OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vampire Academy - Unique - 5. kapitola



Vampire Academy - Unique - 5. kapitolaKate se potká s osobou, kterou hodně postrádala během svého útěku. TeresaK


Když jsme vstoupili, rozhovor utichl a místností se rozprostilo ticho. Nevím, jestli to bylo kvůli mému příchodu nebo kvůli tomu, že jsme měli s Adrianem ruku v ruce. A upřímně? Bylo mi to jedno. Díky propleteným rukou, které nás s Adrianem spojovaly, jsem se cítila jistějí, sebevědoměji.

Pár malých stolů bylo spojeno v jeden větší a kolem něho bylo naskládáno pár židlí. Prohlédla jsem si tváře všech přítomných. Byli tu Christian, Dimitri, Lissa, Jill, Rose, Abe a panebože! To je Camille! Pustila jsem Adrianovu ruku a rychle se rozběhla za Camille, která stála na konci místnosti. Pro vysvětlení, Camille je moje mladší sestra.

Jakmile mě zaregistrovala, začala se culit a rozevřela mi svou náruč, já jsem do ní vletěla a drtila ji ve svém obětí. Nemohla jsem uvěřit, že jsme zase spolu.

„Au,“ potichu sykla

Pustila jsem ji, zrentgenovala ji pohledem a zeptala se „Co se ti stalo?“

Cam nic neříkala, jen si vyhrnula triko, kde měla obrovskou náplast, na které byla vidět prosakující krev.

„Kdo ti to udělal?“ zeptala jsem se jí s chutí zabít původce jejího trápení.

„Když přijíždeli ke škole, napadli je strigojové. Zabili je! Ty strigoje,“ řekl někdo a ten někdo byl Dimitri, bezduše jsem na něj kývla.

Opatrně jsem vzala Cam za ruku a táhla ji ke stolu, kde byly židle. Tam jsem ji na jednu z nich posadila a řekla jí: „Zbavím tě bolesti. Uzdravím tě.“ Cam jen kývla hlavou.

„Uzdravím tě,“ zopakovala jsem. „Ale nejdřív musím strhnout tu náplast, takže na tři, ano.“ Další kývnutí, které jsem počítala jako souhlas, a tak jsem začala odpočítávat.

„Jedna. Dva a tři.“ A na tři jsem strhla náplast, jak jsem řekla.

Camille byla zticha, ale po tváří jí steklo pár slz bolesti. Nespokojeně jsem se zavrtěla a řekla jí: „Teď to trošku zahřeje a potom budeš zase moct nosit trička do půlky břicha.“

Camille se zasmála, ale to neměla dělat, protože sebou cukla a svalila se na židli v náporu bolesti.

„Za chvíli bude po všem,“ snažila jsem se na ni chlácholivě usmát, ale místo uklidň ujícího úsměvu z toho vznikl hrozivý škleb.

Zvedla jsem ruce a opatrně je položila nad rozšklebenou ránu. Soustředila jsem všechnu svoji moc do rukou a pak jsem cítila, jak přechází z konečků mých prstů na její pokožku břicha.

Po chvíli se Camille narovnala na židli, přejela si rukou po již uzdraveném břichu a řekla: „To lechtalo.“ A zasmála se. Úlevně jsem si oddychla a koukala se na ni.

„Děkuji,“ řekla mi s vděčným výrazem v očích.

„Pro tebe všechno, zlato,“ odpověděla jsem jí a dala jí pusu na tvář.

„Ehm, ehm.“ Někdo si odkašlal, otočila jsem hlavu a všimla si, že na nás zírá sedm párů očí, když připočítám tajemného chlapce v rohu místnosti, tak osm.

„Takže, chtěli jste o něčem mluvit?“ zeptala jsem se, abych od nás odvrátila pozornost.

„Ano. Posaďte se,“ řekla Lissa a pokynula rukou k židlím okolo stolu.

Sedla jsem si vedle Cam a volné místo, které bylo vedle mé židle, obsadil Adrian.

„Chtěla bych vás všechny pozdravit a představit vám pana Joea, kter s námi bude spolupracovat,“ řekla Lissa a rukou poukázala na tajemného chlapce, který seděl vedle Abeho a Rose.

„Takže tohle setkáni jsem svolala, abych mohla informovat Kate o našem plánu,“ pokračovala Liss.

Všichni přikývli a já jediná tam seděla s vykulenýma očima, ale ona mluvila dál.

„Kate,“ opatrně začala, „nikdo z nás neví, co éter skutečně dokáže, a tak jsme se rozhodli, že ho budeme zkoumat.“

To už jsem nevydžela a začala křičet „Cože? To ze mě chcete udělat pokusnýho králíka nebo co?“ Camille mi stiskla ruku, jelikož věděla, že snadno dokážu přejít z klidu do varu, a když se dostanu do varu, nejde mě zastavit.

„Ne. Nebudeš pokusný králík. Budeš experimentovat se svými schopnostmi společně s Adrianem. A až odmaturuješ, a pokud budeš chtít, budete společně s Adrianem vyhledávat další uživatele,“ uklidňovala mě Liss.

Posadila jsem se a snažila se uklidnit. Lissa ještě povídala o tom experimentu, ale já jsem ji nedokázala vnímat, protože do mě narazil velký příval temné energie, bylo to, jako když do ledovce narazil Titanic. Zhroutila jsem se na židli a slyšela vystrašené výkřiky, pak si pamauju jen tmu, zase.

                             ************************************

Tentokrát jsem se neprobudila na ošetřovně, protože jsem necítila úděsný zápach desinfekce. Byla jsem ve svém pokoji, a jak to poznám? Cítim jasmín, který visí v pytlíku, přivázaný na rám postele. Cítila jsem, jak mě někdo drží za ruku a víská mě ve vlasech. Pomalu jsem otevírala oči a zahleděla jsem se do těch nádherných očí, které mi připomínaly...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vampire Academy - Unique - 5. kapitola:

8. TeresaK přispěvatel
23.01.2013 [15:46]

TeresaKDěkuji Emoticon Takový komentář dokáže potěšit Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 20.01.2013 [16:57]

Promiň, že ti píšu komentář až teď. Emoticon Ale chtěla jsem si v klidu přečíst všechny kapitoly. Myslím, že velký důkaz toho jak úžasně píšeš je, že jsem vydržela sedět u počítače a jedním dechem přečíst všechny kapitoly této povídky. A to se mi nestává často. Emoticon Emoticon

6. TeresaK přispěvatel
14.12.2012 [20:03]

TeresaKJe to možné Emoticon Emoticon

5. telka99
14.12.2012 [19:59]

Ja sa stavím že je to Adrian Emoticon Emoticon

4. TeresaK přispěvatel
14.12.2012 [19:23]

TeresaKPřekvapení Emoticon Emoticon Po víkendu zkusím přidat další díl, kde se to dozvíš Emoticon

3. Šárka
14.12.2012 [18:58]

Tohle je mučení! Emoticon Kdo jí víská ve vlasech a drží ji za ruku? Hm? Jinak hezký. Emoticon

2. TeresaK přispěvatel
11.12.2012 [18:52]

TeresaKDěkuju Emoticon

1. tellka99
11.12.2012 [17:22]

super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!