OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Spalována magií - Prolog + 1. kapitola



Spalována magií - Prolog + 1. kapitolaVera utíká od rodiny a rodinného dědictví - magie. Utíká a schovává se v městečku Beacon Hills, kde nastupuje do třetího ročníku zdejší střední. Seznamuje se s Allison a jejími přáteli. Je vtažena do jejich problémů a rychle začíná chápat, že bez její magie tohle nezvládnou.

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Prolog

Měsíc byl v úplňku a nebe bez jediného mráčku. Skupina devíti žen stála v kruhu na kraji útesu za domem jedné z nich. Desátá, teprve mladá dívka, stála pár kroků od nich a fascinovaně je sledovala. Nejstarší z žen se otočila k dívce a pokynula jí aby přistoupila. Ta bez známky zaváhání vykročila, ale čím blíže k ostatním byla, tím jí odvaha stále více opouštěla. Jakmile došla až k nim ženy se rozestoupily a udělaly tak průchod, kterým mohla vstoupit do kruhu. Poté co tam dívka vkročila ženy se zase semkly k sobě.

"Sestry," pronesla nejstarší hlubokým hlasem a oči všech se k ní okamžitě obrátily.
"Dnešní nocí se mezi nás připojí Vera, nejstarší dcera naší sestry Katariny," věnuje dívce uvnitř kruhu drobný úsměv.
"Ale než se tak stane musí projít usměrnění moci a zkouškou věrnosti." Úsměv se změní na zlý škleb.
"Přiveďte ho," přikáže dvěma ženám, které stojí po její pravici.
"Koho mají přivést?" vyletí z Very, dříve než se stačí zastavit.
"Uvidíš," odtuší stále ta nejstarší a pozoruje přicházející ženy, které mezi sebou vedou mladého muže.
"Fabiane?" Pozná Vera v tom muži svého přítele.
"Vero? Co se děje?" Kmitá očima do všech stran vyděšený Fabian.
Dříve než mu Vera stačí odpovědět, že nemá tušení, strčí ho ty dvě do kruhu za Verou.
"Vero. Stejně jako desítky žen z našich rodů před tebou i tebe nyní čeká složení slibu. Jsi připravená?" Položí jí otázku nejstarší z žen.
"Ano, ale co tu dělá.." zmateně těká pohledem od ženy k Fabianovi a nazpátek.
"On je tvoje zkouška," nejstarší se jí povídá do očí.
"Zab ho." Poručí jí.
 
1. kapitola
S trhnutím jsem se probudila. Chvíli to trvalo, ale pak mi došlo, že to byl jen sen a já se nenacházím na útesech v Sparkly Falls , ale že jsem v autě na parkovišti u benzínky.
"Slečno," zaťukal někdo na okna a já se leknutím bouchla do hlavy. Když jsem se otočila uviděla jsem za oknem muže s prošedivělými vlasy.
"Ano?" pokusila jsem se o úsměv, když jsem stahovala okýnko, ale zůstalo to jen u pokusu.
"Tohle není žádná noclehárna, ale parkoviště," vybafnul na mě a po na první pohled milém staříkovi se slehla zem.
"Všimla jsem si," odtušila jsem a protáhla se. Tohle přespávání v autě mi vážně nedělá dobře.
"Když dovolíte ráda bych odjela," sladce jsem se usmála a s rachotěním jsem nastartovala tu svojí starou kraksnu. Naštěstí mu došlo, že je konec vybavování a s pohoršeným kroutěním hlavou odstoupil. S jediným chcípnutím motoru jsem zručně vycouvala a tomu dědovi vesele zamávala.
 
