OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Upíří deníky - Prokletí - 21. kapitola



Upíří deníky - Prokletí - 21. kapitolaTady je další kapitola. Je doopravdy Teresa těhotná?
Pokud ne, tak co s ní je?
A co se dělo s Bonnie, když chtěla Terry zabít?
Prosím o nějaké komentáře, děkuji moc.
Terry...

                                       

                                                             21. kapitola - Fire

Pohled Teresy:

„Damone, ale to je tak trochu blbá sranda!“ vyjela jsem na něj. Chvíli se na mne nechápavě díval.

„Já nemůžu mít děti,“ pověděla jsem mu jasně. Damon si povzdech. A usmál se.

„Já jsem si taky říkal, že je to blbost, ale potom jsem si přečetl to proroctví a…“

„Ty to nechápeš, já jsem nemohla mít děti ani za normálního života,“ skočila jsem mu do řeči. Damon mne chvíli nechápavě pozoroval.

„Prostě mi kdysi doktorka řekla, že mám nějakou dědičnou vadu a že nemůžu mít děti,“ vychrlila jsem ze sebe. „Promiň, jestli jsi zklamaný, ale je to tak…“

„Proč jsi mi to nikdy neřekla?“ zajímal se.

„Víš, vzhledem k tomu, že jsi upír, tak ti to mohlo být prakticky vzato jedno… Damone, nemůžu být těhotná, ani kdybych stokrát chtěla,“ uzavřela jsem tuto diskuzi a pomalu se zvedla.

„Tak mi tím pádem vysvětli, co to bylo… To, co se ti stalo…“

„Panebože! Co je s Bonnie?“ nenechala jsem ho dokončit myšlenku.

„No, ona tak trochu provokovala,“ vymlouval se.

„A proto jsi ji omráčil?“ vyjela jsem na něj. A shýbala se nad kamarádkou.

„Chtěla tě zabít,“ prohodil prostě. Zamračila jsem se a snažila se ji probudit.

„Proč by mě chtěla zabít?“ křikla jsem. To už se Bonnie v mé náruči probudila.

„Kdo tě chce zabít?“ zeptala se vystrašená Bonnie. Oba dva jsme na ni hleděli jako na blázna.

„Fajn, můžete mi někdo vysvětlit, co se tady děje?“ ječela jsem. Až se zvedl prudký vítr a ten rozbil jedno okno.

„Co to bylo?“ vykulila na mne oči čarodějka, která pomalu vstala. Sedli jsme si na sedačku a mlčeli jsme.

„Řekni jí, že jsi mi dala přečíst to proroctví,“ založil si ruce v bok Damon. Bonnie se na něj nechápavě dívala.

„Jaké proroctví?“ dostala ze sebe. Damon se zvedl a šel ke knize. Chvíli v ní listoval a pak s ní hodil.

„Bylo tady!“ křičel.

„Terry, můžeš mi vysvětlit, co tady dělám? Já tak trochu nevím, jak jsem se sem dostala,“ šeptla mi.

„Fajn, tak tady něco nehraje!“ prohodil Damon. Zvedl tvář i ruce nad hlavu a křičel: „Myslíte si, že si se mnou budete hrát? Hnusný čarodějky?“ Vypadal trochu jako blázen. Přišla jsem blíž k němu a podívala se na něj.

„Vím, že to bude znít divně, ale nechceš si jít lehnout?“ snažila jsem se být milá.

„Ze mě blázna neuděláš! Viděl jsem, co je v té knize napsané!“ Místo řečí jsem ho objala. On ale rychle uskočil.

„Au! Pálíš!“ vyjekl. Podívala jsem se na své ruce, vypadaly úplně normálně.

„Co blbneš?“ nechápavě jsem se na něj podívala. Fajn, nevím, s kým se co děje, ale Damon se mi nezdá tak trochu v pořádku. Nejdříve s tím, že jsem těhotná, a teď, že pálím? Bonnie k nám došla a prohlížela si mne. Přiblížila se ke mně blíž a chytila mne za ruku, v tom momentu ucukla.

„Terry, on má pravdu. Vážně pálíš,“ usoudila. Začala jsem zrychleně dýchat. Byla jsem tak trochu nesvá a rozhozená. Co se to se mnou děje? Najednou chytil závěs, který dělal garde oknu už pěkných pár let.

„Panebože!“ vykřikla jsem. „Bonnie, prosím, udělej něco!“ křičela jsem.

„Já s tím nic nesvedu, je to tvoje kouzlo. Musíš sama, v první řadě se uklidni…“ Damon, ač se má teplota přibližovala ohni, se přemohl a chytil mne za ruku.

„Bude to dobré, dýchej,“ uklidňoval mne. Na jeho pokyny jsem zavřela oči a soustředila se. Snažila jsem v sobě najít „duševní mír“. Párkrát jsem se nadechla a poté otevřela oči.

Závěs nehořel, nebyl ani ohořelý. Byl normální…

„Bonnie, co jsi mi to udělala?“ zeptala jsem se se slzami v očích. Má kamarádka posmutněla a nadzvedla ramena.

