dlouho, že nepostřehl jak sebou nepřirozeně cukla.

„Willow, má další šok!" Zrzavá čarodějka s rozšířenýma očima doběhla k pohovce a odstrčila o něco starší brunetku, kterou si Dean nedokázal zařadit. Buffyino tělo se na pohovce zmítalo s neuvěřitelnou silou. Sam se podíval na brunetku a zarazil se.

„Co se to sakra děje! Volala jsi, tak jsem tady. Jen mi řekni co se stalo!" Deanův hlas se zlomil na sotva slyšitelný. Byl plný bolesti, ale také lásky. Když se po nějaké chvíli Buffyino tělo uklidnil, vzala Willow Deana za paži a vedla ho do kuchyně. Nalila mu kávu a sedla si na protější stoličku.

„Když jste se Samem odjeli, ještě tu noc odešla na hlídku. Šly jsme s ní. Jen pro jistotu. Jenže jsme netušili, že se něco takového stane. Najednou jako by zamrzl vzduch. A pak najednou Buffy, zrovna když bojovala s upírem, vykřikla tak, že jsem si mysleli jestli není mrtvá, když jsme ji poprvé uviděli. Když se pak na pár minut probrala, vše nám popsala. Řekla, že ji navštívil anděl."

Dean najednou zlostně vstal a vyšel směrem do obýváku, telefon v ruce. Když se ten, kterému se snažil zavolat neozval, lehce telefon položil na stůl sundal si otrhanou koženou bundu a sedl si na pohovku k Buffy. Lehce ji pohladil po tváři a když ucítil nepatrný pohyb, lehce se usmál. Došlo mu že se probouzí.

Sam seděl na zahradní houpačce, když za ním přišla ona neznámá brunetka a přisedla si.

„Ahoj já jsem Faith." Sam se na ni usmál.

„Jsem Sam. Ten mladší, chytřejší a zodpovědnější."

Faith se usmála a dál spolu vedli rozhovor o zodpovědnosti.

Buffy už byla vzhůru. Malátná a dost zesláblá ležela na gauči a hleděla na Deana. Vypadala už mnohem lépe, než když ji po tom všem co se stalo na hřbitově přinesli. Měla o dost zdravější barvu. Sem tam se jí na tváři objevil náznak úsměvu. Asi po hodině mluvení Buffy znovu usnula. Tentokrát však beze strachu v Deanově náruči.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zlomený Anděl bez křídel - Prolog + 1. kapitola:

7. Monika
13.01.2015 [2:38]

Ahoj, docela mě zajímá jak to bude pokračovat. Těším se na pokračování. Emoticon

6. BuffyWinchester
28.01.2012 [12:43]

Děkuji všem..už chystám další kapitolu..

5. nesinka přispěvatel
27.01.2012 [23:56]

nesinka Emoticon Emoticon

27.01.2012 [18:36]

maleprasePřečetla jsem to už dvě hodiny zpátky, ale pořád nevím, co si o tom mám myslet. Píšeš dobře. Nevím, jak dlouho se tomu věnuješ, ale buď jsi už trochu vypsaná, nebo ti to jde. Jenom pořád nemůžu přijít na chuť tomu příběhu. Buffy a Dean?! Páni! Rozhodně originální nápad, jenom... Na Buffy jsem koukala asi první dvě nebo tři série, dokud tam byl Angel. A popravdě, Buffy mi nikdy nesedla. Na Supernatural naopak koukám pořád a Dean je můj miláček. A dát tyhle dva dohromady? Spojit tyhle dva světy? Nevím, možná to bude dobré, z první kapitoly toho stejně moc nezjistím, takže si určitě počkám na další. Potom ti řeknu Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 26.01.2012 [10:42]

*Počáteční uvozovky se píší pomocí shift+ů - před přímou řečí.
*Pozor na čárky.
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Nezapomínej psát za interpunkčními znaménky mezery.
*Pozor na skloňování ji/jí; ni/ní! (TU - ji;ni, TÉ - jí;ní.)
*Mezera mezi koncem věty v přímé řeči a uvozovek se nepíše, taktéž na začátku věty po počátečních uvozovkách.
ANO - „Ahoj, rád tě poznávám,"_pozdravil mě Petr.
NE - „_Ahoj, rád tě poznávám,_"pozdravil mě Petr.

2. BuffyWinchester přispěvatel
25.01.2012 [16:51]

BuffyWinchesterAno je..

1.
Smazat | Upravit | 25.01.2012 [10:00]

*Je článek skutečně hotov?

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!