-O 4 hodiny později-
 
Vítejte v Beacome Hills, hlásala cedule kolem, které jsem projížděla. Už bylo na čase. Začínala jsem se bát, že jsem se ztratila a ty stromy všude okolo mi taky moc nepomáhaly.
Během pár minut jsem konečně uviděla první baráček a vydechla si úlevou. Vážně jsem si nebyla jistá, jestli jsem nezabloudila. Orientační smysl mi jaksi chybí a v mapách se ztrácím.
Jela jsem dál až jsem dojela do středu města. Sice to není velkoměsto, ale mě to stačí. Stejně tu moc dlouho nepobudu. Maximálně pár měsíců do konce školního roku. Pak půjdu o dům dál.
Jezdila jsem pořád dokolečka snad půl hodiny a ještě pořád jsem nenarazila na žádný motel. Ale zato jsem narazila na obchoďák. Zaparkovala jsem na parkovišti a vydala se do krámu. Se zamykáním jsem se ani neobtěžovala, tuhle kraksnu by neukradl žádnej zoufalec.
 
Vešla jsem do obchodu a vydala se hledat oddělení s potravinami. Jak jsem ho hledala všimla jsem si, že se na mě lidi divně dívaj. Nějak jsem to neřešila. Vim, že nevypadám zrovna nejdůvěryhodněji. Černé vlnité vlasy jsem měla stažené do volného culíku ze, kterého mi pár pramenů uteklo a teď se mi kroutili kolem obličeje, který byl bledý. Byla jsem celá pomačkaná a smrděla i sama sobě. Velké kruhy pod očima byly už jen pomyslnou třešničkou na dortu. Ale tak jsem na cestě už několik dní, tak co.
 
Konečně jsem našla obchod s jídlem, sice jsem prošla skoro celou budovu, ale vyplatilo se to. Přijdu si jak v ráji. Vzala jsem si košík a vyrazila najít něco poživatelného. Cestou k pečivu jsem házela do košíku vše na co jsem měla chuť chipsama počínaje a tuňákem končeje. Vzala jsem pár rohlíků, chleba a toustový chleba a šla platit. Cestou jsem se zastavila ještě v oddělení se sladkostmi a přidala jsem do košíku pár čokolád. Zaplatila sem a s lízátkem v puse jsem obchod opustila.
...
Přijela jsem k malému motelu s ještě menším parkovištěm. Už od pohledu bylo jasné, že minimálně jeden volný pokoj mít budou. Přece jen kdo by se chtěl ubytovat ve starý omšelý díře? Zdejší klientela se nejspíš převážně skládá z nevěrných ženáčů.
Vzala jsem si z kufru cestovní tašku,kterou jsem si přehodila přes rameno, a tašku s nákupem a vydala se ke dveřím za kterými jsem tušila recepci. Už jsem se chystala otevřít dveře, když se z nich vyřítil nějaký kluk.
"Hej. Příště dávej pozor, když otevíráš. Nikdy nevíš jestli za dveřmi někdo nestojí," houkla jsem za ním, když jsem našla rovnováhu. Ani se nezastavil jestli mě třeba neuhodil. Prostě si to šinul dál.
"Debil," zabrblala sem si pod nos. No, nejspíš to nebylo tak potichu jak jsem předpokládala protože se ten nevychovanec otočil a dokonce se i zastavil. Zabodl do mě oči a kdyby pohled uměl zabíjet, tak je už dávno po mě.
"Co je? Buď se omluv nebo nečum," pohled sem mu načuřeně oplácela. Byla jsem nevyspalá, hladová, smrděla sem a málem jsem jim to tu vytřela. Vážně jsem nebyla v nejlepším rozpoložení.
Chvíli sme tam tak stáli a propalovali se pohledem. Už sem se začínala bát, že tam zapustil kořeny, když zavrtěl hlavou a odešel. Blb.
 
