OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Turn it off I.



Turn it off I.Přináším vám krátkou povídku. Jedna se o ff na TVD. Vaše AEN

Turn it off I.

„Prosím, pomoz mi. Ať to přestane! Zastav to. Vypni to,“ prosila mě Elena, klečící přede mnou na kolenou. Objal jsem ji a ona se mi bezmocně složila v náručí. Třásla se. Tak hrozně moc se třásla.

„Můžu ti pomoci, ale musíš mě nechat ti pomoc,“ zašeptal jsem jí do vlasů. Zvedla ke mně uplakané oči, ve kterých se nyní objevila naděje. Bolelo to. Vidět ji takhle.

Zhluboka jsem se nadechl. „Tak to vypni,“ řekl jsem. Vytřeštila na mě svoje uplakané oči.

„Ne, to..“ Zvedl jsem ruku, abych Stefana zastavil. „Jenom to jí může pomoci,“ řekl jsem a vrátil se pohledem k Eleně.

„Prostě to vypni, a pak už nic cítíš nemusíš.“ Nikdy jsem u toho nebyl, když někdo svoje city vypnul, ale můžu říct jedno... je to dost děsivé. Sledoval jsem, jak se z jejích pohledu vytrácí veškerý cit. Jak téměř znechuceně utírá slzy.

 

„City byly to jediné, co měla. Jediné, co jí zbylo, byla její lidskost. A teď je pryč!“ rozčiloval se Stefan, když jsme stáli venku na terase.

„Zničilo by ji to! City jsou důležité, když máš o koho se strat. Někoho, na kom ti může záležet. Celá její rodina je mrtvá. Tohle je to nejlepší, co jsem mohl udělat. Nikdo jí už nezbyl,“ odpověděl jsem klidně.

„Má tebe. Miluje tě.“

„Tentokrát to nestačí. Tentokrát ne,“ uznal jsem s nechutí k těm slovům.

 

„A co bude teď?“ zeptala se Elena v autě, když jsme jeli k penzionu. Jela s námi i Caroline, které Stefan nabídl, že může několik dní zůstat u nás.

„Potřebujeme alibi,“ konstatoval jsem suše.

„Měli jsme rande ve čtyřech. Já a ty. Caroline a Stefan,“ odpověděla bez náznaku jakékoliv emoce. Co jsem asi tak čekal? Nyní je z ní jen bezcitná loutka, ale já jí pomohu. Musím jí pomoci. Spolu to zvládneme.

„To není špatný nápad,“ řekla Caroline a položila Eleně ruku na rameno, když jsme vstupovali do dveří penzionu. Elena se na její ruku podívala pohledem, kterým by mohla propalovat zdi, a Caroline ruku rychle stáhla, jako by se popálila.

 

Jeden by mohl říct, že život v Mystic Falls se časem vrátil do normálu. Jen ne pro čtveřici upírů. Elenu, Damona, Stefana a Caroline, kteří museli znovu čelit novým hrozbám. Silas, původní upír, stále čekal někde za rohem a čekal na ně. Elena se vzdala své lidskosti, a tím i lásky. Nikdo zatím netušil, jaké to bude mít následky. Ale jak se říká, co má přijít přijde, vždycky přijde.

 

Pokud někdo kdy věřil, že se Elena Gilbertová vrátí v plné síle jako královna školy, splnil se mu sen. Za dvě měsíce Elenu, Stefana a Caroline čekala maturita. A s domněnkou, že by to Eleně mohlo pomoci, se vrátili všichni zpátky do školy. Elena teď byla dívka, která přišla o celou rodinu. Učitelé se na ni znovu dívali těmi soucitnými pohledy.

Procházela chodbou chůzí tak ladnou, že i baletka by se vedle ní mohla červenat závistí. Obtažené kožené kalhoty zvýrazňovaly, jak dlouhé a štíhlé má nohy. Bílé tílko a krátká kožená bunda upozorňovaly na její dokonalou postavu. Podpatky dávaly najevo, kdo přichází. Při zvuku toho pravidelného klapání všichni věděli, kdo přichází. Znovu narozená královna. Chlapci ji obdarovávali obdivnými pohledy, dívky ji propalovaly nenávistnými pohledy a místy i závistivými. Nikdo nečekal, že Elena se vrátí na své právoplatné místo královny střední, které si před lety tak těžce vybojovala a kterého se tak snadno před několika měsíci vzdala. Nyní byla zpátky. Chladná jako led, pevná jako ocel.

Jen pod Damonovýma rukama občas roztávala. Jen on ji dokázal rozehřát. Jen s ním byla schopná občas i něco cítit. Jen on byl schopný ji přivést zpátky.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Turn it off I.:

6. Veru
05.03.2013 [17:16]

Suppeeeeer, těším se!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AndieEtNon přispěvatel
04.03.2013 [21:18]

AndieEtNonPokračování je hotové, čeká na opravu Emoticon

4. Veru
03.03.2013 [13:03]

Prosím, pokračuj!!! Je to skvělé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. terulka
27.02.2013 [17:50]

Úžasné!♥ Bude pokráčko? Emoticon

2. AndieEtNon přispěvatel
25.02.2013 [19:01]

AndieEtNonMožná ano, a možná ještě dneska Emoticon Emoticon Emoticon

1. wenu
25.02.2013 [16:14]

Výborné,nechceš napsat pokračování?Zajímalo by mě jak to dopadne.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!