OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 34



V objetí zrůdy 34Zsadista mučí pohled na Bellu trpící porodními bolestmi. Je připravený udělat pro ni všechno, být s ní... Což Bella ale nemůže dopustit, pokud tedy nechce, aby její doktor skončil každým kouskem v jednom rohu pokoje.

34. kapitola

 

Připadalo mu to jako celá věčnost, než uslyšel cizí hlas. Byl mužský. Bella ho uslyšela o chvíli později. Dusot dvou párů nohou mířil přímo k nim.

Zsadist měl co dělat, aby zůstal na místě. Všechno se v něm vzedmulo. Krvežíznivý pud. Byl schopný zabíjet tady a teď holýma rukama.

Anna tušila co ji v ložnici na konci chodby čeká. Doktor ne. Bella byla velmi mladá, věděl, že porod bude zřejmě dlouhý a náročný. Na to ostatní připravený nebyl.

„Stvořitelko ve stínu.“

Ztrnul ve dveřích neschopný se hnout. Zíral do zuřivých černých očí. Do tváře snad největšímu upírovi, jakého kdy viděl. Okamžitě mu došlo, proti komu stojí a že je jen na hranici příčetnosti. O členech bratrstva kolovaly různé legendy, ale jedno věděli všichni, jsou obrovští, silní a vzteklí. No a ten co stál před ním, byl téměř nepříčetný. Chránil svou trpící shellan. Stál vedle postele a shrbený cenil zuby. Serval by se klidně s celou smečkou, než aby k ní pustil nějakého upíra.

„Zsadiste.“

Doktor nevěřícně sledoval, jaký ta tichá slova na tu obludu mají účinek. Okamžitě byl u ní. Teprve v tu chvíli si všiml, proč byl doopravdy tak přikrčený. Svíral její dlaň. Nebo spíše ona svírala tu jeho? To šílenství z jeho pohledu sice nevymizelo, ale při pohledu na ni zuřivost okamžitě nahradila něha. S jemností, jakou by si u někoho tak obrovského nedokázal ani představit, ji přejel po tváři a shrnul jí zpocené pramínky vlasů.

„On ví co dělat.“

Zsadist dopadl na kolena a sevřel její ruku v obou dlaních.

Ona ani netušila, co po něm vlastně chce. Měl by toho šmejda zabít už jen za to, že se odvážil sem. Natož mu dovolit, přijít až k ní. Byla tak bezmocná, odkázaná na něj.

A zároveň trpěla.

Zsadist myslel, že peklo už zná. Mýlil se. To čím právě procházel bylo pravým peklem. Její bolest a jeho bezmoc. Vědomí, že to nejlepší, co může udělat, je ji přenechat v rukou někoho jiného.

Přitiskl si její ruku ke rtům. V čelisti mu vrzalo, jak ji pevně zatínal.

Přikývl.

Vnímal, jak cizí mužský pach naplňuje místnost, kroky mířící přes ložnici k druhému konci postele. Nepohnul se, ani Bella. Upírala na něj pohled.

Uvědomovala si, co s ním tohle dělá. On trpěl s ní a ona zároveň nedokázala nevnímat to, čím si prochází on. Potřebovala od něj ale mnohem víc.

„Zsadiste,“ zašeptala to. Do očí jí stouply slzy. Byla vyčerpaná a snažila se potlačit další bolestný hles.

Znovu ji políbil na drobnou ručku, kterou svíral v dlaních a vzhlédl k její tváři.

„Měl bys odejít.“

Pokoj se na okamžik utopil v tichu. Anna i doktor nehnutě stáli. Stačilo jedno neuvážené slovo, pohyb... Zsadist byl teď schopný čehokoliv. Čehokoliv pro Bellu, která tu teď trpěla. A mělo to být ještě horší.

„Ne,“ zavrtěl rozhodně hlavou, když se vzpamatoval. Nechápal, jak ho může posílat pryč.

„Prosím...“

„Bello, ne.“ Jeho hlas přešel spíše do prosby, aby ho od sebe neodháněla. Neodepřel by ji skoro nic, ale tohle... Tohle od něj nemohla chtít.

„Bude to tak lepší, věř mi,“ hlesla.

Zaklonil hlavu. Měl chuť řvát. Vypustit tu hroznou tíhu, která mu nedovolila skoro se nadechnout.

Jako by musel každý sval přemlouvat, aby se pohnul. Vstal a zůstal tam s její rukou v té své. Netušil ani, kde v sobě vzal tolik síly, ji poslechnout.

Doprovázela ho pohledem. Ničilo ho vědomí, že ji tu musí nechat. Stejně jako ji to, že to po něm musela chtít.

„Miluju tě,“ zašeptala.

Tohle už Zsadist nevydržel. Z ložnice se vyřítil, že Anna téměř nestihla uskočit stranou. Bolestivě narazila do protější zdi na chodbě.

 

Doktor se k ní okamžitě sklonil a začal kontrolovat její stav.

„Proč jste mi neřeklo, co je zač otec toho dítěte?“

Byl vystresovaný. Až příliš dobře si uvědomoval všechny rizika.

„Nic by to neměnilo.“

„Mění to všechno, může vás to zabít!“

 

Zsadist ta slova slyšel než mohl vyběhnout ven. Rozrezonovala se mu v uších. Zarývala se do něj ostřeji, než jakékoliv ostří. A on nehodlal trpět sám.

 

>>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 34:

10. Lili
05.11.2011 [23:58]

Obluda-tak to mě fakt dostalo Emoticon Emoticon Emoticon

9. Texie admin
04.11.2011 [17:24]

TexieTo bych tomu doktorovi přece nemohla udělat. Teda spíše Belle, protože ten by to měl rychle za sebou už v okamžiku, kdy by na ni před Zet sáhl.

8. NaJ
04.11.2011 [15:18]

Hele nech Z. u porodu, byl iu toho nazacatku at je i nakonci.

7. bb119
04.11.2011 [14:10]

skvělý Emoticon Emoticon teda chudák Z, takhle ho trápit, jsem moc zvědavá, co vyvede v dalším dílku Emoticon
a tohle mě fakt pobavilo: Doktor nevěřícně sledoval, jaký ta tichá slova na tu obludu mají účinek. Emoticon

6. Jana
04.11.2011 [9:22]

jen tak dál Emoticon

5. Barca
03.11.2011 [22:49]

Krása a Z je chudáček takhle ho mučit... Emoticon Emoticon Emoticon

4. mary
03.11.2011 [22:13]

PÁNI, to je úžasný, trpím spolu se Zsadistem (jen z jiného důvodu Emoticon) a nemůžu se dočkat zítřka. Píšeš úžasně Emoticon

3. Texie admin
03.11.2011 [20:48]

TexieNooooo, řekněme, že příští kapitola bude asi 15+. Zsadistíčkovi-sadistíčkovi ujedou nervy. Už dávám další kapitolku dokupy, tak se zítra můžete těšit.

2. Lucie
03.11.2011 [20:38]

Texie, ty netrápíš jenom Z, ale i nás- co se tam děje?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. annaliesen
03.11.2011 [20:21]

úžasný a co dál co se pak dělo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!