OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vnitřní zvíře - 10. kapitola:



Vnitřní zvíře - 10. kapitola:Elis ví, že z toho může být průšvih, ale chce přátelé, chce být něčím víc, ne jen zvířetem. Udělala šťastnou volbu?

10. kapitola: Hodný pejsek


El

Věděla jsem, že z toho může být malér, ale když už mám mít konečně šanci - novou šanci začít znovu žít a mít přátelé, nenechám ji odejít! Budu opatrná, aby nás nikdo neviděl, nesledoval. Pokud se všechno povede, nesmím to nikomu prozradit, i když Brumbál vždycky věděl vše, co se stalo, jakých chyb jsem se dopustila. I přesto mě tu nechal studovat, a já věděla, že mi věří, že nikomu nepoví, kdo skutečně jsem.

Byla sobota šest hodin ráno. Měli jsme sraz v zapovězeném lese přesně v tuto hodinu. Vzala jsem si potřebné pomůcky a šla do lesa. Tady jsi!" otočil se ke mně Harry. Všichni jsme se na sebe podívali, ještě se zaváháním.
 
Hermiona na mě kývla a začala: Takže… co to vlastně obnáší? Četla jsem, že se může proměnit jen mocný čaroděj, a také že to může trvat i několik let."

„Já jsem Proměny člověka také četla, ale to jsou jen fámy. Sice je pravda, že musíte být silní a mocní, ale já o tomhle vím úplně všechno. Celé roky jsem strávila tím, že jsem se učila o nás - o zvěromázích," řekla jsem a Hermiona pochopila, co mám na mysli - nevěř všemu, co čteš, i když v knize.
 
No, nejspíš začneme. Sedněte si, nejlepší bude si to napřed probrat." Jakmile jsem to řekla, všichni si našli místo na kamenech a nervózně mě pozorovali. No… začnu tímhle - zvěromág je člověk, který se dokáže změnit ve zvíře. Většinou je to zvíře, které je mu blízké, ale musí to být zvíře, které není nápadné. Nejčastější je vlk, kočka, myš, pták nebo hmyz. Dnes se musíte rychle rozhodnout, čím chcete být. Není to sice volba do konce života - můžete to změnit, ale musíte podstoupit celý ten cyklus znovu, museli byste se znovu naučit proniknout do mysli toho zvířete. Takže si zvolte dobře," dořekla jsem a oddechla si.
 
Já budu pes, jako můj kmotr. To už víš," pronesl Harry a usmál se na mě.
 
Já bych mohla být taky pes, nebylo by to tak… nápadné - víc psů pohromadě je lepší než například pes a kůň," řekla nadšeně Hermiona a lehce se pousmála.
 
Já nevím, co chci být," pronesl tiše Ron. Možná nějaký pták."
 
Je to na tobě. Můžeš být třeba sova. Být sovou je velice vzrušující! Můžeš létat, kam se ti zachce, a nejsi tak nápadný, protože v kouzelnickém světě jsou sovy naprosto běžné," snažila jsem se mu dodat odhodlaní k tak důležitému rozhodnutí. Po mém shrnutí se zatvářil celkem vesele, myslím, že byl docela nadšený.
 
No, a jaký druh budete?" zeptala jsem se.
 
Mně se líbí všechna plemena psů. Máš nějaké doporučení?" optala se mě Hermiona.
 
No, já jsem byla jednouamerickým stafordšírským teriérem. Toho bych ti mohla doporučit, Hermiono. Nebo pokud chceš něco většího, tak třeba německá doga."
 
To je skvělý nápad! Staford je velmi krásné plemeno," upřímně se na mě dívala.
 
Já budu ta doga," dodal Harry.
 
Já bych chtěl být sova pálená, ta není moc neobvyklá a navíc se mi líbí!" vyhrkl Ron s nadšením. Bylo vidět, že se na to opravdu těší.
 
Skvělá volba, Rone! Moje sova je také pálená." 

Další den už jsme zase zamířili do lesa. Když už si všichni vybrali svůj druhý život, mohla jsem jim začít vysvětlovat, jak budeme postupovat.

Protože jsem zvěromágem od narození, moje krev je vzácnější. Znám lektvar, který vám pomůže pročistit mysl. Přidává se do něj moje krev a pár… dalších přísad, pro které budu muset zaletět. Když ho vypijete, budete mít v hlavě jasno. Pak se budete moci soustředit na zvíře. Proto nemusíte být tak mocní - tohle vám všechno usnadní! Jen se musí lektvar uvařit, a to trvá pět týdnů."
 
Cože? Pět týdnu?" divila se Hermiona. To musí být opravdu složitý lektvar!"
 
Také že je! Potřebuju hodně zvláštních bylin a také místo, kde ho můžeme těch pět týdnu míchat," odvětila jsem.
 
Co koupelna? Myslím Uršulina!" vyjekl Ron.
 
Jo, Rone, to je ono. Uršulina koupelna, Elis - tam nikdo nechodí, když jsme dělali jednou lektvar v drhém ročníku, dělali jsme ho tam," řekl Harry a všichni se na sebe podívali, vzpomínali na to a smáli se.

Jasně, jen doufám, že tam bude soukromí."

Neboj, tam nikdo nepůjde, je tam totiž Ufňukaná Uršula - duch jedné dívky, která je… no, jak to jen říct… trochu přecitlivělá!" Tím mě Harmiona celkem uklidnila.

Dobře, to by šlo. Já se vydám hned na cestu a vy si musíte přečíst tohle…" ukázala jsem na knihy, které jsem přinesla s sebou. Jsou to tři stejné knihy - Jak se vcítit do zvířat - není to přímo návod, jak se stát zvěromágem, je to jen příručka, jak jiným zvířatům porozumět. Každý si najděte to své a pak už pochopíte," vysvětlila jsem a chystala se odejít.

Počkej, Elis!" zvolal Harry a běžel za mnou. Díky, že to pro mě děláš, vždy jsem si přál být jako táta. A dej na sebe pozor."

Není zač, jsem ráda, že ti tvůj sen mohu splnit. A o mě se neboj, jsem zvyklá cestovat," usmála jsem na něho naposled a šla jsem do hradu.

Stála jsem na okenním parapetu a dívala se dolů. Žáci dole utíkali a bavili se. Nasála jsem trochu vzduchu a roztáhla křídla. Byla jsem zrovna sova pálená, abych nevzbudila podezření, ale jakmile jsem ztratila Bradavice z dohledu, zaletěla jsem do Zapovězeného lesa. Přistála jsem na kmeni a proměnila se zpět do lidské podoby. Najednou jsem dřepěla na kmeni a vnímala propalující slunce dnešního odpoledne. Zavřela jsem oči a snažila se soustředit. Hned nato seděl na kmeni jestřáb. Musela jsem se proměnit v něco rychlejšího než je sova, abych se stihla vrátit zpět do večera. Vyletěla jsem několik metrů vysoko a vydala se na dlouhou cestu.

Ještě toho večera jsem se vrátila do Bradavic. Měla jsem všechno, co jsem potřebovala, a mohla jsem začít vařit lektvar.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vnitřní zvíře - 10. kapitola::

2. Poisson admin
22.12.2013 [23:22]

PoissonChybí ti alespoň pár slov o ději v perexu, o rozdělení do odstavců ani nemluvě. Až si vše upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

1. Texie admin
12.12.2013 [19:28]

TexieTento článek ti tu nedokončený visí už přes měsíc, prosím tě o brzké dokončení nebo bude ze stránek smazaný (zbytečně zahlcuje stránky, když si jej jako nedokončený nemohou čtenáři zobrazit).

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!