„Terry, já nevím, co se stalo. Ani si nepamatuju, jak jsem se sem dostala!“ přiznala.

„Volal jsem ti, že s Terry není něco v pohodě. Okamžitě jsi sem jela, chvíli jsi studovala z těch tvých kuchařek, a došla jsi k závěru, že je Terry těhotná. Dala jsi mi přečíst i proroctví od původní čarodějky. Řekla jsi mi, že aby přežila, musím jí dát krev, ale potom jsi ji chtěla zabít, říkala jsi, že nesmíš něco takového nechat běhat po světě,“ připomněl jí Damon.

„To jsem nemohla být já, nikdy bych jí neublížila,“ draly se ji slzy do očí.

„A kdo to tedy byl?“ chtěla jsem vědět a povzbudivě jsem se na ni usmála.

„S jediným, s kým jsem kdy byla v kontaktu, byla Emily, ale nechápu to. Musela vědět, že ti Damon dá krev, že by tě nenechal umřít!“ zakroutila nevěřícně hlavou. A dívala se do země. Damon měl zase ten svůj skelný výraz, na něco přišel.

„Co?“ vydala jsem ze sebe.

„Co když přesně toho chtěla Emily docílit? Jak naše malá čarodějka říkala, musela vědět, že ti dám krev a nenechám tě umřít. Tady to všechno odstartovalo,“ vysvětloval.

„A co teď teda jsem?“ šeptla jsem a dívala jsem se Bonnie do tváře. Svraštěla obočí, přemýšlela.

„Jednou mi babička vyprávěla pohádku. Nevím, jestli to vážně nebyla jenom pohádka, ale… Prostě pointa byla, že žila jedna dívka, která měla moc ochránit lidi před temnotou – upíry, ale sama jím napůl byla. Její druhá půlka byla zaměřená na magii. Myslím, že z toho můžeme vyvodit, že jsi něco jako čaodějko – upír,“ dokončila svůj monolog a zářivě se na nás dívala.

„Super, moje holka mě chce zabít!“ prohlásil Damon naštvaně. „To vám nedaruju!“ křikl.

t


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří deníky - Prokletí - 21. kapitola:

11. Willow
15.02.2013 [21:16]

rychle další, už je to tak dlouho Emoticon

10. nikto
06.02.2013 [14:32]

dalsia, dalsia Emoticon

9. Perla přispěvatel
30.01.2013 [13:17]

PerlaPopravde ani moc nie, len proste hovorím, ako to na mňa pôsobilo. Akože počkám si do ďalšej kapitoly a tam sa vyjádrim, pretože zatiaľ toho veľa neviem a som zmätená, v istých chvíľach, priznám sa, mi to prišlo troška trápne, že len tak zrazu... no ako som povedala, ja čakám.

8. TerryBells přispěvatel
29.01.2013 [20:34]

TerryBellsPerla: Ty ze mne chceš všechny ty informace vytřískat, že? Emoticon Každopádně, tato kapitola byla taková matoucí naschvál. Ale neboj se, vše bude časem vysvětleno! Emoticon

7. Perla přispěvatel
29.01.2013 [20:13]

PerlaTerry akože ja som pochopila, že to asi musel byť fake... ale aj tak sa mi to zdá blbé... bolo to tam a zrazu to len tak zmizlo.... divné dosť no... lebo z ničoho nič sa to zjaví a zrazu to odíde... že len tak samo od seba... myslela som, že to bude mať hlbší význam...

6. TerryBells přispěvatel
29.01.2013 [20:08]

TerryBellsPerlo: Ne, komenty mě doopravdy ani přesvědčit nemohly, protože jsem tuto kapitolu měla rozepsanou dřív, než předchozí byla vydána. A co se jedná toho proroctví, tak nevím, jestli to možná nebylo pochopeno, ale byl to fejk. :) Už ho potom v té knize přece nenašli. Možná jsem to špatně nepsala, když tak se k tomu vrátím při další kapitole. Emoticon

5. Perla přispěvatel
29.01.2013 [19:59]

PerlaNeviem prečo, ale nedokážem sa zbaviť toho pocitu, že si z nej naozaj chcela urobiť tehotnú, len ťa komenty presvedčili.... ale možno je to len moja myšlienka... to ale potom znamená, že Elena môže byť tehotná zo Stefanom? Ak som to správne pochopila... to proroctvo, lebo neviem, ale teraz akoby si sa z toho snažila vyvliecť... proste mi táto kapitola prišla taká, akoby si prerábala začiatočný nápad.

4. mima33 admin
29.01.2013 [19:37]

mima33Ďakujem, že nie je tehotná, lebo to by ma naštvalo a zamrzelo. Chápeš, bolo by to klišé Emoticon Ale upírka a čarodejnica v jednom tu ešte nebola Emoticon

3. TerryBells přispěvatel
29.01.2013 [18:16]

TerryBellsDěkuji moc. :) Já jsem říkala, že to dopadne jinak. Proto jsem vás nechala typovat. :D

2. TeresaK přispěvatel
29.01.2013 [18:03]

TeresaKdokonalost Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!