Vešla jsem do recepce a málem zase odešla. Byla to malá místnost se třemi okny, starým gaučem, malou televizí a pultíkem na kterém stál starý počítač. Za pultíkem seděl chlápek v kostkované košili, která na něm div nepraskla, a s mastnýma vlasama.
"Dobrý den. Chtěla bych si u vás pronajmout jednolůžák na dobu neurčitou," přistoupila jsem k němu s úsměvem.
"Dobrej. Jasně. Moment," slizce se usmál a mě přejel mráz po zádech. Rychle něco vyťukal do starouše a pak už mi podal klíč.
"Je volná osmička. Platí se hotově a v den odhlášení. Jedna noc stojí padesát dolarů." A s tím mi podal klíč. Poděkovala jsem mu a odešla hledat osmičku.
 
Pokoj jsem našla celkem rychle. Odemkla jsem a opatrně nakoukla dovnitř. Přestože bylo odpoledne v pokoji panovala tma a tak jsem rozsvítila. Nebylo to tak zlé. Pokoj byl celkem malý a útulný. Postel byla u zdi a z jedné strany měla skříň a z druhé noční stoleček. Naproti ní byla na stole televize a kus od ní dveře, nejspíš do koupelny.
Pro všechny případy jsem se v pokoji zamkla a šla prozkoumat koupelnu. Byl tam akorát záchod, zrcadlo které viselo nad umyvadlem a sprchový kout. Žádnej luxus, ale vše potřebné. Vrátila jsem se do pokoje a z tašky jsem vytáhla hygienické potřeby, osušku a čisté oblečení a vrátila se do koupelny. Konečně jsem ze sebe smyla tu špínu a stres posledních několika dnů. Zabalená v osušce jsem stála před zrcadlem a uvažovala co udělám s vlasama, které mi v mokrých pramenech spadali na záda. Nakonec jsem z taštičky vytáhla nůžky a ostříhala si ofinu. Díky bohu, že jsem léto strávila na brigádě v tetině kadeřnickém salónu, kde jsem to od ní odkoukala. Nakonec jsem vlasy vyfoukala a daly si záležet aby byly rovné. Ani to není nějak hrozný. Vlastně se mi to docela líbí. Přijdu si dospělejší.
 
Oblíkla jsem si volné tričko a kalhotky a aniž bych si vybalovala padla jsem do postele. Poslední myšlenka před usnutím patřila Sebastianovi.
První kapitola nové povídky Spalována magií. Jedná se o fanfiction k seriálu Teen Wolf. Kapitoly by se měly objevovat jednou týdně a o prázdninách víckrát ;).
Budu ráda za každý komentář/ názor. Díky. :)
- Krist
Trailer k povídce - ZDE.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spalována magií - Prolog + 1. kapitola:

9. Rikuša
04.03.2014 [18:39]

Poviedka super,ale neviznám sa na tejto stránke je to tu také rozhádzané. Emoticon Emoticon Emoticon

8. Kath
07.10.2013 [9:50]

Tak tohle je boží povídka :D Kdy bude další díl? Emoticon

17.06.2013 [0:15]

MiriamEmmaMercerAhoj. ;)
Máš veľmi dobrú poviedku a aj trailer, ktorý ma ihneď zaujal. TW je moja srdcovka, a určite si nenechám ujsť ďalšiu časť. Som zvedavá, ako sa bude vyvíjať Verin život a pre koho sa nakoniec rozhodne. Emoticon Emoticon Emoticon

6. Destiney přispěvatel
13.06.2013 [18:32]

DestineyUž jao přihlášená a napsala bych to samý Emoticon božííí

5. Destiney
13.06.2013 [13:31]

Bravo! Skvely na zlepseni nalady! Diky a cekam na dalsi Emoticon

4. Veru177 přispěvatel
12.06.2013 [19:28]

Veru177Teen wolf naprosto miluju :D a tahle povídka vypadá zajímavě. Jsem zvědavá, jak se to vyvine... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lokinm
12.06.2013 [19:22]

Emoticon ,už se těším na další

2. Kika
12.06.2013 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simones
12.06.2013 [18:17]

zaujalo mě to :)) navíc Teen wolf ani neznám :D tak jsem na tu povídku zvědavá :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!